Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Zo, begint een beetje tempo in te komen
Idd, ik zal hem ff uploaden, en dan pleur ik hem in de wikiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik dacht, ik zet maar gewoon dat plaatje waar iedereen woont erin, scheelt extra plaatjes erin zetten
Daar fiets ik dus ook niet meer langsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef Suikermais het volgende:
Joehoe....
Klein Driene hier !!!
Händelstraat om precies te zijn
HEEEEEEquote:Hengelose FOK!ers
Bakakame
Bravebart
Jojoortje
bierbart
Sta jij er niet bij maar woon je wel in Hengelo? Laat het TS weten zodat hij de OP aan kan passen
Boeien, ik woon in Delftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Woonplaats Groningen/Hengelo
Je woont in Groningen
alleen op werkdagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Woonplaats Groningen/Hengelo
Je woont in Groningen
Nouja, je staat erbij!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alleen op werkdagen![]()
hengelo is thuis... groningen is uhmmm me vakantieverblijf (al moet ik hier juist werken magoed zo voelt dat)
bovendien volg ik dat gronings toch al niet
Mag ik er ook bij?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, je staat erbij!
Andere mensen die er nog bij willen, laat 't even weten!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef Kreator het volgende:
Ik was gisteren nog in Hengelo. Godzijdank was ik er zo weer uit.
groetjes,
Krea.
Ik ben er, jewaidsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef bierbart het volgende:
7 juli party @ my place!
Jij smaakloos persoon!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik reed er door. En ik vind het gewoon een sfeerloze bende. Vooral de binnenstad.
De rest.quote:
Heb je even ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jij smaakloos persoon!![]()
wat is er nou mooier dan Hengelo?![]()
ha ha .. grapjasquote:
Ik meende hetquote:
Klopt, dat Marktplein is echt lelijk. Brinktoren ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
De rest..
Maar serieus: wat is er nou mooi aan dat plein? Waar zijn alle gezellige café pleintjes.
Idd, de hele binnenstad is rukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Klopt, dat Marktplein is echt lelijk. Brinktoren ook.
Je hebt gelijk, de binnenstad is echt lelijk. Maar ík heb hier wel een mooi uitzicht
Zit een verschil tussen gezellig en mooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, dat plein is idd niet zo mooi... Maar om nu te zeggen dat heel Hengelo dan lelijk is![]()
En we hebben heus wel veel gezellige cafeetjes enzo!![]()
Jaja, weet ik welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit een verschil tussen gezellig en mooi
Owquote:
Die zijn zo grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ze hadden het veel gezelliger kunnen maken. Gewoon alle cafeetjes rondom het grote plein! Allemaal terrassen buiten... Dan wordt het heus wel mooi. Nu zijn alle cafeetjes richting Pleintje
Oh en wat ik helemaal belachelijk vind zijn die fonteintjes voor het station!![]()
Vooral irritant als je op een zonnige middag met je vermoeide kop naar huis fietstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die zijn zo grappig.
Maar het is wel vreemd.
En die glitterweg voor het station is gewoon hartstikke irritant![]()
Gosh! Tentamens?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg alvast doei voor de komende 48 uur![]()
Succes joh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg alvast doei voor de komende 48 uur![]()
Tjaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Mazzelpik!
Batterijen waarvan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef Bakakame het volgende:
Bah, batterijen op. En géén zin in morgen
Balenquote:
Uh-huh, ik hoop dat m'n ouders nog wat batterijen kunnen vinden als ze thuis zijn, dan maak ik morgen nog wel wat foto's, voor ik m'n herkansing hebquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Uh-huh, ik hoop dat m'n ouders nog wat batterijen kunnen vinden als ze thuis zijn, dan maak ik morgen nog wel wat foto's, voor ik m'n herkansing heb![]()
Succes alvastquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef Bakakame het volgende:
Maar, ik ga maar eens lekker naar bed, morgen lekker op tijd opstaan!![]()
Nog eventjes met het hondje spelen
Slaapsequote:
quote:
eindelijk eensquote:
quote:
Ja nou, moet dat danquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
jeetje wat een inhoudloos draadje zo :s
al die smileys noem jij een gesprek?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, moet dat danHet is niet alleen lullen over Hengelo, maar met mensen uit Hengelo
tenminste zo zie ik dit soort topics
Ze zijn bijna niet te vinden in Hengelo. Daar moet je voor in Enschede zijn. Daar heb je Britain en volgens mij ook nog wat skate-shops.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef Pakspul het volgende:
Weet eigenlijk iemand waar je globe schoenen of iets in die richting in hengelo kunt kopen
Nope, heb er zaterdag nog een shirt gekochtquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Pakspul het volgende:
Brittian is volgens mij gesloten of heb ik dat verkeerd
Nee, dat is gewoon slap gelulquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
al die smileys noem jij een gesprek?![]()
en idd over hengelo zouden we ook snel uitgepraat zijn![]()
Kook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon slap gelulIk kan niet veel beter
Boehoequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boehoe
Zullen we een clubje oprichten [afbeelding]
Tofquote:
Ik een festini sinaasappelijsjequote:
Klopt, maar die hebben we niet in huisquote:
Wij hebben alleen van die gare Cornetto's, opzich ook lekker, maar die eet ik altijd alquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef tomttt het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben we niet in huis![]()
Toch niet de Cornetto's met aardbei?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wij hebben alleen van die gare Cornetto's, opzich ook lekker, maar die eet ik altijd al![]()
Net zoals de namaak-perenijsje van de ah. Die zijn bijna net zo goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee het zijn namaak-cornetto's, maar ze zijn wel oké verder
ik ga uitslapen en dan terug naar twentequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Bakakame het volgende:
My god, ik wou dat ik iets lekkers voor m'n keel had.
IJs, honingdrop, whatever.
Wat gaat iedereen morgen doen? Ik ga lekker shoppen!
In Enschede, dat wel![]()
Gosh! ik heb ook nieuwe kleren joh!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:28 schreef Bakakame het volgende:
Gosh, ik heb mooie nieuwe kleren joh!
En morgen lekker naar A'dam!
Jeej!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef tomttt het volgende:
Laat het een troost voor je zijn dat ze de schoenen die ik wilde niet in mijn maat hadden![]()
Dit gebeurt me gelukkig eigenlijk nooit, maar die krengen die ik wil hebben zijn eigenlijk gewoon te populair.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jeej!![]()
Nee, das serieus irritantHeb ik ook altijd met schoenen! Hoewel ze laatst wel schoenen in mijn maat hadden
Ik had namelijk schoenen voor in de gymzaal nodig... Hele mooie gekocht!
Wel bij de mannenafdeling, maar who cares? Ik wil geen roze sportschoenen
![]()
Gebeurt mij ook altijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef tomttt het volgende:
Laat het een troost voor je zijn dat ze de schoenen die ik wilde niet in mijn maat hadden![]()
Wat heb je dan? Maat 50?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook altijdHebben ze ze maar tot 45 en heeel soms tot 46 lopen
Ja daar heb ik wat aan
48quote:
Goh, die heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aah zo.. Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten he [afbeelding]
Uhuhquote:
Ja, ik slaap alquote:
Aaaahwquote:
quote:
jupquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Nog mensen de stad in vanavond??
ik sla een weekendje overquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Nog mensen de stad in vanavond??
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef tomttt het volgende:
Hallo Hengeloërs!![]()
Ik wil hierbij de heren van de Trekturk bedanken voor de fantastische bamischijven![]()
Vertel?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft iemand die ruzie in Genux nog meegemaakt?![]()
Ja, was vlak nadat ik wegging... Vriend van mij vertelde dat een uitsmijter op een gegeven moment op de grond lag... Mensen met bloed op hun gezicht enzo...quote:
Idd, smeuïge verhalen willen we horenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar ik heb daar nog nooit trammelant mee gemaakt en ik kom daar al best wel lang! Uitsmijters zijn heel aardig en daar is echt waar nooit gezeik!![]()
Ik spreek vanavond een vriendin van mij wel... Die is ook tot het eind gebleven. Misschien dat zij er meer van af weet![]()
Al is het natuurlijk leuker om ramptourist te zijn en vanaf een veilige afstand toe te kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, smeuïge verhalen willen we horen
Ja, mits filmpjes en foto'squote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef tomttt het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk leuker om ramptourist te zijn en vanaf een veilige afstand toe te kijken![]()
Iddquote:
Open er een topic overrrrrquote:Op maandag 2 juli 2007 02:36 schreef Bravebart het volgende:
Klacht: Word bestanden die niet gedelete kunnen worden![]()
Ja, en die gaat dan weer binnen een post of dicht en ik heb weer een ban aan mn broekquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en die gaat dan weer binnen een post of dicht en ik heb weer een ban aan mn broek
Gaat niet snel dicht hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 02:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Ik ga zo ff een topic openen... Momentje
Edit: Usernames van Fokkers. Soms denk ik echt...
Ik denk dattie heul snel dicht gaat, maar ik hoop het niet!
Tis een serieus topic!![]()
Nee ik ging uitslapen tot eh 3 uur ofzoquote:Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef Bakakame het volgende:
Middag
Ging iemand gister eigenlijk nog naar het Straattheater?
Was dat ?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef Bakakame het volgende:
Middag
Ging iemand gister eigenlijk nog naar het Straattheater?
Al jarenquote:
Whehequote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef bierbart het volgende:
ik lag om 11 uur al in bed..had er geen zin meer in.. hele zondag brak zijn en doen.. en toen nog ff naar t straattheater! patat eten
en toen milkshake drinken.. was meteen weer goed in orde
quote:
Toch wel een aardbeienmilkshake he?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef bierbart het volgende:
ik lag om 11 uur al in bed..had er geen zin meer in.. hele zondag brak zijn en doen.. en toen nog ff naar t straattheater! patat eten
en toen milkshake drinken.. was meteen weer goed in orde
Nee, banaan (mits zelfgemaakt) is veel beter.quote:
Ik had vanille!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:59 schreef tomttt het volgende:
[..]
Nee, banaan (mits zelfgemaakt) is veel beter.Indien niet zelfgemaakt vanille.
![]()
quote:
Dr. Philquote:
http://www.allgreatquotes.com/drphil_mcgraw_quotes.shtmlquote:Op maandag 2 juli 2007 18:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
"You can't change what you don't acknowledge.... Hmm key?"
Wtf, is dat van nu ?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De Haydnlaan staat weer onder hoor![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf, is dat van nu ?
Dat ding staat trouwens zo ongeveer bij elke regenbui blank
Teringquote:
Ziet er leuk uit!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Beeetje nat daarquote:Op maandag 2 juli 2007 19:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle tunnels die ik onderweg tegenkwam gisteren stonden mensen tot de knieën in!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Hier geen last van de regen gehad, maar ik heb wel gehoord dat zo'n beetje elke tunnel blank stond..![]()
Volgens teletekst minder kans op regen en ongeveer 20 gradenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef Bakakame het volgende:
Ik hoop wel dat 't met Tropical Night toch íéts beter is...![]()
heeel tropisch word t dus nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef tomttt het volgende:
[..]
Volgens teletekst minder kans op regen en ongeveer 20 graden![]()
Wees blij dat het beter wordt dan dat klote weer van gisterenquote:
daar heb je een punt..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wees blij dat het beter wordt dan dat klote weer van gisteren![]()
Welkomquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
Goeiemiddag, hier een geboren en getogen Hengeloër die er nog steeds woont![]()
Wist niet eens dat Hengelo hier een eigen topic had zeg![]()
gegroet mede Hengeloërquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
en waar in Hengelo woon jij ergens dan?quote:
oooh.. das best bij mij in de buurt!quote:
HOIquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nouquote:
we duimen voor je hoor!quote:
Hoeft niet hoor, ik ben toch wel 'over'quote:
Welkomquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
quote:
In 't Rot welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:38 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, zouden ze in Klein Driene en de rest van Hengelo nog geen internet hebben ?
Tja, dat verwacht je dan weer nietquote:
In het prachtige wijkje 't Rot is alles mooierquote:
Ken bestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef tomttt het volgende:
[..]
In het prachtige wijkje 't Rot is alles mooier
(en saaier)
He, de Grundel, daar heb ik op gezetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef bierbart het volgende:
Ik weet niet eens in welke wijk ik woon![]()
ze zeggen Groot-Driene.. en dan Nijhofshoek/Anninkshoek.. en toen de huizen hier koophuizen werden woonden we ineens in de Grundelkunnen ze er meer voor vragen.. dus in welke wijk ik woon????
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
He, de Grundel, daar heb ik op gezeten
Wanneer, welk gebouw ?quote:
Owquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef tomttt het volgende:
Ik ben begonnen aan de Deurningerstraat (2 jaar), daarna 3 jaar Grundellaan en het laatste jaar aan Bataafse Kamp. Geslaagd in 2002.
Jij?
Bataafse Kamp!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef tomttt het volgende:
Ik ben begonnen aan de Deurningerstraat (2 jaar), daarna 3 jaar Grundellaan en het laatste jaar aan Bataafse Kamp. Geslaagd in 2002.
Jij?
Ik woon niet in Groot Driene en ik heb internetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:38 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, zouden ze in Klein Driene en de rest van Hengelo nog geen internet hebben ?
Dus je woont wel in Groot Driene ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bataafse Kamp!
[..]
Ik woon niet niet in Groot Driene en ik heb internet![]()
Ja, haha, pwndquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb ook op de Grundel gezetenGeslaagd in 2005!
Deurningerstraat, Grundellaan en die school in de stad... Heb er allemaal op gezeten!![]()
VWOquote:
Kakquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken zoooveel mensen van jouw oude klas
Ja idd... Daar zaten wat kakmeisjes bijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kak
Ik ken alleen iedereen van gezichtMaar dan ook iedereen
Zouden ze eens medicijnen voor moeten uitvinden
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja idd... Daar zaten wat kakmeisjes bij![]()
quote:
Je lultquote:
Ik had maar een stuk of 3 meisjes in de klasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke beetje dan...
MAAAAAAR
je had wel veel ijdeltuitjes in de klas
Ja ik bedoel dus mensen die ook toen in 6 VWO zatenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had maar een stuk of 3 meisjes in de klasNT klas he
![]()
Das wel heel lang geleden, dus ik weet ze niet allemaal meer, maar hier de eerste die in mij opkomen: Zonjee, Stulp, Ten Tusscher, Hermans, Creighton (ofzoiets, knakker van Frans), Kienhuis, Van der Waay, Du Sart en Eshuis.quote:
Zonjee --> Economie dacht ik... Nooit gehad verderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef tomttt het volgende:
Das wel heel lang geleden, dus ik weet ze niet allemaal meer, maar hier de eerste die in mij opkomen: Zonjee, Stulp, Ten Tusscher, Hermans, Creighton (ofzoiets, knakker van Frans), Kienhuis, Van der Waay, Du Sart en Eshuis.
Die goeie ouwe tijd...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het denk ik leuk om over mijn superleuke periode op de Grundel te hebben![]()
En uiteraard tijdens de les al een sjekkie pielenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
WinkelhorstZo'n grappige kerel. Hij heeft ons een keer met een versje alle bijv. naamwoorden die VOOR het zelfs. naamwoord moeten geleerd
En wie het versje niet kende kreeg straf
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef tomttt het volgende:
En uiteraard tijdens de les al een sjekkie pielen![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
Slaap lekker alvast! Ik moet morgen werken om 07:45![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oja!!! En met zijn bril op zijn voorhoofd
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker alvast! Ik moet morgen werken om 07:45![]()
Ik ben zó niet wakker.quote:
Ken ik allebei nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:39 schreef Mark-Hgl het volgende:
Grundel? Huib Geboers is de enige leraar die ik ken die daar les gegeven heeft (wiskunde)... en ene Hogedoorn (geschiedenis geloof ik)...
Ik ook nietquote:
quote:
Nee, hier ook bliksemquote:
Jawelquote:
quote:
quote:
Bijna even leuk als mijn weekend dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ehmm zaterdag werken... Zondag naar oma
Leukerquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bijna even leuk als mijn weekend dus
Vrijdag eerst pokeren en dan de stad en zaterdag waarschijnlijk ook stad in. Het lijkt een goed weekend te wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Jojoortje het volgende:!
Nog leuke plannen voor 't weekend mensen?
Is jouw oma zo leuk ?quote:
Pokeren!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef tomttt het volgende:
[..]
Vrijdag eerst pokeren en dan de stad en zaterdag waarschijnlijk ook stad in. Het lijkt een goed weekend te worden![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs als ik zaterdag tot 4/5 uur ben uitgeweest zet ik nog de wekker om 11 uur om naar oma te gaan met mama en meestal broer
![]()
Ik ook niet. Ik moet zaterdag in de tuin helpen bij mijn opa, maar dat heb ik maar afgezegd, omdat ik verwacht dat de zaterdagochtend ivm uitgaan een zware ochtend wordtquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zegt genoegDat doe ik echt nooit
Mijn oma's zijn ook dood![]()
Zaterdag pre-Tropical Night Party bij bierbart, dan Tropical Night, om zondagochtend om 7 uur weg te gaan richting Kroatiëquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Jojoortje het volgende:!
Nog leuke plannen voor 't weekend mensen?
Kleautvieaulquote:
Inderdaad, mevrouw Jojoortje, tijd om daar wat aan te gaan doen, wat u ?quote:
Geachte heer B.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Inderdaad, mevrouw Jojoortje, tijd om daar wat aan te gaan doen, wat u ?
Hoogachtend,
Bravebart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |