eindelijk eensquote:
quote:
Ja nou, moet dat danquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
jeetje wat een inhoudloos draadje zo :s
al die smileys noem jij een gesprek?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, moet dat danHet is niet alleen lullen over Hengelo, maar met mensen uit Hengelo
tenminste zo zie ik dit soort topics
Ze zijn bijna niet te vinden in Hengelo. Daar moet je voor in Enschede zijn. Daar heb je Britain en volgens mij ook nog wat skate-shops.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef Pakspul het volgende:
Weet eigenlijk iemand waar je globe schoenen of iets in die richting in hengelo kunt kopen
Nope, heb er zaterdag nog een shirt gekochtquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Pakspul het volgende:
Brittian is volgens mij gesloten of heb ik dat verkeerd
Nee, dat is gewoon slap gelulquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
al die smileys noem jij een gesprek?![]()
en idd over hengelo zouden we ook snel uitgepraat zijn![]()
Kook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon slap gelulIk kan niet veel beter
Boehoequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boehoe
Zullen we een clubje oprichten [afbeelding]
Tofquote:
Ik een festini sinaasappelijsjequote:
Klopt, maar die hebben we niet in huisquote:
Wij hebben alleen van die gare Cornetto's, opzich ook lekker, maar die eet ik altijd alquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef tomttt het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben we niet in huis![]()
Toch niet de Cornetto's met aardbei?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wij hebben alleen van die gare Cornetto's, opzich ook lekker, maar die eet ik altijd al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |