Dat weet ik ook nog wij waren de kerstboom aan het zetten thuis !!! En gelijk keken wij naar de tv of er nieuws van de geboorte van Amalia was.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef Varvara het volgende:
Amalia alweer bijna naar school. ....Pff.... ik weet nog dat ik vier jaar geleden de hele dag vol spanning voor de TV zat te wachten tot ze geboren werd. Ik word echt oud
En dan ook nog Hind Bint heten.quote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Waarvan 17 bij zijn eerste vrouwarme vrouw....17 kinderen!!!!!
quote:Koningin Elizabeth opnieuw oma
Gezinsuitbreiding bij de jongste zoon van de Britse koningin Elizabeth II, prins Edward. Zijn vrouw Sophie (42) bracht maandagmiddag in een ziekenhuis bij Londen het achtste kleinkind van de 81-jarige vorstin ter wereld.
De jongste telg van de graaf en gravin van Wessex moest met een keizersnee worden gehaald. De baby van 2800 gram is een broertje van de 4-jarige Louise.
De koninklijke familie zei "ontzettend gelukkig" te zijn met de geboorte, deelde Buckingham Palace mee.
Cutequote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef Varvara het volgende:
Gravin Sophie en haar schattige baby mochten vandaag alweer naar huis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een echte Windsor neus![]()
[ afbeelding ]
Lord James Alexander Philip Theo, Viscount Severn.quote:Op maandag 17 december 2007 23:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Leuke foto van Felipe en Letizia met hun dochtersen ook leuk dat prins Edward en Sophie een zoontje hebben
Ben benieuwd naar de naam voor de kleine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |