Ja, ik slaap alquote:
Aaaahwquote:
quote:
jupquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Nog mensen de stad in vanavond??
ik sla een weekendje overquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Nog mensen de stad in vanavond??
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef tomttt het volgende:
Hallo Hengeloërs!![]()
Ik wil hierbij de heren van de Trekturk bedanken voor de fantastische bamischijven![]()
Vertel?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft iemand die ruzie in Genux nog meegemaakt?![]()
Ja, was vlak nadat ik wegging... Vriend van mij vertelde dat een uitsmijter op een gegeven moment op de grond lag... Mensen met bloed op hun gezicht enzo...quote:
Idd, smeuïge verhalen willen we horenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar ik heb daar nog nooit trammelant mee gemaakt en ik kom daar al best wel lang! Uitsmijters zijn heel aardig en daar is echt waar nooit gezeik!![]()
Ik spreek vanavond een vriendin van mij wel... Die is ook tot het eind gebleven. Misschien dat zij er meer van af weet![]()
Al is het natuurlijk leuker om ramptourist te zijn en vanaf een veilige afstand toe te kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, smeuïge verhalen willen we horen
Ja, mits filmpjes en foto'squote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef tomttt het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk leuker om ramptourist te zijn en vanaf een veilige afstand toe te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |