En uiteraard tijdens de les al een sjekkie pielenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
WinkelhorstZo'n grappige kerel. Hij heeft ons een keer met een versje alle bijv. naamwoorden die VOOR het zelfs. naamwoord moeten geleerd
En wie het versje niet kende kreeg straf
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef tomttt het volgende:
En uiteraard tijdens de les al een sjekkie pielen![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
Slaap lekker alvast! Ik moet morgen werken om 07:45![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oja!!! En met zijn bril op zijn voorhoofd
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker alvast! Ik moet morgen werken om 07:45![]()
Ik ben zó niet wakker.quote:
Ken ik allebei nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:39 schreef Mark-Hgl het volgende:
Grundel? Huib Geboers is de enige leraar die ik ken die daar les gegeven heeft (wiskunde)... en ene Hogedoorn (geschiedenis geloof ik)...
Ik ook nietquote:
quote:
Nee, hier ook bliksemquote:
Jawelquote:
quote:
quote:
Bijna even leuk als mijn weekend dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ehmm zaterdag werken... Zondag naar oma
Leukerquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bijna even leuk als mijn weekend dus
Vrijdag eerst pokeren en dan de stad en zaterdag waarschijnlijk ook stad in. Het lijkt een goed weekend te wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Jojoortje het volgende:!
Nog leuke plannen voor 't weekend mensen?
Is jouw oma zo leuk ?quote:
Pokeren!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef tomttt het volgende:
[..]
Vrijdag eerst pokeren en dan de stad en zaterdag waarschijnlijk ook stad in. Het lijkt een goed weekend te worden![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs als ik zaterdag tot 4/5 uur ben uitgeweest zet ik nog de wekker om 11 uur om naar oma te gaan met mama en meestal broer
![]()
Ik ook niet. Ik moet zaterdag in de tuin helpen bij mijn opa, maar dat heb ik maar afgezegd, omdat ik verwacht dat de zaterdagochtend ivm uitgaan een zware ochtend wordtquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zegt genoegDat doe ik echt nooit
Mijn oma's zijn ook dood![]()
Zaterdag pre-Tropical Night Party bij bierbart, dan Tropical Night, om zondagochtend om 7 uur weg te gaan richting Kroatiëquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Jojoortje het volgende:!
Nog leuke plannen voor 't weekend mensen?
Kleautvieaulquote:
Inderdaad, mevrouw Jojoortje, tijd om daar wat aan te gaan doen, wat u ?quote:
Geachte heer B.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Inderdaad, mevrouw Jojoortje, tijd om daar wat aan te gaan doen, wat u ?
Hoogachtend,
Bravebart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |