Al jaren geleden heeft ie toch wat aan z'n gebit laten doen? Dus ook bleken enzo. Alhoewel je dat ook weer een keer moet herhalen na een tijd, dus misschien heeft ie het weer net laten bleken jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft Willem-Alexander z'n tanden laten bleken?
Geen jankkind dus, maar een echte Latina vol emotiequote:'Ze moeten vooral zichzelf blijven'
Het was dinsdag een gewone werkdag voor prinses Alexia. Dat zei prins Willem-Alexander na afloop van de fotosessie in de kantine van de Koninklijke Stallen in Den Haag.
De peuter moest haar witte jurkje showen en kekke spijkerjasje laten zien, meezingen met de brommende fotografen, dansen onder het afdak van de binnenplaats voor het koetshuis, kaarsjes uitblazen, taart eten en wat al niet meer. En huilde toen ze niet meer 'torta' kreeg.
Ze heeft het temperament van een echte Latina zei moeder prinses Máxima in datzelfde gesprek. Ze is explosief en heeft net als haar zusje Amalia een strek karakter. ,,We zijn benieuwd hoe Ariane zich zal ontwikkelen", aldus Máxima. Op de vraag 'wie op wie' lijkt, bleef het ouderpaar het antwoord schuldig. ,,Als ze huilen lijken ze op Alexander", grapte Máxima.
Alexia is schuchterder dan Amalia. ,,Die is meer open", aldus Willem-Alexander. De meisjes trekken erg naar elkaar, houden elkaar in de gaten, spelen en ruzieën met elkaar zoals zusjes dat doen. De aandacht van de media staat ze nog niet tegen.
,,Ik hoop dat ze het leuk blijven vinden", zei de prins. Voorbereid zijn ze niet. ,,Ze moeten vooral zichzelf blijven."
© GPD; Foto's: © GPD, AP, Royal Press Europe
Ik kreeg niet de indruk dat ze er onder gebukt ging.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:20 schreef Skaai het volgende:
Wat een dotjes van kindjesLeuke sessie, maar eigenlijk ook verschrikkelijk.
'Amalia, *FLITS* fiets nog eens een stukje *FLITS*. Amalia kijk eens naar links, *FLITS* Amalia even lachen. *FLITS* Maxima kijk eens naar het midden *FLITS* Willen jullie allemaal nog even naar voren kijken? *FLITS* Maxima, Maxima, Maxima? *FLITS* Hier een Wuppie *FLITS* Ahhhhwwww *Amalia maakt pirouette *FLITS*'.
Amalia houdt wel van aandacht volgens mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat ze er onder gebukt ging.
Bovendien is ze pas 3,5. Misschien heeft ze als ze 7 is er wel de balen van en werkt ze niet meer mee.
Ja maar daarom vind ik het nog wel stom, 't lieve kind vind het heerlijk, iedereen die aandacht aan haar geeft. Maar die verschrikkelijke pers die zo'n lief klein meiske dan gaat roepen om dingen te doen die ze nog doet ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat ze er onder gebukt ging.
Bovendien is ze pas 3,5. Misschien heeft ze als ze 7 is er wel de balen van en werkt ze niet meer mee.
Zodat de pers weer even voldoende materiaal heeft en hen tijdens de vakantie met rust laat. Dit was toch een expres vervroegde shoot zodat ze straks ongehinderd vakantie kunnen vieren?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Skaai het volgende:
[..]Maar daarentegen word het dus aangemoedigd ook want pa en ma staan erbij en lachen lief mee.
Je doet nou net alsof het elke dag gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar daarom vind ik het nog wel stom, 't lieve kind vind het heerlijk, iedereen die aandacht aan haar geeft. Maar die verschrikkelijke pers die zo'n lief klein meiske dan gaat roepen om dingen te doen die ze nog doet ook(Die pirouette vond ik wel weer aandoenlijk). Maar daarentegen word het dus aangemoedigd ook want pa en ma staan erbij en lachen lief mee.
Daar heb je wel gelijk in. Toen ik dat tafereeltje zag dacht ik ook al dat Amalia die beelden niet zo tof zal vinden als ze een jaar of 12 is en het eens terug ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Skaai het volgende:
Ja maar daarom vind ik het nog wel stom, 't lieve kind vind het heerlijk, iedereen die aandacht aan haar geeft. Maar die verschrikkelijke pers die zo'n lief klein meiske dan gaat roepen om dingen te doen die ze nog doet ook![]()
Jij leest het zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef Esraa het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof het elke dag gebeurd![]()
Idd, mèt ouwe lullen vestquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:19 schreef Smirre het volgende:
Is er nu niemand die ook vindt dat Willem Alexander er als een Paljas uitziet in die rode broek?![]()
??? Is dat zo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef BettyR het volgende:
Hij is veertig, kroonprins, dan zijn t-shirts eigenlijk not done.
Ja. Zeg nou zelf, een t-shirt dragen op dat soort momenten is gewoon niet mooi. Maxima loopt er ook chique bij, vreemd dat in haar geval niet gezegd wordt dat het allemaal wat minder oudewijverig mag.quote:
Nou inderdaad, als kroonprins moet je er toch een beetje representatief uitzien en gewone t-shirts zijn dan toch gewoon not done? (buiten het feit dat het nou niet echt lekker weer was die dag, maar goed). Het vest vind ik ook niet zo, beetje oubollig, maar de rest gaat wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ja. Zeg nou zelf, een t-shirt dragen op dat soort momenten is gewoon niet mooi. Maxima loopt er ook chique bij, vreemd dat in haar geval niet gezegd wordt dat het allemaal wat minder oudewijverig mag.
Leah, jou vent kan rustig t-shirts dragen heur. Hij is vast de kroonprins niet.
Gelukkigquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef BettyR het volgende:
[..]
Leah, jou vent kan rustig t-shirts dragen heur. Hij is vast de kroonprins niet.
Ik vind het wel meevallen. Met die spijkerjasjes er op staat het best frisquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef Esraa het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als kroonprins moet je er toch een beetje representatief uitzien en gewone t-shirts zijn dan toch gewoon not done? (buiten het feit dat het nou niet echt lekker weer was die dag, maar goed). Het vest vind ik ook niet zo, beetje oubollig, maar de rest gaat wel.
Overigens zijn de jurkjes van de prinsesjes ook nogal tuttig hoor![]()
[afbeelding]
Niks leuks aan.
Met die spijkerjasjes erop staat het heel leuk inderdaad, maar zonder is het geen poremquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Met die spijkerjasjes er op staat het best frisWat een moppies zijn het!
Vast wel, ze heeft nu tenslotte ervaring met een doop door die van Christian.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:25 schreef BettyR het volgende:
Ik hoop voor Mary dat ze wat minder zenuwachtig is dan met de doop van Prins Christian. Ik kan me nog herinneren dat ze toen onophoudelijk aan Christian's doopoutfit zat te plukken.
quote:Prins Pieter-Christiaan naar huis
Uitgegeven: 29 juni 2007 17:54
UTRECHT - Prins Pieter-Christiaan heeft vrijdag het Universitair Medisch Centrum Utrecht verlaten en is weer thuis in Amsterdam. De zoon van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven werd vorige week opgenomen, omdat hij een ernstige huidinfectie had.
Hoewel hij nu uit het hospitaal is ontslagen, blijft hij wel onder behandeling van een arts, aldus de Rijksvoorlichtingsdienst vrijdag.
Lief!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Varvara het volgende:
Hier nog even een mooie foto van het gezinnetje![]()
[afbeelding]
Op de bovenste foto doet ze me denken aan mijn nichtjequote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Esraa het volgende:
Wat een leuke naamIsabella
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg leuk nieuwsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef Troel het volgende:
De derde zoon van Queen Elisabeth II en zijn vrouw verwachten een tweede kindje. Edward en Sophie hebben al een dochtertje, Louise, van drie jaar. Sophie is uitgerekend in december.
Wat een prachtige spontane foto!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:33 schreef Varvara het volgende:
Koningin Beatrix en Prinses Maxima
[afbeelding]
Vind het wel cool eigenlijk, die hakken. Maar eh... ik heb een outfit van precies dezelfde stof als Martha's rokjequote:Ari Behn doet er echt alles aan om groter te lijken dan zijn vrouw. Moet je die hakken zien
Het is een Tom Ford bril, model Whitneyquote:Op zondag 8 juli 2007 09:02 schreef Malahide het volgende:
En die zwarte zonnebril van Maxima... die wil ik ook!
Dat was eerlijk gezegd ook mijn momentje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:23 schreef Flyga het volgende:
Ik vond het zo grappig dat die kleine alexia 'torta' riep toen ze de taart zag![]()
I know, I know. Met name die neus...Ik heb het idee dat Sofia meer een Ortiz is, ze lijkt niet echt op Leonor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:44 schreef Malahide het volgende:
Shoot me, maar die genen van de Spaanse koningin zijn me iets te sterk. Dat arme meiske heeft precies dezelfde pruilkop als haar pa, oma en vooral tante Elena (). Dat de tweede maar op Letizia mag lijken.
Die jurkjes schijnt Maxima uit Argentinie te halen. Daar houden ze meer van die broderie-jurkjes enzo. Ik vind ze wel cute.quote:
Het zijn dezelfde jurkjes als van de fotoshoot met Alexia's verjaardag, daarom dequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef BettyR het volgende:
[..]
Die jurkjes schijnt Maxima uit Argentinie te halen. Daar houden ze meer van die broderie-jurkjes enzo. Ik vind ze wel cute.
En wat een lieve, leuke meisjes zijn het toch!![]()
Dat is ook niet meer dan normaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:14 schreef Leah het volgende:
Ik trek mijn kinderen ook wel vaker als 1 keer dezelfde kleren aan
Ik vind dat wel leuk juist. Ook Max is zuunig![]()
Sprekend Pieter-Christiaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef Varvara het volgende:
Ze kon al bijna zelf naar het doopvont lopen, maar met enige vertraging is Emma Francisca Catharina van Vollenhoven, het dochtertje van Prins Pieter-Christiaan en Prinses Anita, vandaag dan toch eindelijk gedoopt. Haar peetouders zijn:
Zijne Hoogheid Prins Bernhard van Oranje-Nassau, van Vollenhoven (broer van Pieter-Christiaan), Caroline van der Toorn-van Eijk (zus van Anita), Evert-Jan Wamsteker (vriend van Pieter-Christiaan) en Alexandra Gravin de Witt-Cavard (vriendin van Anita).
Na afloop van de doop poseerde Emma samen met haar trotse ouders en grootouders:
[afbeelding]
De linkse lijkt op Laurent, de rechtse op Claire. Geen idee wie nou wie is eigenlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef Esraa het volgende:
Hier een foto van prinses Claire met haar tweeling Nicolas en Aymeric:
[afbeelding]
Dat was niet een livreier, maar Willem-Alexander die Amalia uit de koets hielp. Amalia valt trouwens bijna uit die koets als die plotseling stopt en niemand grijpt haar beet.quote:Op zondag 2 september 2007 19:25 schreef Suko het volgende:
Ach, ik kijk eigenlijk alleen naar de meisjes, ze ontroeren me altijd.Ik zag op het NOS-journaal hoe Amalia al professioneel uit de koets stapte en de hand aannam van zo'n livreier, jeetje wat moeten ze al in het gareel. Even Maxima dan, alhoewel niet mijn favokleur, ze kan het goed hebben. Misschien een politiek signaaltje qua roze? Maar haar staat alles goed, zelfs een jute zak!
(en zwangere Aimée is ook mooi gekleed)
quote:Rijbewijs prinses Annette tijdelijk ingenomen
De politie heeft het rijbewijs van prinses Annette tijdelijk ingenomen. De vrouw van prins Bernhard reed op 31 augustus 155 kilometer per uur op een weg in Uddel (gemeente Apeldoorn), waar een maximumsnelheid geldt van 80 kilometer per uur.
Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag bekendgemaakt.
De zaak zal binnenkort worden behandeld door de kantonrechter in Zutphen. Prinses Annette zegt de kwestie te betreuren.
Jammer dat Leo de Haas niet in de buurt wasquote:
Dat ze gelukkig als self made millionairs wel zelf betalen voor die discussie weer op gang komtquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef J-net het volgende:
Maar ja toch geld genoeg om een chauffeur te huren indien ze haar rijbewijs kwijt is voor langere tijd.
Nooit verwacht, ik dacht dat ze het bij Isabella en Sam zouden houden omdat er tussen die twee 2 jaar zit. En tussen de nieuwe baby en Sam zit dadelijk vier jaar. Maar wel erg leukquote:De Rijksvoorlichtingsdienst deelt mede:
Hare Hoogheid Prinses Annette is in verwachting.
Prins Bernhard en Prinses Annette verwachten de geboorte van hun derde kind medio maart 2008.
Ja, nee, mevrouw agent, ik reed zo hard omdat ik moet bevallen. Nederland staat zo vol files, je weet nooit of je het nog redt als je niet op tijd van huis weggaat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef rena het volgende:
Helemaal gevaarlijk dan dat ze zo hard reed![]()
Ze had net twee streepjes gepiest en wilde het graag aan haar man vertellenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef rena het volgende:
Helemaal gevaarlijk dan dat ze zo hard reed![]()
Als je tegen een boom rijd met die snelheid heb je niet veel meer te vertellenquote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze had net twee streepjes gepiest en wilde het graag aan haar man vertellen
quote:Amalia naar openbare school
WASSENAAR - Prinses Catharina-Amalia gaat op 10 december van dit jaar naar groep 1 van de Openbare Bloemcampschool in Wassenaar. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst maandag laten weten. Waarom er voor deze school in het algemeen en voor een openbare school in het bijzonder is gekozen, is een privézaak, aldus de dienst. Amalia wordt protestants-christelijk opgevoed.
Op 7 december wordt het erfprinsesje vier jaar. Als al het feestgedruis voorbij is, gaat het basisonderwijs voor haar dus beginnen. Prins Willem-Alexander vertelde al dat ze zich er erg op verheugt: ,,Het is echt een doel voor haar, zo van: dán ben je groot.'' Hij en Máxima hebben grondig naar de juiste school gezocht. Wel hadden ze haar lang geleden al op de vier basisscholen van Wassenaar ingeschreven. Maar nu is dan toch gekozen voor de Bloemcampschool.
Directeur Gerard Coenraad vindt dat 'erg leuk en een hele eer'. Hij is niet bang voor allerlei ouders die hun kind nu ook op deze school willen hebben: ,,Dat zal niet kunnen. De klassen zitten vol. We hebben al een wachtlijst van vijftig kinderen van nul tot vier buiten ons postcodegebied en er wachten zelfs nog enkele kinderen van binnen het postcodegebied op een plek op deze school.'' Amalia woont ìn het postcodegebied.
Ouders van leerlingen worden op verschillende manieren bij het onderwijs en de school betrokken. Zo kunnen ze meedenken over de inhoud en richting van de school en meedoen aan verschillende activiteiten van de school. Er zijn een medezeggenschapsraad, een ouderraad, een schoolkrantredactie, klassenmoeders, leesmoeders, computermoeders en verkeersouders.
Met Amalia krijgt de school een leerlinge die al behoorlijk bij de pinken is. Haar moeder spreekt consequent Spaans met haar, haar vader Nederlands. Van mensen die op bezoek komen, pikte ze overigens al Engels op. Volgens haar moeder is het ongelofelijk hoe snel ze dat doet. Alexander en Máxima willen hun kind vooralsnog ook kennis laten maken met muziek en paardrijden. Alexander en Máxima proberen Amalia zoals bekend een zo gewoon mogelijke jeugd te geven en hebben de pers gevraagd mee te werken. Haar vader is bang dat zijn dochter, als ze te vaak door camera's wordt achtervolgd, misschien gefrustreerd raakt en zich bij wijze van spreken opsluit. Dat lijkt hem voor haarzelf niet goed, maar ook niet voor haar toekomstig functioneren. Ze moet immers wel gewoon als ieder ander levenservaring opdoen, net als hij heeft kunnen doen. Haar moeder hoopt ook dat ze normaal kan leren, zichzelf kan zijn en op haar gemak veel mensen kan leren kennen.
Bron.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:54 schreef BettyR het volgende:
Na haar huwelijk wordt Froken Marie Cavallier Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Marie van Denemarken.
Gevonden op de site van het koninklijk huis. Haar moeder heet E., dus dat zou Eleonoor kunnen zijn. D'r zus heet Magali, dus dat is dan een letterlijke vernoeming.quote:Aimée Leonie Allegonde Marie Söhngen werd op 18 oktober 1977 geboren in Amsterdam en is de oudste dochter van de heer J.H.M. Söhngen en mevrouw E.L.F.M. Söhngen-Stammeijer. Zij heeft een jongere broer Hans, en zuster Magali, en is opgegroeid in Bussum en Naarden.
Doopnamen? Geen idee of de tweede en derde naam als doopnaam gebruikt gaan worden. Tot nu toe weten we niet meer dat het meiske officieel drie voornamen heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Wat een afschuwelijke naam hebben ze bedacht, en de doopnamen vind ik ook niet mooi. De verwijzing naar prinses Margriet is logisch maar Eleonoor???
Ja, OK, daar heb je gelijk in. Meestal dient de rest van de namen als doopnaam maar dat is in dit geval dan misschien afwachten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Doopnamen? Geen idee of de tweede en derde naam als doopnaam gebruikt gaan worden. Tot nu toe weten we niet meer dat het meiske officieel drie voornamen heeft.
Ik las in een mini-interview ergens, dat de naam ook de Franse variant is van Margriet.quote:De betekenis:
Franse naam, afgeleid van de naam Magdalena met als betekenis "Maria uit Magdala" (een plaats aan het meer van Gennesaret).
\quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:37 schreef BettyR het volgende:
Je hebt niet goed geluisterd naar Peter, Haaibaaike. Prinses Ariane wordt namelijk gedoopt in de Kloosterkerk in Den Haag, en dus niet in Apeldoorn.
Oeps, sorriequote:Op zondag 14 oktober 2007 13:37 schreef BettyR het volgende:
Je hebt niet goed geluisterd naar Peter, Haaibaaike. Prinses Ariane wordt namelijk gedoopt in de Kloosterkerk in Den Haag, en dus niet in Apeldoorn.
Hij ? zij bedoeljequote:Op zondag 14 oktober 2007 15:15 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
\
maar hij heeft wel een plaatje van peter!![]()
Dat valt mij ook wel op hoor. De vrouwen van Maurits en Bernhard, Marilene en Annette, zijn allebei lid geweest van Vindicat. Aimee en Anita zijn allebei lid geweest van Minerva in Leiden, ook al zo'n clubje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef tgs. het volgende:
Die prinses Aimee om even erop terug te komen is wel een beetje een tutje qua voorkomen. Valt het jullie ook op dat al die prinsessen een beetje op elkaar lijken als in "het soort meisje". Allemaal van die society-shop/Gooise bekkies/Hockey-gehalte types die je ook zo op het Gymnasium ergens in Het Gooi zou tegenkomen als dochter van een of andere arts. Mee eens?
Tot 1 uur. Samenvatting om 17:25 van het geheel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Tot hoe lang duurt het Majar, want ik moet morgen middag wegEn wil wel graag kijken
![]()
Dankje wel Majar...dat lukt mij wel om te kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Majar het volgende:
[..]
Tot 1 uur. Samenvatting om 17:25 van het geheel.
Mooi! Dan kan ik nog net even boodschappen doen voor de uitzending begintquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef Majar het volgende:
De tv kan morgen om 11.15 aan, dan begint de doop van prinses Ariane.
Doopouders zijn:
- Erfgroothertog Guillaume van Luxemburg
- Inés Zorreguieta
- Tijo Baron Collot d’Escury
- Valeria Delger
- Anton Friling
en er zijn 850 gasten, waaronder de zussen van Ariane.
Nu met de kindjes erbij wel, verder niet zoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:00 schreef SteveBallmer het volgende:
Wel een vreugdevol samenzijn zeg.![]()
Helemaal eens met jouquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:46 schreef Natalie het volgende:
Zo leuk voor Beatrix ook, zo met al haar kleinkinderen
Kloptquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:52 schreef Natalie het volgende:
Zeker weten. En ze zaten ook bij Beatrix in de auto, als ik het goed zag
ja dat was grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:00 schreef Pleione het volgende:
Amalia deed haar handen voor haar oren tijdens het zingen van die ene
Ik vind dat juist wel mooi bij een doop, dat hoort een feest voor en door kinderen te zijn imho. Het eerste deel was saaaaaaaiquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef BettyR het volgende:
Ik vond trouwens wel dat ze de kinderen ietsje beter in toom hadden mogen houden, op een gegeven moment begon Claus (zo noemen zijn ouders hem nu) met kussens en roosjes te gooien en keken de kinderen onder de toga (of hoe de jurk van een dominee) van ds. van der Boon. Ik snap dat ze het voor die kinderen ook een beetje leuk wilden maken, maar ze hadden ze toen het betere gooi en smijtwerk begon beter op schoot kunnen nemen.
Dat was ook mijn gedachtequote:Op maandag 22 oktober 2007 18:48 schreef Irrem het volgende:
Amalia lijkt dus echt op haar moeder! Aan de derde foto te zien!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:59 schreef BettyR het volgende:
Mabel binnenkort weer een zwangerschap aankondigt. Volgens mij zie ik een buikje...
Idd, dat vrees ik ook.. Ik vind Luana maar niks, klinkt als de reasonably priced car van TopGear.quote:
Ja, inderdaad jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Idd, dat vrees ik ook.. Ik vind Luana maar niks, klinkt als de reasonably priced car van TopGear.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Idd, dat vrees ik ook.. Ik vind Luana maar niks, klinkt als de reasonably priced car van TopGear.
quote:Princess Alexia of Greece welcomes fourth child
Princess Alexia of Greece, 42, and her husband architect Carlos Morales Quintana, 36, welcomed their fourth child on October 26. Amelia Morales y de Grecia was born at Clinica Teknon in Barcelona at 10:22 pm. The mother and baby are doing great; they were visited by Amelia's sisters Arrieta, 5, and Ana-Maria, 4, and brother Carlos, 2 1/2, grandmother Queen Anne-Marie, 61, and Alexia's cousin Infanta Cristina of Spain with her three sons.
quote:Prinselijk paar 'ernstig verontrust' over pedo-site
Prins Willem-Alexander, prinses Máxima, prins Maurits en prinses Marilène zijn "ernstig verontrust" over de plaatsing van foto's van hun kinderen op de website van pedofielenvereniging Martijn.
Dat lieten ze maandag, via hun advocaat, weten tijdens een door hen aangespannen kort geding tegen de 'pedo-site'. Het Koninklijk Huis werd donderdag getipt door een actiegroep die er op wees dat op de forumpagina van de site foto's van de kinderen stonden.
De staf van de Oranjes sommeerde direct die beelden te verwijderen. Dat gebeurde, maar gevreesd werd dat de beelden nog circuleerden op een besloten deel van het webadres. Die kwestie was deels inzet van de rechtszaak.
In veel Spaanstalige elite-families is het een gebruik om meisjes hetzelfde te kleden bij degelijke gelegenheden. In Nederland kennen we dat eigenlijk niet, behalve misschien bij tweelingen, daarom kijken wij er zo vreemd tegenaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:00 schreef Relin het volgende:
Waarom zijn die kinders vrijwel altijd hetzelfde gekleed bij van die officiele dingen?
Ik snap sowieso niet dat zo'n "vereniging" nog mag bestaanquote:
We zijn een democratie, en het recht op vereniging ligt vast in onze grondwet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:27 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat zo'n "vereniging" nog mag bestaan![]()
![]()
Volgens mij waren het een de seksueel getinte opmerkingen die het deden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
We zijn een democratie, en het recht op vereniging ligt vast in onze grondwet.
Je hebt ook vrijheid van meningsuiting volgens de grondwet, dus waarom mag je wel een foto van Amalia op fok publiceren en niet op een messageboard van Martijn?
Zoo, dat is een jong prinsje.......die ziet er echt nog als een jongetje uit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:12 schreef Esraa het volgende:
Prince Louis of Luxembourg, 21, and his wife Tessy de Nassau, 22, had their son Noah de Nassau, 5 weeks, christened on October 27 in Gilsdorf's parish church. His godfather is his uncle, Hereditary Grand Duke Guillaume of Luxembourg, 25. Tessy and Louis also have older son Gabriel, 19 months, who was also present at the christening.
Dat, en ik vraag me af waarom Margarita zou moeten betalen voor Edwin. Die kan immers net zo goed een baan zoeken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef computergirl het volgende:
RTL teletekst: Margarita hoeft ex Edwin geen alimentatie te betalen omdat ze arm is. Het schaap leeft van 800 euro per maand, te leen van haar moeder.
Zoek eens een baan, trut.
Zodat ze hem kan onderhouden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef computergirl het volgende:
RTL teletekst: Margarita hoeft ex Edwin geen alimentatie te betalen omdat ze arm is. Het schaap leeft van 800 euro per maand, te leen van haar moeder.
Zoek eens een baan, trut.
wat is dat nou voor een raar argument.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zodat ze hem kan onderhouden?
Waarom moet dat? Als ze een uitkering van de staat zou trekken zou ik het 100% met je eens zijn, maar als mammie zo gek is het te betalen, be my guest.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een raar argument.
ze moeten gewoon allebei werken voor de kost. ze zijn toch niet gehandicapt of zo?
Als je niet voor je ex wil betalen moet je in de rechtbank aangeven dat hij/zij zelf kan werken. Niet op je mammie gaan teren
Als je dat nou zou zien terwijl er geen virussen ronddwalen vind ik dat wat anders dan als er toch aardig wat mensen in je omgeving ziek, kotsend en met een kurk in hun kont thuis zitten hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:11 schreef MarkaD het volgende:
De ouders van een studiegenootje van mij zaten in hetzelfde vliegtuig als Maxima en WAVolgens mij was het een lange vlucht, want ze moest zowel 's ochtends als 's avonds overgeven! Is ze misschien weer zwanger? En waar zijn ze geweest?
Ze zijn de afgelopen tijd in India en Bhutan geweest, beide keren (geloof ik) gevlogen met de KLM. Afgelopen week zaten ze in New York. Maxima is in november ook naar Moskou geweest, maar daar was W-A niet bij. Er gaan trouwens meer geruchten dat Maxima weer zwanger zou zijn, ze zou een buikje en een voller gezicht hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:11 schreef MarkaD het volgende:
De ouders van een studiegenootje van mij zaten in hetzelfde vliegtuig als Maxima en WAVolgens mij was het een lange vlucht, want ze moest zowel 's ochtends als 's avonds overgeven! Is ze misschien weer zwanger? En waar zijn ze geweest?
Dat van India en Bhutan wist ik, maar dat was al langer geleden. New York zou wel kunnen. Waarvoor waren ze daar dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:25 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ze zijn de afgelopen tijd in India en Bhutan geweest, beide keren (geloof ik) gevlogen met de KLM. Afgelopen week zaten ze in New York. Maxima is in november ook naar Moskou geweest, maar daar was W-A niet bij. Er gaan trouwens meer geruchten dat Maxima weer zwanger zou zijn, ze zou een buikje en een voller gezicht hebben.
Waar vind jij die foto's dan? Ben ik ook wel benieuwd naar. Net zoals alle andere foto's die niet in de bladen mogen komenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef BettyR het volgende:
Ze zaten in New York voor het startsein van het International Year of Sanitation (2008). De Prins van Oranje is als voorzitter van de VN-adviesgroep Water en Sanitaire Voorzieningen (United Nations Secretary General’s Advisory Board on Water and Sanitation) nauw betrokken bij het International Year of Sanitation.
Prinses Maxima gaat ook wel 'ns naar Argentinie om familie op te zoeken; al vaak heel leuke foto's van gezien.
Z'n 18e kindquote:Sheikh Mohammed of Dubai, 58, and his junior wife Princess Haya of Jordan, 33, have welcomed their first child together. Her Highness Sheikha Alia Bint Mohammed Bin Rashid Al Maktoum was born on December 2nd in Dubai. Both the mother and the baby are in excellent condition. This is the first child for the princess and eighteenth to the Sheikh who has seven sons and ten daughters with his senior wife Hind Bint Maktoum.
Sheikh and Hind Bint Maktoum have been married since 1980; he married Princess Haya in 2004.
Hoe vroeg gaat Amalia wel niet naar school dat het zo donker is dat er geen foto's kunnen worden gemaakt?quote:Extra spannende verjaardag voor Amalia
Prinses Catharina-Amalia wordt vrijdag 7 december 4 jaar. De nummer twee in de lijn van troonsopvolging viert deze mijlpaal voor zover bekend thuis in Wassenaar.
Het zijn extra spannende tijden voor de erfprinses. Op 10 december gaat de toekomstige Koningin der Nederlanden immers naar groep 1 van de Openbare Bloemcampschool in haar woonplaats.
Prins Willem-Alexander vertelde van de zomer al dat ze zich er erg op verheugt: "Het is echt een doel voor haar, zo van: dán ben je groot."
Jeugd
Alexander en Máxima proberen Amalia zoals bekend een zo gewoon mogelijke jeugd te geven en hebben de pers gevraagd mee te werken. Haar vader is bang dat zijn dochter, als ze te vaak door camera's wordt achtervolgd, misschien gefrustreerd raakt en zich bij wijze van spreken opsluit.
Schooldag
De ouders willen maandag dan ook een zo normaal mogelijke eerste schooldag voor hun oudste kind. Dat dat niet helemáál zal lukken, begrijpen ze natuurlijk ook wel.
Enkele media worden in staat gesteld in de school opnamen te maken. Daar moet het allemaal bij blijven.
Buiten valt niets te halen: ouders en kind komen aan en glippen meteen naar binnen. Buiten is het nog donker en foto's maken daar zou zonder een hoop geflits toch nooit lukken. En dat geflits, daarmee willen prins en prinses hun kleuter op dit voor haar zo gewichtige moment niet confronteren.
Levenservaring
Een overdaad aan mediageweld lijkt papa Alexander voor dochterlief zelf niet goed, maar ook niet voor haar toekomstig functioneren. Ze moet immers wel gewoon als ieder ander levenservaring opdoen, net als hij heeft kunnen doen. Haar moeder hoopt ook dat ze normaal kan leren, zichzelf kan zijn en op haar gemak veel mensen kan leren kennen.
Voorlopig zijn dat haar klasgenootjes en de juf, maar dat is natuurlijk heel wat. De erfprinses kan overigens al gauw weer bijkomen van alle nieuwe indrukken: de kerstvakantie is ze met het hele gezin in Argentinië.
Nee, ze hadden het zo gepland.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:27 schreef J-net het volgende:
Een oeps momentje
[ afbeelding ]
volgende keer bellen ze weer even als ze samen een afspraak hebben
Dat weet ik ook nog wij waren de kerstboom aan het zetten thuis !!! En gelijk keken wij naar de tv of er nieuws van de geboorte van Amalia was.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef Varvara het volgende:
Amalia alweer bijna naar school. ....Pff.... ik weet nog dat ik vier jaar geleden de hele dag vol spanning voor de TV zat te wachten tot ze geboren werd. Ik word echt oud
En dan ook nog Hind Bint heten.quote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Waarvan 17 bij zijn eerste vrouwarme vrouw....17 kinderen!!!!!
quote:Koningin Elizabeth opnieuw oma
Gezinsuitbreiding bij de jongste zoon van de Britse koningin Elizabeth II, prins Edward. Zijn vrouw Sophie (42) bracht maandagmiddag in een ziekenhuis bij Londen het achtste kleinkind van de 81-jarige vorstin ter wereld.
De jongste telg van de graaf en gravin van Wessex moest met een keizersnee worden gehaald. De baby van 2800 gram is een broertje van de 4-jarige Louise.
De koninklijke familie zei "ontzettend gelukkig" te zijn met de geboorte, deelde Buckingham Palace mee.
Cutequote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef Varvara het volgende:
Gravin Sophie en haar schattige baby mochten vandaag alweer naar huis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een echte Windsor neus![]()
[ afbeelding ]
Lord James Alexander Philip Theo, Viscount Severn.quote:Op maandag 17 december 2007 23:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Leuke foto van Felipe en Letizia met hun dochtersen ook leuk dat prins Edward en Sophie een zoontje hebben
Ben benieuwd naar de naam voor de kleine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |