ooooh oke top:Dquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. De groupies voor Jaap en Dennis komen wel volgens mij.
Ze murmelt wat kweet niet of het Nederlands of Engels is :;)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou ze denken dat ze daar beter Engels van gaat praten? Je weet het nooit met Amanda![]()
geen daden maar woorden, hand in hand voor king jaap1??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ik mag toch wel concluderen dat we allemaal erg onder de indruk zijn van Dennis. Al zijn moves kennen we inmiddels, nu nog zijn echte daden.
Hhahahahaha.. Ik zeg stress en angst dat hij er niet zo goed uitziet.. Hij doet zich leuk voor in dat pak, maar is best onzeker over zijn uiterlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een man. Kun jij uitleggen waar dat gezichtsgefrutsel op duidt, of wat het uitdrukt.
Jep.. hij heeft echt al een stempel gedrukt op het programma.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Ik mag toch wel concluderen dat we allemaal erg onder de indruk zijn van Dennis. Al zijn moves kennen we inmiddels, nu nog zijn echte daden.
Van mij mag je dat wel concluderen, als je er maar bij zegt dat je een levendige fantasie hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Normaal zegt ze dan: I doooooooooonnnnnnnoooooooooo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze murmelt wat kweet niet of het Nederlands of Engels is :;)
LOL.. maakt weinig uit. Het beeld van de streams is gewoon vervormd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Geen last van heb een breedbeeld laptop
Ik kan er nog even geen genoeg van krijgen. Wenkbrauw-check:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Dat is haar eigen beslissing.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Mag Amanda nog steeds niet drinken van Brian???
klopt...maar vond het wel geinig te zeggen..want als je ook echt naar photoshop gaat om je caps eerst perfect te maken voor hier is wel beetje vergaand..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. maakt weinig uit. Het beeld van de streams is gewoon vervormd.
Ze drinkt gewoon, omdat ze het lekker vindt, engelse thee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
luisterd ze naar brainquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Hij legt haar niets op!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Dat zou kunnen betekenen dat hij zich nog heel erg bewust is van de camera's. Klinkt plausibelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hhahahahaha.. Ik zeg stress en angst dat hij er niet zo goed uitziet.. Hij doet zich leuk voor in dat pak, maar is best onzeker over zijn uiterlijk
Maargoed, dat is mijn analyse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |