omdat ik alweer op de 15e plaats staquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen eer-ik...![]()
..wrom moet je rustig aan doen...
![]()
Ik werd straal genegeerdquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en er is een collega die beweert dat ze het beter weet dan ik.
Fijn dat er tenminste íemand plezier beleeft aan mijn werkperikelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:30 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit is een leuke eerste post om te lezen als je net inlogd![]()
Goedemorgen binnenBRANDjequote:Op woensdag 27 juni 2007 08:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit is een leuke eerste post om te lezen als je net inlogd![]()
Goedemorgen trouwens allemaal! En dat was mijn bijdrage aan dit topic voor voorlopig
Waarschijnlijk tot het volgende nummertje!
kuukquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat een liefde in dit topique.
Nee nog nietquote:
Ok, jammer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wel gemaakt, maar ik kan ze nog niet uploaden. Ik mis internet thuis
. Niet dat ik me niet vermaak hoor, maar het is zo gemakkelijk.
Verheug je maar op het moment dat de foto's komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:40 schreef eer-ik het volgende:
Ok, jammer.
Net een heel verhaal getypt, maar er is iets gaars in FF
Er is iets raars in firefox aan de hand, elk textvlak, ook bijvoorbeeld de adresbalk, heeft ineens de rare eigenschap dat de textcursor elke keer verdwijnt uit het vakje, dus je kan niet achtereenvolgens hele stukken text typenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verheug je maar op het moment dat de foto's komen.
Vaagheid...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er is iets raars in firefox aan de hand, elk textvlak, ook bijvoorbeeld de adresbalk, heeft ineens de rare eigenschap dat de textcursor elke keer verdwijnt uit het vakje, dus je kan niet achtereenvolgens hele stukken text typen
Nou is deze tekst gecopy-paste uit word :’)
Maar tof dat je bijna nieuwe foto’s hebt.
Moet er uiteindelijk nog veel gebeuren?
Nah we lopen redelijk op schema. Er moeten nu nog vooral kleine dingetjes gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
Er is iets raars in firefox aan de hand, elk textvlak, ook bijvoorbeeld de adresbalk, heeft ineens de rare eigenschap dat de textcursor elke keer verdwijnt uit het vakje, dus je kan niet achtereenvolgens hele stukken text typen
Nou is deze tekst gecopy-paste uit word :’)
Maar tof dat je bijna nieuwe foto’s hebt.
Moet er uiteindelijk nog veel gebeuren?
Hoi Fruts!quote:
Strakblauwe lucht, heerlijk zonnetje.quote:
WQzquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht, heerlijk zonnetje.
Fritsje...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen
Meneer Fruts:
Sta ik net onder de douche, radiootje aan, wat denk je, Fruts: Are You Ready[afbeelding]
Ik ben Q niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:53 schreef OA het volgende:
WQz
Ik vind "Quuk" leuk!quote:
spatie is bij mij scrollen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Vaagheid...![]()
Ik heb de laatste tijd vaak dat ik een spatie doe en tegelijk wil scrollen... Gevolg is dat je hele tekst weg is en dat je bovenaan de pagina staat...![]()
Heb ik een deja vu, of zeg je dit vaker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen
Meneer Fruts:
Sta ik net onder de douche, radiootje aan, wat denk je, Fruts: Are You Ready[afbeelding]
oeh, hier ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht, heerlijk zonnetje.
Oké, omdat jij het bent. Maar alleen, omdat jíj het bent.quote:
Oja, dat kwam ik hier doen.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké, omdat jij het bent. Maar alleen, omdat jíj het bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik heb het even gequote van gisteravond!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
spatie is bij mij scrollen.
Oh en even FF rebooten heeft geholpen
[..]
Heb ik een deja vu, of zeg je dit vaker?
Teken ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:03 schreef shifto het volgende:
Goeiemorgen
Ben er zo weer vandoor, moet mijn contract nog even tekenen!
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:03 schreef OA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Niet gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Heeft iedereen trouwens mijn grandioze eertste plaats bewondert?![]()
Of moet ik ff copy-pasten?
shifto....quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:03 schreef shifto het volgende:
Goeiemorgen
Ben er zo weer vandoor, moet mijn contract nog even tekenen!
Je mist niets belangrijks denk ik. Volgens mij ben ik nog volledig up to date van alle ontwikkelingen.quote:
Heel goed Papier... heel goed!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Heeft iedereen trouwens mijn grandioze eertste plaats bewondert?![]()
Of moet ik ff copy-pasten?
150 is wel zo'n beetje mn maxquote:
Goeiemorgenquote:
Ja hoor, prima.quote:
Uitstekendquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Ik was gisteren nummer 1! Goed hé!![]()
Frits!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hallo iedereen
Meneer Fruts:
Hallo eer-ik. Alles goed?quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:21 schreef Frutsel het volgende:
PapieroSnipperaroNumeroUno![]()
![]()
Shifto![]()
![]()
Conscience![]()
![]()
JortK![]()
![]()
Mogguh allemaal
quote:
Ik voor de verandering wel...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Al anderhalf uur binnen en nog niets gedaan.
Dus je collega weet wel alles beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Heb ik al goeiemorgen geroepen?quote:
Waarom ga je dan überhaupt werken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Wat een liefde in dit topique.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heerlijk...![]()
...kan ik nu zekers gebruiken....
![]()
Wheheh, ik nog net effe iets korter, en heb al heul wel wat gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik heb al wel wát gedaan.. maar nog niet zo heel veel. Kan nog niet verder want m'n collega is er nog niet. M'n andere collega wist het gisteren per e-mail beter.quote:
Ik heb zelfs een 'to-do lijst' gemaakt om het overzicht niet te verliezen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG..de wonderen zijn dus de wereld nog niet uit...![]()
Sjiek OA.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef OA het volgende:
Ik heb zelfs een 'to-do lijst' gemaakt om het overzicht niet te verliezen...![]()
Pure winst dus, goed bezig!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Dat vond ik gisteren al, dus vandaag heb ik een euh... hoe noem je zo'n ding..???quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Het is trouwens kóúd.
Zag het nu pas, sorry.quote:
Een longsleeve!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:30 schreef OA het volgende:
Dat vond ik gisteren al, dus vandaag heb ik een euh... hoe noem je zo'n ding..???
euh... t-shirt met lange mouwen...aangedaan...
Maar nu schijnt de zon naar binnen, dus moet ik zo de airco weer aanzetten..![]()
ik had gistermiddag zelfs mijn winterjas aan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vond ik gisteren al, dus vandaag heb ik een euh... hoe noem je zo'n ding..???
euh... t-shirt met lange mouwen...aangedaan...
Maar nu schijnt de zon naar binnen, dus moet ik zo de airco weer aanzetten..![]()
indah....quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
yeah, mijn eerste Indonesische Playboy gevondenGelukkig vele goede interviews en een prima bescherming voor mijn pas aangekochte postzegeltjes
Nee, geen naakt, het is als de FHM, maar het is best aardig om te zien al zeg ik het zelf
oehhh dus het is echt meenens....quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een 'to-do lijst' gemaakt om het overzicht niet te verliezen...![]()
Het was ook gisteravond, maar toen kwam je niet meer opdagen hier. Dus ik dacht: ik kopieer het eventjes naar het 'nu'quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Frits!![]()
![]()
ehehehehe lekker toch!![]()
![]()
![]()
heb um hier nog nie gehoord...
Was toch zoveel om te doen toen die uitkwam. Niet zo heel oud toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
yeah, mijn eerste Indonesische Playboy gevondenGelukkig vele goede interviews en een prima bescherming voor mijn pas aangekochte postzegeltjes
Nee, geen naakt, het is als de FHM, maar het is best aardig om te zien al zeg ik het zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |