Net zoals de namaak-perenijsje van de ah. Die zijn bijna net zo goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee het zijn namaak-cornetto's, maar ze zijn wel oké verder
ik ga uitslapen en dan terug naar twentequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Bakakame het volgende:
My god, ik wou dat ik iets lekkers voor m'n keel had.
IJs, honingdrop, whatever.
Wat gaat iedereen morgen doen? Ik ga lekker shoppen!
In Enschede, dat wel![]()
Gosh! ik heb ook nieuwe kleren joh!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:28 schreef Bakakame het volgende:
Gosh, ik heb mooie nieuwe kleren joh!
En morgen lekker naar A'dam!
Jeej!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef tomttt het volgende:
Laat het een troost voor je zijn dat ze de schoenen die ik wilde niet in mijn maat hadden![]()
Dit gebeurt me gelukkig eigenlijk nooit, maar die krengen die ik wil hebben zijn eigenlijk gewoon te populair.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jeej!![]()
Nee, das serieus irritantHeb ik ook altijd met schoenen! Hoewel ze laatst wel schoenen in mijn maat hadden
Ik had namelijk schoenen voor in de gymzaal nodig... Hele mooie gekocht!
Wel bij de mannenafdeling, maar who cares? Ik wil geen roze sportschoenen
![]()
Gebeurt mij ook altijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef tomttt het volgende:
Laat het een troost voor je zijn dat ze de schoenen die ik wilde niet in mijn maat hadden![]()
Wat heb je dan? Maat 50?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook altijdHebben ze ze maar tot 45 en heeel soms tot 46 lopen
Ja daar heb ik wat aan
48quote:
Goh, die heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aah zo.. Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten he [afbeelding]
Uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |