quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is puur lichamelijk. Iedereen zakt in elkaar als je 0.002% van z'n bloed afttapt.
Je hebt gewoon te veel geneukt dit weekend.
Ja, we wachtten totdat jij terug bent!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:49 schreef eer-ik het volgende:
goed topic
ah, ok, het feest kan weer beginnen danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, we wachtten totdat jij terug bent!
moet ik hier echt op reageren..???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn mensen die teruglezen...![]()
Ik herinner me een geval dat JJ heet...![]()
Reageerde eens op een post van 2 dagen daarvoor, 7 topics terug ofzo... [afbeelding]
Dude, ik zie geen foto'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
deze ga ik bestellen.
Ik weet alleen nog niet of ik 'm zo:
[afbeelding]
of zo:
[afbeelding]
ga nemen.
Alleen clickable in mijn quote dusquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is puur lichamelijk. Iedereen zakt in elkaar als je 0.002% van z'n bloed afttapt.
Je hebt gewoon te veel geneukt dit weekend.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alleen clickable in mijn quote dus
Ik vind die bruine wel cool (omdat ik zelf ook een bruine heb)
Ik zou voor de onderste gaan.quote:
idemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou voor de onderste gaan.
Hoewel ik wel erg blij ben met mn huidige bril van 6,95
daar verslijt ik er jaarlijks echt teveel van, omdat ik er gewoon niet zunig op ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou voor de onderste gaan.
Hoewel ik wel erg blij ben met mn huidige bril van 6,95
En dat doe je met deze niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar verslijt ik er jaarlijks echt teveel van, omdat ik er gewoon niet zunig op ben.
Omdat ik daar geen zin meer in heb, en 75 euro gesponsord krijg van m'n parentes, koop ik een dure
Doorgaans kocht ik ook altijd brillen van 5 tot 10 euro, maar daar ga ik bovenop zitten enzo
Dat probleem had ik dus ook, en toen vond ik het tijd voor een dure bril. Eindelijk iets knaps op m'n bek en omdat hij zo duur is, doe je er wel voorzichtig mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar verslijt ik er jaarlijks echt teveel van, omdat ik er gewoon niet zunig op ben.
Omdat ik daar geen zin meer in heb, en 75 euro gesponsord krijg van m'n parentes, koop ik een dure
Doorgaans kocht ik ook altijd brillen van 5 tot 10 euro, maar daar ga ik bovenop zitten enzo
neen, met dure producten maak ik mezelf altijd wijs dat ik er wel voorzichtig mee ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat doe je met deze niet?
Ik zou trouwens voor de bovenste gaan
Ben zelf blij met mn zonnefok op sterkte van de twee-halen-1-door-de-verzekering-laten-betalen-actie van mn opticien
ikke...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb de zonnebril van topgun. wil iemand me aanraken?
Ik heb dat beeld ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef eer-ik het volgende:
tim, heb jij ook dit beeld zeg maar?
[img=578xnull]http://tebruut.nl/erik/3.png[/img]
waarom ben je niet meegegaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
blergh... helemaal geen leuke dames vandaag. Diegene die wel aardig was vroeg na 5 (!) minuten al of ik meeging. Dacht het niet en ben maar naar huis gegaan. Morgen weer een poging
Hehe, geen andere aanbiedingen gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
blergh... helemaal geen leuke dames vandaag. Diegene die wel aardig was vroeg na 5 (!) minuten al of ik meeging. Dacht het niet en ben maar naar huis gegaan. Morgen weer een poging
doe eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet ik hier echt op reageren..???![]()
![]()
ik zou het liefst glazen hebben die bijna 100% spiegelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gele glazen zijn Da Bomb!
Die heb ik!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou het liefst glazen hebben die bijna 100% spiegelen
Dan lijk je net een pooier!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou het liefst glazen hebben die bijna 100% spiegelen
jazeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is dat MacBook van je broertje al geïnstalleerd?
waarom wel? Weet je wel wat dat kost?quote:
Neuh, ik was er maar even en er was erg weinig vrouwvolk. De reacties hier zijn leuk om te lezen, maar ik zit in een andere cultuur, dus de meeste reacties kan ik bar weinig mee hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, geen andere aanbiedingen gehad?
En waarom ben je naar huis gegaan jonge? Toch niet vanwege de reacties alhier?
Nee,maar ik heb het voorverhaal gemist, geloofikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom wel? Weet je wel wat dat kost?
Betaalde liefdequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee,maar ik heb het voorverhaal gemist, geloofik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het is wel goed rustig hier. En dat nog wel om deze tijd!:{
Helpt wel mee daar ik moet leren[afbeelding]
dan weet niemand wat?quote:Opdinsdag 26 juni 2007 21:35schreef vrolijke-frits het volgende:
Misschien moet ik stiekem deze wel volgooien en een nieuwe openen, dan weet niemand het!;)
Netjes!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben er weer!
Ik heb drie hoofdstukken doorgeploegd vandaag, tussen half zes en half acht!
meer dan ik had verwacht! Ben al op een derde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |