Tot 1 uur. Samenvatting om 17:25 van het geheel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Tot hoe lang duurt het Majar, want ik moet morgen middag wegEn wil wel graag kijken
![]()
Dankje wel Majar...dat lukt mij wel om te kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef Majar het volgende:
[..]
Tot 1 uur. Samenvatting om 17:25 van het geheel.
Mooi! Dan kan ik nog net even boodschappen doen voor de uitzending begintquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef Majar het volgende:
De tv kan morgen om 11.15 aan, dan begint de doop van prinses Ariane.
Doopouders zijn:
- Erfgroothertog Guillaume van Luxemburg
- Inés Zorreguieta
- Tijo Baron Collot d’Escury
- Valeria Delger
- Anton Friling
en er zijn 850 gasten, waaronder de zussen van Ariane.
Nu met de kindjes erbij wel, verder niet zoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:00 schreef SteveBallmer het volgende:
Wel een vreugdevol samenzijn zeg.![]()
Helemaal eens met jouquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:46 schreef Natalie het volgende:
Zo leuk voor Beatrix ook, zo met al haar kleinkinderen
Kloptquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:52 schreef Natalie het volgende:
Zeker weten. En ze zaten ook bij Beatrix in de auto, als ik het goed zag
ja dat was grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:00 schreef Pleione het volgende:
Amalia deed haar handen voor haar oren tijdens het zingen van die ene
Ik vind dat juist wel mooi bij een doop, dat hoort een feest voor en door kinderen te zijn imho. Het eerste deel was saaaaaaaiquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef BettyR het volgende:
Ik vond trouwens wel dat ze de kinderen ietsje beter in toom hadden mogen houden, op een gegeven moment begon Claus (zo noemen zijn ouders hem nu) met kussens en roosjes te gooien en keken de kinderen onder de toga (of hoe de jurk van een dominee) van ds. van der Boon. Ik snap dat ze het voor die kinderen ook een beetje leuk wilden maken, maar ze hadden ze toen het betere gooi en smijtwerk begon beter op schoot kunnen nemen.
Dat was ook mijn gedachtequote:Op maandag 22 oktober 2007 18:48 schreef Irrem het volgende:
Amalia lijkt dus echt op haar moeder! Aan de derde foto te zien!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:59 schreef BettyR het volgende:
Mabel binnenkort weer een zwangerschap aankondigt. Volgens mij zie ik een buikje...
Idd, dat vrees ik ook.. Ik vind Luana maar niks, klinkt als de reasonably priced car van TopGear.quote:
Ja, inderdaad jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Idd, dat vrees ik ook.. Ik vind Luana maar niks, klinkt als de reasonably priced car van TopGear.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Idd, dat vrees ik ook.. Ik vind Luana maar niks, klinkt als de reasonably priced car van TopGear.
quote:Princess Alexia of Greece welcomes fourth child
Princess Alexia of Greece, 42, and her husband architect Carlos Morales Quintana, 36, welcomed their fourth child on October 26. Amelia Morales y de Grecia was born at Clinica Teknon in Barcelona at 10:22 pm. The mother and baby are doing great; they were visited by Amelia's sisters Arrieta, 5, and Ana-Maria, 4, and brother Carlos, 2 1/2, grandmother Queen Anne-Marie, 61, and Alexia's cousin Infanta Cristina of Spain with her three sons.
quote:Prinselijk paar 'ernstig verontrust' over pedo-site
Prins Willem-Alexander, prinses Máxima, prins Maurits en prinses Marilène zijn "ernstig verontrust" over de plaatsing van foto's van hun kinderen op de website van pedofielenvereniging Martijn.
Dat lieten ze maandag, via hun advocaat, weten tijdens een door hen aangespannen kort geding tegen de 'pedo-site'. Het Koninklijk Huis werd donderdag getipt door een actiegroep die er op wees dat op de forumpagina van de site foto's van de kinderen stonden.
De staf van de Oranjes sommeerde direct die beelden te verwijderen. Dat gebeurde, maar gevreesd werd dat de beelden nog circuleerden op een besloten deel van het webadres. Die kwestie was deels inzet van de rechtszaak.
In veel Spaanstalige elite-families is het een gebruik om meisjes hetzelfde te kleden bij degelijke gelegenheden. In Nederland kennen we dat eigenlijk niet, behalve misschien bij tweelingen, daarom kijken wij er zo vreemd tegenaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:00 schreef Relin het volgende:
Waarom zijn die kinders vrijwel altijd hetzelfde gekleed bij van die officiele dingen?
Ik snap sowieso niet dat zo'n "vereniging" nog mag bestaanquote:
We zijn een democratie, en het recht op vereniging ligt vast in onze grondwet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:27 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat zo'n "vereniging" nog mag bestaan![]()
![]()
Volgens mij waren het een de seksueel getinte opmerkingen die het deden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
We zijn een democratie, en het recht op vereniging ligt vast in onze grondwet.
Je hebt ook vrijheid van meningsuiting volgens de grondwet, dus waarom mag je wel een foto van Amalia op fok publiceren en niet op een messageboard van Martijn?
Zoo, dat is een jong prinsje.......die ziet er echt nog als een jongetje uit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:12 schreef Esraa het volgende:
Prince Louis of Luxembourg, 21, and his wife Tessy de Nassau, 22, had their son Noah de Nassau, 5 weeks, christened on October 27 in Gilsdorf's parish church. His godfather is his uncle, Hereditary Grand Duke Guillaume of Luxembourg, 25. Tessy and Louis also have older son Gabriel, 19 months, who was also present at the christening.
Dat, en ik vraag me af waarom Margarita zou moeten betalen voor Edwin. Die kan immers net zo goed een baan zoeken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef computergirl het volgende:
RTL teletekst: Margarita hoeft ex Edwin geen alimentatie te betalen omdat ze arm is. Het schaap leeft van 800 euro per maand, te leen van haar moeder.
Zoek eens een baan, trut.
Zodat ze hem kan onderhouden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:40 schreef computergirl het volgende:
RTL teletekst: Margarita hoeft ex Edwin geen alimentatie te betalen omdat ze arm is. Het schaap leeft van 800 euro per maand, te leen van haar moeder.
Zoek eens een baan, trut.
wat is dat nou voor een raar argument.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zodat ze hem kan onderhouden?
Waarom moet dat? Als ze een uitkering van de staat zou trekken zou ik het 100% met je eens zijn, maar als mammie zo gek is het te betalen, be my guest.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een raar argument.
ze moeten gewoon allebei werken voor de kost. ze zijn toch niet gehandicapt of zo?
Als je niet voor je ex wil betalen moet je in de rechtbank aangeven dat hij/zij zelf kan werken. Niet op je mammie gaan teren
Als je dat nou zou zien terwijl er geen virussen ronddwalen vind ik dat wat anders dan als er toch aardig wat mensen in je omgeving ziek, kotsend en met een kurk in hun kont thuis zitten hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:11 schreef MarkaD het volgende:
De ouders van een studiegenootje van mij zaten in hetzelfde vliegtuig als Maxima en WAVolgens mij was het een lange vlucht, want ze moest zowel 's ochtends als 's avonds overgeven! Is ze misschien weer zwanger? En waar zijn ze geweest?
Ze zijn de afgelopen tijd in India en Bhutan geweest, beide keren (geloof ik) gevlogen met de KLM. Afgelopen week zaten ze in New York. Maxima is in november ook naar Moskou geweest, maar daar was W-A niet bij. Er gaan trouwens meer geruchten dat Maxima weer zwanger zou zijn, ze zou een buikje en een voller gezicht hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:11 schreef MarkaD het volgende:
De ouders van een studiegenootje van mij zaten in hetzelfde vliegtuig als Maxima en WAVolgens mij was het een lange vlucht, want ze moest zowel 's ochtends als 's avonds overgeven! Is ze misschien weer zwanger? En waar zijn ze geweest?
Dat van India en Bhutan wist ik, maar dat was al langer geleden. New York zou wel kunnen. Waarvoor waren ze daar dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:25 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ze zijn de afgelopen tijd in India en Bhutan geweest, beide keren (geloof ik) gevlogen met de KLM. Afgelopen week zaten ze in New York. Maxima is in november ook naar Moskou geweest, maar daar was W-A niet bij. Er gaan trouwens meer geruchten dat Maxima weer zwanger zou zijn, ze zou een buikje en een voller gezicht hebben.
Waar vind jij die foto's dan? Ben ik ook wel benieuwd naar. Net zoals alle andere foto's die niet in de bladen mogen komenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef BettyR het volgende:
Ze zaten in New York voor het startsein van het International Year of Sanitation (2008). De Prins van Oranje is als voorzitter van de VN-adviesgroep Water en Sanitaire Voorzieningen (United Nations Secretary General’s Advisory Board on Water and Sanitation) nauw betrokken bij het International Year of Sanitation.
Prinses Maxima gaat ook wel 'ns naar Argentinie om familie op te zoeken; al vaak heel leuke foto's van gezien.
Z'n 18e kindquote:Sheikh Mohammed of Dubai, 58, and his junior wife Princess Haya of Jordan, 33, have welcomed their first child together. Her Highness Sheikha Alia Bint Mohammed Bin Rashid Al Maktoum was born on December 2nd in Dubai. Both the mother and the baby are in excellent condition. This is the first child for the princess and eighteenth to the Sheikh who has seven sons and ten daughters with his senior wife Hind Bint Maktoum.
Sheikh and Hind Bint Maktoum have been married since 1980; he married Princess Haya in 2004.
Hoe vroeg gaat Amalia wel niet naar school dat het zo donker is dat er geen foto's kunnen worden gemaakt?quote:Extra spannende verjaardag voor Amalia
Prinses Catharina-Amalia wordt vrijdag 7 december 4 jaar. De nummer twee in de lijn van troonsopvolging viert deze mijlpaal voor zover bekend thuis in Wassenaar.
Het zijn extra spannende tijden voor de erfprinses. Op 10 december gaat de toekomstige Koningin der Nederlanden immers naar groep 1 van de Openbare Bloemcampschool in haar woonplaats.
Prins Willem-Alexander vertelde van de zomer al dat ze zich er erg op verheugt: "Het is echt een doel voor haar, zo van: dán ben je groot."
Jeugd
Alexander en Máxima proberen Amalia zoals bekend een zo gewoon mogelijke jeugd te geven en hebben de pers gevraagd mee te werken. Haar vader is bang dat zijn dochter, als ze te vaak door camera's wordt achtervolgd, misschien gefrustreerd raakt en zich bij wijze van spreken opsluit.
Schooldag
De ouders willen maandag dan ook een zo normaal mogelijke eerste schooldag voor hun oudste kind. Dat dat niet helemáál zal lukken, begrijpen ze natuurlijk ook wel.
Enkele media worden in staat gesteld in de school opnamen te maken. Daar moet het allemaal bij blijven.
Buiten valt niets te halen: ouders en kind komen aan en glippen meteen naar binnen. Buiten is het nog donker en foto's maken daar zou zonder een hoop geflits toch nooit lukken. En dat geflits, daarmee willen prins en prinses hun kleuter op dit voor haar zo gewichtige moment niet confronteren.
Levenservaring
Een overdaad aan mediageweld lijkt papa Alexander voor dochterlief zelf niet goed, maar ook niet voor haar toekomstig functioneren. Ze moet immers wel gewoon als ieder ander levenservaring opdoen, net als hij heeft kunnen doen. Haar moeder hoopt ook dat ze normaal kan leren, zichzelf kan zijn en op haar gemak veel mensen kan leren kennen.
Voorlopig zijn dat haar klasgenootjes en de juf, maar dat is natuurlijk heel wat. De erfprinses kan overigens al gauw weer bijkomen van alle nieuwe indrukken: de kerstvakantie is ze met het hele gezin in Argentinië.
Nee, ze hadden het zo gepland.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:27 schreef J-net het volgende:
Een oeps momentje
[ afbeelding ]
volgende keer bellen ze weer even als ze samen een afspraak hebben
Dat weet ik ook nog wij waren de kerstboom aan het zetten thuis !!! En gelijk keken wij naar de tv of er nieuws van de geboorte van Amalia was.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef Varvara het volgende:
Amalia alweer bijna naar school. ....Pff.... ik weet nog dat ik vier jaar geleden de hele dag vol spanning voor de TV zat te wachten tot ze geboren werd. Ik word echt oud
En dan ook nog Hind Bint heten.quote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Waarvan 17 bij zijn eerste vrouwarme vrouw....17 kinderen!!!!!
quote:Koningin Elizabeth opnieuw oma
Gezinsuitbreiding bij de jongste zoon van de Britse koningin Elizabeth II, prins Edward. Zijn vrouw Sophie (42) bracht maandagmiddag in een ziekenhuis bij Londen het achtste kleinkind van de 81-jarige vorstin ter wereld.
De jongste telg van de graaf en gravin van Wessex moest met een keizersnee worden gehaald. De baby van 2800 gram is een broertje van de 4-jarige Louise.
De koninklijke familie zei "ontzettend gelukkig" te zijn met de geboorte, deelde Buckingham Palace mee.
Cutequote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef Varvara het volgende:
Gravin Sophie en haar schattige baby mochten vandaag alweer naar huis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een echte Windsor neus![]()
[ afbeelding ]
Lord James Alexander Philip Theo, Viscount Severn.quote:Op maandag 17 december 2007 23:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Leuke foto van Felipe en Letizia met hun dochtersen ook leuk dat prins Edward en Sophie een zoontje hebben
Ben benieuwd naar de naam voor de kleine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |