quote:Op maandag 25 juni 2007 12:17 schreef BroesWillems het volgende:
Sinds ik een Laptop heb, heb ik geen moment meer naar m'n desktop omgekeken...
Dat doe ik dus ook, heerlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:21 schreef Skic. het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb alleen nog maar een laptop, die ik thuis op een externe monitor en toetsenbord aansluit.
jewel, dat is ook belangrijk, als jij alleen maar gebruik maakt van het stroomnet, kan je het beste de batterij eruit latenquote:(En kan je hem niet zonder accu op stroomnet aansluiten?)
precies, je moet de batterij wel in conditie houdenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
Batterij niet gebruiken is wel echt dodelijk voor de gebruiksduur ervan.
Paar uurtjes per week op de bank internetten op de batterij is er veel beter voor dan 'm eruit laten en niet gebruiken.
Klopt Lithium accu's mogen niet leeglopen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
Batterij niet gebruiken is wel echt dodelijk voor de gebruiksduur ervan.
Paar uurtjes per week op de bank internetten op de batterij is er veel beter voor dan 'm eruit laten en niet gebruiken.
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn laptop's niet duurder dan een vergelijkbare desktop?
Ik zou gek worden van 2 keer per dag die vga/dvi kabel vastschroevenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:30 schreef Nexxennium het volgende:
Ik heb een kleine, lichte laptop (13.3", 1,9kg). Ideaal voor onderweg. Thuis prik ik een 19" monitor eraan. Los keyboard, muis, printer etc etc heb ik in een USB-hub geprikt, welke ik vervolgens aansluit op laptop. Laptopscherm is eventueel als 2de display te gebruiken, maar dat is niet ideaal ivm de sterk afwijkende maten. Ik moet zeggen dat dat best goed te doen is als desktop. Beter dan ik dacht eigenlijk.
Nadeel:
-geen goede dual display setup
-je moet toch kabels prikken
-als je je laptop kwijtraakt, dan heb je een probleem; laptop blijft toch kwetsbaar onderweg. BACKUPS.
-relatief trage HD
-Slecht upgradebaar. Ik heb geheugen uitgebreid, maar daar houdt het ook op.
Voordeel:
-ENERGIEZUINIG. Mijn setup vreet ongeveer 50W incl TF monitor. M'n vorige desktop met CRT-monitor verstookte tegen de 300W continu.
-maar 1 installatie om bij te houden. Telkens windows update, OOo, drivers etc van meerdere systemen bijhouden is soms irritant.
Qua prijs... weet ik het niet. Als je alleen een laptop koopt, dan wil je een fatsoenlijke (¤1200+). Bij een laptop/desktop-combi kun je een cheapere laptop nemen (¤800 oid), omdat je bijv. spelletjes/zware werk toch wel op je desktop doet. Deze hoeft niet eens duur te zijn om toch leuk mee te komen.
En nu in leesbaar Nederlands?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:35 schreef susscorfa het volgende:
iets met letters
Mwoah. Ik doe het zelf ook zo. Valt reuze mee, vooral als je het handig neerzet:quote:Op maandag 25 juni 2007 12:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van 2 keer per dag die vga/dvi kabel vastschroeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |