Ik meende hetquote:
Klopt, dat Marktplein is echt lelijk. Brinktoren ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
De rest..
Maar serieus: wat is er nou mooi aan dat plein? Waar zijn alle gezellige café pleintjes.
Idd, de hele binnenstad is rukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Klopt, dat Marktplein is echt lelijk. Brinktoren ook.
Je hebt gelijk, de binnenstad is echt lelijk. Maar ík heb hier wel een mooi uitzicht
Zit een verschil tussen gezellig en mooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, dat plein is idd niet zo mooi... Maar om nu te zeggen dat heel Hengelo dan lelijk is![]()
En we hebben heus wel veel gezellige cafeetjes enzo!![]()
Jaja, weet ik welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit een verschil tussen gezellig en mooi
Owquote:
Die zijn zo grappig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ze hadden het veel gezelliger kunnen maken. Gewoon alle cafeetjes rondom het grote plein! Allemaal terrassen buiten... Dan wordt het heus wel mooi. Nu zijn alle cafeetjes richting Pleintje
Oh en wat ik helemaal belachelijk vind zijn die fonteintjes voor het station!![]()
Vooral irritant als je op een zonnige middag met je vermoeide kop naar huis fietstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die zijn zo grappig.
Maar het is wel vreemd.
En die glitterweg voor het station is gewoon hartstikke irritant![]()
Gosh! Tentamens?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg alvast doei voor de komende 48 uur![]()
Succes joh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg alvast doei voor de komende 48 uur![]()
Tjaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Mazzelpik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |