Ik heb morgen herkansingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil het bij jou een beetje lukken?
Wanneer heb je tentamen/examen oid?
btw: TT =![]()
Voor jou, net als voor Muck, de vraag: "Waar?"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Aarti het volgende:
haaaaai
Je leest dus wel terug!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
AAAH
HIER IS HET NIEUWE DEEL!!!!
Stiekem verstoppen he Tim Frits [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
En toch blijven ze het zeggen hèquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor jou, net als voor Muck, de vraag: "Waar?"
Jazeker, dat leer ik van M-Mquote:
Elke keer weer jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En toch blijven ze het zeggen hè![]()
Goedenavond Sebasserquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:48 schreef Sebasser het volgende:
hai
oeh! Succes dan maar! Ik heb zaterdag examen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
De wiki is ook weer bijgewerkt!:D
[..]
Ik heb morgen herkansing:r
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Aarti het volgende:
haaaaai
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:48 schreef Sebasser het volgende:
hai
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
AAAH
HIER IS HET NIEUWE DEEL!!!!
Stiekem verstoppen heTimFrits[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En ook BX is aan de befaamde OAiaanse Multiquote ♫♪♫♪♪♪♫♫quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! Succes dan maar! Ik heb zaterdag examen.
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En ook BX is aan de befaamde OAiaanse Multiquote ♫♪♫♪♪♪♫♫
Jewel, maar ik schrik dan elke keer en wil weten waar de haai zitquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
al een tijdje hoor, sinds ik FQR heb. Alleen overdag op kantoor niet
want daar hebben we geen
FF
maar f*cking
IE
![]()
dat doe ik ook met enige regelmaat, maar ja, ik heb zo'n ouwehoer baan hè, praten, praten, praten met de mensen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jewel, maar ik schrik dan elke keer en wil weten waar de haai zit
[..]
[afbeelding]
K*tkantoor:r... ga thuis werken[afbeelding]
Dat lijkt me de ideale baan om veel koffie te leutenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat doe ik ook met enige regelmaat, maar ja, ik heb zo'n ouwehoer baan hè, praten, praten, praten met de mensen. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt me de ideale baan om veel koffie te leutenO-)[afbeelding]
radio onder de douchequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sta ik net onder de douche, radiootje aan, wat denk je Fruts: Are You Ready[afbeelding]
Zoek je nog collegae?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
absoluut! er gaan menig bakje doorheen. Vooral de capu doet het goed hier
![]()
we zoeken wel collegae, maar niet met electrotechnische achtergrond helaas....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoek je nog collegae?
Liefst met een elektrotechnische achtergrondO-)
Watvoormensen zoek je dan wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
we zoeken wel collegae, maar niet met electrotechnische achtergrond helaas....
En je had er geen voor mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, 2 stuks, 30 cl, gelig van kleur, koolzuur erin, en een witte schuimkraag erop
oh, jawel hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Watvoormensen zoek je dan wel?
[..]
En je had er geen voor mij [afbeelding] ?
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, jawel hoor
Maar je bent niet echt in de buurt
Lekker lekker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, 2 stuks, 30 cl, gelig van kleur, koolzuur erin, en een witte schuimkraag erop
dat is goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Ander keer dan maar [afbeelding]
administratief, met affiniteit met rechtspraak (kennis van recht is niet nodig), MBO+ niveau, flexibel, klantgericht, praktisch, secuur, maatschappelijke insteek, samenwerking, initiatief/ondernemend, meedenken enz enz enz.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef eer-ik het volgende:
ik denk: tof, best een chille film op tv!
Is het chucky:')
wanneer begin ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
administratief, met affiniteit met rechtspraak (kennis van recht is niet nodig), MBO+ niveau, flexibel, klantgericht, praktisch, secuur, maatschappelijke insteek, samenwerking, initiatief/ondernemend, meedenken enz enz enz.
Hier in de buurtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is goed.
In de vakantie kunnnen we wellicht met wat mensen een biermeet houden
exactly.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
chucky is cheap. geen hol aan. kutpop.
dat is primaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier in de buurtBrouwerijbezoek bij HJ in Arcen en dan het proeflokaal in
Moet wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
administratief, met affiniteit met rechtspraak (kennis van recht is niet nodig), MBO+ niveau, flexibel, klantgericht, praktisch, secuur, maatschappelijke insteek, samenwerking, initiatief/ondernemend, meedenken enz enz enz.
quote:Opdinsdag 26 juni 2007 22:30schreef eer-ik het volgende:
[..]
wanneer begin ik?
wanneer gaan wij een bakkie doen btw?
als jullie serieus zijn: er is net een sollicitatieronde geweest, ik weet niet wat er uit is gekomen, ik kan dat morgen navragen, en of het nog nut heeft om te solliciteren. Laat maar weten.quote:
Na, een bijbaantje met wat minder kou en hoger salaris is wel welkom, maar ik ben bang dat ik dat bij jullie niet helemaal ga vinden, onder andere vanwege de afstandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
als jullie serieus zijn: er is net een sollicitatieronde geweest, ik weet niet wat er uit is gekomen, ik kan dat morgen navragen, en of het nog nut heeft om te solliciteren. Laat maar weten.
@ eer: na dit weekend heb ik alle kijk op mijn agenda, en dan gaan we een coffee-date doen!![]()
![]()
buiten dat, het gaat hier om een fulltime baanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Na, een bijbaantje met wat minder kou en hoger salaris is wel welkom, maar ik ben bang dat ik dat bij jullie niet helemaal ga vinden, onder andere vanwege de afstand:')
voor mij is de afstand nog wel te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
als jullie serieus zijn: er is net een sollicitatieronde geweest, ik weet niet wat er uit is gekomen, ik kan dat morgen navragen, en of het nog nut heeft om te solliciteren. Laat maar weten.
@ eer: na dit weekend heb ik alle kijk op mijn agenda, en dan gaan we een coffee-date doen!![]()
![]()
done.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef BrandX het volgende:
ik ga even een was in de machine gooien.[afbeelding]
ik zal het navragen. Welke vooropleiding heb je ook al weer gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor mij is de afstand nog wel te doen.
Als ik er voor een paar maanden fulltime, en daarna parttime aan de slag zou kunnen, zou ik het best willen doen:Y
Havo, profiel natuur en gezondheid met de bijvakken frans en economie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zal het navragen. Welke vooropleiding heb je ook al weer gehad?
ok, misschien dat we vakantiekrachten nodig hebben, ik zal morgen even checken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Havo, profiel natuur en gezondheid met de bijvakken frans en economie.
Niet gehaald uiteindelijk, maar wel certificaten:
nederlands
engels
frans
maatschappijleer
economie
biologie
algemene natuur wetenschappen
dat was het wel zo'n beetje geloof ik:P
Ohja, en ik heb mijn mavo diploma.
JJquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
tvp'tjeuhh..:W:*^O^8-)*)
prima, misschien dat het wat isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok, misschien dat we vakantiekrachten nodig hebben, ik zal morgen even checken!![]()
![]()
quote:
quote:
Ha M-M!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ik weer:W
Laat ff weten of het de moeite waard is om er voor naar de bioscoop te gaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef BrandX het volgende:
ik ben Evan Almighty kijken, wellicht tot later! [afbeelding]
Lekker Eindhovense pilskes weggetikt vriend?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef crossover het volgende:
Zo, net terug uit eindhoven en nu met de laptop in bed
Ik mis mijn quickquote extentie
ja, maar dat is deeltijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet vanmiddag een gesprek gehad voor een baan
kuchquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef crossover het volgende:
Speltip 7, spreid je winkansen Tim Fritsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet vanmiddag een gesprek gehad voor een baan
Goed ideequote:
Ze gingen er weer in als waterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker Eindhovense pilskes weggetikt vriend?!
Ik ga z.s.m. ook een laptop kopen. Nog suggesties?
Ja. Doe het nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
laptops ftwquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Doe het niet [afbeelding]
Argumenten please!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pilskes?? Ofquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is installeren een optie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef crossover het volgende:
Neem een macbook, anders heb je windHOOsquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is installeren een optie? [afbeelding]
Goeie ideën heb jij toch altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
hij wil geen macbook, want te duur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem een macbook, anders heb je windHOOs
Probeer verder een laptop zoveel mogelijk te vermijden, een desktop typt fijner, presteert beter, en is beter te upgraden
Nadelen:quote:
I know.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hij wil geen macbook, want te duur.
Maar ja, voor 600 euro koop je ook geen fatsoenlijke laptop.
Oh, tim, vergeet niet dat je korting krijgt bij apple als je studeert.
heerlijkquote:
GMTAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Goeie ideën heb jij toch altijd [afbeelding] [afbeelding]
vrij loze argumenten als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nadelen:
Met het desktop heb je meer pjoeter voor hetzelfde geld. Makkelijker te onderhouden/uitbreiden. Goedkopere onderdelen. [afbeelding]
Voordelen
Een laptop kan je in de trein laten liggen of je kan m midden in de nacht in bed tegenkomen, waarschijnlijk stuk. [afbeelding]
ik heb laatst daar een heel mooi topic over gezien! ik pak het er even bij voor jequote:
1049 voor een briljante mac ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know.
Ik wil ook best meer uitgeven dan 600 e hoor.![]()
En die Mac, ja 10% maakt op zo'n bedrag dan ook niet zoveel uit toch? Althans, het is hoop geld, maar het blijft meer dan 1000 e voor een knappe mac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |