hij is grappig lelijk, niet echt een knappe jongenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
please, fijne knul om naar te kijken. noord-hollands nuchter, erin dus!
Jij kan zoveel willen, maar wil Fons-van-RTL dat straks ook?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
Ik wil Dimitri in de kooi
Hahaha gisteren ook, hij wilde de singel los doen van het zadel van Fries en het lukte hem niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef patist het volgende:
[..]
nou..... ik zou het kort uitleggen:
Brian: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHGHGGHAAAAAAAGHGHGAAAAAAAAA PARAAA BROTHAAAAA"
Dimitri: "........."
vervolgens knalde Dimitri de arm van Brian op tafel
Ja wat is nou 50 kquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Brian verloor toen die de kooi in stapte. buiten die 50 K om dan.
nee, dan nog eerder mitch, dimitri lijkt me een beetje sneakyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij kan zoveel willen, maar wil Fons-van-RTL dat straks ook?![]()
Ik vrees van welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje Peter6000 neigingen, ging kz daar niet mee om?![]()
Kunnen we het OT houden? Dank U.quote:
lolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Waar spelen we om?
Huub: Amanda!
Amanda: *kirt* ooooh *kirt* *slaakt kreetje en sopt*
Brian wil niet om Amanda spelen, net zoals Huub niet met Lieke wilde spelen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Waar spelen we om?
Huub: Amanda!
Amanda: *kirt* ooooh *kirt* *slaakt kreetje en sopt*
Nou hij laat zichzelf zien te veel..is te ver gegaan...je verliest door je zelfbeheersing te verliezen en je te verlagen tot het niveau van de afgelopen maanden..maar daarin verliest niet alleen Brian maar alle bewoners.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja wat is nou 50 k![]()
Maar vertel es?
Hij zit er nog toch?
Maar dan geen dingen zelf meer verzinnen hequote:
Je kunt ze in fotosoep herstellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
Vreselijk die uitgerekte schjmoelen op de streams , als je wilt cappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |