Och, je kunt maar ergens in liggen ......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
lieke ligt in een dip op bed
ik hoorde Fons van Westerloo zeggen dat dgk voorlopig nog even doorgaat zie eerder het bericht aan het begin van de COSquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
RTL nieuws: De gouden kooi gaat waarschijnlijk verdwijnen...
Zullen de bewoners leuk vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
En Lieke meent het nog ook uit d'r hart. Net zoals ze gisteren echt blij was dat Amanda een videoboodschap kreeg..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
nou is lieke weer goed genoeg om N te troosten![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
JAAAAAAAA ze WILquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Ik ben echt anti Natasja, zoals bijna iedereen hier, maar volgens mij wil ze echt weg.
Klopt, nog even om Sjon te plezieren vanwege eventuele verdere verkoop naar buitenland.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoorde Fons van Westerloo zeggen dat dgk voorlopig nog even doorgaat zie eerder het bericht aan het begin van de COS
Welnee, lekker juist dit stukje reality (hebben we al veel te lang niet gezien!). Ze zit er echt wel doorheenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je dit sjmoel ziet, weet je dat je belazerd wordt .......
[afbeelding]
vind tie zelf ook..... maar jah "achteren" héquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Kinga het volgende:
Damn dat grijze pak van Huub is écht lelijk.
Dat denk ik ook, en ik ben absoluut niet pro Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En Lieke meent het nog ook uit d'r hart. Net zoals ze gisteren echt blij was dat Amanda een videoboodschap kreeg..
ik ben een fan ....maar ik zou het niet willen missen ..die koppen van ze als ze zouden horen ...."jongens, boeltje bij elkaar pakken...en naar huis (ole ole)"quote:
Net zoals Natasia's verdriet écht isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En Lieke meent het nog ook uit d'r hart. Net zoals ze gisteren echt blij was dat Amanda een videoboodschap kreeg..
Dat heeft hij expres gedaan, om Lieke op het verkeerde been te zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Kinga het volgende:
Damn dat grijze pak van Huub is écht lelijk.
Lijkt me echt super, hoe zouden ze dat dan doen met het geld?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ben een fan ....maar ik zou het niet willen missen ..die koppen van ze als ze zouden horen ...."jongens, boeltje bij elkaar pakken...en naar huis (ole ole)"![]()
Een mens raakt zo in de war van die nep- emoties, ik ben het spoor bijster. Toch denk ik dat Natasja het echt zat is en naar huis wil, dat merk je aan heel veel dingen.quote:
goed doel ....zal ik me nr ff doorgeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Lijkt me echt super, hoe zouden ze dat dan doen met het geld?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef MissSomebody het volgende:
Lieke heeft wel een mooie taille vind ik...
Nee voorlopig niet hoor, het programma moet misschien wel 'braver' worden maar voorlopig zend Tien nog gewoon uit en RTL zal het ook nog een tijdje uitzenden, maar of dat lang is , is nog maar de vraag. Ik hou alle updates bij in dit bericht: http://www.dutchtvcentral.nl/home/?p=329quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
Zei hij dat ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij expres gedaan, om Lieke op het verkeerde been te zetten.
Geen last van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef Kinga het volgende:
Damn, waar heeft fok last van de laatste tijd... kickt me om de zoveel tijd eruit en moet opnieuw inloggen
Ik Ook niet. Voel me nu al zo gaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou hopen dat er op vol filmpjes staan morgen want ik weet niet of ik dat ga redden![]()
![]()
![]()
Zo buiten de poort gezet. Allemaal bedroefde snoetjes met wat plastic tasjes in hun handen. De kleding mogen ze niet meenemen, helemaal niks. Oh dan zijn ze genaaid. Ik zeg, doen RTL of anders die fuckers bij de redactie eruit schoppen. Redactieleden erin die de regels heel strak handhaven en dan liggen de bewoners er alsnog uit en dan andere bewoners erin met wat stijl in hun donder. Personeel ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ben een fan ....maar ik zou het niet willen missen ..die koppen van ze als ze zouden horen ...."jongens, boeltje bij elkaar pakken...en naar huis (ole ole)"![]()
ja dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef CoT het volgende:
Volgens wordt dat hele groupie gebeuren 1 grote mislukking
ja dubbel hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
Gadverdamme en dan nu naar Lieke toe! En dan nu tegen Natasia zeggen dat ze een vuile kuthoer is!!
Nee, dat moet ze ook niet doen want ook dat zou ik weer sneu vinden. Gevoelens zijn kut!
Bestaande contracten moeten nagekomen worden, c.q. worden overgenomen door RTL.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo buiten de poort gezet. Allemaal bedroefde snoetjes met wat plastic tasjes in hun handen. De kleding mogen ze niet meenemen, helemaal niks. Oh dan zijn ze genaaid. Ik zeg, doen RTL of anders die fuckers bij de redactie eruit schoppen. Redactieleden erin die de regels heel strak handhaven en dan liggen de bewoners er alsnog uit en dan andere bewoners erin met wat stijl in hun donder. Personeel ook natuurlijk!
Ja, erg lullig maar ja , ze konden er op rekenen. Linda de Mol gaat iniedergeval wel al naar Tien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef agter het volgende:
wordt het voltallige personeel van 10 ontslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |