Ik heb morgen herkansingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil het bij jou een beetje lukken?
Wanneer heb je tentamen/examen oid?
btw: TT =![]()
Voor jou, net als voor Muck, de vraag: "Waar?"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Aarti het volgende:
haaaaai
Je leest dus wel terug!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
AAAH
HIER IS HET NIEUWE DEEL!!!!
Stiekem verstoppen he Tim Frits [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
En toch blijven ze het zeggen hèquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor jou, net als voor Muck, de vraag: "Waar?"
Jazeker, dat leer ik van M-Mquote:
Elke keer weer jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En toch blijven ze het zeggen hè![]()
Goedenavond Sebasserquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:48 schreef Sebasser het volgende:
hai
oeh! Succes dan maar! Ik heb zaterdag examen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
De wiki is ook weer bijgewerkt!:D
[..]
Ik heb morgen herkansing:r
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Aarti het volgende:
haaaaai
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:48 schreef Sebasser het volgende:
hai
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
AAAH
HIER IS HET NIEUWE DEEL!!!!
Stiekem verstoppen heTimFrits[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En ook BX is aan de befaamde OAiaanse Multiquote ♫♪♫♪♪♪♫♫quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! Succes dan maar! Ik heb zaterdag examen.
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En ook BX is aan de befaamde OAiaanse Multiquote ♫♪♫♪♪♪♫♫
Jewel, maar ik schrik dan elke keer en wil weten waar de haai zitquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
al een tijdje hoor, sinds ik FQR heb. Alleen overdag op kantoor niet
want daar hebben we geen
FF
maar f*cking
IE
![]()
dat doe ik ook met enige regelmaat, maar ja, ik heb zo'n ouwehoer baan hè, praten, praten, praten met de mensen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jewel, maar ik schrik dan elke keer en wil weten waar de haai zit
[..]
[afbeelding]
K*tkantoor:r... ga thuis werken[afbeelding]
Dat lijkt me de ideale baan om veel koffie te leutenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat doe ik ook met enige regelmaat, maar ja, ik heb zo'n ouwehoer baan hè, praten, praten, praten met de mensen. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt me de ideale baan om veel koffie te leutenO-)[afbeelding]
radio onder de douchequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sta ik net onder de douche, radiootje aan, wat denk je Fruts: Are You Ready[afbeelding]
Zoek je nog collegae?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
absoluut! er gaan menig bakje doorheen. Vooral de capu doet het goed hier
![]()
we zoeken wel collegae, maar niet met electrotechnische achtergrond helaas....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoek je nog collegae?
Liefst met een elektrotechnische achtergrondO-)
Watvoormensen zoek je dan wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
we zoeken wel collegae, maar niet met electrotechnische achtergrond helaas....
En je had er geen voor mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, 2 stuks, 30 cl, gelig van kleur, koolzuur erin, en een witte schuimkraag erop
oh, jawel hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Watvoormensen zoek je dan wel?
[..]
En je had er geen voor mij [afbeelding] ?
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, jawel hoor
Maar je bent niet echt in de buurt
Lekker lekker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, 2 stuks, 30 cl, gelig van kleur, koolzuur erin, en een witte schuimkraag erop
dat is goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Ander keer dan maar [afbeelding]
administratief, met affiniteit met rechtspraak (kennis van recht is niet nodig), MBO+ niveau, flexibel, klantgericht, praktisch, secuur, maatschappelijke insteek, samenwerking, initiatief/ondernemend, meedenken enz enz enz.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef eer-ik het volgende:
ik denk: tof, best een chille film op tv!
Is het chucky:')
wanneer begin ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
administratief, met affiniteit met rechtspraak (kennis van recht is niet nodig), MBO+ niveau, flexibel, klantgericht, praktisch, secuur, maatschappelijke insteek, samenwerking, initiatief/ondernemend, meedenken enz enz enz.
Hier in de buurtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is goed.
In de vakantie kunnnen we wellicht met wat mensen een biermeet houden
exactly.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
chucky is cheap. geen hol aan. kutpop.
dat is primaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in de buurtBrouwerijbezoek bij HJ in Arcen en dan het proeflokaal in
Moet wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
administratief, met affiniteit met rechtspraak (kennis van recht is niet nodig), MBO+ niveau, flexibel, klantgericht, praktisch, secuur, maatschappelijke insteek, samenwerking, initiatief/ondernemend, meedenken enz enz enz.
quote:Opdinsdag 26 juni 2007 22:30schreef eer-ik het volgende:
[..]
wanneer begin ik?
wanneer gaan wij een bakkie doen btw?
als jullie serieus zijn: er is net een sollicitatieronde geweest, ik weet niet wat er uit is gekomen, ik kan dat morgen navragen, en of het nog nut heeft om te solliciteren. Laat maar weten.quote:
Na, een bijbaantje met wat minder kou en hoger salaris is wel welkom, maar ik ben bang dat ik dat bij jullie niet helemaal ga vinden, onder andere vanwege de afstandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
als jullie serieus zijn: er is net een sollicitatieronde geweest, ik weet niet wat er uit is gekomen, ik kan dat morgen navragen, en of het nog nut heeft om te solliciteren. Laat maar weten.
@ eer: na dit weekend heb ik alle kijk op mijn agenda, en dan gaan we een coffee-date doen!![]()
![]()
buiten dat, het gaat hier om een fulltime baanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Na, een bijbaantje met wat minder kou en hoger salaris is wel welkom, maar ik ben bang dat ik dat bij jullie niet helemaal ga vinden, onder andere vanwege de afstand:')
voor mij is de afstand nog wel te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
als jullie serieus zijn: er is net een sollicitatieronde geweest, ik weet niet wat er uit is gekomen, ik kan dat morgen navragen, en of het nog nut heeft om te solliciteren. Laat maar weten.
@ eer: na dit weekend heb ik alle kijk op mijn agenda, en dan gaan we een coffee-date doen!![]()
![]()
done.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef BrandX het volgende:
ik ga even een was in de machine gooien.[afbeelding]
ik zal het navragen. Welke vooropleiding heb je ook al weer gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor mij is de afstand nog wel te doen.
Als ik er voor een paar maanden fulltime, en daarna parttime aan de slag zou kunnen, zou ik het best willen doen:Y
Havo, profiel natuur en gezondheid met de bijvakken frans en economie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zal het navragen. Welke vooropleiding heb je ook al weer gehad?
ok, misschien dat we vakantiekrachten nodig hebben, ik zal morgen even checken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Havo, profiel natuur en gezondheid met de bijvakken frans en economie.
Niet gehaald uiteindelijk, maar wel certificaten:
nederlands
engels
frans
maatschappijleer
economie
biologie
algemene natuur wetenschappen
dat was het wel zo'n beetje geloof ik:P
Ohja, en ik heb mijn mavo diploma.
JJquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
tvp'tjeuhh..:W:*^O^8-)*)
prima, misschien dat het wat isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok, misschien dat we vakantiekrachten nodig hebben, ik zal morgen even checken!![]()
![]()
quote:
quote:
Ha M-M!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ik weer:W
Laat ff weten of het de moeite waard is om er voor naar de bioscoop te gaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef BrandX het volgende:
ik ben Evan Almighty kijken, wellicht tot later! [afbeelding]
Lekker Eindhovense pilskes weggetikt vriend?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef crossover het volgende:
Zo, net terug uit eindhoven en nu met de laptop in bed
Ik mis mijn quickquote extentie
ja, maar dat is deeltijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet vanmiddag een gesprek gehad voor een baan
kuchquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef crossover het volgende:
Speltip 7, spreid je winkansen Tim Fritsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet vanmiddag een gesprek gehad voor een baan
Goed ideequote:
Ze gingen er weer in als waterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker Eindhovense pilskes weggetikt vriend?!
Ik ga z.s.m. ook een laptop kopen. Nog suggesties?
Ja. Doe het nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
laptops ftwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Doe het niet [afbeelding]
Argumenten please!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pilskes?? Ofquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is installeren een optie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef crossover het volgende:
Neem een macbook, anders heb je windHOOsquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is installeren een optie? [afbeelding]
Goeie ideën heb jij toch altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
hij wil geen macbook, want te duur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem een macbook, anders heb je windHOOs
Probeer verder een laptop zoveel mogelijk te vermijden, een desktop typt fijner, presteert beter, en is beter te upgraden
Nadelen:quote:
I know.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hij wil geen macbook, want te duur.
Maar ja, voor 600 euro koop je ook geen fatsoenlijke laptop.
Oh, tim, vergeet niet dat je korting krijgt bij apple als je studeert.
heerlijkquote:
GMTAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Goeie ideën heb jij toch altijd [afbeelding] [afbeelding]
vrij loze argumenten als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nadelen:
Met het desktop heb je meer pjoeter voor hetzelfde geld. Makkelijker te onderhouden/uitbreiden. Goedkopere onderdelen. [afbeelding]
Voordelen
Een laptop kan je in de trein laten liggen of je kan m midden in de nacht in bed tegenkomen, waarschijnlijk stuk. [afbeelding]
ik heb laatst daar een heel mooi topic over gezien! ik pak het er even bij voor jequote:
1049 voor een briljante mac ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know.
Ik wil ook best meer uitgeven dan 600 e hoor.![]()
En die Mac, ja 10% maakt op zo'n bedrag dan ook niet zoveel uit toch? Althans, het is hoop geld, maar het blijft meer dan 1000 e voor een knappe mac.
maar de vraag is niet zozeer of ie een laptop of een desktop moet kiezen, maar welke laptop ie moet nemen toch?quote:
neuh, wacht maar tot 'ie uit is op dvd... hij is nogal flauwig. maar goed, het is tijdverdrijf hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laat ff weten of het de moeite waard is om er voor naar de bioscoop te gaan!:)
Have fun!:)
Ik heb een desktop en een laptop, of beter 2 desktops en een laptop. Thuis gebruik ik echter altijd de desktop omdat ik een "echt" toetsenbord veel fijner vind, en mn desktop meer performance in bijvoorbeeld games of mathematische applicaties als Matlab heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrij loze argumenten als je 't mij vraagt.
Mijns inziens heb je alleen gelijk in het feit dat je met een desktop meer computer hebt voor je geld.
Aan de andere kant moet je je ook afvragen of een desktop handig is voor hetgeen je 'm voor gebruikt. Ik zou er geen reet aan hebben, omdat ik in 2 huizen het apparaat gebruik, en 'm sowieso niet heen en weer ga slepen. Daarbij zal ik 'm ook op school moeten gaan gebruiken, dus weer een punt waarom ik geen desktop zou nemen. Verder vind ik de grootte erg onhandig van een desktop, helemaal vanwege de grootte van mijn kamer.
Kun je ze op de apple site samenstellen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1049 voor een briljante mac ja.
Diie 49 euro maakt dan ook niet meer uit.
Je kunt er ook wel een goedkoper krijgen, maar dan moet je het bijvoorbeeld zonder dvd brander stellen. Maar goed, als je darmee vrede hebt, kan je dat best doen
trustenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar de vraag is niet zozeer of ie een laptop of een desktop moet kiezen, maar welke laptop ie moet nemen toch?
quote:
Dat zijn dingen die mij niet echt kunnen bekoren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een desktop en een laptop, of beter 2 desktops en een laptop. Thuis gebruik ik echter altijd de desktop omdat ik een "echt" toetsenbord veel fijner vind, en mn desktop meer performance in bijvoorbeeld games of mathematische applicaties als Matlab heeft.
Laptop heeft als voordeel dat je vrijwel overal kunt pjoeteren, al ben je na een jaar of 3 vanwege slijtage aan accu aan een plek op pak m beet 1,5 meter van een WCD gebonden. Verder heb je (vaak) een kleiner scherm enzo.
Ik heb een abonnement, dus voor het geld hoef ik het niet te laten. En ook straks moet ik tijd verdrijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
neuh, wacht maar tot 'ie uit is op dvd... hij is nogal flauwig. maar goed, het is tijdverdrijf he
er valt niet zo heel veel samen te stellen, enige wat je eraan kunt veranderen is het geheugen in DDR, en je HD grootte volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je ze op de apple site samenstellen?
Dat zijn goede punten vriend!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die mij niet echt kunnen bekoren.
Het toetsenborddilemma is een kwestie van wennen, ik kan ook niet meer met een 'gewoon' toetsenbord omgaan. Echter, na enige tijd op zo'n ding rammen, raak je daar ook wel weer gewend aan. Als je nu een laptop koopt, vooral met die core 2 duo processoren, heb je echt geen problemen met snelheid voor games of programma's, wat in mijn geval ook irrelevant is, zelfs op mijn 5 jaar oude powerbook draait photoshop als een zonnetje, en gamen doe ik niet. Maar goed, dat is dus in mijn geval.
Daarom moet ie even goed kijken wat ie wil.
Waar ie 'm voor gebruikt, etc.
Oh, en ook na 5 jaar is het rendement van m'n accu wel iets afgenomen, maar nog kan ik er echt ruimschoots mee werken gedurende enkele uren
Kleiner scherm maakt me ook niet zoveel uit, daar je er vaker dichter op zit.
Dan weet i het niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar de vraag is niet zozeer of ie een laptop of een desktop moet kiezen, maar welke laptop ie moet nemen toch?
Serieus, krijg je als je op een Universiteit zit meer korting dan wanneer je op een Hogeschool zit?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er valt niet zo heel veel samen te stellen, enige wat je eraan kunt veranderen is het geheugen in DDR, en je HD grootte volgens mij.
Maar ja, dat kan.
Je hebt 3 modellen macbook, en 2 modellen macbook pro.
Die pro's zijn echt te hoog gegrepen voor volk als wij, maar een gewone macbook, die die normaal 1045 ofzo kost, krijg je dus korting op.
Hangt van je school af trouwens, maar dat kun je vinden op de site van apple.
Ligt een beetje aan je opleiding of je voor schoolwerk uit de voeten kunt....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn goede punten vriend!
Ik wil inderdaad eens knap leren photoshoppen en voor de rest schoolwerk erop verrichtten. Games doe ik niet, daarvoor is een PlayStation aanwezig
het is opleidingsgebonden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Serieus, krijg je als je op een Universiteit zit meer korting dan wanneer je op een Hogeschool zit?
als ik het goed begrepen heb hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan weet i het niet. [afbeelding]
ja, maar zoals gezegd, als jij je huidige desktop behoud, en een nieuwe laptop koopt, zal dat echt niet zo zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je opleiding of je voor schoolwerk uit de voeten kunt....
Ik draai berekingen die op mn laptop 10 minuten durenen op mn desktop nog altijd 5
Ligt eraan hou oud mijn desktop is en watvoor hardware erin zit hehquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar zoals gezegd, als jij je huidige desktop behoud, en een nieuwe laptop koopt, zal dat echt niet zo zijn.
Ik heb tot nu toe alleen in moeten vullen op welke school in zit, geen opleiding vooralsnog!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is opleidingsgebonden.
fysiotherapie krijgt een stuk minder korting dan economische studies bijvoorbeeld.
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan hou oud mijn desktop is en watvoor hardware erin zit heh![]()
in het geval van hogeschool utrecht is dat wel zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen in moeten vullen op welke school in zit, geen opleiding vooralsnog!
Ik ga geen gegevens invullen, straks zit in ineens dat ding te bestellen (dan ben ik wel meteen van het dilemma afquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in het geval van hogeschool utrecht is dat wel zo
afgelopen donderdag nog wel in elk geval
volgens mij moet je een studentnummer invullen, wat vast wel opleidingsgebonden is ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga geen gegevens invullen, straks zit in ineens dat ding te bestellen (dan ben ik wel meteen van het dilemma af) Dus ik ga ff kijken of ik het ergens kan vinden.
maar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet slapen van mezelf
Koffiequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet slapen van mezelf
truste papjéequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dusssssss............. [afbeelding] mañana amigo's
Dat zag ik ook ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
de goedkoopste zou voor mij nu 986,51 kosten zie ik.
Nee dat klinkt wel logisch, maar ik waag het er nog niet op! Heb vroeger ook 'per ongeluk' een keer een mobiele telefoon besteld, toen ik wilde kijken hoe duur 'ie wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij moet je een studentnummer invullen, wat vast wel opleidingsgebonden is ofzo.
Zou 't niet heel raar vinden in elk geval.
Wellicht dat ze daardoor kunnen zien hoeveel je moet lappen
juuuquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dusssssss............. [afbeelding] mañana amigo's
je moet alles gewoon confirmen, dus dat zal opzich geen probleem vormen denk?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja!
[..]
Nee dat klinkt wel logisch, maar ik waag het er nog niet op! Heb vroeger ook 'per ongeluk' een keer een mobiele telefoon besteld, toen ik wilde kijken hoe duur 'ie was
Ik ga het een keer proberenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet alles gewoon confirmen, dus dat zal opzich geen probleem vormen denk?
Trusten Papierquote:
waT?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik word van de site niet echt veel wijzer, zou jij het kunnen navragen voor mij eer?
juuuquote:
Ja daar was ik net, kom jij wel iets tegen waar je een studentnummer moet invullen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
je bevind je in de apple store for education?
ik zie het inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb de stappen doorlopen en nergens moest ik mijn studentnummer invullen
Hier kom ik niet meer uit, ook geen zin meer in op dit tijdstip
Ik denk haast wel dat dat moet, hoe kan je anders bewijzen dat je een student bent?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja daar was ik net, kom jij wel iets tegen waar je een studentnummer moet invullen?
Puickend plan, Heer-rickquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zie het inderdaad.
Ik heb het ook even gedaan, en zie het ook nergens.
M'n ex zei echter dat ze dat wel moest doen, en die kwam ook op een lager bedrag uit dan dit.....
Verder heb ik er ook geen zin meer in, ik ga zo lekker pitten
Slaap lekker! Ik zal het van de week nog eens aankaarten bij je!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk haast wel dat dat moet, hoe kan je anders bewijzen dat je een student bent?
Ik zou zo gewoon hogeschool utrecht in kunnen vullen, en voor minder geld dan normaal een laptop ofzo kunnen bestellen. Dat moet niet kunnen kloppen denk ik.
Maar goed, ik ga nu pitten in elk geval, morgen wil ik je er wel mee verder helpen
Van hetzhelfde. Slaep lecker ende tot morghenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch
Ick zou zeghen: een feynen avondt, slaep lekker
Jazeker ga ik meequote:
Truste Tim Fritsquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat antwoord blijf je me verschuldigd M_M
Ik ga de mand in!
PV de nummer 1 KSC'erquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 26 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
014. 151 Papierversnipperaar
015. 145 Sebasser
015. 145 eer-ik
029. 117 Kuukske
030. 116 Memento-Mori
032. 115 Houniet
044. 099 vrolijke-frits
061. 082 indahnesia.com
061. 082 OA
088. 066 Lenny_Leonard
148. 050 MPG
160. 048 BrandX
161. 047 Frutsel
166. 046 Leia
185. 043 juon_jacket1
211. 039 vdvorst
lekkere keuzequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:01 schreef Sander170 het volgende:
Op 1: lekkere sterke dubbele Espresso, met niks erin.
Op 2: Cappuccino, met een extra scheutje melk erbij.
Op 3: De gewone koffie, denk dan aan, Max Havelaar, en Senseo Dark Roast koffie.
quote:
omdat ik alweer op de 15e plaats staquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen eer-ik...![]()
..wrom moet je rustig aan doen...
![]()
Ik werd straal genegeerdquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en er is een collega die beweert dat ze het beter weet dan ik.
Fijn dat er tenminste íemand plezier beleeft aan mijn werkperikelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:30 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit is een leuke eerste post om te lezen als je net inlogd![]()
Goedemorgen binnenBRANDjequote:Op woensdag 27 juni 2007 08:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit is een leuke eerste post om te lezen als je net inlogd![]()
Goedemorgen trouwens allemaal! En dat was mijn bijdrage aan dit topic voor voorlopig
Waarschijnlijk tot het volgende nummertje!
kuukquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat een liefde in dit topique.
Nee nog nietquote:
Ok, jammer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wel gemaakt, maar ik kan ze nog niet uploaden. Ik mis internet thuis
. Niet dat ik me niet vermaak hoor, maar het is zo gemakkelijk.
Verheug je maar op het moment dat de foto's komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:40 schreef eer-ik het volgende:
Ok, jammer.
Net een heel verhaal getypt, maar er is iets gaars in FF
Er is iets raars in firefox aan de hand, elk textvlak, ook bijvoorbeeld de adresbalk, heeft ineens de rare eigenschap dat de textcursor elke keer verdwijnt uit het vakje, dus je kan niet achtereenvolgens hele stukken text typenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verheug je maar op het moment dat de foto's komen.
Vaagheid...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er is iets raars in firefox aan de hand, elk textvlak, ook bijvoorbeeld de adresbalk, heeft ineens de rare eigenschap dat de textcursor elke keer verdwijnt uit het vakje, dus je kan niet achtereenvolgens hele stukken text typen
Nou is deze tekst gecopy-paste uit word :’)
Maar tof dat je bijna nieuwe foto’s hebt.
Moet er uiteindelijk nog veel gebeuren?
Nah we lopen redelijk op schema. Er moeten nu nog vooral kleine dingetjes gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
Er is iets raars in firefox aan de hand, elk textvlak, ook bijvoorbeeld de adresbalk, heeft ineens de rare eigenschap dat de textcursor elke keer verdwijnt uit het vakje, dus je kan niet achtereenvolgens hele stukken text typen
Nou is deze tekst gecopy-paste uit word :’)
Maar tof dat je bijna nieuwe foto’s hebt.
Moet er uiteindelijk nog veel gebeuren?
Hoi Fruts!quote:
Strakblauwe lucht, heerlijk zonnetje.quote:
WQzquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht, heerlijk zonnetje.
Fritsje...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen
Meneer Fruts:
Sta ik net onder de douche, radiootje aan, wat denk je, Fruts: Are You Ready[afbeelding]
Ik ben Q niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:53 schreef OA het volgende:
WQz
Ik vind "Quuk" leuk!quote:
spatie is bij mij scrollen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Vaagheid...![]()
Ik heb de laatste tijd vaak dat ik een spatie doe en tegelijk wil scrollen... Gevolg is dat je hele tekst weg is en dat je bovenaan de pagina staat...![]()
Heb ik een deja vu, of zeg je dit vaker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen
Meneer Fruts:
Sta ik net onder de douche, radiootje aan, wat denk je, Fruts: Are You Ready[afbeelding]
oeh, hier ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht, heerlijk zonnetje.
Oké, omdat jij het bent. Maar alleen, omdat jíj het bent.quote:
Oja, dat kwam ik hier doen.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké, omdat jij het bent. Maar alleen, omdat jíj het bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik heb het even gequote van gisteravond!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
spatie is bij mij scrollen.
Oh en even FF rebooten heeft geholpen
[..]
Heb ik een deja vu, of zeg je dit vaker?
Teken ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:03 schreef shifto het volgende:
Goeiemorgen
Ben er zo weer vandoor, moet mijn contract nog even tekenen!
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:03 schreef OA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Niet gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Heeft iedereen trouwens mijn grandioze eertste plaats bewondert?![]()
Of moet ik ff copy-pasten?
shifto....quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:03 schreef shifto het volgende:
Goeiemorgen
Ben er zo weer vandoor, moet mijn contract nog even tekenen!
Je mist niets belangrijks denk ik. Volgens mij ben ik nog volledig up to date van alle ontwikkelingen.quote:
Heel goed Papier... heel goed!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Heeft iedereen trouwens mijn grandioze eertste plaats bewondert?![]()
Of moet ik ff copy-pasten?
150 is wel zo'n beetje mn maxquote:
Goeiemorgenquote:
Ja hoor, prima.quote:
Uitstekendquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Ik was gisteren nummer 1! Goed hé!![]()
Frits!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen
Meneer Fruts:
Hallo eer-ik. Alles goed?quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:21 schreef Frutsel het volgende:
PapieroSnipperaroNumeroUno![]()
![]()
Shifto![]()
![]()
Conscience![]()
![]()
JortK![]()
![]()
Mogguh allemaal
quote:
Ik voor de verandering wel...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Al anderhalf uur binnen en nog niets gedaan.
Dus je collega weet wel alles beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Heb ik al goeiemorgen geroepen?quote:
Waarom ga je dan überhaupt werken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat een liefde in dit topique.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heerlijk...![]()
...kan ik nu zekers gebruiken....
![]()
Wheheh, ik nog net effe iets korter, en heb al heul wel wat gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik heb al wel wát gedaan.. maar nog niet zo heel veel. Kan nog niet verder want m'n collega is er nog niet. M'n andere collega wist het gisteren per e-mail beter.quote:
Ik heb zelfs een 'to-do lijst' gemaakt om het overzicht niet te verliezen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG..de wonderen zijn dus de wereld nog niet uit...![]()
Sjiek OA.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef OA het volgende:
Ik heb zelfs een 'to-do lijst' gemaakt om het overzicht niet te verliezen...![]()
Pure winst dus, goed bezig!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Dat vond ik gisteren al, dus vandaag heb ik een euh... hoe noem je zo'n ding..???quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Het is trouwens kóúd.
Zag het nu pas, sorry.quote:
Een longsleeve!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:30 schreef OA het volgende:
Dat vond ik gisteren al, dus vandaag heb ik een euh... hoe noem je zo'n ding..???
euh... t-shirt met lange mouwen...aangedaan...
Maar nu schijnt de zon naar binnen, dus moet ik zo de airco weer aanzetten..![]()
ik had gistermiddag zelfs mijn winterjas aan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vond ik gisteren al, dus vandaag heb ik een euh... hoe noem je zo'n ding..???
euh... t-shirt met lange mouwen...aangedaan...
Maar nu schijnt de zon naar binnen, dus moet ik zo de airco weer aanzetten..![]()
indah....quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
yeah, mijn eerste Indonesische Playboy gevondenGelukkig vele goede interviews en een prima bescherming voor mijn pas aangekochte postzegeltjes
Nee, geen naakt, het is als de FHM, maar het is best aardig om te zien al zeg ik het zelf
oehhh dus het is echt meenens....quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een 'to-do lijst' gemaakt om het overzicht niet te verliezen...![]()
Het was ook gisteravond, maar toen kwam je niet meer opdagen hier. Dus ik dacht: ik kopieer het eventjes naar het 'nu'quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Frits!![]()
![]()
ehehehehe lekker toch!![]()
![]()
![]()
heb um hier nog nie gehoord...
Was toch zoveel om te doen toen die uitkwam. Niet zo heel oud toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
yeah, mijn eerste Indonesische Playboy gevondenGelukkig vele goede interviews en een prima bescherming voor mijn pas aangekochte postzegeltjes
Nee, geen naakt, het is als de FHM, maar het is best aardig om te zien al zeg ik het zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |