Nope, de shoarma bezorger! Hij reed net weer weg.... Misschien voor de buren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef grazygirl het volgende:
oh jee horen we nu een electrische zaag?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri en Dennis staan al weer buiten
Het stopt niet. RTL baas Van Westerloo zei dat vanavond in Boulevard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef PumaStreamer het volgende:
Wanneer stopt het dan volgens jullie?
Wat een onzin ze maken net nog reclame op tv...gouden kooi vanaf 20.00 nu dagelijks...zomerprogramma.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef riri het volgende:
ANP nieuws:"Gouden Kooi per direct stopgezet"
Ik wou net zeggen want..in het contract wat ik had stond dat het onherroepelijk zowiezo 1 jaar zou duren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het stopt niet. RTL baas Van Westerloo zei dan vanavond in Boulevard.
Je hebt een e teveel in je Dimitri.quote:
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Dennis maakt weer duidelijk dat hij Brian ook niets vindt.
Nu maar hopen dat Palma wel een leven heeft anders is die morgen ontslagen. Mitch lijkt ook pro Huub te zijn en die ging tegen Eric in en de volgende dag vond Palma eigenlijk dat hij ontslagen moest worden.quote:
Tis ook behoorlijk van het originele concept afgeweken...en niet te zuinig ook!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef CoT het volgende:
Het zal niet lang duren voordat het stopt, las ergens dat die Fons niet blij is met DGK
Of het wordt helemaal veranderd
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen want..in het contract wat ik had stond dat het onherroepelijk zowiezo 1 jaar zou duren.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef PumaStreamer het volgende:
Ongelooflijk dat ze met zijn 2en op dat paard hebben gereden..bewijst hoe mega dom ze echt zijn!!
O wat heb ik een bloed hekel aan dat wijf (dennis)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Slieko"
Lieke: "Ga je woordjes overnemen? Sterk! Heel sterk Dennis"
Als dat zo is dan word ik een kindje van God!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef CoT het volgende:
Het zal niet lang duren voordat het stopt, las ergens dat die Fons niet blij is met DGK
Was een leuk gesprek, je wist meteen dat Fons anti-DGK is, hoewel hij het met woorden 'neutraal' probeerde uit te drukken, met de nadruk dat het momenteel goed gaat met de kijkcijfers. Maar daarna kwam ie wel snel met dat luxemburg-verhaal, dus je weet nu al dat er veranderingen gaan komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef CoT het volgende:
Jah ik denk dat je 4 miljoen hebt als je morgen iemand excecuteerd op tv...de vraag is hoe blij moet je er mee zijn...je koopt een rotte villa met mongolen er in..mag dan wel 454000 hebben.maar ten koste van de goede naam van rtl...??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef JohnFoK het volgende:
Kijkcijfers Goudenkooi gister: 454.000 volgens mij mag fons daar wel blij mee zijn!
Dan krijg je van mij een BANquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan word ik een kindje van God!!
Amanda weet het al van Natasia.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef riri het volgende:
Ben zooooo benieuwd naar die gezichten van vooral Amanda en Brian...als Huub straks terugkomt en Lieke verrast.....
Amanda stikt van jaloezie!!!!!Die kan er niet tegen dat Lieke aandacht krijgt....
Nee, heul niet! Als het wordt veranderd dan moet Brian er sowieso uit! Dan zou jij dolgraag mijn zussie willen worden, zus!quote:
Het gaat meer om de verhouding tussen kijkcijfers en productie kosten. De kosten van DGK zijn zeer hoog (200 werknemers die elke dag uitbetaald moeten worden is erg veel) en het is maar de vraag of 454.000 genoeg is om dat te dekken. Toen DGK van start ging zei Deborah Flens al 'we zijn pas tevreden met 500.000'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef JohnFoK het volgende:
Kijkcijfers Goudenkooi gister: 454.000 volgens mij mag fons daar wel blij mee zijn!
Zonder pak.... en zonder verdere kledingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Dennis EXIT...Dimitri er in!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |