abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52496551
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:14 schreef Leah het volgende:
Ik trek mijn kinderen ook wel vaker als 1 keer dezelfde kleren aan

Ik vind dat wel leuk juist. Ook Max is zuunig
Dat is ook niet meer dan normaal Ik vind die jurkjes gewoon spuuglelijk.
pi_52552807
Ik zie de foto's van de prinsesjes nu pas voor het eerst. Wat een mooie meisjes zijn het toch

Amalia en Ariane zijn volgens mij echte Oranjes, terwijl Alexia steeds meer op haar mama begint te lijken
Ik ben trouwens ook geen fan van die jurkjes (wit lijkt me ook niet zo praktisch), maar het is inderdaad niet meer dan normaal dat Maxima haar peuters op vakantie geen gloednieuwe kleding aantrekt.
pi_52680721
Die meiden lijken echt op elkaar!!! Leuk hoor.
pi_52688405
Ze kon al bijna zelf naar het doopvont lopen, maar met enige vertraging is Emma Francisca Catharina van Vollenhoven, het dochtertje van Prins Pieter-Christiaan en Prinses Anita, vandaag dan toch eindelijk gedoopt. Haar peetouders zijn:
Zijne Hoogheid Prins Bernhard van Oranje-Nassau, van Vollenhoven (broer van Pieter-Christiaan), Caroline van der Toorn-van Eijk (zus van Anita), Evert-Jan Wamsteker (vriend van Pieter-Christiaan) en Alexandra Gravin de Witt-Cavard (vriendin van Anita).

Na afloop van de doop poseerde Emma samen met haar trotse ouders en grootouders:

pi_52689467
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef Varvara het volgende:
Ze kon al bijna zelf naar het doopvont lopen, maar met enige vertraging is Emma Francisca Catharina van Vollenhoven, het dochtertje van Prins Pieter-Christiaan en Prinses Anita, vandaag dan toch eindelijk gedoopt. Haar peetouders zijn:
Zijne Hoogheid Prins Bernhard van Oranje-Nassau, van Vollenhoven (broer van Pieter-Christiaan), Caroline van der Toorn-van Eijk (zus van Anita), Evert-Jan Wamsteker (vriend van Pieter-Christiaan) en Alexandra Gravin de Witt-Cavard (vriendin van Anita).

Na afloop van de doop poseerde Emma samen met haar trotse ouders en grootouders:

[afbeelding]
Sprekend Pieter-Christiaan Leuk kindje!

Hier een foto van prinses Claire met haar tweeling Nicolas en Aymeric:
pi_52696027
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef Esraa het volgende:

Hier een foto van prinses Claire met haar tweeling Nicolas en Aymeric:
[afbeelding]
De linkse lijkt op Laurent, de rechtse op Claire. Geen idee wie nou wie is eigenlijk.
pi_52728614
Ik vind de prinsesjes echt kei lief en knappe meiden
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:17:49 #109
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_52734277
Fijn dat U zo tevreden bent over de looks van uw kleindochters, Majesteit.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_52740478
Wat ontzettend leuk om eindelijk weer eens foto van Claire met haar zoontjes te zien. Het zijn wel twee totaal verschillende jochies! De linker (Nicolas?) lijkt inderdaad erg op papa! Ik vind de rechter (Aymeric?) echt een knapperd. Hij heeft volgens mij wel wat weg van oma Paola. Good for him
pi_52887139
De kroonprins vierde gisteren zijn verjaardag op Het Loo.

Voorste rij vlnr: prins Friso, prinses Mabel, koningin Beatrix, prins Willem-Alexander, prinses Máxima, prins Constantijn, prinses Laurentien, prinses Amalia, prinses Alexia. Tweede rij vlnr: prinses Mathilde en prins Filip (België), Martin Zorreguieta, Carmen Zorreguieta, Jorge Zorreguieta. Derde rij vlnr: prinses Aimée, prins Floris, Inaki Urdangarin hertog de Parma de Mallorca, prinses Christina (Spanje), prinses Margriet, prof. mr. Pieter van Vollenhoven, prins Hassan en prinses Sarvath (Jordanië), prinses Mette-Marit en prins Haakon (Noorwegen), prinses Victoria (Zweden), prins Rashid (Jordanië), prinses Carolina, prins Jaime, prinses Margarita (onzichtbaar), prins Carlos. Achterste rij: erfprins Alois en erfprinses Sophie (Liechtenstein), aartshertogin Marie-Astrid van Habsburg, aartshertog Carl Christiaan van Habsburg, prinses Marilène, prins Maurits, prinses Anita en prins Pieter-Christiaan, prins Edward en prinses Sophie (Engeland), prins Kyril en prinses Rosario (Bulgarije), prins Kardam en prinses Miriam (Bulgarije), prinses Annette, prins Bernhard, prinses Badiya en Khalid Blair (Jordanië), erfgroothertog Guillome (Luxemburg).

Meer foto's (5 pg)
http://www.ppe-agency.com/show.php?zoektype=2&search=01-09-2007%20Apeldoorn

Video en foto's
http://www.telegraaf.nl/b(...)_aan_galajurken.html
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 september 2007 @ 12:11:00 #112
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52887190
Wat een afschuwelijke jurk heeft Maxima aan!

Vind dit echt niks voor haar
  zondag 2 september 2007 @ 12:12:15 #113
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52887214
Ik vind die jurk heel dik maken terwijl ze volgens mij echt superslank is.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52887604
Nou, die kleur staat haar wel heel goed. Ik moet zeggen dat het model geen erg gelukkige keuze is, maar er waren veeeeeel ergere outfits te zien. Wat had Mabel aan joh? Haar borsten leken wel onder haar navel te eindigen. En de outfit van Margarita.... De prinsesjes hadden het echt naar hun zin volgens mij, wat een leuke meisjes.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 september 2007 @ 12:36:57 #115
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52887653
Ze kan de kleur idd wel hebben, maar ik vind het model echt ronduit ongelukkig en maakt erg dik, en dat is niet iets wat ik van Maxima gewend ben. Van Mabel zijn we ondertussen de vreemde creaties wel gewend, dus daar kijk ik niet eens meer van op
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:08:31 #116
43556 miss_dynastie
pi_52888265
Ik vind het bij haar borsten niet echt mooi zitten, ik vind het niet dik maken, maar ik vind het bovenstuk raar zitten. Mabel vind ik eigenlijk verrassend leuk gekleed deze keer.
pi_52889955
Laurentien heeft een leuke jurk aan
  zondag 2 september 2007 @ 18:00:31 #118
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52895590
Laurentien had raar haar,maar wel een mooie jurk!
  zondag 2 september 2007 @ 18:09:03 #119
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_52895769
Ariaantje is cool

Kerst valt vroeg dit jaar

En het blijft een leukerd...

[ Bericht 48% gewijzigd door Malahide op 02-09-2007 18:14:22 ]
You cheated on me with choreography.
pi_52895829
van die website, prinses Rosario van Bulgarije.. tja

pi_52896055
Die ene tiet lijkt net een theezakje en die andere zie je haast niet
De jurken van Beatrix en Maxima vind ik echt niet mooi
Laurentien ziet er mooi uit en de moeder van Maxima zag er ook mooi uit
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_52896218
Wat heeft Laurentien met haar haar gedaan?

De jurk van Maxima accentueert haar heupen een beetje té erg.
Beatrix ziet er niet uit, mijn god, wat een jurk zeg

Mabel haar outfit valt dit keer reuze mee!

Zwangere Aimée:
  zondag 2 september 2007 @ 18:45:00 #123
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_52896581
Ik vind Maxima juist heel erg mooi! Wat is er mis met heupen die je kunt zien? De kleur staat haar echt geweldig en de sieraden zijn zwaar jaloersmakend. Haar haren en make-up zijn ook heel mooi gedaan.
Laurentien haar haar vind ik echt afgrijselijk. Mabel ziet er niet onaardig uit en hoe Aimee er zo elegant uit kan zien vijf weken voor ze gaat bevallen is me aan raadsel.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_52897513
Ach, ik kijk eigenlijk alleen naar de meisjes, ze ontroeren me altijd. Ik zag op het NOS-journaal hoe Amalia al professioneel uit de koets stapte en de hand aannam van zo'n livreier, jeetje wat moeten ze al in het gareel. Even Maxima dan, alhoewel niet mijn favokleur, ze kan het goed hebben. Misschien een politiek signaaltje qua roze? Maar haar staat alles goed, zelfs een jute zak! (en zwangere Aimée is ook mooi gekleed)
pi_52906206
geen huilende alexia dit keer?
  maandag 3 september 2007 @ 08:29:07 #126
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_52909580
Mooi familieplaatje

Edit: ik geef een link, Photobucket werkt niet op Fok!?

Deze foto dus
pi_52921184
Je moet de URL van de foto kopiëren. Dus rechtermuisklik op de foto --> eigenschappen --> url kopiëren.

Leuk familieportret inderdaad!
pi_52941670
Wie heeft die jurk van Maxi ontworpen? Ik gokte De La Renta, maar kan het zo gauw niet vinden
Whatever you're about to discover we off that.
pi_52950987
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:25 schreef Suko het volgende:
Ach, ik kijk eigenlijk alleen naar de meisjes, ze ontroeren me altijd. Ik zag op het NOS-journaal hoe Amalia al professioneel uit de koets stapte en de hand aannam van zo'n livreier, jeetje wat moeten ze al in het gareel. Even Maxima dan, alhoewel niet mijn favokleur, ze kan het goed hebben. Misschien een politiek signaaltje qua roze? Maar haar staat alles goed, zelfs een jute zak! (en zwangere Aimée is ook mooi gekleed)
Dat was niet een livreier, maar Willem-Alexander die Amalia uit de koets hielp. Amalia valt trouwens bijna uit die koets als die plotseling stopt en niemand grijpt haar beet.
  woensdag 5 september 2007 @ 14:37:32 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_52960143
Ik wil later ook zulke meisjes

En ik wou dat ik die jurk van Maxima zou passen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52966082
Frederik, Mary, Christian en Isabella bij een zeilwedstrijd.

Haakon en Mette-Marit met de kinderen.

Vrolijke Máxima in Amersfoort

pi_52977882
Voor het eerst vond ik de jurk van Mabel mooier dan die van Maxima.
Maxima is zo mooi, rose staat haar, maar het model was 3 keer niets.
pi_53102016
quote:
Rijbewijs prinses Annette tijdelijk ingenomen

De politie heeft het rijbewijs van prinses Annette tijdelijk ingenomen. De vrouw van prins Bernhard reed op 31 augustus 155 kilometer per uur op een weg in Uddel (gemeente Apeldoorn), waar een maximumsnelheid geldt van 80 kilometer per uur.

Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag bekendgemaakt.

De zaak zal binnenkort worden behandeld door de kantonrechter in Zutphen. Prinses Annette zegt de kwestie te betreuren.
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:30:53 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_53105871
Ja, het is ook wel gewoon stom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:31:30 #135
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_53105888
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:40 schreef Esraa het volgende:

[..]
Jammer dat Leo de Haas niet in de buurt was . Wat hebben die Oranjes toch met dat harde scheuren?
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:27:30 #136
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_53107535
31 augustus in de buurt van Apeldoorn, schijnbaar was ze laat voor het voorfeestje van WA (vrijdagavond was er ook al een besloten feest met vuurwerk) .... Maar ja goed stom, wel mooi dat het dit keer niet in de doofpot gaat maar gewoon hup naar kantonrechter (is wel eens anders geweest met Constantijn die met bijna 200 over ring Amsterdam scheurde met zwangere Laurentien naast zich).
Maar ja toch geld genoeg om een chauffeur te huren indien ze haar rijbewijs kwijt is voor langere tijd.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2007 @ 22:34:42 #137
43556 miss_dynastie
pi_53107776
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef J-net het volgende:
Maar ja toch geld genoeg om een chauffeur te huren indien ze haar rijbewijs kwijt is voor langere tijd.
Dat ze gelukkig als self made millionairs wel zelf betalen voor die discussie weer op gang komt
Wat mij betreft had dit niet publiek bekend gemaakt hoeven worden, maar de RVD zal wel een reden hebben.
  woensdag 12 september 2007 @ 08:26:33 #138
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_53113725
als het bij de kantonrechter komt zal het idd wel bekend worden, maar ik begreep uit het artikel van de telegraaf dat Annette het zelf via de RVD bekend heeft laten maken.

en ik wilde idd die discussie niet weer aanzwengelen, maar k weet wel dat Bernhard genoeg geld heeft
pi_53123404
Wie op pagina 22 van de nieuwe Elsevier inkijkt zal een statiefoto zien van de 40st verjaardag van Willem Alexander.
Leuk gedaan en andermaal blijkt dat Maurits de aantrekkelijkste prins is en Marilene de aantrekkelijkste prinses.
Aime die helemaal links staat in avondjurk en normaal de aandachttrekster is, die valt een beetje gewoontjes op.
helaas geen tijd om in te scannen
" liegen is een kunst, pathologisch liegen niet"
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:25:03 #140
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53177741
Dit keer veel leuker nieuws over Prinses Annette :
quote:
De Rijksvoorlichtingsdienst deelt mede:

Hare Hoogheid Prinses Annette is in verwachting.

Prins Bernhard en Prinses Annette verwachten de geboorte van hun derde kind medio maart 2008.
Nooit verwacht, ik dacht dat ze het bij Isabella en Sam zouden houden omdat er tussen die twee 2 jaar zit. En tussen de nieuwe baby en Sam zit dadelijk vier jaar. Maar wel erg leuk !
pi_53178231
Helemaal gevaarlijk dan dat ze zo hard reed
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_53178504
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef rena het volgende:
Ja, nee, mevrouw agent, ik reed zo hard omdat ik moet bevallen. Nederland staat zo vol files, je weet nooit of je het nog redt als je niet op tijd van huis weggaat.
pi_53179928
Wat leuk!
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2007 @ 22:20:03 #144
43556 miss_dynastie
pi_53184228
Gaaf
  maandag 17 september 2007 @ 12:02:44 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_53240337
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef rena het volgende:
Ze had net twee streepjes gepiest en wilde het graag aan haar man vertellen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53240374
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Ze had net twee streepjes gepiest en wilde het graag aan haar man vertellen
Als je tegen een boom rijd met die snelheid heb je niet veel meer te vertellen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_53246973
quote:
Amalia naar openbare school
WASSENAAR - Prinses Catharina-Amalia gaat op 10 december van dit jaar naar groep 1 van de Openbare Bloemcampschool in Wassenaar. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst maandag laten weten. Waarom er voor deze school in het algemeen en voor een openbare school in het bijzonder is gekozen, is een privézaak, aldus de dienst. Amalia wordt protestants-christelijk opgevoed.

Op 7 december wordt het erfprinsesje vier jaar. Als al het feestgedruis voorbij is, gaat het basisonderwijs voor haar dus beginnen. Prins Willem-Alexander vertelde al dat ze zich er erg op verheugt: ,,Het is echt een doel voor haar, zo van: dán ben je groot.'' Hij en Máxima hebben grondig naar de juiste school gezocht. Wel hadden ze haar lang geleden al op de vier basisscholen van Wassenaar ingeschreven. Maar nu is dan toch gekozen voor de Bloemcampschool.

Directeur Gerard Coenraad vindt dat 'erg leuk en een hele eer'. Hij is niet bang voor allerlei ouders die hun kind nu ook op deze school willen hebben: ,,Dat zal niet kunnen. De klassen zitten vol. We hebben al een wachtlijst van vijftig kinderen van nul tot vier buiten ons postcodegebied en er wachten zelfs nog enkele kinderen van binnen het postcodegebied op een plek op deze school.'' Amalia woont ìn het postcodegebied.

Ouders van leerlingen worden op verschillende manieren bij het onderwijs en de school betrokken. Zo kunnen ze meedenken over de inhoud en richting van de school en meedoen aan verschillende activiteiten van de school. Er zijn een medezeggenschapsraad, een ouderraad, een schoolkrantredactie, klassenmoeders, leesmoeders, computermoeders en verkeersouders.

Met Amalia krijgt de school een leerlinge die al behoorlijk bij de pinken is. Haar moeder spreekt consequent Spaans met haar, haar vader Nederlands. Van mensen die op bezoek komen, pikte ze overigens al Engels op. Volgens haar moeder is het ongelofelijk hoe snel ze dat doet. Alexander en Máxima willen hun kind vooralsnog ook kennis laten maken met muziek en paardrijden. Alexander en Máxima proberen Amalia zoals bekend een zo gewoon mogelijke jeugd te geven en hebben de pers gevraagd mee te werken. Haar vader is bang dat zijn dochter, als ze te vaak door camera's wordt achtervolgd, misschien gefrustreerd raakt en zich bij wijze van spreken opsluit. Dat lijkt hem voor haarzelf niet goed, maar ook niet voor haar toekomstig functioneren. Ze moet immers wel gewoon als ieder ander levenservaring opdoen, net als hij heeft kunnen doen. Haar moeder hoopt ook dat ze normaal kan leren, zichzelf kan zijn en op haar gemak veel mensen kan leren kennen.
Bron.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 19:54:48 #148
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53675435
Ja hoor, we hebben weer een forlovelse in Denemarken! Oftwel, een verloving.
Prins Joachim heeft zich verloofd met Marie Cavallier, een 31-jarige Francaise. Het huwelijk is gepland voor het voorjaar van 2008. Marie zal haar lidmaatschap van de Rooms-Katholieke Kerk opgeven en zich aansluiten bij de Lutherse Kerk. Ook zal ze haar Franse staatsburgerschap opgeven om Deense te worden.
Na haar huwelijk wordt Froken Marie Cavallier Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Marie van Denemarken.
pi_53677105
Ik wist niet eens dat hij een nieuwe vriendin heeft.

Hoe dan ook, leuk voor ze!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:17:02 #150
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53695203
Leuk voor 'm! De koningin (van Denemarken) zinspeelde er onlangs al op tijdens een interview. Super dat het waar blijk te zijn. Al vind ik Marie niet zo knap als Alexandra. Maar goed, dat doet er natuurlijk totaal niet toe.
(Un)masking for the greater good.
pi_53695780
Filip en Mathilde verwachten vierde kindje

do 04/10/07 - Prinses Mathilde en kroonprins Filip verwachten een vierde kindje. De geboorte is gepland voor de lente van volgend jaar. Dat heeft het Paleis bekendgemaakt.
"Op de tweede verjaardag van Emmanuel, zijn Elisabeth en Gabriël samen met hun jarige broertje en hun ouders prinses Mathilde en prins Filip bijzonder gelukkig te kunnen aankondigen dat ze in de lente van 2008 een zusje of een broertje mogen verwelkomen", luidt de mededeling.

"De koning en de koningin, de hele koninklijke familie en de familie van prinses Mathilde delen in deze grote vreugde."

Prins Filip en prinses Mathilde hebben al drie kinderen: Elisabeth (bijna 6) , Gabriël (4) en Emmanuel (2).

Bron
*The waves you made will always be*
pi_53696128
Wat leuk! Had niet verwacht dat ze nog voor een vierde zouden gaan.
pi_53707548

Maxima heeft haar haar leuk
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:56:47 #154
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_53742303
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:54 schreef BettyR het volgende:

Na haar huwelijk wordt Froken Marie Cavallier Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Marie van Denemarken.

Dan hebben ze een prinses Mary en een prinses Marie...... ja ja dat is voor de handigheid

en t erge is, die 2 (Mary en Marie dus) die lijken ook nog best wel heel veel op elkaar.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:18:49 #155
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53744602
Maakt niet uit. Mary wordt aangeduid als 'Kroonprinses Mary', dus het verschil is ook bij spreken wel duidelijk
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:41:05 #156
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53748473
Ze lijken inderdaad veel op elkaar, Marie en Mary.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:28:53 #157
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_53751010
Maar beiden hebben de titel 'Hare Koninklijke Hoogheid' ofwel 'Her Royal Highness'

maar het ene spreek je op zn frans uit [Maarie] en de andere op zn Engela [Merrie] dus moet wel goed komen.
En op den duur zal er eentje Koningin worden
pi_53759219
Het aanstaande bruidspaar :

zondag 7 oktober 2007 @ 11:46:16 #159
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53759678
Vind Joachim toch een stuk minder knap dan z'n broer.
pi_53772141
wat een leuk topic
Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Litpho:
IJsprinses, de giechelende piraat :+.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:01:01 #161
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_53809030
Prins Floris vader van dochter Magali
AMSTERDAM - Prins Floris, de jongste zoon van prinses Margriet, is vader geworden. Zijn vrouws Aimée heeft dinsdag om 04.37 uur in het VU ziekenhuis in Amsterdam het leven geschonken aan een kerngezonde dochter: Magali.

„Wij zijn intens gelukkig met de komst van ons lieve kindje. Het is een overweldigend gevoel van grote dankbaarheid en blijdschap”, aldus de ouders via de Rijksvoorlichtingsdienst.

Het meisje woog bij de geboorte 3850 gram. Magali's volledige naam luidt Magali Margriet Eleonoor.

De jonge vader is beleidssecretaris bij het Openbaar Ministerie en treedt eigenlijk voornamelijk op Koninginnedag nog als lid van de koninklijke familie naar buiten. Door zijn huwelijk met Aimée, die zich dankzij de niet-erfelijke titel van haar man prinses mag noemen, is hij geen lid meer van het Koninklijk Huis.

Floris zag er vanaf de regering toestemming voor zijn huwelijk te laten vragen aan de Eerste en Tweede Kamer.

Het stel trad twee jaar geleden in het huwelijk in Naarden. Aimée, afgestudeerd in het bedrijfsrecht, werkt bij Pon's Automobielhandel.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:51:10 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_53811648
Nee, ik vind de naam niet je van het eigenlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:59:33 #163
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53811845
Druk je nog voorzichtig uit

Vind het helemaal geen mooie naam. Hoe spreek je het in godsnaam uit? Ik mag hopen op z'n Frans ofzo, want op z'n Nederlands klinkt het voor geen meter.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:09:06 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_53812082
Ik denk inderdaad met een ge in plaats van met een geeee (zacht dus in plaats van hard)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53812227
Wat een naam!! Pff. Wel benieuwd naar een foto! Is vast een mooi meisje.
Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Litpho:
IJsprinses, de giechelende piraat :+.
pi_53812265
Wat een afschuwelijke naam hebben ze bedacht, en de doopnamen vind ik ook niet mooi. De verwijzing naar prinses Margriet is logisch maar Eleonoor???
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:16:41 #167
43556 miss_dynastie
pi_53812281
Magali Gorre (voetbalvrouw ) spreek je uit als een harde g, dus ik verwacht dat hier ook.
Vreselijk, ik kan niet anders zeggen.
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:23:49 #168
43556 miss_dynastie
pi_53812453
quote:
Aimée Leonie Allegonde Marie Söhngen werd op 18 oktober 1977 geboren in Amsterdam en is de oudste dochter van de heer J.H.M. Söhngen en mevrouw E.L.F.M. Söhngen-Stammeijer. Zij heeft een jongere broer Hans, en zuster Magali, en is opgegroeid in Bussum en Naarden.
Gevonden op de site van het koninklijk huis. Haar moeder heet E., dus dat zou Eleonoor kunnen zijn. D'r zus heet Magali, dus dat is dan een letterlijke vernoeming.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:27:38 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_53812535
Dat is vast Eleonoor, en dan is haar eigen naam Leonie ook al een vernoeming
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53812867
ik vind magali een prachtige naam, maar ik ben dan ook franstalig
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:46:52 #171
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53813088
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Wat een afschuwelijke naam hebben ze bedacht, en de doopnamen vind ik ook niet mooi. De verwijzing naar prinses Margriet is logisch maar Eleonoor???
Doopnamen? Geen idee of de tweede en derde naam als doopnaam gebruikt gaan worden. Tot nu toe weten we niet meer dat het meiske officieel drie voornamen heeft.
pi_53814006
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

Doopnamen? Geen idee of de tweede en derde naam als doopnaam gebruikt gaan worden. Tot nu toe weten we niet meer dat het meiske officieel drie voornamen heeft.
Ja, OK, daar heb je gelijk in. Meestal dient de rest van de namen als doopnaam maar dat is in dit geval dan misschien afwachten.
Het doet echter niets af aan dat ik de namen echt spuuglelijk vind, het spijt me zeer.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 14:48:54 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:23:36 #174
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53815094
Leuk nieuws hoor! Blij dat ze een gezond kind hebben. Wat betreft de naam, Ik ben ook niet weg van Magali. Doet me denken een van de vrouwen van een of andere Afrikaanse koning. Best een stevige baby is Magali trouwens, 3850 gram.

Eleonoor is inderdaad van Aimee haar moeder afkomstig, die heet Eleonoor. En Magali is de roepnaam van Aimee haar zusje.
pi_53818123
Magali? Ook niet mijn smaak. Het doet mij ook denken aan iets Afrikaans...

De betekenis:
Franse naam, afgeleid van de naam Magdalena met als betekenis "Maria uit Magdala" (een plaats aan het meer van Gennesaret).
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:02:05 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_53818344
Ahja, ze is dus vernoemd naar een oude hoer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:04:38 #177
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53895989
Foto's van Magali samen met papa Floris. De foto's zijn vrijdag gemaakt bij Floris en Aimee thuis in Amsterdam.

Lief 1

Lief 2
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:10:30 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53917781
Leuk kindje
  zondag 14 oktober 2007 @ 00:18:21 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 14 oktober 2007 @ 00:38:38 #181
66397 tries
ehm.......
pi_53918290
quote:
De betekenis:
Franse naam, afgeleid van de naam Magdalena met als betekenis "Maria uit Magdala" (een plaats aan het meer van Gennesaret).
Ik las in een mini-interview ergens, dat de naam ook de Franse variant is van Margriet.
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
  zondag 14 oktober 2007 @ 09:37:26 #182
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_53921057
Sorry hoor, het zal wel weer een of ander oud familiejurkje zijn, maar hadden ze dat kind niks vlotters aan kunnen trekken? Ik vind Magali overigens wel een mooie naam, als het tenminste niet met een harde Nederlandse 'g' wordt uitgesproken.
  zondag 14 oktober 2007 @ 10:01:45 #183
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53921185
Nee, ze houden van erfstukken bij de Oranjes.
pi_53922716
mooie fotos
Amstelveen de beste
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:51:29 #185
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53923136
Vind het wel een Sohngen hoor, die Magali. Floris zei zelf ook al dat ze op Aimee lijkt. Heel mooi kindje vind ik het.
Die familiejurkjes vind ik juist mooi, net zoals de wieg waar net als Amalia drie generaties voor haar ook al in sliepen. Dat hoort gewoon echt bij een familie die niet erg doorsnee is en een rijke geschiedenis kent, hoewel die bij de Van Vollenhovens natuurlijk wat minder aanwezig is dan bij de Oranjes.
  zondag 14 oktober 2007 @ 13:12:24 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 14 oktober 2007 @ 13:14:32 #187
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53923457
Ben er ook niet wild van.
Maar ja, traditie enzo. Bla bla. Op haar doop zal ze wel hetzelfde kanten geval aan hebben.
  zondag 14 oktober 2007 @ 13:18:37 #188
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53923523
A's zaterdag word Prinses Ariane gedoopt in Apeldoorn.
  zondag 14 oktober 2007 @ 13:37:52 #189
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53923828
Je hebt niet goed geluisterd naar Peter, Haaibaaike. Prinses Ariane wordt namelijk gedoopt in de Kloosterkerk in Den Haag, en dus niet in Apeldoorn.
  zondag 14 oktober 2007 @ 13:48:09 #190
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53923986
Den Haag idd
pi_53925580
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 13:37 schreef BettyR het volgende:
Je hebt niet goed geluisterd naar Peter, Haaibaaike. Prinses Ariane wordt namelijk gedoopt in de Kloosterkerk in Den Haag, en dus niet in Apeldoorn.
\
maar hij heeft wel een plaatje van peter!
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:29:22 #192
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53942472
Er is nog niet bekend hoelaat ze gedoopt wordt, right?
Kans is nl. dat ik net in de trein zit...
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:52:14 #193
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53945241
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 13:37 schreef BettyR het volgende:
Oeps, sorrie
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:53:11 #194
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53945270
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 15:15 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

\
maar hij heeft wel een plaatje van peter!
Hij ? zij bedoelje
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:59:09 #195
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53945448
Nee, dat zal aanstaande vrijdag wel worden bekend gemaakt. Bij Alexia werd informatie over haar peetouders, tijden, gasten ook pas de dag voor de doop bekendgemaakt.
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:25:02 #196
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_53946165
Die prinses Aimee om even erop terug te komen is wel een beetje een tutje qua voorkomen. Valt het jullie ook op dat al die prinsessen een beetje op elkaar lijken als in "het soort meisje". Allemaal van die society-shop/Gooise bekkies/Hockey-gehalte types die je ook zo op het Gymnasium ergens in Het Gooi zou tegenkomen als dochter van een of andere arts. Mee eens?
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:08:36 #197
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_53947093
Alle zoons van Margriet en Pieter hebben een donkerharige vrouw.
Alle zoons van Beatrix en Claus hebben een geblondeere vrouw.

Dat was me wel opgevallen.
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:18:11 #198
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53947300
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef tgs. het volgende:
Die prinses Aimee om even erop terug te komen is wel een beetje een tutje qua voorkomen. Valt het jullie ook op dat al die prinsessen een beetje op elkaar lijken als in "het soort meisje". Allemaal van die society-shop/Gooise bekkies/Hockey-gehalte types die je ook zo op het Gymnasium ergens in Het Gooi zou tegenkomen als dochter van een of andere arts. Mee eens?
Dat valt mij ook wel op hoor. De vrouwen van Maurits en Bernhard, Marilene en Annette, zijn allebei lid geweest van Vindicat. Aimee en Anita zijn allebei lid geweest van Minerva in Leiden, ook al zo'n clubje.
pi_54042883
De tv kan morgen om 11.15 aan, dan begint de doop van prinses Ariane.

Doopouders zijn:
- Erfgroothertog Guillaume van Luxemburg
- Inés Zorreguieta
- Tijo Baron Collot d’Escury
- Valeria Delger
- Anton Friling

en er zijn 850 gasten, waaronder de zussen van Ariane.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:23:03 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54043062
Tot hoe lang duurt het Majar, want ik moet morgen middag weg En wil wel graag kijken
pi_54043217
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Tot hoe lang duurt het Majar, want ik moet morgen middag weg En wil wel graag kijken
Tot 1 uur. Samenvatting om 17:25 van het geheel.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:36:29 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54043392
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Majar het volgende:

[..]

Tot 1 uur. Samenvatting om 17:25 van het geheel.
Dankje wel Majar...dat lukt mij wel om te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')