Ach ja, zodra we over vrienden van kennissen gaan beginnen.quote:
Ik moest ook hard lachen toen ik dat bericht lasquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ach ja, zodra we over vrienden van kennissen gaan beginnen.
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:58 schreef BB-boy het volgende:
Jezus, wat een hype heeft dat tournooi teweeg gebracht in voetballand.
Mwah... ik noemde De Ridder al voor het toernooi als kandidaat voor de rechtsbuitenpositie. Ik wist wel dat hij wat kan, dat toernooi heeft het alleen maar bevestigd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.
Voor dit EK hebben we het al eens over de Ridder gehad in dit topic hoor.. Niet eens zo heel lang geleden als ik het goed heb.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt he. Voor het EK hoorde je niemand over hem, en ineens is ie toch weer zo goed. Hypegeil Nederland. Nevland moest na zijn goede seizoen ook naar Ajax of psv, en nu is het niks meer. Suarez volgend seizoen hetzelfde. Alves moet ik ook nog maar zien.
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef w00h00 het volgende:
Motta aantrekken.
Precies, middenvelders genoeg. Zie er eerst maar eens één of twee kwijt te raken, Lindenbergh en Krohn-Dehli bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef BB-boy het volgende:
En we hebben hem niet nodig.
Kom maar op met namen, Andy en de Ridder mogen nietquote:Ajax wil nieuwe rechtsbuiten bij vertrek De Mul
In voetbalweekblad VI laat Martin van Geel weten dat Ajax een extra rechtsbuiten wil aantrekken indien de transfer van De Mul naar Sevilla rondkomt. Van Geel vindt die positie ondanks de komst van Bakircioglu dan te dun bezet.
Ja, maar wij hebben ten Cate en die komt van Barcelona, zegt iedereen dan weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.
Wesley Verhoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom maar op met namen, Andy en de Ridder mogen niet![]()
Motta heeft al enkele malen aangeven interesse te hebben in een overstap naar Ajax.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is toch totaal niet haalbaar als er tal van Italiaanse topclubs interesse hebben.
Andrei Demtsjenko, wie anders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Foreign Suprisequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:
Ja verkeerde topic kneusquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef patrickt37 het volgende:
Bayern München wil veel geld zien voor Makaay
Gepubliceerd op 27-06-07 om 20:23 door Dennis Smedts
Bayern München-aanvaller Roy Makaay wil de club verlaten na de komst van Miroslav Klose van Werder Bremen. Der Rekordmeister trok eerder al Luca Toni aan, waardoor Makaay niet meer op veel speeltijd hoeft te rekenen. De Nederlandse spits heeft daarom aan de clubleiding laten weten dat hij wil vertrekken.
'Er zijn veel biedingen gedaan op Roy Makaay', verklaarde Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge aan Eurosport. 'We hebben veel geld betaald om hem hier te krijgen, dus er moet nu ook veel betaald worden voor hem.'
Werder Bremen had graag of Roy Makaay of Lukas Podolski gehad in ruil voor Klose, maar beide aanvallers wilden geen deel uitmaken van de deal. 'De Podolski-deal ging niet door', aldus directeur Klaus Allofs. 'We hebben ook gevraagd naar Makaay, maar de speler gaf aan Bayern alleen te willen verlaten voor Nederland of Spanje.'
Makaay
ajax had toch ook interesse in Makaay of niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |