Ze is haar baan nog lang niet kwijtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef LoveProfusion het volgende:
YES Deborah Flens is haar baan KWIJT! 3werfhoera HOERA HOERA HOERA!
De bewoners worden NU ingelicht denk ik..
nee binnen onze broederschap maak je daar geen geintjes overquote:
dan ben jij vast de eerste vrijmetselaar die naar zo n rioolprogramma kijktquote:
je lultquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef LoveProfusion het volgende:
YES Deborah Flens is haar baan KWIJT! 3werfhoera HOERA HOERA HOERA!
De bewoners worden NU ingelicht denk ik..
I like!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat het De Pokervilla gaat heten....![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal, even een vraagje nu er toch een streamlock is, is Syl nog geweest vandaag= )heb nog niet teruggelezen hoor'
dit is Fokquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
nee binnen onze broederschap maak je daar geen geintjes over
Ik denk zelf dat ze gewoon een contract voor een jaar heeft. Die borsten en buik worden alleen gedaan als ze het jaar volmaakt. Daarom wordt haar thuisfront ook aardig verwend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, is bekend. Maar toch heb ik bij Natasia het gevoel dat er nog een reden is waarom ze moét blijven.
Ik kijk ook meer in mijn hoedanigheid als parapsycholoogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan ben jij vast de eerste vrijmetselaar die naar zo n rioolprogramma kijkt![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij komt die zondag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allemaal, even een vraagje nu er toch een streamlock is, is Syl nog geweest vandaag= )heb nog niet teruggelezen hoor'
Waarschijnlijk wel, ze IS het gezicht van DGK.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, is bekend. Maar toch heb ik bij Natasia het gevoel dat er nog een reden is waarom ze moét blijven.
ja dat zeggen meer mensen en ook dat ze op fok kijken in verband met hun werkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik kijk ook meer in mijn hoedanigheid als parapsycholoog![]()
![]()
![]()
Het klopt dat ze het gezicht is..en daarom is DGK nooit het megasucces geworden omdat mensen walgden van haar. Ze trok een klein select groepje kijkers die voor haar keken...maar ze joeg er ZOOOVEEL weg..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ze IS het gezicht van DGK.
Mocht je het er toevallig over hebben in het dagelijks leven (en ik hou het toch wel voor mij) dan is het gelijk: Ow met die zwarte rotwijf (sorry)
En ze heeft genoeg betaald gekregen ondertussen.
Die is er nog wel, het personeel is echt niet per morgen wegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:01 schreef patist het volgende:
wat veranderd er nu ze er niet meer is? die uitvoerend producent dan?
Dat denk ik dus ook. Flens had grote moeite een moeder te vinden voor het programma. Natasja vertelde van de week dat ze binnen een dag, na aanmedlig, wist dat ze in de Kooiselectie zat. Ze was gewoon een God's gift voor Flens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze gewoon een contract voor een jaar heeft. Die borsten en buik worden alleen gedaan als ze het jaar volmaakt. Daarom wordt haar thuisfront ook aardig verwend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |