Dan moet je er 'Kut leven' van maken...quote:
Ik wil hem niet gelijk aan de prozac schoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je er 'Kut leven' van maken...
Vliegend? Ochtendbries?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh vliegende ambtenaar op de ochtend bries.![]()
En onder langzaam versta je 'twee minuten'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil hem niet gelijk aan de porzac schoppen.
Medicatie moet je langzaam opbouwen.![]()
[afbeelding]
Ik heb meer te doen vandaagquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En onder langzaam versta je 'twee minuten'.![]()
Q is goed!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen vandaag![]()
Ik kan niet alleen maar aan Q denken helaas.![]()
Ik ook niet, vandaar dat hij zo depressief is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen vandaag![]()
Ik kan niet alleen maar aan Q denken helaas.![]()
O.quote:
quote:
Ik heb het 5 keer over gelezen omdat ik dacht de edit te missen, maar hij zit er gewoon niet in!quote:
Wat? En dus waaraan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan
Het is nog vroeg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:54 schreef Frezer het volgende:
Ik heb het 5 keer over gelezen omdat ik dacht de edit te missen, maar hij zit er gewoon niet in!.
Nou ja, het is niet alsof ze in het wild voorkomen. Meestal zitten ze ergens aan vastquote:
zie TTquote:
Tot 10 uur is AirwiN nog lief?quote:
Het is altijd wel ergens 10 uur geweestquote:
Ik heb ze in het wild ook nog niet meegemaakt eigenlijk, neequote:Op woensdag 27 juni 2007 08:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof ze in het wild voorkomen. Meestal zitten ze ergens aan vast.
Tot 9 uur toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:58 schreef Frezer het volgende:
Tot 10 uur is AirwiN nog lief?
Neem een kop koffie en lees het voor de zesde keer!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb het 5 keer over gelezen omdat ik dacht de edit te missen, maar hij zit er gewoon niet in!.
Als dat al zo is, dan doe ik dat niet bewust...quote:
De Vagina Dentata is wild genoeg voor me, eigenlijk. Best wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb ze in het wild ook nog niet meegemaakt eigenlijk, nee
Tegen zoveel onwetenheid kan geen koffie op ben ik bang.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een kop koffie en lees het voor de zesde keer!
Dank! Jij ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:59 schreef Q. het volgende:
Gefeliciteerd, Airwin.
Beetje wilde sex is geen probleem, maar Vagina Dentata lijkt me net iets te pijnlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Vagina Dentata is wild genoeg voor me, eigenlijk. Best wel.
Das sowieso een goed plan,quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een kop koffie en lees het voor de zesde keer!
Je laat die kop koffie vakkundig weg,quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets 6 keer lezen?
Dan snap je het over het algemeen beter?![]()
onze wc's zijn net al geschoon gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga me eens nuttig maken hier.
Hou je smoelquote:
Tof.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb Porcupine Tree weer overleefd. Beste concert ooit wat ik meegemaakt heb.
quote:
Jepquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
Effenaar?
Ik vind het ook wel een puicke tent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
Daar was ik gister avond dus. De zaal heeft mij erg verrast. De buitenkant is spuuglelijk. Maar van binnen is het best groot en mooi. Geluid is echt heel goed.
Je krijgt trouwens gewoon nog glas als je drinken besteld.
Sure, neger me maarquote:
Ja maar, ja maarquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb Porcupine Tree weer overleefd. Beste concert ooit wat ik meegemaakt heb.
Ik denk ook niet dat het echt Liefie_ muziek is. Volgens mij hield jij meer van vrolijk en gisteravond heb ik bij de begeleidende beelden alleen maar depressieve gothics gezien die zichzelf voor de trein gooide.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef liefie_ het volgende:
ik heb nog nooit van porcupine tree gehoort
maar ik ga wel op vakantie dat scheelt
Ik ga na het werk naar JD's werk, eten we daar in het stadje enzo. Maar het is rond spitsuur.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
Hoezo dat?
Ah oké. Nouja, ben benieuwdquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kon gisteren in de spits prima naar Eindhoven rijden. Ik was er binnen 1.5 uur.
Zoals hij het zegtquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Leg uit, dat is een soortement van interlude? Ken de band van naam.
Ahso.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Zoals hij het zegt. Het is een 17 seconde lange synthesizer track om het album op te vullen
. Het klinkt nergens naar
.
Gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef Frezer het volgende:
liefie_,!
Je hebt ons wel resoluut ingeruild voor mr liefie_ he?.
nee hoor... ik zie mr liefie_ alleen in de weekendenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef Frezer het volgende:
liefie_,!
Je hebt ons wel resoluut ingeruild voor mr liefie_ he?.
Hij kan haar ook meer lichamelijk contact bieden dan de mannen hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, mr Liefie is vast veel aardiger dan wij zijn.
We hebben ons best gedaan hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij kan haar ook meer lichamelijk contact bieden dan de mannen hier.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor... ik zie mr liefie_ alleen in de weekenden
maar eind van het jaar en zo... jullie schieten er een beetje bij in sorry
Mijn Fok!wereldbeeld, wat doe je!quote:
Ik geloof dat dat niet helemaal opgaat/ging voor liefie_,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij kan haar ook meer lichamelijk contact bieden dan de mannen hier.
Het gaat allemaal te snel, ik zeg het je!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:55 schreef CherryLips het volgende:
crisis ik was er heilig van overtuigd dat het dinsdag was.
nee daar ben ik ook gestopt ivm druk zijn en zo..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
!
Het is je vergeven. Druk met de beestjes?
ik mis iets?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat niet helemaal opgaat/ging voor liefie_,.
Waar ben je dan zo druk mee, als je door de week ook geen tijd hebt voor mr liefie_?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee daar ben ik ook gestopt ivm druk zijn en zo..
Ik geloof dat het Phae was?quote:
Nee, sorry. Mij te koud.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef liefie_ het volgende:
is iemand trouwens wel eens in rusland geweest?
het leven en mezelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waar ben je dan zo druk mee, als je door de week ook geen tijd hebt voor mr liefie_?
owja die heeft idd zn best gedaan mij een warm welkom te geven hierquote:
hmz iemand jordanië dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |