Iedereen flipt hier al als Feyenoord in 1 zomer 6 miljoen uitgeeft aan 3 internationalsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Daar heb je ook een goed punt inderdaad, Slory en Bruins zullen ook niet al te veel gekost hebben neem ik aan
Een paar ton per stuk dacht ik. Gezien het talent dat die twee hebben is dat gewoon een goede investering.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Daar heb je ook een goed punt inderdaad, Slory en Bruins zullen ook niet al te veel gekost hebben neem ik aan
Ik denk wel dat ze met deze kwaliteitsinjectie er weer een elftal neerzetten waar menig Feyenoord fan zich in kan vinden. Mocht het gaan draaien, dan doe je zomaar weer mee om de titel, zeker als de ervaren mannen de talenten bij de hand kunnen nemen en zo een stabiel elftal neerzetten. Maar, waarschijnlijk donderen we traditiegetrouw weer in de 2e seizoenshelft onderuit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak maar vanuit dat we met die spelers C(?)L halen. Hoe simpel kun je denken...
In je achterhoofd denkend aan onze goede deal met PSV wat betreft Lazovic.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV 3 keer, of zelfs meer, aftroeven in 1 seizoen (Bruins/de Cler/Gio) is ook wel lekker trouwens![]()
ja dat zei ik dus ook ongeveerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bang voor. Denk dat ze dat al doen. Onnodig veel geld over de bank smijten om toch maar een goed jubileumjaar te krijgen.
Als blijkt dat Lazovic op de 'Charisteas-index' niet veel beter scoort is het zeker een goede deal.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:13 schreef Fetai het volgende:
[..]
In je achterhoofd denkend aan onze goede deal met PSV wat betreft Lazovic.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:13 schreef Fetai het volgende:
[..]
Lazovic moet het nog maar laten zien in een elftal dat niet volledig op hem afgesteld zal zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:13 schreef Fetai het volgende:
[..]
Vind ik een domme zet, als ze echt zo denken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is ook een risico van het financiële plaatje. Dat Bosz wéér een tussenseizoen toch niet aandurfde, al helemaal niet met het 100-jarig bestaan van de club en daarom in de schulden is gedoken met de berekening dat champions league voetbal het kan bekostigen.
Nee, zijn ze niet. Supporters, zoals jij, verwachten weer teveel en daardoor staan we halverwege het seizoen weer voor het Maasgebouw. Feijenoord zal het echt nooit leren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met zulke spelers erbij + de huidige talenten ben je in ieder geval verplicht om mee te doen om CL-voetbal.
2.8 miljoen weggegooid geld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gezeik dat Feyenoord geld over de balk smijt slaat dan ook nergens op. Twee miljoen voor De Cler, meer niet.
Jij vind dat gek?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Iedereen flipt hier al als Feyenoord in 1 zomer 6 miljoen uitgeeft aan 3 internationals![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:17 schreef Happel het volgende:
2.8 miljoen weggegooid geld.
Nederlanders zijn tof.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef Merkie het volgende:
Valt me op dat ons elftal bijna volledig Nederlands is. Wel fijn.
Wie had je dan als linksback willen neerztten? Gio?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien tijd om te gaan slapen. Onnodige aankoop.
Hij ziet liever een of andere kankerkneus voor 1 ton overgekocht van ADO ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie had je dan als linksback willen neerztten? Gio?
Ik moet echt zo m'n best doen om je niet weer dermate hard uit te schelden en dingen te verwensen dat ik een 3-maands-ban krijgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij ziet liever een of andere kankerkneus voor 1 ton overgekocht van ADO ofzo
Dat jij zelfs als Den Bosch supporter vertrouwen hebt in Feyenoord. Het wordt met de week gekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Alvast wat geld gezet op Feyenoord kampioen. En Feyenoord bij de eerste 3.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik moet echt zo m'n best doen om je niet weer dermate hard uit te schelden en dingen te verwensen dat ik een 3-maands-ban krijg
Van Bronckhorst is top, de Cler is gewoon geldverspilling, of je hem nou goed vind of niet, of dat je hem nou een tyfusjood vind of niet, je had je gewoon hoe je het ook bekijkt beter op een andere positie kunnen versterken, en 2,8 miljoen is gewoon een hoop geld voor een bankzitter met 1-jarig contract die weg wil.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef Malibu-06 het volgende:
De afgelopen 4 jaar is er met geld gesmeten en de ene na de andere net-niet speler gekocht, en nu komt de ene na de andere international voor niet al te gekke bedragen en nu staan veel mensen opeens op de achterpoten...
Dat laatste okay , maar dat eerstequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
En op Babel als topscorer?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Sukkel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik moet echt zo m'n best doen om je niet weer dermate hard uit te schelden en dingen te verwensen dat ik een 3-maands-ban krijg
Tuurlijk ziet hij graag goede spelers als van bronckhorst komen, maar hij heeft het gewoon niet op joden, en wantrouwt het bestuur, waar hij gezien het verleden alle reden toe heeft, niets meer, niets minder.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef patrickt37 het volgende:
Makaay - Slory
Gio - Drenthe - Hofs/Bruins - de Guzman
De Cler - Hofland - Vlaar - Tiendalli/Buijs
Ekramy/Timmer
----------------------------------------------------------
Huntelaar
Babel Baki
Sneijder
Emanuelson
Davids
Vermaelen Heitinga Stam Ogararu
Stekelenburg
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat jij zelfs als Den Bosch supporter vertrouwen hebt in Feyenoord. Het wordt met de week gekker![]()
Gokkertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef patrickt37 het volgende:
Makaay - Slory
Gio - Drenthe - Hofs/Bruins - de Guzman
De Cler - Hofland - Vlaar - Tiendalli/Buijs
Ekramy/Timmer
----------------------------------------------------------
Huntelaar
Babel Baki
Sneijder
Emanuelson
Davids
Vermaelen Heitinga Stam Ogararu
Stekelenburg
? Iemand die de laatste 4 jaar 95 % van de wedstrijden linksback heeft gestaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Van Bronckhorst is top, de Cler is gewoon geldverspilling, of je hem nou goed vind of niet, of dat je hem nou een tyfusjood vind of niet, je had je gewoon hoe je het ook bekijkt beter op een andere positie kunnen versterken, en 2,8 miljoen is gewoon een hoop geld voor een bankzitter met 1-jarig contract die weg wil.
Makaay moeten we nog maar zien, die komt vast ook niet voor 3 duiten.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En het grooste gewin van deze transfer is dat Royston nu een heel seizoen zich kan en zal bewijzen op het middenveld en zo zijn waarde behoudt en zelfs laat stijgen(15+ miljoen?). In plaats van dat hij weer als linksback gaat lopen sukkelen en zijn waarde(5 miljoen?) heel hard daalt. Scheelt een boel miljoenen.
Je hebt het tegen Steve_Iquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
? Iemand die de laatste 4 jaar 95 % van de wedstrijden linksback heeft gestaan?
En is het is helemaal niet zeker of het 2.8 miljoen is. En het grooste gewin van deze transfer is dat Royston nu een heel seizoen zich kan en zal bewijzen op het middenveld en zo zijn waarde behoudt en zelfs laat stijgen(15+ miljoen?). In plaats van dat hij weer als linksback gaat lopen sukkelen en zijn waarde(5 miljoen?) heel hard daalt. Scheelt een boel miljoenen.
Ik zie TerroRobbie wel geregeld verschijnen in de Feijenoordtopics ja, maar jou ook. Daaruit kan ik toch niet concluderen dat jij ook stiekem een Feyenoorder bent?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:34 schreef Nashje het volgende:
[..]. Hij is al langer met feyenoord bezig hoor.
Hij houdt zich gewoon nogal vast aan het verleden wat betreft voetbal denk ik, maar helaas werkt het allemaal niet meer zo in de voetbal-wereld tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Steve_I. Het enige wat telt is zijn mening, de rest doet er niet toe.
Dan heb ik me verward, en zie ik jou wel eens in de Ajax topics waar ik wel een langs kom. Wat maakt 't ook uitquote:
Hij heeft een mening i.t.t. jou. Zinloze gezwatst altijd van jou hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Steve_I. Het enige wat telt is zijn mening, de rest doet er niet toe.
Niet al te gekke bedragen? Jij weet meer dan ieder ander?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef Malibu-06 het volgende:
De afgelopen 4 jaar is er met geld gesmeten en de ene na de andere net-niet speler gekocht, en nu komt de ene na de andere international voor niet al te gekke bedragen en nu staan veel mensen opeens op de achterpoten...
Uhu, lache joh met jou, achterlijke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij ziet liever een of andere kankerkneus voor 1 ton overgekocht van ADO ofzo
Feyenoord kan echt helemaal niets goed doen he?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef TC03 het volgende:
Soms vraag ik me af welke aankopen beslissingen je wél goed zou vinden.
2 redelijk veelbelovende Ghaneesjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef Merkie het volgende:
Akwasi Nana Asare (aan Kv Mechelen)
Abdul-Yakinu Iddi (aan Kv Mechelen)
Wie?
Makaay, van Bronckhorst etc. etc. Sta nooit sceptisch tegenover aankopen i.t.t. de meeste supporters. Eerst maar eens zien wat voor vlees er in de kuip zit, voordat ik er een oordeel over geef.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef TC03 het volgende:
Soms vraag ik me af welke aankopen je wél goed zou vinden.
Ik zit ook echt op alles te zeiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoord kan echt helemaal niets goed doen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |