Dat is ook niet meer dan normaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:14 schreef Leah het volgende:
Ik trek mijn kinderen ook wel vaker als 1 keer dezelfde kleren aan
Ik vind dat wel leuk juist. Ook Max is zuunig![]()
Sprekend Pieter-Christiaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef Varvara het volgende:
Ze kon al bijna zelf naar het doopvont lopen, maar met enige vertraging is Emma Francisca Catharina van Vollenhoven, het dochtertje van Prins Pieter-Christiaan en Prinses Anita, vandaag dan toch eindelijk gedoopt. Haar peetouders zijn:
Zijne Hoogheid Prins Bernhard van Oranje-Nassau, van Vollenhoven (broer van Pieter-Christiaan), Caroline van der Toorn-van Eijk (zus van Anita), Evert-Jan Wamsteker (vriend van Pieter-Christiaan) en Alexandra Gravin de Witt-Cavard (vriendin van Anita).
Na afloop van de doop poseerde Emma samen met haar trotse ouders en grootouders:
[afbeelding]
De linkse lijkt op Laurent, de rechtse op Claire. Geen idee wie nou wie is eigenlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef Esraa het volgende:
Hier een foto van prinses Claire met haar tweeling Nicolas en Aymeric:
[afbeelding]
Dat was niet een livreier, maar Willem-Alexander die Amalia uit de koets hielp. Amalia valt trouwens bijna uit die koets als die plotseling stopt en niemand grijpt haar beet.quote:Op zondag 2 september 2007 19:25 schreef Suko het volgende:
Ach, ik kijk eigenlijk alleen naar de meisjes, ze ontroeren me altijd.Ik zag op het NOS-journaal hoe Amalia al professioneel uit de koets stapte en de hand aannam van zo'n livreier, jeetje wat moeten ze al in het gareel. Even Maxima dan, alhoewel niet mijn favokleur, ze kan het goed hebben. Misschien een politiek signaaltje qua roze? Maar haar staat alles goed, zelfs een jute zak!
(en zwangere Aimée is ook mooi gekleed)
quote:Rijbewijs prinses Annette tijdelijk ingenomen
De politie heeft het rijbewijs van prinses Annette tijdelijk ingenomen. De vrouw van prins Bernhard reed op 31 augustus 155 kilometer per uur op een weg in Uddel (gemeente Apeldoorn), waar een maximumsnelheid geldt van 80 kilometer per uur.
Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag bekendgemaakt.
De zaak zal binnenkort worden behandeld door de kantonrechter in Zutphen. Prinses Annette zegt de kwestie te betreuren.
Jammer dat Leo de Haas niet in de buurt wasquote:
Dat ze gelukkig als self made millionairs wel zelf betalen voor die discussie weer op gang komtquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef J-net het volgende:
Maar ja toch geld genoeg om een chauffeur te huren indien ze haar rijbewijs kwijt is voor langere tijd.
Nooit verwacht, ik dacht dat ze het bij Isabella en Sam zouden houden omdat er tussen die twee 2 jaar zit. En tussen de nieuwe baby en Sam zit dadelijk vier jaar. Maar wel erg leukquote:De Rijksvoorlichtingsdienst deelt mede:
Hare Hoogheid Prinses Annette is in verwachting.
Prins Bernhard en Prinses Annette verwachten de geboorte van hun derde kind medio maart 2008.
Ja, nee, mevrouw agent, ik reed zo hard omdat ik moet bevallen. Nederland staat zo vol files, je weet nooit of je het nog redt als je niet op tijd van huis weggaat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef rena het volgende:
Helemaal gevaarlijk dan dat ze zo hard reed![]()
Ze had net twee streepjes gepiest en wilde het graag aan haar man vertellenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef rena het volgende:
Helemaal gevaarlijk dan dat ze zo hard reed![]()
Als je tegen een boom rijd met die snelheid heb je niet veel meer te vertellenquote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze had net twee streepjes gepiest en wilde het graag aan haar man vertellen
quote:Amalia naar openbare school
WASSENAAR - Prinses Catharina-Amalia gaat op 10 december van dit jaar naar groep 1 van de Openbare Bloemcampschool in Wassenaar. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst maandag laten weten. Waarom er voor deze school in het algemeen en voor een openbare school in het bijzonder is gekozen, is een privézaak, aldus de dienst. Amalia wordt protestants-christelijk opgevoed.
Op 7 december wordt het erfprinsesje vier jaar. Als al het feestgedruis voorbij is, gaat het basisonderwijs voor haar dus beginnen. Prins Willem-Alexander vertelde al dat ze zich er erg op verheugt: ,,Het is echt een doel voor haar, zo van: dán ben je groot.'' Hij en Máxima hebben grondig naar de juiste school gezocht. Wel hadden ze haar lang geleden al op de vier basisscholen van Wassenaar ingeschreven. Maar nu is dan toch gekozen voor de Bloemcampschool.
Directeur Gerard Coenraad vindt dat 'erg leuk en een hele eer'. Hij is niet bang voor allerlei ouders die hun kind nu ook op deze school willen hebben: ,,Dat zal niet kunnen. De klassen zitten vol. We hebben al een wachtlijst van vijftig kinderen van nul tot vier buiten ons postcodegebied en er wachten zelfs nog enkele kinderen van binnen het postcodegebied op een plek op deze school.'' Amalia woont ìn het postcodegebied.
Ouders van leerlingen worden op verschillende manieren bij het onderwijs en de school betrokken. Zo kunnen ze meedenken over de inhoud en richting van de school en meedoen aan verschillende activiteiten van de school. Er zijn een medezeggenschapsraad, een ouderraad, een schoolkrantredactie, klassenmoeders, leesmoeders, computermoeders en verkeersouders.
Met Amalia krijgt de school een leerlinge die al behoorlijk bij de pinken is. Haar moeder spreekt consequent Spaans met haar, haar vader Nederlands. Van mensen die op bezoek komen, pikte ze overigens al Engels op. Volgens haar moeder is het ongelofelijk hoe snel ze dat doet. Alexander en Máxima willen hun kind vooralsnog ook kennis laten maken met muziek en paardrijden. Alexander en Máxima proberen Amalia zoals bekend een zo gewoon mogelijke jeugd te geven en hebben de pers gevraagd mee te werken. Haar vader is bang dat zijn dochter, als ze te vaak door camera's wordt achtervolgd, misschien gefrustreerd raakt en zich bij wijze van spreken opsluit. Dat lijkt hem voor haarzelf niet goed, maar ook niet voor haar toekomstig functioneren. Ze moet immers wel gewoon als ieder ander levenservaring opdoen, net als hij heeft kunnen doen. Haar moeder hoopt ook dat ze normaal kan leren, zichzelf kan zijn en op haar gemak veel mensen kan leren kennen.
Bron.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:54 schreef BettyR het volgende:
Na haar huwelijk wordt Froken Marie Cavallier Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Marie van Denemarken.
Gevonden op de site van het koninklijk huis. Haar moeder heet E., dus dat zou Eleonoor kunnen zijn. D'r zus heet Magali, dus dat is dan een letterlijke vernoeming.quote:Aimée Leonie Allegonde Marie Söhngen werd op 18 oktober 1977 geboren in Amsterdam en is de oudste dochter van de heer J.H.M. Söhngen en mevrouw E.L.F.M. Söhngen-Stammeijer. Zij heeft een jongere broer Hans, en zuster Magali, en is opgegroeid in Bussum en Naarden.
Doopnamen? Geen idee of de tweede en derde naam als doopnaam gebruikt gaan worden. Tot nu toe weten we niet meer dat het meiske officieel drie voornamen heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Wat een afschuwelijke naam hebben ze bedacht, en de doopnamen vind ik ook niet mooi. De verwijzing naar prinses Margriet is logisch maar Eleonoor???
Ja, OK, daar heb je gelijk in. Meestal dient de rest van de namen als doopnaam maar dat is in dit geval dan misschien afwachten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Doopnamen? Geen idee of de tweede en derde naam als doopnaam gebruikt gaan worden. Tot nu toe weten we niet meer dat het meiske officieel drie voornamen heeft.
Ik las in een mini-interview ergens, dat de naam ook de Franse variant is van Margriet.quote:De betekenis:
Franse naam, afgeleid van de naam Magdalena met als betekenis "Maria uit Magdala" (een plaats aan het meer van Gennesaret).
\quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:37 schreef BettyR het volgende:
Je hebt niet goed geluisterd naar Peter, Haaibaaike. Prinses Ariane wordt namelijk gedoopt in de Kloosterkerk in Den Haag, en dus niet in Apeldoorn.
Oeps, sorriequote:Op zondag 14 oktober 2007 13:37 schreef BettyR het volgende:
Je hebt niet goed geluisterd naar Peter, Haaibaaike. Prinses Ariane wordt namelijk gedoopt in de Kloosterkerk in Den Haag, en dus niet in Apeldoorn.
Hij ? zij bedoeljequote:Op zondag 14 oktober 2007 15:15 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
\
maar hij heeft wel een plaatje van peter!![]()
Dat valt mij ook wel op hoor. De vrouwen van Maurits en Bernhard, Marilene en Annette, zijn allebei lid geweest van Vindicat. Aimee en Anita zijn allebei lid geweest van Minerva in Leiden, ook al zo'n clubje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef tgs. het volgende:
Die prinses Aimee om even erop terug te komen is wel een beetje een tutje qua voorkomen. Valt het jullie ook op dat al die prinsessen een beetje op elkaar lijken als in "het soort meisje". Allemaal van die society-shop/Gooise bekkies/Hockey-gehalte types die je ook zo op het Gymnasium ergens in Het Gooi zou tegenkomen als dochter van een of andere arts. Mee eens?
Tot 1 uur. Samenvatting om 17:25 van het geheel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Tot hoe lang duurt het Majar, want ik moet morgen middag wegEn wil wel graag kijken
![]()
Dankje wel Majar...dat lukt mij wel om te kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Majar het volgende:
[..]
Tot 1 uur. Samenvatting om 17:25 van het geheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |