Lief!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Varvara het volgende:
Hier nog even een mooie foto van het gezinnetje![]()
[afbeelding]
Op de bovenste foto doet ze me denken aan mijn nichtjequote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Esraa het volgende:
Wat een leuke naamIsabella
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg leuk nieuwsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef Troel het volgende:
De derde zoon van Queen Elisabeth II en zijn vrouw verwachten een tweede kindje. Edward en Sophie hebben al een dochtertje, Louise, van drie jaar. Sophie is uitgerekend in december.
Wat een prachtige spontane foto!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:33 schreef Varvara het volgende:
Koningin Beatrix en Prinses Maxima
[afbeelding]
Vind het wel cool eigenlijk, die hakken. Maar eh... ik heb een outfit van precies dezelfde stof als Martha's rokjequote:Ari Behn doet er echt alles aan om groter te lijken dan zijn vrouw. Moet je die hakken zien
Het is een Tom Ford bril, model Whitneyquote:Op zondag 8 juli 2007 09:02 schreef Malahide het volgende:
En die zwarte zonnebril van Maxima... die wil ik ook!
Dat was eerlijk gezegd ook mijn momentje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:23 schreef Flyga het volgende:
Ik vond het zo grappig dat die kleine alexia 'torta' riep toen ze de taart zag![]()
I know, I know. Met name die neus...Ik heb het idee dat Sofia meer een Ortiz is, ze lijkt niet echt op Leonor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:44 schreef Malahide het volgende:
Shoot me, maar die genen van de Spaanse koningin zijn me iets te sterk. Dat arme meiske heeft precies dezelfde pruilkop als haar pa, oma en vooral tante Elena (). Dat de tweede maar op Letizia mag lijken.
Die jurkjes schijnt Maxima uit Argentinie te halen. Daar houden ze meer van die broderie-jurkjes enzo. Ik vind ze wel cute.quote:
Het zijn dezelfde jurkjes als van de fotoshoot met Alexia's verjaardag, daarom dequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef BettyR het volgende:
[..]
Die jurkjes schijnt Maxima uit Argentinie te halen. Daar houden ze meer van die broderie-jurkjes enzo. Ik vind ze wel cute.
En wat een lieve, leuke meisjes zijn het toch!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |