wat? rat heeft z'n arm van meet af aan niet meer teruggekregen in balanspositie - lachertje dus, dimitri wint met veel overwichtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
dimitri zijn slagboom was langer......(rat)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef tipsch het volgende:
zo, en dan nu dimitri met dennis, armpje-drukken: de winnaar blijft in de gouden kooi
Maar hij is wel een goede verliezer!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
Brian baalt echt.
please, fijne knul om naar te kijken. noord-hollands nuchter, erin dus!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef riri het volgende:
Dimitri is my guy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan jij niet oprotten met die spam postsquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
please, fijne knul om naar te kijken. noord-hollands nuchter, erin dus!
Ja hoor, kijk naar zijn kop, en nu wil hij kickboksen met Dimitri. Dimitri heeft dat nog nooit gedaan. Wat een held.quote:
Ja, dat doet die goed ja!quote:
een "open gezicht"heel prettig en een olijjke oogopslag kortom prettig om naar te kijkenquote:
Euh hij zegt net dat hij zelf gekick boxed heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, kijk naar zijn kop, en nu wil hij kickboksen met Dimitri. Dimitri heeft dat nog nooit gedaan. Wat een held.
Beter dan slecht verliezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hahaha..goeie.!!! idd hij heeft zeer goed verloren kan er niks anders van maken!
Dat was voor mijn post.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh hij zegt net dat zelfs gekick boxed heeft![]()
Jaah weer aan zijn neus, anders had ik hem niet herkendquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Wat is Dimitri leuk! Bijna net zo leuk als Mitch! Nog niet zo leuk als Mook, dat dan weer niet.
nou..... ik zou het kort uitleggen:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Prosac het volgende:
Hoe snel was dat?
10 seconden en Brian lag plat?
en dan zeg je dat amanda weer een hoer is, nee dank je wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat doet die goed ja!
Dimitri moet nog even tegen Amanda aanschurken vanavond en dan is mijn avond goed.
Beetje Peter6000 neigingen, ging kz daar niet mee om?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij niet oprotten met die spam posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |