ik kan echt niets vindenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Ontopic blijven, we hebben het over Demtsjenko.
Misschien kunnen we het volgende topic een actieve zoektocht op touw zetten.
Helemaal linksquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja en dan hem snachts opbellen en met een gek stemmetje Louis van Gaal nadoen.
quote:In tegenstelling tot alle andere Ajacieden van zijn generatie is er van hem nooit meer iets vernomen op de voetbalvelden.
Andrei 'Ik heb bij Ajax drie jaar van mijn leven weggegooid' Demtsjenkoquote:Demtsjenko dreigt kapot te gaan aan die beklemmende stilte om hem heen. ,,Iets in mijn hoofd weerhield me Olsen om uitleg te vragen. Maar ik ben een grens gepasseerd, ik ga nu een gesprek met hem aanvragen. Ik heb drie jaar van mijn leven weggegooid. Ik ben uit Moskou vertrokken om een ster te worden. Het is nog niet te laat om die droom te realiseren. Maar bij Ajax zal dat niet meer lukken. Ik houd deze strijd niet meer vol. Ik ga kapot in Amsterdam. Ik wil terug naar huis, want ik ben moe, heel moe.''
Daar is de held!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:06 schreef twi het volgende:
Ik kan me z'n gezicht niet zo bijster herinneren, maar volgens mij is 't hem op de frontpage van http://www.fcmetalurg.com/
FC Metalurh Zaporizhya
Hoe bedoel je 'alleen maar'?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #296 : Roddels,geruchten en onzin.
WTF?![]()
Zou dat echt zo zijn? Niks geen jong elftal Henk wil alleen maar oudjes?
Zenden hoor ik ook al vaak vallen en op 11 man in het veld (er even van uitgaan dat eigenlijk ze wel in de basis willen staan) vind ik dat een hoog percentage voor Ajax.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'alleen maar'?
Edgar Davids, Jaap Stam, Gabri en eventueel Roy Makaay, de rest is allemaal 25 jaar of jonger. Niets mis mee, toch?
Van mij hoeft Makaay ook helemaal niet te komen. Haal dan Kanu (of Kluivert)quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarbij is Makaay een ajax spits? Naar mijn beleving is dat niet het type spits wat het over het algemeen goed doet bij Ajax.
Ach, we hebben sowieso een back-up voor Klaas Jan Hntelaar nodig en met het oog op de CL is Roy Makaay echt wel kwaliteit dat je binnenhaalt. Daarnaast kan hij goed uit de voeten in een 4-4-2-variant en bij nood eventueel nog vanaf rechts, op zich dus helemaal geen verkeerde aankoop. Al verwacht ik dat hij naar Feyenoord gaat, dat best wel weer een concurrent wordt met Tim de Cler, Andwelé Slory, Luigi Bruins, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland en dus misschien Roy Makaay.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zenden hoor ik ook al vaak vallen en op 11 man in het veld (er even van uitgaan dat eigenlijk ze wel in de basis willen staan) vind ik dat een hoog percentage voor Ajax.
Daarbij is Makaay een ajax spits? Naar mijn beleving is dat niet het type spits wat het over het algemeen goed doet bij Ajax.
Dat is denk ik nog maar de vraag hoor. Wij moeten ook kijken wat er nog bij Ajax blijft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef koningdavid het volgende:
Als de transferperiode zo gaat als het lijkt te gaan, moeten we met Feyenoord, PSV en AZ gaan uitmaken wie er kampioen wordt. PSV schat ik dan nog het minste in van de vier.
En dat denken we elk jaar dat PSV minder is geworden. Ik denk dat het gewoon weer tussen Ajax en Psv gaat. AZ wederom als gevaarlijke outsider en Feyenoord zal zeker beter presteren als dit seizoen maar ze komen nog net tekort om mee te doen om het kampioenschap. Ik zie daarom Psv als gevaarlijkste concurrent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef koningdavid het volgende:
Als de transferperiode zo gaat als het lijkt te gaan, moeten we met Feyenoord, PSV en AZ gaan uitmaken wie er kampioen wordt. PSV schat ik dan nog het laagst in van de vier.
Ik denk dat Az wel eens in elkaar kan donderen. De cler weg mensen die gaan morren... etc etc.. Al een paar jaar net niet dat gaat frustreren en vermoeien...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En dat denken we elk jaar dat PSV minder is geworden. Ik denk dat het gewoon weer tussen Ajax en Psv gaat. AZ wederom als gevaarlijke outsider en Feyenoord zal zeker beter presteren als dit seizoen maar ze komen nog net tekort om mee te doen om het kampioenschap. Ik zie daarom Psv als gevaarlijkste concurrent.
Het schijnt dat Motta naar AC Milaan kan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef Godlike02 het volgende:
Wie staan er nu nog allemaal op de geruchten lijst?
Makaay
Zenden
Zuiverloon
Motta
..........
Arsenal ook genoemd en Ajax ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het schijnt dat Motta naar AC Milaan kan.
Dat kan inderdaad, maar om Donati op te volgen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Who the fuck is Milan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:
Ach, voorbarige conclusies. In het voetbal kan het alle kanten op. Het is altijd maar de vraag of nieuwe aanwinsten daadwerkelijk presteren. Ik zie PSV nog altijd als de grootste concurrent. Feyenoord mag eerst laten zien of Gio, de Cler en Makaay het waar gaan maken en AZ.. Tja, met AZ kan het echt alle kanten op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef koningdavid het volgende:
Als de transferperiode zo gaat als het lijkt te gaan, moeten we met Feyenoord, PSV en AZ gaan uitmaken wie er kampioen wordt. PSV schat ik dan nog het laagst in van de vier.
Is Alex dan al 100% naar Chelsea?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik zeg trouwens elk jaar dat de rek eruit is bij PSV, dus zoveel waarde moet je er inderdaad niet aan hechten.
Maar ze zijn wel Alex en Cocu kwijt, en om nou te zeggen dat ze er veel kwaliteit voor terugkrijgen, nee.
maar we zullen het zien.
Ja toch? En anders wordt hij verkocht volgens mij.quote:
Van mij mag hij wegblijven tot 31 augustus. Verkopen we i.i.g. niemand.quote:
Dat weet je tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er hier Noord-Brabanders of Limburgers met een SCC bij Ajax?
Hehe, en volgend seizoen weer overal naast grijpen daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef BB-boy het volgende:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=3106&postdays=0&postorder=asc&&start=200
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen...
Hij moet nog wel even Perez en De Mul verkopen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van mij mag hij wegblijven tot 31 augustus. Verkopen we i.i.g. niemand.![]()
Oh, echt? Dacht eigenlijk dat jij een Belg was?quote:
Dat geforceerde anti-Ajax gedoe. Ze willen zo graag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef BB-boy het volgende:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=3106&postdays=0&postorder=asc&&start=200
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef BB-boy het volgende:
Nou, inderdaad. Stel je voor dat je een Ajax shirtje ziet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef BB-boy het volgende:
Maar dit is toch echt een dieptepunt. Ik krijg bijna medelijden.
Noord-Brabander meldtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Was benieuwd of deze carnaval-vierende reserve-Belgen al op de hoogte waren welke wedstrijd er gepland staat op de zondag van dit zuip- en verkleedfeest?quote:
sterk team ja, maar ik denk niet dat Drenthe blijft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck it, als het zo doorgaat in Rotterdam (en men Roy Makaay en Kevin Hofland ook nog eens weet vast te leggen), heeft Feyenoord in haar jubileum-jaar écht een elftal dat om het kampioenschap kan strijden!
[afbeelding]
Wat kan het toch raar lopen, in een paar weken tijd.
Dat had ik al gemeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
Sethje is ook een Brabander.
Idd gewoon fukcing goed elftal ,maarja, we zien het wel. We winnen altijd in de kuip. En wij gaan ons ook nog wel roeren op de transfermarkt, hoop/verwacht ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck it, als het zo doorgaat in Rotterdam (en men Roy Makaay en Kevin Hofland ook nog eens weet vast te leggen), heeft Feyenoord in haar jubileum-jaar écht een elftal dat om het kampioenschap kan strijden!
Jaja dan is kakkerlakken thuis hardstikke leuk dat je het nog even meld hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was benieuwd of deze carnaval-vierende reserve-Belgen al op de hoogte waren welke wedstrijd er gepland staat op de zondag van dit zuip- en verkleedfeest?
Je vergeet Van Marijk, die maakt er wel weer een bende van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Laat wel weer zien dat de Nederlandse competie sterker word, dus eigenlijk is het een pluspunt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag mij af waar ze opeens het geld vandaan halen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
We pakken ze met gemak via hun rechterflank. Buijs zit in de pocket bij Davids en Tiendalli.. Tja, dat is ook maar Tiendalli.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
En dan hebben ze ook nog Hofs, Castelen en Lucius die in deze opstelling niet voorkomen. Aardig team.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Op basis van de sterkte van de selectie niet, naar mijn mening.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef StarGazer het volgende:
Ik zie psv toch echt wel als de favoriet hoor...
Nee, psv lijkt me erg stug.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef StarGazer het volgende:
Ik zie psv toch echt wel als de favoriet hoor...
En dat wordt dus weer elk jaar gezegd... nee ik ga psv niet meer onderschatten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Op basis van de sterkte van de selectie niet, naar mijn mening.
Selectie is natuurlijk ook nog niet rond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Op basis van de sterkte van de selectie niet, naar mijn mening.
Klopt. Zoals ik al eerder zei, zeg ik dit ook elk jaar. Dus je moet het inderdaad met een korreltje zout nemen, maar ik zie PSV volgend jaar onder leiding van Koeman wel compleet in elkaar donderen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En dat wordt dus weer elk jaar gezegd...
Mee eens. Pas dan valt er enigszins wat te voorspellen. Maar ach, uiteindelijk is het hele voorspellen altijd zo zinloos. In voetbal kan het gewoon van week tot week veranderen, dat is nou juist het mooie. Niets is onmogelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Selectie is natuurlijk ook nog niet rond.
Denk dat je pas over een selectie kan oordelen als de transferperiode ten einde is.
Tweede Kerstdag dus thuis tegen FC Twente, best gelopen. Scheelt weer wat familiaire verplichtigen!quote:Voorlopig competitieschema Ajax, seizoen 2007/08
01. 19 augustus: De Graafschap - Ajax
02. 26 augustus: Ajax - SC Heerenveen
03. 02 september: Ajax - FC Groningen
04. 15 september: Heracles Almelo - Ajax
05. 23 september: AZ - Ajax
06. 30 september: Ajax - VVV-Venlo
07. 07 oktober: Sparta Rotterdam - Ajax
08. 20 oktober: Ajax - NEC
09. 28 oktober: FC Utrecht - Ajax
10. 04 november: Ajax - Roda JC
11. 11 november: feyenoord - Ajax
12. 25 november: Ajax - Vitesse
13. 02 december: Ajax - NAC Breda
14. 08 december: Willem II - Ajax
15. 16 december: Ajax - PSV
16. 23 december: Excelsior - Ajax
17. 26 december: Ajax - FC Twente
18. 30 december: VVV-Venlo - Ajax
19. 13 januari: Ajax - AZ
20. 20 januari: NEC - Ajax
21. 23 januari: Ajax - FC Utrecht
22. 27 januari: Vitesse - Ajax
23. 03 februari: Ajax - feyenoord
24. 10 februari: Roda JC - Ajax
25. 17 februari: Ajax - Sparta Rotterdam
26. 24 februari: NAC Breda - Ajax
27. 02 maart: Ajax - Excelsior
28. 09 maart: PSV - Ajax
29. 16 maart: Ajax - Willem II
30. 23 maart: FC Twente - Ajax
31. 29 maart: SC Heerenveen - Ajax
32. 06 april: Ajax - De Graafschap
33. 13 april: FC Groningen - Ajax
34. 20 april: Ajax - Heracles Almelo
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
En 30 december met een tas vol vuurwerk naar Venlo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tweede Kerstdag dus thuis tegen FC Twente, best gelopen. Scheelt weer wat familiaire verplichtigen!
Jammergenoeg wil de burgemeester van Venlo zeventien combi's.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En 30 december met een tas vol vuurwerk naar Venlo?
Voor mij is dat de meest lucratieve werkdag. Vang dan altijd een fooi van tegen de 100euro.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tweede Kerstdag dus thuis tegen FC Twente, best gelopen. Scheelt weer wat familiaire verplichtigen!
Dat ga je niet menen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jammergenoeg wil de burgemeester van Venlo zeventien combi's.
Daar ga ik wel van uit ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef w00h00 het volgende:
Graafschap uit is zeer waarschijnlijk combi.
Kan je het beter een paar maanden bewaren, en mee naar Twente nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En 30 december met een tas vol vuurwerk naar Venlo?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kan je het beter een paar maanden bewaren, en mee naar Twente nemen.
Dat is toen rond de promotie al een paar keer verteld in de media, ik kan het zo 123 ook niet direct terugvinden maar het is zeker gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen?
Heb je daar ook een bron van?
Las het ook ergens, weet alleen niet meer waar. Zou mede te maken hebben met dat krot waarin ze spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen?
Heb je daar ook een bron van?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kan je het beter een paar maanden bewaren, en mee naar Twente nemen.
Nou, Makaay hoeft van mij niet hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef Robar het volgende:
Even vraagje tussendoor.
Makaay is toch wel een serieuze optie, wanneer Huntelaar verkocht wordt?
Huntelaar en Makaay zijn ongeveer dezelfde types, die kunnen lastig samen spelen denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef patrickt37 het volgende:
Makaay moet gewoon komen, en dan 4-4-2 spelen.
Idd. Elke club is bezig om aankopen te doen, maar doen te weinig moeite om spelers te houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef sjimz het volgende:
Als er bij Ajax niemand vertrekt dan zie ik Ajax ook als een winnaar op de transfermarkt hoor.
Klopt, heb het toen ook op een VVV-forum gevraagd en kreeg deze reacties:quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is toen rond de promotie al een paar keer verteld in de media, ik kan het zo 123 ook niet direct terugvinden maar het is zeker gezegd.
quote:Er was al aangegeven door VVV dat er voornamelijk buscombi's zullen komen.
quote:sterker nog, volgens mij worden ALLE thuiswedstrijden combis voor de tegenstander... dat word vechten op de tribune, simpel zat
Nog 1 keer graag..quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax informeerde naar diensten Roy Makaay'
Gepubliceerd op 27-06-07 om 12:13 door Tim Vogelpoel
Roy Makaay mag zich ook verheugen op belangstelling van Ajax, zo weet Sportweek te melden. Ajax zou bij zijn belangenbehartiger Rob Jansen hebben geïnformeerd naar de diensten van de spits.
Bayern München heeft zich onlangs voorzien van een tweetal topspitsen, Luca Toni en Miroslav Klose. Door de komst van het duo lijkt de toekomst van Das Phantom onzeker bij de Duitse topclub uit Beieren.
Ajax kan echter wel rekenen op hevige concurrentie. Zo zingt de naam ook rond De Kuip, waar hij al rond zou zijn met Feyenoord en ook bij PSV is de naam van de voormalig international veelvuldig gevallen.
Ik heb bijna liever dat er 1 of twee vertrekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef devv05 het volgende:
Als er nog maar versterkingen komen. Ik weet dat het nog tot eind augustus duurt, maar het voelt toch niet lekker als de clubs om je heen allerlei versterkingen halen en wij stil blijven staan. We hebben een goed basiselftal, maar wat versterking is wel gewenst. Zo goed waren we afgelopen seizoen ook weer niet. Dan ben je Perez en De Mul nog kwijt en in het ergste geval ook nog Sneijder.
Heintinga, Babel en Davids zijn er het jaar daarna nog wel denk ik.. Voor de rest hebben we dan jeugd wat flink uitgegroeid is en nieuwe aankopen dan. Plus als we het goed doen in de CL en competitie tekenen misschien wel spelers bij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb bijna liever dat er 1 of twee vertrekken.![]()
Ik ben dolblij voor dit seizoen als alle toppers blijven maar ik ben wel bang dat het jaar daarna dan een complete leeg loop gaat worden waarin ajax in een diep dal gaat komen.
Volgens jaar weg speculeren mits ze dit jaar blijven
Wesley
Babel
Huntelaar
Heitinga
Stam (pensioen)?
Davids (pensioen of stiekem nog een jaartje?)
En tegen die tijd zullen er nog wat andere om heen met pech ook weg vallen of weg gekocht worden.
die mag in september weer beginnen met trainen dacht ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef jna het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Leo gaat?
precies, klinkt misschien stom, maar ik zit liever met zweet in de bilnaat tegen feyenoord, als elke wedstrijd met 4-0 winnen. ook dat gaat vervelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef StarGazer het volgende:
Ik vraag mij af waar ze opeens het geld vandaan halen...
Maar ik vind het prima hoor, laat Feyenoord maar weer mee doen om de titel.
Ik heb hem toen serieus niet gezien. Daar ben ik het bier bij de Oktoberfesten nog steeds dankbaar voorquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef denthemen het volgende:
Ach, laat Feyenoord die spelers maar kopen, who care's? We moeten van eigen kracht uitgaan, en die Makaay hebben we zo in de broekzak, weet je nog munchen uit, ik heb hem niet 1 keer gezien ()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
Wees gewaarschuwd! Deze link bevat voor vele AZ-ers toegang tot een site die zij niet willen bezoeken! En een afbeelding die zij niet willen zien! Bezoek op eigen risico. [afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef druide het volgende:
*AZ-er bekeert zich tot Feyenoord*
Heb je die ook op fatsoenlijk (lees: leesbaar) formaat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef Silenus het volgende:
Ik snap dat MONTANA doelde op de Brabantse en Limburgse FOKkers, maar toch even dit plaatje:
http://img185.imageshack.(...)tbaltoe296410mi3.jpg
(edit: ik kan weer eens geen plaatje fatsoenlijk posten dus maar via deze link)
Ajax heeft dus ruim 2500 SCChouders in Brabant en ruim 300 in Limburg.
Nog maals, ze hebben indd ergens wat miljoenen weten te strikken, maar momenteel heeft enkel De Cler nog maar 2 miljoen gekost...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef TIM-846 het volgende:
waar haalt feyenoord eigenlijk al dat geld vandaan? of komen hofland, gio, makaay en de cler allemaal gratis binnen wandelen?
Het komt er op neer dat er meer provincialen naar feyenoord gaan dan naar Ajaxquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je die ook op fatsoenlijk (lees: leesbaar) formaat?
Blijkbaar heb je een bezoekje aan de opticien nodig, want ik kan het prima lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je die ook op fatsoenlijk (lees: leesbaar) formaat?
Ja we zullen zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Willen jullie Perez nog wel aan ons verkopen? Ik denk dat wij (serieus) volgend jaar een grotere concurent voor jullie zijn als PSV.
Helemaal nu blijkt dat Feyenoord Makaay en Koef allebei wilt halen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Willen jullie Perez nog wel aan ons verkopen? Ik denk dat wij (serieus) volgend jaar een grotere concurent voor jullie zijn als PSV.
Ajax heeft die toppers toch al in huisquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Sethje het volgende:
ik word een beetje onpasselijk van het idee dat feyenoord ineens overal toppers vandaan plukt en wij fucking niks horen van Martin & Co en met fucking Delorge het seizoen ingaan dadelijk
Koef komt niet (AZ wilt hem niet verkopen) en Makaay betwijfel ik ook, maar die optie is iig nog open..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Een Hofland of een Van Bronckhorst mistaat niet in dit Ajax. Al zie ik dan liever dat Hofland komt dan Gio.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ajax heeft die toppers toch al in huis![]()
Gast lees eens. Gio en Hofland zouden in dit ajax niet mistaan, spelers met zoveel ervaring op het hoogste niveau zijn toch altijd welkom. We hebben een lang seizoen, Davids pakt regelmatig kaarten en Urby is er dit seizoen ook een tijdje uitgeweest. Dan vind ik Gio geen overbodige luxe en met Hofland heb je de "opvolger" van Stam al in huis. Dat wil zeggen kopsterk-ervaring-leiderschap.Verder word Jaap ook weer een jaartje ouder en sukkelde hij dit jaar ook een tijdje met kwetsuren.en ja ik weet dat hij niet rechtsbenig is maar dat boeit niet als je het afzet tegen de eerder genoemde aanwezige kwaliteiten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef BB-boy het volgende:
Je hebt liever Hofland en Van Bronckhorst dan Stam en Davids?
De backposities zijn dun bezet en voorin zit het ook nog niet al te ruim.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:07 schreef BB-boy het volgende:
Zulke namen komen natuurlijk niet om op de bank te zitten voor als Davids geschorst is en Stam geblesseerd. Daarvoor kosten ze ook teveel geld trouwens.
Volgens mij kunnen we het goed opvangen met de huidige selectie, op de spitspositie na.
Wat een doemdenkerij. Vergeet je soms dat wij ook goede spelers hebben en dat die van Feyenoord óók tegen blessures of schorsingen aan kunnen lopen? Enige versterking in de breedte is wat mij betreft welkom, maar geen noodzaak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef Sethje het volgende:
Ik vrees met grote vrezen we worden 8e ofzo
Voorlopig zijn we er in de breedte netto op achteruit gegaan op het moment. Grygera weg, Roger gestopt, De Mul die waarschijnlijk wordt verkocht. Met enkel Delorge en Bakircioglu erbij op het moment is dat nog steeds niet al te breed. En we hebben gezien hoe duur het is om te schipperen met je backs. Streep Lindenbergh trouwens ook maar door voor de breedte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Blight het volgende:
[..]Enige versterking in de breedte is wat mij betreft welkom, maar geen noodzaak.
Hofland en Gio zijn bevestigd. Makaay persoonlijk akkoord.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Robar het volgende:
Uhm, met welke spelers is Feyenoord nu daadwerkelijk rond?
Alleen de Cler toch?
Daar hopen ze dus op met Van Bronckhorst en Hofland.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Robar het volgende:
Pas op het moment dat ze een goede verdediger en een goede middenvelder aantrekken, mogen ze weer denken aan een plaatjse in de top 5.
Op dit moment is het echt nog niet zoveel beter.
Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:21 schreef Sethje het volgende:
We worden wereldkampioen
Ik vind dat van feyenoord anders ook een goed middenveld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Blight het volgende:
Een middelveld met:
-----MaduroHeitinga-----
-Gabri--Davids-
----Sneijder----
Of een middenveld met:
--------Gio-------
-Hofs--Drenthe-
----Guzman-----
Ik zie het punt niet zo.
Ja, de mogelijke opstelling van Feyenoord ziet er sterk uit. Ik wil alleen maar aangeven dat de mogelijke opstelling van Ajax er óók sterk (al dan niet sterker) uit ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:22 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind dat van feyenoord anders ook een goed middenveld.
Ik ook niet. De selectie van Ajax ziet er goed uit. Een eventuele versterking voor de breedte komt er echt nog wel.quote:
Absoluut, maar ik wil de aankopen van feyenoord niet bagatelliseren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, de mogelijke opstelling van Feyenoord ziet er sterk uit. Ik wil alleen maar aangeven dat de mogelijke opstelling van Ajax er óók sterk (al dan niet sterker) uit ziet.
Ach, Ajacieden roepen ook al 3 jaar voor elke seizoen dat ze dit seizoen toch echt weer kampioen gaan worden. Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het is grappig om te zien dat er ineens weer overal feyenoorders opduiken die menen dat ze kampioen gaan worden. Eerst zien, dan geloven. Ze gaan een betere selectie krijgen en weer bovenin meedraaien, dat is alleen maar goed.
Voor het eerst in 2 jaar tijd, begint een Feyenoorder in m'n msn tegen mij te praten, of ik al bang ben voor het komende seizoenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het is grappig om te zien dat er ineens weer overal feyenoorders opduiken die menen dat ze kampioen gaan worden. Eerst zien, dan geloven. Ze gaan een betere selectie krijgen en weer bovenin meedraaien, dat is alleen maar goed.
Die is gelukkig nog even weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef jna het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Leo gaat?
Doe normaal man.quote:
De kakkerlakken kruipen weer uit alle hoeken en gatenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor het eerst in 2 jaar tijd, begint een Feyenoorder in m'n msn tegen mij te praten, of ik al bang ben voor het komende seizoen
Het zijn vooral enkele Ajacieden die dat roepen. Feyenoorders zijn positief, maar ze weten heus wel dat hoger dan een 3e plek er niet in zit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het is grappig om te zien dat er ineens weer overal feyenoorders opduiken die menen dat ze kampioen gaan worden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Het zijn vooral enkele Ajacieden die dat roepen. Feyenoorders zijn positief, maar ze weten heus wel dat hoger dan een 3e plek er niet in zit.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Echt waar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Hofland en Gio zijn bevestigd. Makaay persoonlijk akkoord.
Ik had ook inderdaad zelf even moeite kunnen doen ipv het te vragenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:39 schreef Blight het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl
http://www.vi.nl
http://www.ad.nl/
Kies maar..
PSV gaat er al op achteruit nu Cocu en Alex er niet meer zijn, de 2 belangrijkste spelers. Feyenoord is er op vooruit gegaan, maar ik zie ze het niveau van Ajax nog lang niet halen. Ook AZ wordt geen kampioenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef devv05 het volgende:
Ik moet het nog zien of Ajax kampioen wordt hoor. Voorlopig vind ik dat nergens op gebaseerd. Of zijn jullie alweer vergeten hoe wisselvallig we afgelopen seizoen waren?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
PSV gaat er al op achteruit nu Cocu en Alex er niet meer zijn, de 2 belangrijkste spelers. Feyenoord is er op vooruit gegaan, maar ik zie ze het niveau van Ajax nog lang niet halen. Ook AZ wordt geen kampioen. Ajax is nergens op achteruit gegaan, als ze gewoon niet met 3-0 van sparta hadden verloren(
) was Ajax gewoon kampioen. Nu kun je dat ook van andere clubs zeggen, maar toch
.
Daar gaat het niet om.quote:
Dude, er kan in 2 maanden nog veel gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
PSV gaat er al op achteruit nu Cocu en Alex er niet meer zijn, de 2 belangrijkste spelers. Feyenoord is er op vooruit gegaan, maar ik zie ze het niveau van Ajax nog lang niet halen. Ook AZ wordt geen kampioen. Ajax is nergens op achteruit gegaan, als ze gewoon niet met 3-0 van sparta hadden verloren(
) was Ajax gewoon kampioen. Nu kun je dat ook van andere clubs zeggen, maar toch
.
Eerst ff kwalificerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
We winnen de Champions League sowieso, kampioenschap ben ik nog niet zo zeker van.
Hij mag komen van mij hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef BB-boy het volgende:
De Ridder weg bij Celta. Er waren hier veel liefhebbers geloof ik....
Wat mij betreft wel, zeker indien De Mul vertrekt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:57 schreef golfer het volgende:
Daniel de Ridder is weer beschikbaar.
Terughalen als rechtsbuiten, nu hij wat gerijpt is bij Celta?
Alleen als de Mul weggaat, maar dan alsnog ben ik niet echt van hem onder de indruk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, zeker indien De Mul vertrekt.
Nee, hij komt tekort voor een echte basisspeler. Maar een prima back-up indien De Mul vertrekt. Goed dat HeinekenAFCA nog wees op Leonardo, want op de een of andere manier vergeet ik steeds dat we die ook nog hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen als de Mul weggaat, maar dan alsnog ben ik niet echt van hem onder de indruk.
Misschien iets voor de FP?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
WTF ik lees op een site dat een ouwe vriend die in me team heeft gespeeld naar beloften team van RKc hopelijk kan hij zich bewijzen. Ik vind het wel leuk voor hem![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
WTF ik lees op een site dat een ouwe vriend die in me team heeft gespeeld naar beloften team van RKc hopelijk kan hij zich bewijzen. Ik vind het wel leuk voor hem![]()
RKC Waalwijk #3 Europees voetbal binnen handbereik!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
Nou prachtig. Ik heb in de straat gewoond en in de klas gezeten met Marco van Duin. Party time.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou prachtig. Ik heb in de straat gewoond en in de klas gezeten met Marco van Duin. Party time.
Het grappig was ik was nog beter dan emquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
het zusje van Arjen Robben heeft bij een vriend van mij in de klas gezeten! Who want to touch me?
![]()
BonJovi wat ben jij toch een geweldige vent!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
BonJovi wat ben jij toch een geweldige vent!![]()
Je maakt me altijd vrolijk met je reacties.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef venomsnake het volgende:
Zal je zien dat Perez dadelijk ook nog naar Feijenoord gaat.![]()
Wil Ajax hem niet aan de directe concurrent (PSV) verkopen, dus dan maar aan Feijenoord. Die dan opeens kampioen worden met Gio, Makaay, Hofland, de Cler, Perez..![]()
Inderdaad, rustig nou maar allemaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef denthemen het volgende:
Wij worden gewoon kampioen hoor
Ik zie Sneijder wel eens op tv..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik pwn jullie allemaal:
Ik zit bij het nichtje in de klas van Brian Pinas!![]()
Ik zie hem ook wel eens op http://www.wesleysneijder.nlquote:
Gastenboek volspammen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zie hem ook wel eens op http://www.wesleysneijder.nl
Mjin moeder is op 9-jarige leeftijd ooit bij haar tante thuis onderweg naar de wc over een op de grond slapende Johan Neeskens gestruikeld (in zijn RCH tijd)quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik pwn jullie allemaal:
Ik zit bij het nichtje in de klas van Brian Pinas!![]()
Stop maar, hier kan niemand tegenop.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef Robar het volgende:
[..]
De zoon van een kennis van een nichtje van me heeft op schoot gezeten bij Bakero, ik heb de foto nog
Now who is going to beat that?
(allemaal 100% waar trouwens)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef Silenus het volgende:
Oh hehe, word net gebeld door m'n uitzendbureau. Ik mag vrijdag de hele dag bij Ajax administratief werk doen, moet me smorgens vroeg melden bij de hoofdingang.
Zou eigenlijk m'n zusje helpen met haar verhuizing, maar dit kan ik écht niet laten schieten.![]()
Ik neem aan dat het over de verwerking van seizoenskaarten etc. gaat.
Hoe leg je dat uit aan je zusje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef Silenus het volgende:
Oh hehe, word net gebeld door m'n uitzendbureau. Ik mag vrijdag de hele dag bij Ajax administratief werk doen, moet me smorgens vroeg melden bij de hoofdingang.
Zou eigenlijk m'n zusje helpen met haar verhuizing, maar dit kan ik écht niet laten schieten.![]()
Ik neem aan dat het over de verwerking van seizoenskaarten etc. gaat.
Haha ja een beetje lastig, m'n vader zei er nog bij dat ie me echt nodig had omdat ie nooit met m'n zusje het bed enzo al die trappen op krijgt, maargoed. Ze verzinnen maar wat, ik kan dit niet laten schieten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit aan je zusje?
Ik hoop voor je dat ze een beetje van voetbal houdt en je dus begrijpt
quote:Ajax gaat op zoek naar nieuwe rechtsbuiten 27 juni 2007
Martin van Geel: 'Als De Mul vertrekt is de rechtsbuitenpositie dun bezet' Ajax gaat op zoek naar een nieuwe rechtsbuiten als er overeenstemming wordt bereikt met het Spaanse Sevilla over de transfer van aanvaller Tom De Mul (21). Dat weet Voetbal International woensdag te melden. De Amsterdamse club trok eerder Laurent Delorge en Kennedy Bakircioglu aan.
Martin van Geel legt de zoektocht naar een nieuwe rechtsbuiten uit. "Delorge zien wij meer als middenvelder. Als De Mul vertrekt is de rechtsbuitenpositie dun bezet", aldus de technisch directeur van Ajax in VI.
Hofland en Makaay is nog niets rond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Hofland en Gio zijn bevestigd. Makaay persoonlijk akkoord.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef patrickt37 het volgende:
Werder, Fiorentina en Lazio willen Maduro
Gepubliceerd op 27-06-07 om 17:15 door Tim Vogelpoel
Hedwiges Maduro heeft met zijn sterke optreden op het EK onder 21, waar hij met Jong Oranje de Europese titel veroverde, interesse gewekt van verscheidene clubs. De middenvelder kan volgens Voetbal International rekenen op interesse van twee Italiaanse topclubs en een Duitse topper.
Het zou hierbij gaan om respectievelijk Lazio Roma, Fiorentina en Werder Bremen. Maduro, die bij Ajax overbodig is, zou echter geen oren hebben naar een transfer naar Duitsland of Italië.
'Ik wil bij Ajax slagen en er een goed gevoel aan overhouden', verklaarde de middenvelder tegenover HighLow. Ook vertelde Maduro diezelfde internet-zender dat en dezer dagen een gesprek tussen hem en de clubleiding plaats zal vinden.
Delorge kan op alle posities wel uit de voeten, hij is vooral voor de breedte gekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Delorge zien we meer als middenvelder? Ja duh. Ik zie Stekelenburg ook meer als een keeper.
Op het middenveld ja. Ik vind Delorge nou niet bepaald een vleugelspelerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Delorge kan op alle posities wel uit de voeten, hij is vooral voor de breedte gekocht.
Hopelijk een kwestie van creatief boekhouden. De Mul voor veel centjes verkopen en ergens lekker goedkoop een goede rechtsbuiten ophalen. De Ridder ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef JeroenV het volgende:
In ieder geval goed nieuws dat we in ieder geval nog een aankoop gaan krijgen
Ik vind dat we er beter op moeten worden om kampioen te worden. Niet alleen maar het vervangen van vertrekkende spelers. Ik zie nog steeds graag een opvolger van Grygera of is Vertonghen genoeg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef JeroenV het volgende:
In ieder geval goed nieuws dat we in ieder geval nog een aankoop gaan krijgen
Prachtig verdraaide woorden dus. De Ridder is een te dure bankzitter...quote:
Ach ja, zodra we over vrienden van kennissen gaan beginnen.quote:
Ik moest ook hard lachen toen ik dat bericht lasquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ach ja, zodra we over vrienden van kennissen gaan beginnen.
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:58 schreef BB-boy het volgende:
Jezus, wat een hype heeft dat tournooi teweeg gebracht in voetballand.
Mwah... ik noemde De Ridder al voor het toernooi als kandidaat voor de rechtsbuitenpositie. Ik wist wel dat hij wat kan, dat toernooi heeft het alleen maar bevestigd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.
Voor dit EK hebben we het al eens over de Ridder gehad in dit topic hoor.. Niet eens zo heel lang geleden als ik het goed heb.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef w00h00 het volgende:
Motta aantrekken.
Precies, middenvelders genoeg. Zie er eerst maar eens één of twee kwijt te raken, Lindenbergh en Krohn-Dehli bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef BB-boy het volgende:
En we hebben hem niet nodig.
Kom maar op met namen, Andy en de Ridder mogen nietquote:Ajax wil nieuwe rechtsbuiten bij vertrek De Mul
In voetbalweekblad VI laat Martin van Geel weten dat Ajax een extra rechtsbuiten wil aantrekken indien de transfer van De Mul naar Sevilla rondkomt. Van Geel vindt die positie ondanks de komst van Bakircioglu dan te dun bezet.
Ja, maar wij hebben ten Cate en die komt van Barcelona, zegt iedereen dan weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.
Wesley Verhoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom maar op met namen, Andy en de Ridder mogen niet![]()
Motta heeft al enkele malen aangeven interesse te hebben in een overstap naar Ajax.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.
Andrei Demtsjenko, wie anders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Foreign Suprisequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:
Ja verkeerde topic kneusquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef patrickt37 het volgende:
Bayern München wil veel geld zien voor Makaay
Gepubliceerd op 27-06-07 om 20:23 door Dennis Smedts
Bayern München-aanvaller Roy Makaay wil de club verlaten na de komst van Miroslav Klose van Werder Bremen. Der Rekordmeister trok eerder al Luca Toni aan, waardoor Makaay niet meer op veel speeltijd hoeft te rekenen. De Nederlandse spits heeft daarom aan de clubleiding laten weten dat hij wil vertrekken.
'Er zijn veel biedingen gedaan op Roy Makaay', verklaarde Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge aan Eurosport. 'We hebben veel geld betaald om hem hier te krijgen, dus er moet nu ook veel betaald worden voor hem.'
Werder Bremen had graag of Roy Makaay of Lukas Podolski gehad in ruil voor Klose, maar beide aanvallers wilden geen deel uitmaken van de deal. 'De Podolski-deal ging niet door', aldus directeur Klaus Allofs. 'We hebben ook gevraagd naar Makaay, maar de speler gaf aan Bayern alleen te willen verlaten voor Nederland of Spanje.'
Makaay
ajax had toch ook interesse in Makaay of niet?quote:
Hoezo lullo?quote:
Wat doet een foto van Dirk-Kuijt in dit topic?quote:
die kunnen we dus ook vergeten.quote:Krkic maakt overstap naar hoofdmacht
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 27 juni om 19:01
Bojan Krkic zal volgend seizoen deel uit maken van het hoogste keurkorps van Frank Rijkaard. Dit liet Barcelona-legende Josep Guardiola, deze week aangesteld als trainer van het filiaal, optekenen tijdens een persconferentie.
Krkric, die op 28 augustus zeventien jaar wordt, was het voorbije seizoen één van de revelaties van Barça B, dat echter degradatie naar de Segunda División B, de derde klasse, niet kon voorkomen. De Spaanse jeugdinternational zal nu net als het andere talent Giovanni dos Santos de overstap maken naar de A-kern.
De opstap van de Mexicaan Dos Santos, die op het punt staat om de Spaanse nationaliteit te verkrijgen, was al bevestigd, in tegenstelling tot die van Krkic. Guardiola maakte vanmiddag een einde aan alle onzekerheid. “Bojan zal de voorbereiding van de eerste selectie op het nieuwe seizoen meemaken en ook alle trainingen”, legde Pep uit. “Wanneer hij voor een wedstrijd niet wordt opgeroepen, dan zal hij gewoon zijn wedstrijden bij ons afwerken.”
Het is nog maar de vraag of Krkic überhaupt op speelminuten mag hopen. De aanvaller, die op het WK onder 20 actief zal zijn, kampt sowieso met de concurrentie van Samuel Eto’o, Lionel Messi en Thierry Henry, terwijl Santiago Ezquerro en Eidur Gudjohnsen ook nog op de loonlijst in het Camp Nou staan. Voor Dos Santos de moeilijke taak om zijn look-a-like Ronaldinho uit de basis te verdrijven.
Gast ken je klassiekers!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat doet een foto van Dirk-Kuijt in dit topic?
Misschien achter de schermen, een beetje optrekken qua scouting samen en misschien in de toekomst wat vriendschappelijke potjes spelen tegen elkaar. Meer moet zo'n samenwerking niet in gaan houden vind ik, Ajax moet geen satellietclub worden van Barcelona...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef BB-boy het volgende:
Hebben we uberhaupt wel wat aan die samenwerking...
Bogarde... Jasje aan of jasje uit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gast ken je klassiekers!
Litmanen is allebei-benig. We worden wereldkampioen!
Dat zeker niet. Daarvoor zijn we nog steeds te groot.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Misschien achter de schermen, een beetje optrekken qua scouting samen en misschien in de toekomst wat vriendschappelijke potjes spelen tegen elkaar. Meer moet zo'n samenwerking niet in gaan houden vind ik, Ajax moet geen satellietclub worden van Barcelona...
Het was ook wel nodig ook. Ik snap de supporters ook wel, we zouden ook gek worden als we nu opeens in 1 transferperiode Stam, Davids, Huntelaar en Gabri zouden halen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
Wat een aankopen daar joh...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef koningdavid het volgende:
We kunnen aan de bak komend seizoen.
Ik stel mijn prognose bij van kampioen in november tot kampioen met Sinterklaas.![]()
Tja, nu moeten ze ineens heel veel mensen gaan inpassen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
Wat een aankopen daar joh...
Ach Feyenoord gaat nu de stap zetten die wij afgelopen seizoen gezet hebben. Naar mijn mening hebben wij, met ons redelijk ingespeelde team, wel een voorsprong.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar dus 4 ploegen die strijden om de titel, al verwacht ik dat PSV nog wel het nodige zal kwijt raken... maar Feyenoord heeft toch wel de gouden slag geslagen deze zomer, al was het ook broodnodig natuurlijk...
Hopelijk kan Ajax nog wat binnenhalen, al blijft het angstvallig stil...
volgens voetbalprimeur ( ok, daar noem ik een sitequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef twi het volgende:
Feyenoord gebruikt het geld van die talentenpool nu voor knakkers achterin de twintig of begin 30. Nog een paar van die aankopen, en als ze geen CL halen dan zitten ze met de gebakken peren.
quote:In de Voetbal International van woensdag heeft Martin van Geel laten weten een nieuwe rechtsbuiten te willen kopen, mits Tom de Mul verkocht wordt aan Sevilla.
Het Britse tabloid The Sun weet te melden dat Roy Beerens de vervanger van de Mul moet zijn. Volgens de krant zal de deal er als volgt uitzien: PSV krijgt Kenneth Perez, in ruil daarvoor zal Roy Beerens komend seizoen bij Ajax spelen. Ajax vindt blijkbaar de spelers niet gelijkwaardig en zal nog anderhalf miljoen euro er bij willen krijgen van de landskampioen.
Ik denk dat Ajax en Feyenoord elkaar qua sterkte nu toch niet echt veel meer ontlopen, het zal ook geen maanden duren voordat Feyenoord is ingespeeld denk ik...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach Feyenoord gaat nu de stap zetten die wij afgelopen seizoen gezet hebben. Naar mijn mening hebben wij, met ons redelijk ingespeelde team, wel een voorsprong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |