Als je het zo stelt, danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, heul niet! Als het wordt veranderd dan moet Brian er sowieso uit! Dan zou jij dolgraag mijn zussie willen worden, zus!![]()
Hij is niet bang iig, die dimitri heeft aardig wat meer massa dan hemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Brian daagt Dimitri uit voor een potje boksen. Wat is het toch weer een haantje.
Sparren is vechten zonder elkaar direct te raken...oefen vechten...term gebruikt in de vechtsport.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zonder pak.... en zonder verdere kleding
Wat is precies sparren?
Dimitri is veul te aardig om tussen dat tuig te zettenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Dennis EXIT...Dimitri er in!!
Thanks!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Sparren is vechten zonder elkaar direct te raken...oefen vechten...term gebruikt in de vechtsport.
Zo gevraagd zo gedaan hahaa gehakt gemaakt van brianquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Dimitri....slacht WB, please.
Gelijk heb je maar Brain verliest das dan wel weer leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een Stoere mannen zeg...Losers
anders weet ik nog wel een "broer" voor je...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, heul niet! Als het wordt veranderd dan moet Brian er sowieso uit! Dan zou jij dolgraag mijn zussie willen worden, zus!![]()
dat zou fantasties zjnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef PumaStreamer het volgende:
Lachuh..misschien net als bij Herken de Homo..breekt Brian zijn armpje hahaha...
Jij, Scan en alle anderen! jullie maken echt de perfecte caps, top!!quote:
oeps morgen krijgt hij z,n ontslag van die palmaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhh Dimitri heeft gewonnen..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Steek een kaarsje aan en doe een schietgebedje,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef mazaru het volgende:
Oh lieve heer, laat brrr alstublieft een blauw oog van dimitri krijgen.
Dank u wel
Hij gaat niet naar de groupieavond. Hij dist Liekequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoor dan Huub de aanrander met zijn drankjes...dat vind ik bij deze te ver gaan..verder hubio you go..maar dis nu al een foute actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |