hij is grappig lelijk, niet echt een knappe jongenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
please, fijne knul om naar te kijken. noord-hollands nuchter, erin dus!
Jij kan zoveel willen, maar wil Fons-van-RTL dat straks ook?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
Ik wil Dimitri in de kooi
Hahaha gisteren ook, hij wilde de singel los doen van het zadel van Fries en het lukte hem niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef patist het volgende:
[..]
nou..... ik zou het kort uitleggen:
Brian: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHGHGGHAAAAAAAGHGHGAAAAAAAAA PARAAA BROTHAAAAA"
Dimitri: "........."
vervolgens knalde Dimitri de arm van Brian op tafel
Ja wat is nou 50 kquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Brian verloor toen die de kooi in stapte. buiten die 50 K om dan.
nee, dan nog eerder mitch, dimitri lijkt me een beetje sneakyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij kan zoveel willen, maar wil Fons-van-RTL dat straks ook?![]()
Ik vrees van welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje Peter6000 neigingen, ging kz daar niet mee om?![]()
Kunnen we het OT houden? Dank U.quote:
lolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Waar spelen we om?
Huub: Amanda!
Amanda: *kirt* ooooh *kirt* *slaakt kreetje en sopt*
Brian wil niet om Amanda spelen, net zoals Huub niet met Lieke wilde spelen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Waar spelen we om?
Huub: Amanda!
Amanda: *kirt* ooooh *kirt* *slaakt kreetje en sopt*
Nou hij laat zichzelf zien te veel..is te ver gegaan...je verliest door je zelfbeheersing te verliezen en je te verlagen tot het niveau van de afgelopen maanden..maar daarin verliest niet alleen Brian maar alle bewoners.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja wat is nou 50 k![]()
Maar vertel es?
Hij zit er nog toch?
Maar dan geen dingen zelf meer verzinnen hequote:
Je kunt ze in fotosoep herstellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Vreselijk die uitgerekte schjmoelen op de streams , als je wilt cappen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
Dennis zit aan een stuk door met z'n vingers in z'n gezicht. Het meest nog in die vouwen in z'n wangen.
[afbeelding]
Komt vanzelf, even geduldquote:
Hij heeft zijn zelfbeheersing nog nooit echt verloren, dan had hij wel iemand het ziekenhuis in geslagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou hij laat zichzelf zien te veel..is te ver gegaan...je verliest door je zelfbeheersing te verliezen en je te verlagen tot het niveau van de afgelopen maanden..maar daarin verliest niet alleen Brian maar alle bewoners.
Dan zal ze nu wel balen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brian wil niet om Amanda spelen, net zoals Huub niet met Lieke wilde spelen...
Huub is het er mee eens...
De onderwimpertjes links en rechts zijn ook al aan de beurt geweest hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]1e plaats, met zijn vingers in zijn broekzak
2e plaats, neus
3e plaats, mond
4e plaats, wenkbrauwen
Dat maak ik wel uit. Btw, ik verzin niks, ik heb gewoon een grote fantasie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan geen dingen zelf meer verzinnen he![]()
Is het al 21.00 uur dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef rene90 het volgende:
groupie dag geannuleerd zie ik..hopeloos, verheugde me er net op...eindelijk eens wat andere mensen in het huis en waar waarschijnlijk wat zou gaan gebeuren...nu heeft huub met lieke een romantisch etentje en daarna even batsen...weer een standaard dgk-avondstream dus...
Kan je het ontopic houden aub, dank Uquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit. Btw, ik verzin niks, ik heb gewoon een grote fantasie.
natas lijkt nou gewoon op haar kapster.quote:
Ik vergeet gewoon zijn hoofdhaar!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
De onderwimpertjes links en rechts zijn ook al aan de beurt geweest hoor![]()
Ze weet nog steeds niet dat ze niet komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb echt zin in die groepie's"
Lieke : "Ja, je ziet maar ..... "
[afbeelding]
whoehaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk al...ik ken die gast ergens van..![]()
Nee hoor. De groupies voor Jaap en Dennis komen wel volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef rene90 het volgende:
groupie dag geannuleerd zie ik..hopeloos, verheugde me er net op...eindelijk eens wat andere mensen in het huis en waar waarschijnlijk wat zou gaan gebeuren...nu heeft huub met lieke een romantisch etentje en daarna even batsen...weer een standaard dgk-avondstream dus...
Hoe kan dat nou! Hij is er in het begin van de avond wel tien minuten mee bezig geweest!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon zijn hoofdhaar!!
Met zijn tong langs de binnenkant van zijn wangen hoort daar ook bij!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
De onderwimpertjes links en rechts zijn ook al aan de beurt geweest hoor![]()
nou niet zo erg, maar hij ziet er wel typisch uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk al...ik ken die gast ergens van..![]()
Jij bent een man. Kun jij uitleggen waar dat gezichtsgefrutsel op duidt, of wat het uitdrukt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Met zijn tong langs de binnenkant van zijn wangen hoort daar ook bij!
Zou ze denken dat ze daar beter Engels van gaat praten? Je weet het nooit met Amandaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda gaat wat spannends drinken: Engelse thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |