abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:03:10 #154
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50881766
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Joh Happel (en Steve i) maak jullie niet zo druk, Feyenoord kán niet eens onverantwoord investeren en met geld smijten zolang ze nog onder curatele staan bij de Knvb. Die staan dat echt niet toe hoor, dus ik begrijp de zorgen niet zo goed.
Ik maak me altijd druk, wanneer het om mijn club gaat. Dat je de zorgen niet begrijpt is onbegrijpelijk gezien het verleden, waarin Feijenoord fantastisch werd geleid door personen van verschillende pluimages.
quote:
Wees blij dat Feyenoord deze spelers (eventueel) weet te halen, en dan ook nog voor een relatieve habbekrats waarschijnlijk!
Een habbekrats. Dat hopen we dan maar.
quote:
Nogmaals, niks is zeker en ook met top aankopen heb je geen garanties op succes, maar het is toch een hele vooruitgang tov voorgaande seizoenen toen we blij moesten zijn met spelers als Bahia, Gibbs, De Ceulaar enz.
Op de Cler na heeft er nog niemand getekend, dus ga nou niet vooruitlopen op zaken. Tymoschuck heeft toch ook zo een goed seizoen gedraait bij ons?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:05:00 #155
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_50881847
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef Happel het volgende:
Ik zit ook echt op alles te zeiken.
Soms wel.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_50881856
Daarom hou ik ook nog een slag om de arm Happel, ik ben inderdaad ook gewend geraakt aan geruchten over de meest fantastische spelers die zo goed als rond zouden zijn met Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:06:37 #157
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_50881920
Valt me mee dat tymo nog niet genoemd is inderdaad
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:07:50 #158
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50881977
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Hoe staat het met jullie topaankopen? Zuiverloon al binnen?
Het is behoorlijk rustig, lijkt het. En rust schijnt goed te zijn .
Nu heb ik daar met van Geel meer vertrouwen dan met zijn voorgangers, maar we zien het wel allemaal.
Secrets never die. Only people.
pi_50882569
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Fetai het volgende:

[..]

Dat jij zelfs als Den Bosch supporter vertrouwen hebt in Feyenoord. Het wordt met de week gekker
Ik heb altijd vertrouwen in Feijenoord.
pi_50882734
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef Happel het volgende:
....
Op de Cler na heeft er nog niemand getekend, dus ga nou niet vooruitlopen op zaken. Tymoschuck heeft toch ook zo een goed seizoen gedraait bij ons?
Beste post van het topic (tot nu toe).
Overigens, kan iemand het spel van Van Bronckhorst bij de Rangers nog herinneren? Naar mijn idee de beste periode in zijn carrière, centraal op het middenveld.
pi_50882834
Eindelijk koopt feyenoord normale spelers inplaats van mongolen als Buijs. Ik hoop dat de klassieker weer de klassieker word komend seizoen.
lollig
pi_50882862
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:31 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Beste post van het topic (tot nu toe).
Overigens, kan iemand het spel van Van Bronckhorst bij de Rangers nog herinneren? Naar mijn idee de beste periode in zijn carrière, centraal op het middenveld.
En hij heeft onlangs een paar puike wedstrijden voor Oranje gespeeld op die positie.
pi_50882872
Buijs had nooit verkocht mogen worden... Of nooit gekocht mogen worden.
Spelers mongolen noemen (N)
pi_50882934
Buys kan in het Feijenoord van komend seizoen - een goedlopend Feijenoord- nog best van waarde zijn. Als aanjager op het middenveld.
pi_50882967
Buijs is een échte Feijenoorder. Misschien wel de enige in de huidige selectie.
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:42:26 #166
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50883043
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:39 schreef Siemerink het volgende:
Vergeet Drenthe niet. En Gio binnekort?
pi_50883045
Maar voetballen kan Buijs niet. Als je een echte feyenoorder en aanjager wil kan je net zo goed een feyenoord supporter die hard kan lopen op het middenveld zetten. Scheelt je loon dat Buijs nu krijgt.
lollig
pi_50883114
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Vergeet Drenthe niet. En Gio binnekort?
Drenthe is een knuffelbeertje van de natie geworden.
En dat zijn Feijenoorders natuurlijk niet.
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:45:28 #169
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50883121
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:39 schreef Siemerink het volgende:
Buijs is een prutser. En een echte feijenoorder, omdat hij Davids probeert te trappen en zegt dat hij een hekel aan Ajax heeft ?

Wilde hij niet alweer weg na 1 seizoen?
pi_50883136
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar voetballen kan Buijs niet. Als je een echte feyenoorder en aanjager wil kan je net zo goed een feyenoord supporter die hard kan lopen op het middenveld zetten. Scheelt je loon dat Buijs nu krijgt.
Hij kan wel voetballen hoor. Dat heeft 'ie bij Groningen wel bewezen. Buijs is typisch een speler die geweldig speelt in een elftal dat draait, maar de kar niet alleen kan trekken. Een typische helper, net als Lucius.
pi_50883176
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef ub40_bboy het volgende:
De Danny Buijs van FC Groningen (het laatste jaar dan) in het juiste systeem is een nuttige selectiespeler voor Feijenoord.
pi_50883177
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij kan wel voetballen hoor. Dat heeft 'ie bij Groningen wel bewezen. Buijs is typisch een speler die geweldig speelt in een elftal dat draait, maar de kar niet alleen kan trekken. Een typische helper, net als Lucius.
Lekker middenveld hebben jullie dan. Lucius en Buijs de helpers.
lollig
pi_50883225
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Lucius speelt komend seizoen rechtsback denk ik, of hij zit op de bank. Maar dat wist je natuurlijk al. Je vergat het gewoon even om je achterlijke kutstelling wat kracht bij te zetten .
pi_50883229
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:45 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Buijs is een prutser. En een echte feijenoorder, omdat hij Davids probeert te trappen en zegt dat hij een hekel aan Ajax heeft ?

Begin niet altijd over Ajax... Danny Buys heeft de juiste 'air' over zich, die veel Feijenoordsupporters graag terugzien op het veld.
pi_50883258
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Daarom is het afgelopen seizoen gegaan zoals het is gegaan.
Hopelijk wordt komend seizoen beter.
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:50:51 #176
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_50883267
Buijs is een mongool die niet kan voetballen. Zo denk ik over hem .
2000 light years from home
pi_50883301
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Lucius speelt komend seizoen rechtsback denk ik, of hij zit op de bank. Maar dat wist je natuurlijk al. Je vergat het gewoon even om je achterlijke kutstelling wat kracht bij te zetten .
Ik weet dat er wat spelers bij komen. Maar jullie hadden gewoon Lucius en Buijs dit seizoen op het middenveld lopen.
lollig
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:52:19 #178
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50883311
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Begin niet altijd over Ajax... Danny Buys heeft de juiste 'air' over zich, die veel Feijenoordsupporters graag terugzien op het veld.
Dat doe ik ook niet, je zou beter moeten weten.

Misschien kan je op z'n minst beginnen om de namen van je eigen spelers goed schrijven .
pi_50883360
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik weet dat er wat spelers bij komen. Maar jullie hadden gewoon Lucius en Buijs dit seizoen op het middenveld lopen.
Ja. Daarom zijn we ook als negende geëindigd .
pi_50883383
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:52 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet, je zou beter moeten weten.

Misschien kan je op z'n minst beginnen om de namen van je eigen spelers goed schrijven .
Misschien heb je gelijk, maar die verwijzing slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Maar wellicht is het goed voor Buijs als hij teruggaat naar FCG. Speelt hij iig Europees voetbal komend seizoen!
pi_50883410
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk, maar die verwijzing slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Maar wellicht is het goed voor Buijs als hij teruggaat naar FCG. Speelt hij iig Europees voetbal komend seizoen!
Dus jullie zien ook in dat Buijs niet kan voetballen?
lollig
pi_50883415
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:51 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Buijs heeft het afgelopen seizoen 9 van de 10 wedstrijden rechtsback gestaan ipv. rechtshalf hoor.

Mocht van Bronckhorst komen dan is er denk ik voor zowel Buijs als Lucius geen plaats meer op het middenveld omdat het middenveld er dan zo uit zal gaan zien verwacht ik:
quote:
------------------------------ Van Bronckhorst ---------------------------------------------
Hofs----------------------------------------------------------------------------------Drenthe
----------------------------------De Guzman------------------------------------------------
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_50883457
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:55 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dus jullie zien ook in dat Buijs niet kan voetballen?
Hehe... ik begreep de 'terug-aankoop' niet echt nee. Maar als je aan de juiste touwtjes trekt bij Danny (en de omstandigheden zijn goed, idd dat goedr draaiende team), dan heb je een prima selectiespeler aan hem.
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:58:59 #184
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_50883508
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:57 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Hehe... ik begreep de 'terug-aankoop' niet echt nee. Maar als je aan de juiste touwtjes trekt bij Danny (en de omstandigheden zijn goed, idd dat goedr draaiende team), dan heb je een prima selectiespeler aan hem.
Als de hele jostiband zich volkomen uit de naad werkt valt het ook niet op dat 1 iemand een mindere dag op de triangel heeft.

Buijs is gewoon een prutsvoetballer.
pi_50883513
Áls Van Bronckhorst komt (ik ben voorzichtig zoals jullie misschien merken ) dan ga ik met Tomatenboer' middenveld mee.
Danny Buijs kan dan mooi met Nicky Hofs afwisselen, die zijn toch om en om geschorst.
pi_50883538
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Als de hele jostiband zich volkomen uit de naad werkt valt het ook niet op dat 1 iemand een mindere dag op de triangel heeft.

Buijs is gewoon een prutsvoetballer.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Vorig seizoen was gewoon een drama en heeft niemand (ook Drenthe niet naar mijn bescheiden mening) zich kunnen onderscheiden.
pi_50883547
Als hij komt?
Het is voor 100 % rond. De TD van Barca heeft het bevestigd. Heel de Spaanse media weet het zeker, RTL 4 weet het zeker en Radio 1 weet het zeker.
Het is rond.
pi_50883555
Als ik Feyenoord was kocht ik die Buijs gewoon af met een seizoenkaart voor het leven en een vaste baan in de haven.
lollig
pi_50883583
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef Jopiler het volgende:
Als hij komt?
Het is voor 100 % rond. De TD van Barca heeft het bevestigd. Heel de Spaanse media weet het zeker, RTL 4 weet het zeker en Radio 1 weet het zeker.
Het is rond.
www.feyenoord.nl is mijn standaard als het gaat om aankopen.
  woensdag 27 juni 2007 @ 01:10:17 #190
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50883769
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50883782
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef Jopiler het volgende:
Als hij komt?
Het is rond.
Enige dat ik bevestigd krijg als ik zoek op EFE - het Spaanse ANP - is dat zij uit betrouwbare bron (van iemand binnen Fc Barcelona) hebben gehoord dat van Bronckhorst mag praten met Feyenoord, en dat van Bronckhorst hier open voor staat. Dat suggereert nog allerminst dat ze er al uit zijn. Feyenoord kennende kan het nog altijd stuk lopen op de onderhandelingen over het salaris.
pi_50884136
Nouja, Feyenoord kan volgend seizoen wel weer een beetje fatsoenlijke opstelling aan de dag brengen als Van Bronkhorst komt.

--------------Timmer------------
Tiendalli-Greene-Vlaar-De Cler
--------Lucius---Bronkh.-------
-Slory-----De Guzman----Drenthe
-------------Charisteas-------------
En dan heb je op de bank nog Hofs, Buijs, Bruins, Castelen (al ga ik er vanuit dat hij vertrekt), Bahia, Lensky, Pardo (zou ik verkopen), Wijnaldum en Vincken.

Ziet er tenminste weer boven het niveau van Twente/Heerenveen/Groningen uit.
Alleen nog een fatsoenlijke spits en nog een centrale verdediger halen.
pi_50885269
God, al die opstellingen hier. Je kunt er zo weinig over zeggen nog, wie weet ontwikkelt Bruins zich wel uitstekent en krijgt hij een plek in de basis. En echt.... als Charisteas wéér de spits is die het moet gaan doen volgend seizoen heb ik er echt weer een hard hoofd in
Ik support gevallen topclubs!
pi_50885651
Ik mag trouwens aannemen dat Van Bronckhorst aanvoerder wordt?
  woensdag 27 juni 2007 @ 03:14:19 #195
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50886355
Damn, Gio terug in de Kuip Nu nog een nieuwe spits en dan geef ik misschien Bosz weer het voordeel van de twijfel.
Weisst
  woensdag 27 juni 2007 @ 07:59:28 #196
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50887428
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:45 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]
Nee.
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:04:41 #197
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50887462
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Buijs heeft het afgelopen seizoen 9 van de 10 wedstrijden rechtsback gestaan ipv. rechtshalf hoor.

Mocht van Bronckhorst komen dan is er denk ik voor zowel Buijs als Lucius geen plaats meer op het middenveld omdat het middenveld er dan zo uit zal gaan zien verwacht ik:
[..]
Dat middenveld gaat niet werken. Veel te aanvallend ingesteld, dat is totaal niet de stijl van spelen die van Marwijk handhaaft.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 27 juni 2007 @ 08:14:43 #198
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_50887535
quote:
'Ook Ajax informeert naar Makaay'

Niet alleen Feyenoord staat te springen om de diensten van Roy Makaay. Ook Ajax heeft volgens zijn zaakwaarnemer Rob Janssen geïnformeerd naar de mogelijkheden van een eventuele overgang. Dit meldt Sportweek.

Nadat vandaag bekend werd dat de huidige club van Makaay, Bayern München, Miroslav Klose heeft aangetrokken zijn de vooruitzichten van de oud-intenational bij der Rekordmeister alles behalve rooskleurig.

Mocht Makaay daadwerkelijk vertrekken uit Duitsland, dan is het nog maar de vraag of Ajax een kans maakt om de 32-jarige spits te verleiden tot een avontuur in de hoofdsad. Volgens berichten zou Makaay namelijk al een persoonlijk akkoord hebben met Feyenoord, en zal de club binnen afzienbare tijd om de tafel gaan zitten met de Duitsers.

Eerder al legden de Rotterdammers Tim de Cler vast, en ook Kevin Hofland is nog steeds een belangrijke gegadigde om de defensie te komen versterken.
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:05:05 #199
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50888132
Frontpage van AS.com. (grote Madrileense sportkrant)
normaal zie je daar spelers als Ruud, Raul, Kaka ed..

Staat dat Mijatovic onderhandingen is begonnen om de juweel van het Nederlandse voetbal binnen te halen.
Volgende week zal er meer duidelijkheid komen volgens de krant.

[ Bericht 28% gewijzigd door venomsnake op 27-06-2007 09:12:37 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50888347
Oprotten
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:29:04 #201
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_50888572
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:05 schreef venomsnake het volgende:
Frontpage van AS.com. (grote Madrileense sportkrant)
normaal zie je daar spelers als Ruud, Raul, Kaka ed..

[afbeelding]

Staat dat Mijatovic onderhandingen is begonnen om de juweel van het Nederlandse voetbal binnen te halen.
Volgende week zal er meer duidelijkheid komen volgens de krant.
Tering. Die jongen speelt één boven gemiddeld jeugd EK en hij kan praktisch z'n eigen contract bij Real invullen. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:37:49 #202
52871 Blight
Supersized.
pi_50888744
Het opportunisme viert weer hoogtij hè. Drenthe die in drie weken tijd meer waard wordt dan de hele selectie van Feyenoord bij elkaar, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:50:50 #203
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50889063
quote:
VAN BRONCKHORST 3 JAAR NAAR FEYENOORD
Giovanni van Bronckhorst tekent vandaag een contract voor drie jaar bij Feyenoord. Afgelopen nacht gaf Barcelona de reserve-aanvoerder van Oranje eindelijk toestemming de overgang af te ronden, omdat de Spanjaarden de Fransman Abidal als opvolger kunnen presenteren.

Van Bronckhorst wordt vanmiddag gepresenteerd in De Kuip, die club die hij aan het begin van zijn carrière al diende.
Gio had bij Barca nog een contract tot 2008, maar mag transfervrij overstappen naar Feyenoord.

Bron RTVrijnmond
pi_50889096
Goede aankopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')