9quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
weet iemand hoe laat dat diner van huub en lieke is?
Huub heeft al zijn groepies afgebeld ...... (en eentje bekende dat ze een verkeerde foto op het formulier van Huub had zien staan ......)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo he, Huub loopt haar ook zwaar op te fokken met : ik maak me wel zorgen.... je weet hoe het hier gaat...... geen alcoholrestrictie..... meisjes die maar met 1 reden komen.
Ik zou ook behooooooooorlijk kriegel worden.
Misschien iets voor in de OP?quote:“Over De Gouden Kooi hebben we afgesproken met John de Mol dat dat nog een tijdje doorgaat“, vertelt Van Westerloo in RTL Boulevard. “Het is eigenlijk heel simpel. Het gaat op dit moment heel goed met De Gouden Kooi, dat weet iedereen. En John de Mol wil het graag internationaal verkopen en als het in Nederland stopt kan hij het wel schudden. Dus dat plezier doen we hem graag en als we goede kijkcijfers hebben doen we onszelf ook een plezier.” Bron: Mediacourant.nl
Geplande tijd 21:00 .......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
Ik gok rond 9 uur, als die meiden komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft al zijn groepies afgebeld ...... (en eentje bekende dat ze een verkeerde foto op het formulier van Huub had zien staan ......)
21. 00 uur laat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waarom moet alles toch zoooo laat altijd?!!!
nou hopen dat er op vol filmpjes staan morgen want ik weet niet of ik dat ga reddenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waarom moet alles toch zoooo laat altijd?!!!
1. nee, zelfs Jaap en Dennis weten niet dat Huub niet meedoet vanavond.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Dus als ik het goed begrijp weet Lieke nog niet dat Huub heeft afgebeld en met haar gaat eten ?
En waar waren Brian en Amanda heen dan vandaag ?
die waren bij Radio3, Koen en Sander show of zoietsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Dus als ik het goed begrijp weet Lieke nog niet dat Huub heeft afgebeld en met haar gaat eten ?
En waar waren Brian en Amanda heen dan vandaag ?
21.00 uur is niet laat maar het is wel laat dat Huub Lieke gaat verassen en dat de Groupies komen! Vind dus dat ik nog zo lang moet wachten! En ik hou niet van wachten!quote:
Om 21.00 begint het pas, het is toch een doordeweekse dag en voor mensen die morgen vroeg op moeten is het dus TE laatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
21.00 uur is niet laat maar het is wel laat dat Huub Lieke gaat verassen en dat de Groupies komen! Vind dus dat ik nog zo lang moet wachten! En ik hou niet van wachten!
Navond ja ze heeft wel 1 minuut met haar dochter gesproken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou volgens mij is het concept alllaaaannng verkocht..maar ok...goeie avond mensen...en natasia laat ook in dit gesprek weer zien hoe weinig ze om haar kinderen geeft.
stream 4 is hier geblokt de rest doet het goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef CoT het volgende:
Iemand ook problemen met de streams? Ze haperen de hele tijd
Janken..moet ze..hahahaaahaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef SiRojK het volgende:
Natasia moet huilen, Trallalalalallalalaaaaaaaaa
Natasia moet huilen, Tralalalallaalalalaaaaa
Als je moet huilen, moet je schuilen
en schuilen doe je thuis!
Natasia moet huilen, Trallalalalallalala
Natasia moet huilen, Tralalalalallaaaa
Dat lijkt me een goede veronderstellingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:30 schreef Day het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hebben Jaap en Dennis vanavond groupies (heeft hij die nu al?) En Huub en Lieke hebben een romantische dinertje?
Och, je kunt maar ergens in liggen ......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
lieke ligt in een dip op bed
ik hoorde Fons van Westerloo zeggen dat dgk voorlopig nog even doorgaat zie eerder het bericht aan het begin van de COSquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
RTL nieuws: De gouden kooi gaat waarschijnlijk verdwijnen...
Zullen de bewoners leuk vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
En Lieke meent het nog ook uit d'r hart. Net zoals ze gisteren echt blij was dat Amanda een videoboodschap kreeg..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
nou is lieke weer goed genoeg om N te troosten![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
JAAAAAAAA ze WILquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Ik ben echt anti Natasja, zoals bijna iedereen hier, maar volgens mij wil ze echt weg.
Klopt, nog even om Sjon te plezieren vanwege eventuele verdere verkoop naar buitenland.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoorde Fons van Westerloo zeggen dat dgk voorlopig nog even doorgaat zie eerder het bericht aan het begin van de COS
Welnee, lekker juist dit stukje reality (hebben we al veel te lang niet gezien!). Ze zit er echt wel doorheenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je dit sjmoel ziet, weet je dat je belazerd wordt .......
[afbeelding]
vind tie zelf ook..... maar jah "achteren" héquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Kinga het volgende:
Damn dat grijze pak van Huub is écht lelijk.
Dat denk ik ook, en ik ben absoluut niet pro Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En Lieke meent het nog ook uit d'r hart. Net zoals ze gisteren echt blij was dat Amanda een videoboodschap kreeg..
ik ben een fan ....maar ik zou het niet willen missen ..die koppen van ze als ze zouden horen ...."jongens, boeltje bij elkaar pakken...en naar huis (ole ole)"quote:
Net zoals Natasia's verdriet écht isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En Lieke meent het nog ook uit d'r hart. Net zoals ze gisteren echt blij was dat Amanda een videoboodschap kreeg..
Dat heeft hij expres gedaan, om Lieke op het verkeerde been te zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Kinga het volgende:
Damn dat grijze pak van Huub is écht lelijk.
Lijkt me echt super, hoe zouden ze dat dan doen met het geld?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ben een fan ....maar ik zou het niet willen missen ..die koppen van ze als ze zouden horen ...."jongens, boeltje bij elkaar pakken...en naar huis (ole ole)"![]()
Een mens raakt zo in de war van die nep- emoties, ik ben het spoor bijster. Toch denk ik dat Natasja het echt zat is en naar huis wil, dat merk je aan heel veel dingen.quote:
goed doel ....zal ik me nr ff doorgeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Lijkt me echt super, hoe zouden ze dat dan doen met het geld?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef MissSomebody het volgende:
Lieke heeft wel een mooie taille vind ik...
Nee voorlopig niet hoor, het programma moet misschien wel 'braver' worden maar voorlopig zend Tien nog gewoon uit en RTL zal het ook nog een tijdje uitzenden, maar of dat lang is , is nog maar de vraag. Ik hou alle updates bij in dit bericht: http://www.dutchtvcentral.nl/home/?p=329quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
Zei hij dat ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij expres gedaan, om Lieke op het verkeerde been te zetten.
Geen last van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef Kinga het volgende:
Damn, waar heeft fok last van de laatste tijd... kickt me om de zoveel tijd eruit en moet opnieuw inloggen
Ik Ook niet. Voel me nu al zo gaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou hopen dat er op vol filmpjes staan morgen want ik weet niet of ik dat ga redden![]()
![]()
![]()
Zo buiten de poort gezet. Allemaal bedroefde snoetjes met wat plastic tasjes in hun handen. De kleding mogen ze niet meenemen, helemaal niks. Oh dan zijn ze genaaid. Ik zeg, doen RTL of anders die fuckers bij de redactie eruit schoppen. Redactieleden erin die de regels heel strak handhaven en dan liggen de bewoners er alsnog uit en dan andere bewoners erin met wat stijl in hun donder. Personeel ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ben een fan ....maar ik zou het niet willen missen ..die koppen van ze als ze zouden horen ...."jongens, boeltje bij elkaar pakken...en naar huis (ole ole)"![]()
ja dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef CoT het volgende:
Volgens wordt dat hele groupie gebeuren 1 grote mislukking
ja dubbel hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
Gadverdamme en dan nu naar Lieke toe! En dan nu tegen Natasia zeggen dat ze een vuile kuthoer is!!
Nee, dat moet ze ook niet doen want ook dat zou ik weer sneu vinden. Gevoelens zijn kut!
Bestaande contracten moeten nagekomen worden, c.q. worden overgenomen door RTL.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo buiten de poort gezet. Allemaal bedroefde snoetjes met wat plastic tasjes in hun handen. De kleding mogen ze niet meenemen, helemaal niks. Oh dan zijn ze genaaid. Ik zeg, doen RTL of anders die fuckers bij de redactie eruit schoppen. Redactieleden erin die de regels heel strak handhaven en dan liggen de bewoners er alsnog uit en dan andere bewoners erin met wat stijl in hun donder. Personeel ook natuurlijk!
Ja, erg lullig maar ja , ze konden er op rekenen. Linda de Mol gaat iniedergeval wel al naar Tien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef agter het volgende:
wordt het voltallige personeel van 10 ontslagen?
Wat ga je je daar toch aan ergeren hè?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
Daar komt Dennis weer met zijn handen in zijn zakken.
Echt een aanwinst voor het programma...misschien is hij wel 1 van de 100 die ontslagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
Daar komt Dennis weer met zijn handen in zijn zakken.
In een jeans heeft zij een ontzettende goede kont! Kan menig vrouw een puntje aan zuigen. Dat vond ik zelfs al toen ik een hekel aan haar had in haar schoonmaaktijd. Nu vind ik haar oké!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef MissSomebody het volgende:
Lieke heeft wel een mooie taille vind ik...
Dat denk ik ook. Maar er is een reden (geld?) waarom ze dat jaar gewoon vol moet maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Ik ben echt anti Natasja, zoals bijna iedereen hier, maar volgens mij wil ze echt weg.
heyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Echt een aanwinst voor het programma...misschien is hij wel 1 van de 100 die ontslagen
zal worden![]()
dus ook alle mensen van de febo gaan eruit?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja, erg lullig maar ja , ze konden er op rekenen. Linda de Mol gaat iniedergeval wel al naar Tien.
Ze zei van de week: Als ik hier wegloop slepen favoriet en de boze buurvrouw me aan mn haren weer terug naar binnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar er is een reden (geld?) waarom ze dat jaar gewoon vol moet maken.
Na een jaar raken ze die 10.000 borg niet kwijtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar er is een reden (geld?) waarom ze dat jaar gewoon vol moet maken.
volgens Fons zou JdM erg Genereus zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Bestaande contracten moeten nagekomen worden, c.q. worden overgenomen door RTL.
Wat die contracten inhouden is voor mij een grote vraag....
nee joh...als er iets te fucken of verzieken valt strax is ze weer helemaal in der nopjes..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Dat geld is iig al 1000 euro minder geworden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk idd geld. Ze gaf dat in bedekte termen aan in een gesprek met Patries, afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef Day het volgende:
[..]
Nee want hij kan ook aan zijn neus wrijven en wenkbrauwen pielen. Ik vind het zo spannend wat hij het volgende shot zal gaan doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ga je je daar toch aan ergeren hè?![]()
ze slaat zo weer om ..jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee joh...als er iets te fucken of verzieken valt strax is ze weer helemaal in der nopjes..
maar die zijn ontslagen lees ik net op www.nu.nl.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei van de week: Als ik hier wegloop slepen favoriet en de boze buurvrouw me aan mn haren weer terug naar binnen.
Zo kun je het ook zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee want hij kan ook aan zijn neus wrijven en wenkbrauwen pielen. Ik vind het zo spannend wat hij het volgende shot zal gaan doen
van Fons moet het allemaal braver dus er zullen wel instructies voor vanavond komenquote:
Nee, dat staat daar los van. Maar voorlopig worden hun niet ontslagen en voorlopig is Tien nog gewoon op TV. De Gouden Kooi gaat naar RTL 5 waarschijnlijk , en dan blijft de FEBO gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef agter het volgende:
[..]
dus ook alle mensen van de febo gaan eruit?
Dat dachten de medewerkers van 10 ook...baangarantiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef CoT het volgende:
[..]
Na een jaar raken ze die 10.000 borg niet kwijt
Ik zie haar tranen als een mooie TV-show .... Cheyenne naar SU, Yairo geparkeerd bij Wilgo en over 2 weken naar Miami ..... Over 2 maanden thuis en WIlgo alvast de huur opgezegd ....... Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef Day het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
van Fons moet het allemaal braver dus er zullen wel instructies voor vanavond komen
Logisch want nu is Wilgo pleite en jah...alleenstaande moeder..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk idd geld. Ze gaf dat in bedekte termen aan in een gesprek met Patries, afgelopen zondag.
en op dit moment staken ze?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef agter het volgende:
[..]
maar die zijn ontslagen lees ik net op www.nu.nl.
Leuk. Mij broer zit ook bij de vrijmetselaars, in Hilversum volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Ik kan helaas vanavond niet kijken want ik moet naar een bijeenkomst van de vrijmetselaars
Die werken niet voor Tien, maar voor de productiemaatschappy oid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef agter het volgende:
[..]
maar die zijn ontslagen lees ik net op www.nu.nl.
hahahahahaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Ik kan helaas vanavond niet kijken want ik moet naar een bijeenkomst van de vrijmetselaars
Dat valt sowieso op de laatste dagen, zo vaak een streamlock, terwijk er niks aan de hand is, behalve misschien iets teveel info die de bwoners doorspelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
van Fons moet het allemaal braver dus er zullen wel instructies voor vanavond komen
Ja, is bekend. Maar toch heb ik bij Natasia het gevoel dat er nog een reden is waarom ze moét blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef CoT het volgende:
Na een jaar raken de bewoners die 10.000 borg niet kwijt als ze vertrekken
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Ik ben lid van de loge in Wassenaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef CoT het volgende:
[..]
Leuk. Mij broer zit ook bij de vrijmetselaars, in Hilversum volgens mij
je vergeet nog 1 ding, de uitkering bij de sociale dienst is ook alvast aangevraagdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie haar tranen als een mooie TV-show .... Cheyenne naar SU, Yairo geparkeerd bij Wilgo en over 2 weken naar Miami ..... Over 2 maanden thuis en WIlgo alvast de huur opgezegd ....... Lekker makkelijk.
Ze is haar baan nog lang niet kwijtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef LoveProfusion het volgende:
YES Deborah Flens is haar baan KWIJT! 3werfhoera HOERA HOERA HOERA!
De bewoners worden NU ingelicht denk ik..
nee binnen onze broederschap maak je daar geen geintjes overquote:
dan ben jij vast de eerste vrijmetselaar die naar zo n rioolprogramma kijktquote:
je lultquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef LoveProfusion het volgende:
De bewoners worden NU ingelicht denk ik..
I like!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat het De Pokervilla gaat heten....![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal, even een vraagje nu er toch een streamlock is, is Syl nog geweest vandaag= )heb nog niet teruggelezen hoor'
dit is Fokquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
nee binnen onze broederschap maak je daar geen geintjes over
Ik denk zelf dat ze gewoon een contract voor een jaar heeft. Die borsten en buik worden alleen gedaan als ze het jaar volmaakt. Daarom wordt haar thuisfront ook aardig verwend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, is bekend. Maar toch heb ik bij Natasia het gevoel dat er nog een reden is waarom ze moét blijven.
Ik kijk ook meer in mijn hoedanigheid als parapsycholoogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan ben jij vast de eerste vrijmetselaar die naar zo n rioolprogramma kijkt![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij komt die zondag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal, even een vraagje nu er toch een streamlock is, is Syl nog geweest vandaag= )heb nog niet teruggelezen hoor'
Waarschijnlijk wel, ze IS het gezicht van DGK.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, is bekend. Maar toch heb ik bij Natasia het gevoel dat er nog een reden is waarom ze moét blijven.
ja dat zeggen meer mensen en ook dat ze op fok kijken in verband met hun werkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik kijk ook meer in mijn hoedanigheid als parapsycholoog![]()
![]()
![]()
Het klopt dat ze het gezicht is..en daarom is DGK nooit het megasucces geworden omdat mensen walgden van haar. Ze trok een klein select groepje kijkers die voor haar keken...maar ze joeg er ZOOOVEEL weg..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ze IS het gezicht van DGK.
Mocht je het er toevallig over hebben in het dagelijks leven (en ik hou het toch wel voor mij) dan is het gelijk: Ow met die zwarte rotwijf (sorry)
En ze heeft genoeg betaald gekregen ondertussen.
Die is er nog wel, het personeel is echt niet per morgen wegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:01 schreef patist het volgende:
wat veranderd er nu ze er niet meer is? die uitvoerend producent dan?
Dat denk ik dus ook. Flens had grote moeite een moeder te vinden voor het programma. Natasja vertelde van de week dat ze binnen een dag, na aanmedlig, wist dat ze in de Kooiselectie zat. Ze was gewoon een God's gift voor Flens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze gewoon een contract voor een jaar heeft. Die borsten en buik worden alleen gedaan als ze het jaar volmaakt. Daarom wordt haar thuisfront ook aardig verwend.
Understatement of the year!quote:John de Mol is teleurgesteld over het mislukken van de zender Tien, zo zei hij tegen RTL Nieuws. "Misschien zijn we te hard van stapel gelopen en hadden we rustiger moeten beginnen."
Deborah Flens is van 'Talpa Content' of hoe dat bedrijf dan ook heet dacht ik, dus die blijven gewoon doorwerken. De mensen die ontslagen worden zijn bv. de personen die de telefoon opnemen van TIEN etc...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Werken zij uberhaupt voor Tien...... die werken toch voor een productiemaatschappij of iets in die geest?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:02 schreef CoT het volgende:
[..]
Die is er nog wel, het personeel is echt niet per morgen weg
Dat wilde ik even horen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Deborah Flens is van 'Talpa Content' of hoe dat bedrijf dan ook heet dacht ik, dus die blijven gewoon doorwerken. De mensen die ontslagen worden zijn bv. de personen die de telefoon opnemen van TIEN etc...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:03 schreef DrsH het volgende:
Mensen ik moet gaan een heel fijne avond en tot morgen
Twas net genoeg voor de linker borst van Natas ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef JohnFoK het volgende:
Talpa oplichters..daar gaan onze centjes.!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Deborah Flens is van 'Talpa Content' of hoe dat bedrijf dan ook heet dacht ik, dus die blijven gewoon doorwerken. De mensen die ontslagen worden zijn bv. de personen die de telefoon opnemen van TIEN etc...
Koop effe een busje verf, breng vervolgens de verf aan op een stuk papier. Pak een stoel en wat te eten en ga rustig naar het papier kijken om te zien hoe de verf droogt. Je hebt nu een bezigheid die bijna net zo interessant is als de DGK streams overdag zijn. En het is nog beter voor je hart ook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef grazygirl het volgende:
moeten we weer een andere verslaving zien te vindenwerd juist zo een routine iedere dag even DGK kijken
![]()
Nope, de shoarma bezorger! Hij reed net weer weg.... Misschien voor de buren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef grazygirl het volgende:
oh jee horen we nu een electrische zaag?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri en Dennis staan al weer buiten
Het stopt niet. RTL baas Van Westerloo zei dat vanavond in Boulevard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef PumaStreamer het volgende:
Wanneer stopt het dan volgens jullie?
Wat een onzin ze maken net nog reclame op tv...gouden kooi vanaf 20.00 nu dagelijks...zomerprogramma.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef riri het volgende:
ANP nieuws:"Gouden Kooi per direct stopgezet"
Ik wou net zeggen want..in het contract wat ik had stond dat het onherroepelijk zowiezo 1 jaar zou duren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het stopt niet. RTL baas Van Westerloo zei dan vanavond in Boulevard.
Je hebt een e teveel in je Dimitri.quote:
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
Dennis maakt weer duidelijk dat hij Brian ook niets vindt.
Nu maar hopen dat Palma wel een leven heeft anders is die morgen ontslagen. Mitch lijkt ook pro Huub te zijn en die ging tegen Eric in en de volgende dag vond Palma eigenlijk dat hij ontslagen moest worden.quote:
Tis ook behoorlijk van het originele concept afgeweken...en niet te zuinig ook!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef CoT het volgende:
Het zal niet lang duren voordat het stopt, las ergens dat die Fons niet blij is met DGK
Of het wordt helemaal veranderd
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen want..in het contract wat ik had stond dat het onherroepelijk zowiezo 1 jaar zou duren.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef PumaStreamer het volgende:
Ongelooflijk dat ze met zijn 2en op dat paard hebben gereden..bewijst hoe mega dom ze echt zijn!!
O wat heb ik een bloed hekel aan dat wijf (dennis)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Slieko"
Lieke: "Ga je woordjes overnemen? Sterk! Heel sterk Dennis"
Als dat zo is dan word ik een kindje van God!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef CoT het volgende:
Het zal niet lang duren voordat het stopt, las ergens dat die Fons niet blij is met DGK
Was een leuk gesprek, je wist meteen dat Fons anti-DGK is, hoewel hij het met woorden 'neutraal' probeerde uit te drukken, met de nadruk dat het momenteel goed gaat met de kijkcijfers. Maar daarna kwam ie wel snel met dat luxemburg-verhaal, dus je weet nu al dat er veranderingen gaan komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef CoT het volgende:
Jah ik denk dat je 4 miljoen hebt als je morgen iemand excecuteerd op tv...de vraag is hoe blij moet je er mee zijn...je koopt een rotte villa met mongolen er in..mag dan wel 454000 hebben.maar ten koste van de goede naam van rtl...??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef JohnFoK het volgende:
Kijkcijfers Goudenkooi gister: 454.000 volgens mij mag fons daar wel blij mee zijn!
Dan krijg je van mij een BANquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan word ik een kindje van God!!
Amanda weet het al van Natasia.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef riri het volgende:
Ben zooooo benieuwd naar die gezichten van vooral Amanda en Brian...als Huub straks terugkomt en Lieke verrast.....
Amanda stikt van jaloezie!!!!!Die kan er niet tegen dat Lieke aandacht krijgt....
Nee, heul niet! Als het wordt veranderd dan moet Brian er sowieso uit! Dan zou jij dolgraag mijn zussie willen worden, zus!quote:
Het gaat meer om de verhouding tussen kijkcijfers en productie kosten. De kosten van DGK zijn zeer hoog (200 werknemers die elke dag uitbetaald moeten worden is erg veel) en het is maar de vraag of 454.000 genoeg is om dat te dekken. Toen DGK van start ging zei Deborah Flens al 'we zijn pas tevreden met 500.000'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef JohnFoK het volgende:
Kijkcijfers Goudenkooi gister: 454.000 volgens mij mag fons daar wel blij mee zijn!
Zonder pak.... en zonder verdere kledingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Dennis EXIT...Dimitri er in!!
Als je het zo stelt, danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, heul niet! Als het wordt veranderd dan moet Brian er sowieso uit! Dan zou jij dolgraag mijn zussie willen worden, zus!![]()
Hij is niet bang iig, die dimitri heeft aardig wat meer massa dan hemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Brian daagt Dimitri uit voor een potje boksen. Wat is het toch weer een haantje.
Sparren is vechten zonder elkaar direct te raken...oefen vechten...term gebruikt in de vechtsport.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zonder pak.... en zonder verdere kleding
Wat is precies sparren?
Dimitri is veul te aardig om tussen dat tuig te zettenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Dennis EXIT...Dimitri er in!!
Thanks!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Sparren is vechten zonder elkaar direct te raken...oefen vechten...term gebruikt in de vechtsport.
Zo gevraagd zo gedaan hahaa gehakt gemaakt van brianquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Dimitri....slacht WB, please.
Gelijk heb je maar Brain verliest das dan wel weer leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een Stoere mannen zeg...Losers
anders weet ik nog wel een "broer" voor je...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, heul niet! Als het wordt veranderd dan moet Brian er sowieso uit! Dan zou jij dolgraag mijn zussie willen worden, zus!![]()
dat zou fantasties zjnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef PumaStreamer het volgende:
Lachuh..misschien net als bij Herken de Homo..breekt Brian zijn armpje hahaha...
Jij, Scan en alle anderen! jullie maken echt de perfecte caps, top!!quote:
oeps morgen krijgt hij z,n ontslag van die palmaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhh Dimitri heeft gewonnen..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Steek een kaarsje aan en doe een schietgebedje,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef mazaru het volgende:
Oh lieve heer, laat brrr alstublieft een blauw oog van dimitri krijgen.
Dank u wel
Hij gaat niet naar de groupieavond. Hij dist Liekequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoor dan Huub de aanrander met zijn drankjes...dat vind ik bij deze te ver gaan..verder hubio you go..maar dis nu al een foute actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |