wat? rat heeft z'n arm van meet af aan niet meer teruggekregen in balanspositie - lachertje dus, dimitri wint met veel overwichtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
dimitri zijn slagboom was langer......(rat)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef tipsch het volgende:
zo, en dan nu dimitri met dennis, armpje-drukken: de winnaar blijft in de gouden kooi
Maar hij is wel een goede verliezer!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
Brian baalt echt.
please, fijne knul om naar te kijken. noord-hollands nuchter, erin dus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef riri het volgende:
Dimitri is my guy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan jij niet oprotten met die spam postsquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
please, fijne knul om naar te kijken. noord-hollands nuchter, erin dus!
Ja hoor, kijk naar zijn kop, en nu wil hij kickboksen met Dimitri. Dimitri heeft dat nog nooit gedaan. Wat een held.quote:
Ja, dat doet die goed ja!quote:
een "open gezicht"heel prettig en een olijjke oogopslag kortom prettig om naar te kijkenquote:
Euh hij zegt net dat hij zelf gekick boxed heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, kijk naar zijn kop, en nu wil hij kickboksen met Dimitri. Dimitri heeft dat nog nooit gedaan. Wat een held.
Beter dan slecht verliezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hahaha..goeie.!!! idd hij heeft zeer goed verloren kan er niks anders van maken!
Dat was voor mijn post.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh hij zegt net dat zelfs gekick boxed heeft![]()
Jaah weer aan zijn neus, anders had ik hem niet herkendquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Wat is Dimitri leuk! Bijna net zo leuk als Mitch! Nog niet zo leuk als Mook, dat dan weer niet.
nou..... ik zou het kort uitleggen:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Prosac het volgende:
Hoe snel was dat?
10 seconden en Brian lag plat?
en dan zeg je dat amanda weer een hoer is, nee dank je wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat doet die goed ja!
Dimitri moet nog even tegen Amanda aanschurken vanavond en dan is mijn avond goed.
Beetje Peter6000 neigingen, ging kz daar niet mee om?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij niet oprotten met die spam posts
hij is grappig lelijk, niet echt een knappe jongenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
please, fijne knul om naar te kijken. noord-hollands nuchter, erin dus!
Jij kan zoveel willen, maar wil Fons-van-RTL dat straks ook?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
Ik wil Dimitri in de kooi
Hahaha gisteren ook, hij wilde de singel los doen van het zadel van Fries en het lukte hem niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef patist het volgende:
[..]
nou..... ik zou het kort uitleggen:
Brian: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHGHGGHAAAAAAAGHGHGAAAAAAAAA PARAAA BROTHAAAAA"
Dimitri: "........."
vervolgens knalde Dimitri de arm van Brian op tafel
Ja wat is nou 50 kquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Brian verloor toen die de kooi in stapte. buiten die 50 K om dan.
nee, dan nog eerder mitch, dimitri lijkt me een beetje sneakyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij kan zoveel willen, maar wil Fons-van-RTL dat straks ook?![]()
Ik vrees van welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje Peter6000 neigingen, ging kz daar niet mee om?![]()
Kunnen we het OT houden? Dank U.quote:
lolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Waar spelen we om?
Huub: Amanda!
Amanda: *kirt* ooooh *kirt* *slaakt kreetje en sopt*
Brian wil niet om Amanda spelen, net zoals Huub niet met Lieke wilde spelen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Waar spelen we om?
Huub: Amanda!
Amanda: *kirt* ooooh *kirt* *slaakt kreetje en sopt*
Nou hij laat zichzelf zien te veel..is te ver gegaan...je verliest door je zelfbeheersing te verliezen en je te verlagen tot het niveau van de afgelopen maanden..maar daarin verliest niet alleen Brian maar alle bewoners.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja wat is nou 50 k![]()
Maar vertel es?
Hij zit er nog toch?
Maar dan geen dingen zelf meer verzinnen hequote:
Je kunt ze in fotosoep herstellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Vreselijk die uitgerekte schjmoelen op de streams , als je wilt cappen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
Dennis zit aan een stuk door met z'n vingers in z'n gezicht. Het meest nog in die vouwen in z'n wangen.
[afbeelding]
Komt vanzelf, even geduldquote:
Hij heeft zijn zelfbeheersing nog nooit echt verloren, dan had hij wel iemand het ziekenhuis in geslagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou hij laat zichzelf zien te veel..is te ver gegaan...je verliest door je zelfbeheersing te verliezen en je te verlagen tot het niveau van de afgelopen maanden..maar daarin verliest niet alleen Brian maar alle bewoners.
Dan zal ze nu wel balen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brian wil niet om Amanda spelen, net zoals Huub niet met Lieke wilde spelen...
Huub is het er mee eens...
De onderwimpertjes links en rechts zijn ook al aan de beurt geweest hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]1e plaats, met zijn vingers in zijn broekzak
2e plaats, neus
3e plaats, mond
4e plaats, wenkbrauwen
Dat maak ik wel uit. Btw, ik verzin niks, ik heb gewoon een grote fantasie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan geen dingen zelf meer verzinnen he![]()
Is het al 21.00 uur dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef rene90 het volgende:
groupie dag geannuleerd zie ik..hopeloos, verheugde me er net op...eindelijk eens wat andere mensen in het huis en waar waarschijnlijk wat zou gaan gebeuren...nu heeft huub met lieke een romantisch etentje en daarna even batsen...weer een standaard dgk-avondstream dus...
Kan je het ontopic houden aub, dank Uquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit. Btw, ik verzin niks, ik heb gewoon een grote fantasie.
natas lijkt nou gewoon op haar kapster.quote:
Ik vergeet gewoon zijn hoofdhaar!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
De onderwimpertjes links en rechts zijn ook al aan de beurt geweest hoor![]()
Ze weet nog steeds niet dat ze niet komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb echt zin in die groepie's"
Lieke : "Ja, je ziet maar ..... "
[afbeelding]
whoehaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk al...ik ken die gast ergens van..![]()
Nee hoor. De groupies voor Jaap en Dennis komen wel volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef rene90 het volgende:
groupie dag geannuleerd zie ik..hopeloos, verheugde me er net op...eindelijk eens wat andere mensen in het huis en waar waarschijnlijk wat zou gaan gebeuren...nu heeft huub met lieke een romantisch etentje en daarna even batsen...weer een standaard dgk-avondstream dus...
Hoe kan dat nou! Hij is er in het begin van de avond wel tien minuten mee bezig geweest!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon zijn hoofdhaar!!
Met zijn tong langs de binnenkant van zijn wangen hoort daar ook bij!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
De onderwimpertjes links en rechts zijn ook al aan de beurt geweest hoor![]()
nou niet zo erg, maar hij ziet er wel typisch uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk al...ik ken die gast ergens van..![]()
Jij bent een man. Kun jij uitleggen waar dat gezichtsgefrutsel op duidt, of wat het uitdrukt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Met zijn tong langs de binnenkant van zijn wangen hoort daar ook bij!
Zou ze denken dat ze daar beter Engels van gaat praten? Je weet het nooit met Amandaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda gaat wat spannends drinken: Engelse thee
ooooh oke top:Dquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. De groupies voor Jaap en Dennis komen wel volgens mij.
Ze murmelt wat kweet niet of het Nederlands of Engels is :;)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou ze denken dat ze daar beter Engels van gaat praten? Je weet het nooit met Amanda![]()
geen daden maar woorden, hand in hand voor king jaap1??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ik mag toch wel concluderen dat we allemaal erg onder de indruk zijn van Dennis. Al zijn moves kennen we inmiddels, nu nog zijn echte daden.
Hhahahahaha.. Ik zeg stress en angst dat hij er niet zo goed uitziet.. Hij doet zich leuk voor in dat pak, maar is best onzeker over zijn uiterlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een man. Kun jij uitleggen waar dat gezichtsgefrutsel op duidt, of wat het uitdrukt.
Jep.. hij heeft echt al een stempel gedrukt op het programma.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ik mag toch wel concluderen dat we allemaal erg onder de indruk zijn van Dennis. Al zijn moves kennen we inmiddels, nu nog zijn echte daden.
Van mij mag je dat wel concluderen, als je er maar bij zegt dat je een levendige fantasie hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Normaal zegt ze dan: I doooooooooonnnnnnnoooooooooo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze murmelt wat kweet niet of het Nederlands of Engels is :;)
LOL.. maakt weinig uit. Het beeld van de streams is gewoon vervormd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Geen last van heb een breedbeeld laptop
Ik kan er nog even geen genoeg van krijgen. Wenkbrauw-check:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Dat is haar eigen beslissing.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Mag Amanda nog steeds niet drinken van Brian???
klopt...maar vond het wel geinig te zeggen..want als je ook echt naar photoshop gaat om je caps eerst perfect te maken voor hier is wel beetje vergaand..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. maakt weinig uit. Het beeld van de streams is gewoon vervormd.
Ze drinkt gewoon, omdat ze het lekker vindt, engelse thee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
luisterd ze naar brainquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Hij legt haar niets op!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Dat zou kunnen betekenen dat hij zich nog heel erg bewust is van de camera's. Klinkt plausibelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hhahahahaha.. Ik zeg stress en angst dat hij er niet zo goed uitziet.. Hij doet zich leuk voor in dat pak, maar is best onzeker over zijn uiterlijk
Maargoed, dat is mijn analyse
"lul niet uit je kutnek, puta! Ga 3 glazen water drinken!!"quote:
Maar volgens mij is dat 'likken aan de binnenkant van zijn wang' een beetje een zenuwtrekje.. Net zoals Lieke altijd krabt langs haar neusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou kunnen betekenen dat hij zich nog heel erg bewust is van de camera's. Klinkt plausibel![]()
Doe ik bij al mijn capsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
klopt...maar vond het wel geinig te zeggen..want als je ook echt naar photoshop gaat om je caps eerst perfect te maken voor hier is wel beetje vergaand..
Maar dat is iig meer ontopic en waar dan even melden dat je een breeldbeeld laptop hebt en er dan geen last van hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
klopt...maar vond het wel geinig te zeggen..want als je ook echt naar photoshop gaat om je caps eerst perfect te maken voor hier is wel beetje vergaand..
Maar de rest lijkt toch echt op een constante schoonheids-checkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat 'likken aan de binnenkant van zijn wang' een beetje een zenuwtrekje.. Net zoals Lieke altijd krabt langs haar neus
Zonder bril zie ik nog minderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Leuk beeld als je een stream hebt van 60 kb/s
[afbeelding]
peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Mag ik een verzoek doen om die achterlijke plaatjes achterwege te laten. Wat heeft dat met COS te maken. Van Gert mogen we amper zwaaien bij weggaan of binnenkomen, dat is iets voor de SC, dus ajb, kappen.
Probleem bij je provider ? Hier alles normaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Leuk beeld als je een stream hebt van 60 kb/s
[afbeelding]
Ga toch met de hond wandelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Mag ik een verzoek doen om die achterlijke plaatjes achterwege te laten. Wat heeft dat met COS te maken. Van Gert mogen we amper zwaaien bij weggaan of binnenkomen, dat is iets voor de SC, dus ajb, kappen.
Nu vind ik je wel weer een beetje liefquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Tijd om de streams aan te draaien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef CoT het volgende:
Dimitri heeft zin om Brain op zn bek te slaan
Plaatjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Gebeurt soms. Even een reset en alles is weer ok.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Probeelm bij je provider ? Hier alles normaal
doe doe doequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef CoT het volgende:
Dimitri heeft zin om Brain op zn bek te slaan
zo erg als Palma kan dat toch nooit wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
En denk dat het nog wel eens een exit voor Dimitri kan beteken, hij gaat te veel op in het spelletje en heeft te veel oordelen over mensen
Vraag het maar even in de FB BQueen of PM ? Ik ga daar niet overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Wat een lulletje rozenwater zeg!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb echt zin in die groepie's"
Lieke : "Ja, je ziet maar ..... "
[afbeelding]
Heul nog niet. Wacht maar op de groupies, ik geef je wel een seintje.quote:
Ik dank u schatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heul nog niet. Wacht maar op de groupies, ik geef je wel een seintje.
Oh en dat heeft Palma niet ????quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
En denk dat het nog wel eens een exit voor Dimitri kan beteken, hij gaat te veel op in het spelletje en heeft te veel oordelen over mensen
Dat kun je zelf ook verzinnen meis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vraag het maar even in de FB BQueen of PM ? Ik ga daar niet over![]()
Het is best heel vervelend zusjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vraag het maar even in de FB BQueen of PM ? Ik ga daar niet over![]()
+1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is best heel vervelend zusjezeker als er dan nog een 1op1 postgesprekje volgt met allemaal zwaaitjes en weet ik niet wat ;-/
Das mijn bullie !!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ga toch met de hond wandelen.
[afbeelding]
Arme kind moest er zelf mee komen, moeder der moeders vroeg er niet naar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Yenne is over naar groep 7, ondanks het feit dat Natasja er niet is.![]()
Alleen aan Amanda en Dennisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Natasja het ondertussen aan iedereen door verteld van het etentje van Lieke en Huub?
neeeu, ze is liefquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Natasja het ondertussen aan iedereen door verteld van het etentje van Lieke en Huub?
Cheyenne is een heel volwassen meisje, tegen wil en dank.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Arme kind moest er zelf mee komen, moeder der moeders vroeg er niet naar.
Ik zit te denken hoeveel ouderavonden ze gemist heeft, toch heel wat volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Arme kind moest er zelf mee komen, moeder der moeders vroeg er niet naar.
Eindelijk iemand die het snapt .....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
Wat een lulletje rozenwater zeg!
Gezllig maar denk erom niet zwaaien hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Gezllig hier vanaaf...................
Daar moet je WC Eend op aansprekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef petraa het volgende:
Ik word ook een beetje ziek van die offtopic plaatjes in de COS.
Ik zie er veel het doen, maar PC eend niet. Zo nu weer ONTOPICquote:
dan moet je naar dequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef petraa het volgende:
Ik word ook een beetje ziek van die offtopic plaatjes in de COS.
Afschaffen die smilies!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gezllig maar denk erom niet zwaaien hoor![]()
![]()
Dat scheelt weer, ze is geen ouder.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit te denken hoeveel ouderavonden ze gemist heeft, toch heel wat volgens mij
![]()
Ow nou Puma wacht nog maar effe danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef CoT het volgende:
Daar komen de hoeren
Dank jequote:
Laat ze maar naar binnen die geile mokkeltjes...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Groepies aan de poort .......
quote:
Heb je een link?quote:
ongeveer 4 ...per rapport 1x ............quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit te denken hoeveel ouderavonden ze gemist heeft, toch heel wat volgens mij
![]()
JA wat is er met jouquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar nu is het genoeg mensen.
Oh, verdorrie: vul ik alweer een post met een zeikopmerking over plaatjes.
Sorry hoor.
Antikraak is top, alleen weet je nooit hoe lang je in een pand mag blijven zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef ericahysterica het volgende:
lieke woont antikraak voor 150 euro per mnd
cot sorry voor offtopic...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef CoT het volgende:
Daar komen de hoeren
Zou ze wel weten op welke school ze zitten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ongeveer 4 ...per rapport 1x ............![]()
Womenquote:
klinkt raar als ze het zo zegt, maar is wel zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Yenne is over naar groep 7, ondanks het feit dat Natasja er niet is.![]()
en een borrel (een hele fles)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
en die gaan Jaap oraal bevredigen?
Ik vind dat ze een ijsje moeten krijgen eerst.
Idd, dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
Knappe meisjes, maar wel erg jong hoor.
Ja.. slimme meiden!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:13 schreef patist het volgende:
oooh nee 1 van de groupies tegen huub: die van jou had je afgebeld toch?
Martin?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef petraa het volgende:
De Kok
ze messensetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Was dat?? een dwarsfluiter?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Eén groupie al helemaal hysterisch. Ze werd aangevallen door de sigaret van haar medegroupie. Ik denk dat het kutnijd was.
"AUW Godverdomme!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |