Wat doet een foto van Dirk-Kuijt in dit topic?quote:
die kunnen we dus ook vergeten.quote:Krkic maakt overstap naar hoofdmacht
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 27 juni om 19:01
Bojan Krkic zal volgend seizoen deel uit maken van het hoogste keurkorps van Frank Rijkaard. Dit liet Barcelona-legende Josep Guardiola, deze week aangesteld als trainer van het filiaal, optekenen tijdens een persconferentie.
Krkric, die op 28 augustus zeventien jaar wordt, was het voorbije seizoen één van de revelaties van Barça B, dat echter degradatie naar de Segunda División B, de derde klasse, niet kon voorkomen. De Spaanse jeugdinternational zal nu net als het andere talent Giovanni dos Santos de overstap maken naar de A-kern.
De opstap van de Mexicaan Dos Santos, die op het punt staat om de Spaanse nationaliteit te verkrijgen, was al bevestigd, in tegenstelling tot die van Krkic. Guardiola maakte vanmiddag een einde aan alle onzekerheid. “Bojan zal de voorbereiding van de eerste selectie op het nieuwe seizoen meemaken en ook alle trainingen”, legde Pep uit. “Wanneer hij voor een wedstrijd niet wordt opgeroepen, dan zal hij gewoon zijn wedstrijden bij ons afwerken.”
Het is nog maar de vraag of Krkic überhaupt op speelminuten mag hopen. De aanvaller, die op het WK onder 20 actief zal zijn, kampt sowieso met de concurrentie van Samuel Eto’o, Lionel Messi en Thierry Henry, terwijl Santiago Ezquerro en Eidur Gudjohnsen ook nog op de loonlijst in het Camp Nou staan. Voor Dos Santos de moeilijke taak om zijn look-a-like Ronaldinho uit de basis te verdrijven.
Gast ken je klassiekers!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat doet een foto van Dirk-Kuijt in dit topic?
Misschien achter de schermen, een beetje optrekken qua scouting samen en misschien in de toekomst wat vriendschappelijke potjes spelen tegen elkaar. Meer moet zo'n samenwerking niet in gaan houden vind ik, Ajax moet geen satellietclub worden van Barcelona...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef BB-boy het volgende:
Hebben we uberhaupt wel wat aan die samenwerking...
Bogarde... Jasje aan of jasje uit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gast ken je klassiekers!
Litmanen is allebei-benig. We worden wereldkampioen!
Dat zeker niet. Daarvoor zijn we nog steeds te groot.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Misschien achter de schermen, een beetje optrekken qua scouting samen en misschien in de toekomst wat vriendschappelijke potjes spelen tegen elkaar. Meer moet zo'n samenwerking niet in gaan houden vind ik, Ajax moet geen satellietclub worden van Barcelona...
Het was ook wel nodig ook. Ik snap de supporters ook wel, we zouden ook gek worden als we nu opeens in 1 transferperiode Stam, Davids, Huntelaar en Gabri zouden halen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
Wat een aankopen daar joh...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef koningdavid het volgende:
We kunnen aan de bak komend seizoen.
Ik stel mijn prognose bij van kampioen in november tot kampioen met Sinterklaas.![]()
Tja, nu moeten ze ineens heel veel mensen gaan inpassen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
Wat een aankopen daar joh...
Ach Feyenoord gaat nu de stap zetten die wij afgelopen seizoen gezet hebben. Naar mijn mening hebben wij, met ons redelijk ingespeelde team, wel een voorsprong.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar dus 4 ploegen die strijden om de titel, al verwacht ik dat PSV nog wel het nodige zal kwijt raken... maar Feyenoord heeft toch wel de gouden slag geslagen deze zomer, al was het ook broodnodig natuurlijk...
Hopelijk kan Ajax nog wat binnenhalen, al blijft het angstvallig stil...
volgens voetbalprimeur ( ok, daar noem ik een sitequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef twi het volgende:
Feyenoord gebruikt het geld van die talentenpool nu voor knakkers achterin de twintig of begin 30. Nog een paar van die aankopen, en als ze geen CL halen dan zitten ze met de gebakken peren.
quote:In de Voetbal International van woensdag heeft Martin van Geel laten weten een nieuwe rechtsbuiten te willen kopen, mits Tom de Mul verkocht wordt aan Sevilla.
Het Britse tabloid The Sun weet te melden dat Roy Beerens de vervanger van de Mul moet zijn. Volgens de krant zal de deal er als volgt uitzien: PSV krijgt Kenneth Perez, in ruil daarvoor zal Roy Beerens komend seizoen bij Ajax spelen. Ajax vindt blijkbaar de spelers niet gelijkwaardig en zal nog anderhalf miljoen euro er bij willen krijgen van de landskampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |