9quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
weet iemand hoe laat dat diner van huub en lieke is?
Huub heeft al zijn groepies afgebeld ...... (en eentje bekende dat ze een verkeerde foto op het formulier van Huub had zien staan ......)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo he, Huub loopt haar ook zwaar op te fokken met : ik maak me wel zorgen.... je weet hoe het hier gaat...... geen alcoholrestrictie..... meisjes die maar met 1 reden komen.
Ik zou ook behooooooooorlijk kriegel worden.
Misschien iets voor in de OP?quote:“Over De Gouden Kooi hebben we afgesproken met John de Mol dat dat nog een tijdje doorgaat“, vertelt Van Westerloo in RTL Boulevard. “Het is eigenlijk heel simpel. Het gaat op dit moment heel goed met De Gouden Kooi, dat weet iedereen. En John de Mol wil het graag internationaal verkopen en als het in Nederland stopt kan hij het wel schudden. Dus dat plezier doen we hem graag en als we goede kijkcijfers hebben doen we onszelf ook een plezier.” Bron: Mediacourant.nl
Geplande tijd 21:00 .......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
Ik gok rond 9 uur, als die meiden komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft al zijn groepies afgebeld ...... (en eentje bekende dat ze een verkeerde foto op het formulier van Huub had zien staan ......)
21. 00 uur laat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waarom moet alles toch zoooo laat altijd?!!!
nou hopen dat er op vol filmpjes staan morgen want ik weet niet of ik dat ga reddenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waarom moet alles toch zoooo laat altijd?!!!
1. nee, zelfs Jaap en Dennis weten niet dat Huub niet meedoet vanavond.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Dus als ik het goed begrijp weet Lieke nog niet dat Huub heeft afgebeld en met haar gaat eten ?
En waar waren Brian en Amanda heen dan vandaag ?
die waren bij Radio3, Koen en Sander show of zoietsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Dus als ik het goed begrijp weet Lieke nog niet dat Huub heeft afgebeld en met haar gaat eten ?
En waar waren Brian en Amanda heen dan vandaag ?
21.00 uur is niet laat maar het is wel laat dat Huub Lieke gaat verassen en dat de Groupies komen! Vind dus dat ik nog zo lang moet wachten! En ik hou niet van wachten!quote:
Om 21.00 begint het pas, het is toch een doordeweekse dag en voor mensen die morgen vroeg op moeten is het dus TE laatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
21.00 uur is niet laat maar het is wel laat dat Huub Lieke gaat verassen en dat de Groupies komen! Vind dus dat ik nog zo lang moet wachten! En ik hou niet van wachten!
Navond ja ze heeft wel 1 minuut met haar dochter gesproken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou volgens mij is het concept alllaaaannng verkocht..maar ok...goeie avond mensen...en natasia laat ook in dit gesprek weer zien hoe weinig ze om haar kinderen geeft.
stream 4 is hier geblokt de rest doet het goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef CoT het volgende:
Iemand ook problemen met de streams? Ze haperen de hele tijd
Janken..moet ze..hahahaaahaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef SiRojK het volgende:
Natasia moet huilen, Trallalalalallalalaaaaaaaaa
Natasia moet huilen, Tralalalallaalalalaaaaa
Als je moet huilen, moet je schuilen
en schuilen doe je thuis!
Natasia moet huilen, Trallalalalallalala
Natasia moet huilen, Tralalalalallaaaa
Dat lijkt me een goede veronderstellingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:30 schreef Day het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hebben Jaap en Dennis vanavond groupies (heeft hij die nu al?) En Huub en Lieke hebben een romantische dinertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |