Alleen aan Amanda en Dennisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Natasja het ondertussen aan iedereen door verteld van het etentje van Lieke en Huub?
neeeu, ze is liefquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Natasja het ondertussen aan iedereen door verteld van het etentje van Lieke en Huub?
Cheyenne is een heel volwassen meisje, tegen wil en dank.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Arme kind moest er zelf mee komen, moeder der moeders vroeg er niet naar.
Ik zit te denken hoeveel ouderavonden ze gemist heeft, toch heel wat volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Arme kind moest er zelf mee komen, moeder der moeders vroeg er niet naar.
Eindelijk iemand die het snapt .....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
Wat een lulletje rozenwater zeg!
Gezllig maar denk erom niet zwaaien hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Gezllig hier vanaaf...................
Daar moet je WC Eend op aansprekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef petraa het volgende:
Ik word ook een beetje ziek van die offtopic plaatjes in de COS.
Ik zie er veel het doen, maar PC eend niet. Zo nu weer ONTOPICquote:
dan moet je naar dequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef petraa het volgende:
Ik word ook een beetje ziek van die offtopic plaatjes in de COS.
Afschaffen die smilies!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gezllig maar denk erom niet zwaaien hoor![]()
![]()
Dat scheelt weer, ze is geen ouder.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit te denken hoeveel ouderavonden ze gemist heeft, toch heel wat volgens mij
![]()
Ow nou Puma wacht nog maar effe danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef CoT het volgende:
Daar komen de hoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |