Ha popjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, lieverds.
Mietjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef maedel het volgende:
ik zag die 299 in MyAT, en dacht "mooi dat ik die niet vol ga gooien"![]()
hallo allemaal!
Ik dacht hetzelfde als Maedel.quote:
Dat ligt niet aan mij,quote:
Ik zou als ik jou was als de sodemieter weg gaan. Je weet hoe vrouwen zijn, een en al psychologische oorlogsvoering. En goede psychologische oorlogsvoering gaat met heel veel lieve edoch dwingende woordjes.quote:
*kuch*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mij,![]()
dat ligt aan Vista![]()
Dat klapt er de hele tijd uit en dan ben ik weer alles kwijt![]()
En Vanidinges tikte vrolijk verder in DOS?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*kuch*
*giechel* *grinnik*
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mij,![]()
dat ligt aan Vista![]()
Dat klapt er de hele tijd uit en dan ben ik weer alles kwijt![]()
't is LYNX nog altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:05 schreef maedel het volgende:
[..]
En Vanidinges tikte vrolijk verder in DOS?![]()
Linkje staat in mijn sig, mutsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, had je nou geweblogd? Doe 's 'n linkje.
Dan had ik toch de goede, maar ik dacht het bericht te herkennenquote:
Je bent gewoon helderziendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan had ik toch de goede, maar ik dacht het bericht te herkennen.
da's leedvermaakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*kuch*
*giechel* *grinnik*
Naja, ze wist 't zelf uit ervaring ook van te voren.quote:
Nou ja, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik 200+ euri moest betalen voor een product wat dan vervolgens bluescreens geeft...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, ze wist 't zelf uit ervaring ook van te voren.
Volgens mij moeten we de volgende L topic meeting gewoon in Groningen houden en in de tijd die jij dan nodig hebt om haar PC wel stabiel te krijgen drinken wij alvast een drankje op de Grote Markt bij Hooghoutquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, ze wist 't zelf uit ervaring ook van te voren.
(trouwens, mijn vader, als computer expert, heeft mij ook menig maal uitgelachen wat dergelijke perikelen betreft)
Er zijn wel heel erg veel duurdere software pakketten die net zo instabiel zijn (we noemen bijv. SAP). Geld geeft nooit garantie in software land.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik 200+ euri moest betalen voor een product wat dan vervolgens bluescreens geeft...
En terugbrengen is natuurlijk geen optie... Ik heb nog niet geactiveerd...
Kijk, da's iets wat ik dus nooit meer doe. Mensen moeten zichzelf redden met hun computertjes. Ik heb mijn tijd beter te besteden. Ik help alleen als mensen scripties af moeten hebben ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we de volgende L topic meeting gewoon in Groningen houden en in de tijd die jij dan nodig hebt om haar PC wel stabiel te krijgen drinken wij alvast een drankje op de Grote Markt bij Hooghout
jij kan ook zo heerlijk vast slapenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Zo, dat geeft ongeveer wel weer hoe de relatie tussen mij en m'n zus is (ik 't hondje en m'n zus de kat, zeg maar)
Niet echt. Maar ik kan wel zeg maar, heel tevreden mijn eigen gang gaan, wat ik vergelijk met het slapen van dat hondje. En daar krijg ik mensen die me na zijn in mee, in het 'zijn' zeg maar.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je eigen gang gaan. Dat kan zo ontzettend heerlijk zijn. En zo ontzettend stom als andere mensen je dat niet laten doen.
Nouja, ik kan niet echt anders, omdat ik ja Asperger heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Je eigen gang gaan. Dat kan zo ontzettend heerlijk zijn. En zo ontzettend stom als andere mensen je dat niet laten doen.
Eerst seks en dan toch een onbevredigend einde?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Faithz het volgende:
MAEDEL!!!!
Wat een KUTfilmEerst sex en dan bij elkaar weg
Wat een onbevredigend einde!!!
![]()
klinkt als werksex zonder hoogtepuntquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Slechte sex.
Heb ik geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Slechte sex.
Ik ook nietquote:
oh, en of datquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Faithz het volgende:
Nee, goede sex. ZO lief![]()
![]()
![]()
Maar dan worden ze uit elkaar gehaalden we zullen nooit weten wat er daarna kwam
![]()
W0000000000000000000000000000000t dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef maedel het volgende:
[..]
oh, en of datsex was.
Ja, ik moest er ook van huilen van dat eind, gewoon van frustratie..
Heb je ook de alternative ending gezien?
Staat wel op de dvd![]()
Maar de seks zelf was wel lekker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik, zeg maar, wel.
In de trant van: Na een bar slechte week, je bedrinken, in een gaybar eindigen, versierd worden door wel een leuke jongen, daarmee uiteindelijk rollebollen, en dan de volgende ochtend wakker worden met het gevoel "Wat heb ik in godsnaam gedaan?".
Ja en nee. Ik was veel te gespannen.quote:
Ijdelheid!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
HEEEE NANKING!
*dramatisch in slow-motion naar NinKing toerent, en in de armen springt, begeleid door dramatisch aanzwellend vioolmuziekje...
Verwarrend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik was veel te gespannen.
Maar aan de andere kant denk ik er ook wel weer graag aan terug, zeg maar
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
pssst heb je m'n fotoboek al bekeken?
(*doet zijn username eer aan)
Goe goequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef wonderer het volgende:
Hoi Kinky. Hoe is het met jou?
Warrèmquote:
je bent al weer terug zeker? Het is maar heel kort, en verder kun je er weinig mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Faithz het volgende:
[..]
W0000000000000000000000000000000t dat heb ik gemist.
* Faithz is weer ff onbereikbaar
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Leuke foto's!
Vooral die laatste is echt schattig.
Ruilen?quote:
Ja ik heb nadien een hele lange tijd hierover zitten piekeren. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn bijna paranoide gevoelens aanmoest. Ik moet gewoon iemand lang kennen. Ik ben aldus tot de conclusie gekomen dat one-night stands niks voor mij is. Ik ben gewoon tegen mijn eigen grenzen aangelopen.quote:
Pretoogjes?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Pretoogjes?
Volgens mijn moeder kon ik, als kind zijnde, mensen zo strak en onbewogen aankijken met enorme blauwe ogen, dat ze er bijna een zenuwinzinking van kregen.
Wel leerzaam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik heb nadien een hele lange tijd hierover zitten piekeren. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn bijna paranoide gevoelens aanmoest. Ik moet gewoon iemand lang kennen. Ik ben aldus tot de conclusie gekomen dat one-night stands niks voor mij is. Ik ben gewoon tegen mijn eigen grenzen aangelopen.
"No Charges To Be Filed In Teacher Student Sex Scandal"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:34 schreef maedel het volgende:
[..]
je bent al weer terug zeker? Het is maar heel kort, en verder kun je er weinig mee.
Ik ben wel benieuwd wat er nou als kop in die krant staat, want dat kon ik niet lezen.
ahhh.. ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Stroekie het volgende:
Zo en nu zijn we weer bijna compleet met de vaste kern
eeh.. in Eindhoven geloof ik. Tussendoor ook nog wel in de Ardennen, maar ik heb altijd aan jullie gedacht hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef DR34M3R het volgende:
wat maak ik nu toch mee... NanKing terug, Nirak terug....
waar zijn jullie geweest?
en wat kom jij hier op een voor jouw vreemd tijdstip postenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef DR34M3R het volgende:
Yep. De enige echtequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
Dromer!
hihiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef DR34M3R het volgende:
Was JIJ dat?quote:
Eindelijk loop ik je een keer niet misquote:
Nu al? We ouwehoeren net zo lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef Nirak het volgende:
Ik kom morgen weer eens kijken, maar nu ga ik proberen om Faithz mee het bed ik te krijgen
Ach, soms komt dat zo uit...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat kom jij hier op een voor jouw vreemd tijdstip posten
en gisteren ook al![]()
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eindelijk loop ik je een keer niet mis
Ja, waar is Erikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Stroekie het volgende:
Zo en nu zijn we weer bijna compleet met de vaste kern
Weet ze wel, hoor, maar m'n gelaatsuitdrukkingen verschillen als dag en nacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maak maar een keer een close up van je ogen terwijl je lacht en laat dat aan je moeder zien![]()
.
Vrij naar Bert Visser, soms komt het bloemschikken niet zo goed uitquote:
Wat moet je in vredesnaam in Rotterdam?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
hihi.
Ik ben gewoon in Rotterdam geweest, ik heb alleen niet gepc-t de laatste tijd.
dat dus blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef NanKing het volgende:
Faithz en Nirak nog gefeli met jullie nieuwe huisje.
Ja, best wel. Sup?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
werd weer eens tijd he...
vlug er wordt op je gewachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef Faithz het volgende:
God en nu gebruikt ze dit topi..
OEH
Doeiiiiiiiiiiiiiii
....quote:
*terugzwaait*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn vriend is weg, hij werd om half tien gebeld of ie om tien voor tien bij de bios kon zijn, om een film van Quinten Tarantino te kijken.
Dat was effe snel zijn dus..
En goedenavond allemaal!![]()
What's up. Ofwel hoestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
....![]()
eens een n00b, altijd een n00b denk ik...
oooooooooohhhhhhh... .quote:
Ja, ik hou jullie bijna niet bij!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef NanKing het volgende:
Iew wat gaat 't snel hier (voor het lesbo topic van he)
.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oooooooooohhhhhhh... .![]()
Goed hoor. Beter dan menigeen zou verwachten gezien de omstandigheden
graag!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb een nieuw verhaal van Arthur af... *rest van zin tactisch in lucht hangen laat*
het is een heuse reunie vanavondquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing! Nu baal ik dat ik straks weer weg moet
!
Maar je moet toch ergens wonen waar het mooi is, toch niet tussen al dat beton? :-Squote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef NanKing het volgende:
Iew wat gaat 't snel hier (voor het lesbo topic van he)
.
@vani wat ik in Rdam moest, nou wonen![]()
.
Eh, dank jequote:Even je nieuwe foto's bekeken, je hebt echt mooie ogen. Je hebt iets heel moois over je (klinkt het al als geslijm dat is het nl niet
.
Ik ben hier waar ben jij!?quote:
ben je dronken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:09 schreef NanKing het volgende:
Ik heb jullie gewoon echt gemist ook nog enzoot, hihi.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat denk je dan van ons, stomme tuttebel!
Ik woon keimooi zal zo even een foto zoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar je moet toch ergens wonen waar het mooi is, toch niet tussen al dat beton? :-S
Je hebt iets onschuldigs over je, ik denk idd dat dat door Asperger komtquote:Eh, dank je
Die uitstraling zal wel te maken hebben met dat ik Asperger heb. 'k Heb er wel vaker zulks daarover gelezen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat denk je dan van ons, stomme tuttebel!
En ik hád al niet zo'n zin.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu wil ik al helemaal niet meer naar een examenfeest!
U hebt mail.quote:
het wordt vast leuk Erikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo ook. Moet toch iemand ophalen die de weg wel weet
.
Ehm, laat ik je dit zeggen, ik vindt pas dat je mooi woont als je op een desolate fjord in Noorwegen woont, of bij een Fins meer 'in the middle of nowhere'. Of iets in die richting.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik woon keimooi zal zo even een foto zoeken.
Zolang er geen meisje met je gaan zoenen en dan merken dat je niet opgewonden wordt, is er vast niks aan de handquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk wordt het leuk, dat kan bijna niet anders. Maar ik heb op dit moment niet zo'n zin. Ik ga wel, en blijf tot laat, en drink wat, en heb plezier, maar op dit moment heb ik niet zo'n zin.
Nou, er zijn er nog meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Examenfeest is maar 1 keer.
Toch veel plezier hoor erik!!!
die zijn de leukstequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
't Is wel de eerste versie.
die heb ik volgens mij ook nog niet gelezen ???quote:
Of dat 'ie d'r vol walging wegduwtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang er geen meisje met je gaan zoenen en dan merken dat je niet opgewonden wordt, is er vast niks aan de hand
Noorwegenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, laat ik je dit zeggen, ik vindt pas dat je mooi woont als je op een desolate fjord in Noorwegen woont, of bij een Fins meer 'in the middle of nowhere'. Of iets in die richting.
Mjah ok, maar mooi is ook maar relatief hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, laat ik je dit zeggen, ik vindt pas dat je mooi woont als je op een desolate fjord in Noorwegen woont, of bij een Fins meer 'in the middle of nowhere'. Of iets in die richting.
Truste dromerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
en ik ga jullie ook welterusten wensen... het was van korte duur, maar ik kom snel weer terug !![]()
Kritisch zijn is voor mij geen relatief begripquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah ok, maar mooi is ook maar relatief he.
Ik bedoelde keimooi in NLse (rotterdamse) begrippen whehehe.
* NanKing zoekt nog naar foto.
O, ik zat aan een feest van school te denken, maar van vrienden is ook leuk!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, er zijn er nog meer. Maar dan geeft die er weer eentje, waar ik beloof heen te gaan, en dan die weer.
Doe eens mailen jij, trouwensquote:
Ik heb 't niet eens op de pc staanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe eens mailen jij, trouwensDan kunnen die opmerkingen nog even mee in de laatste ronde.
Oh, dat mailt wel lastig ja... nou ja, als je tijd hebt, kun je dan de grote "dit moet helemaal anders" dingen even uittikken dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb 't niet eens op de pc staan.
Ik had 't nl allemaal uitgeprint (haat lezen op beelscherm).
Yupquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat mailt wel lastig ja... nou ja, als je tijd hebt, kun je dan de grote "dit moet helemaal anders" dingen even uittikken dan?
Eh, 'k was even bezig in 't [HOMO] topicquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef NanKing het volgende:
Is de rek er nu al uit hier?
Whehe, not my cup of tea die Josephquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, 'k was even bezig in 't [HOMO] topic
Iets met Joseph Fiennes en diens apetijtelijke uiterlijk
maar voor de dames van het L topic moet je er dan ook eerlijk bij vertellen dat er mensen waren die vonden dat Hellen Mirren op die foto een rare tiet heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, 'k was even bezig in 't [HOMO] topic
Iets met Joseph Fiennes en diens apetijtelijke uiterlijk
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar voor de dames van het L topic moet je er dan ook eerlijk bij vertellen dat er mensen waren die vonden dat Hellen Mirren op die foto een rare tiet heeft![]()
er zijn hier nu meer mensen die op dit moment het L en het H topic bekijkenquote:
hier zoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Waar is die tiet dan?
klik maar op bovenstaande linkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef NanKing het volgende:
Ja, zitten ze ons een beetje lekker te maken met tieten en ik zie heul geen tieten.
In H, de dvd van Elisabeth Iquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Waar is die tiet dan?
Nouja, is Frida Hallgren, die Lena in Sa Som I Himmelen speelt, meer wat voor jou?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehe, not my cup of tea die Joseph.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:00 schreef NanKing het volgende:
Ik ben niet zo van blond maar ze heeft een leuk gezichtje.
Je moet d'r ook in actie hebben gezien om d'r te waarderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef NanKing het volgende:
Voor de rest ken ik haar overigens niet.
Ja, daar is wel iets vreemds aan...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier zo
http://images.barnesandnoble.com/images/11140000/11146905.jpg
Ik zie dat ze 'm bij de bieb hebben, daar moet ik morgen toch heen dan huur ik 'm welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je moet d'r ook in actie hebben gezien om d'r te waarderen.
Zelfs ik, als diehard homo, was er gecharmeerd van.
Gelukkig gaat het om de inhoud. Toch toch toch?quote:
Tuulkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het om de inhoud. Toch toch toch?
Ah, ok.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn hier nu meer mensen die op dit moment het L en het H topic bekijken
en je wordt hier dus bedankt voor een post die je in het H topic gemaakt hebt over dat Kutkind
Altijd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het om de inhoud. Toch toch toch?
Geil niet, maar ik ben wel een keer als een blok voor iemand gevallen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Altijd?
Soms word je toch ook ineens geil van iemand die je niet of nauwelijks kent?
(ik iig wel! Hoewel dat niet zo heel vaak meer voorkomtl)
meestal speelt zich dat alleen maar in mijn hoofd af, maar een enkele keer verlies ik dus wel de controle en dan ga ik hakkelen, of struikel over m'n eigen benenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geil niet, maar ik ben wel een keer als een blok voor iemand gevallen ja
Slaap zacht lieve Nanniequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef NanKing het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar bed.
voor wie wil
.
Ja ook, maar ik heb ook weleens dat letterlijk het water in mijn mond loopt als ik iemand zie(meestal een vrouw, dan krijg ik een heel tintelend gevoel in mijn borsten en tussen mijn benen, heel vervelend (lees lastig)af en toe)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geil niet, maar ik ben wel een keer als een blok voor iemand gevallen ja
Still here.. en ik heb mezelf nog niet van een dak afgegooidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was als de sodemieter weg gaan. Je weet hoe vrouwen zijn, een en al psychologische oorlogsvoering. En goede psychologische oorlogsvoering gaat met heel veel lieve edoch dwingende woordjes.
Kriebels in mijn buik, da's alles. Ongewenste erotische opwinding, nope.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik heb ook weleens dat letterlijk het water in mijn mond loopt als ik iemand zie(meestal een vrouw, dan krijg ik een heel tintelend gevoel in mijn borsten en tussen mijn benen, heel vervelend (lees lastig)af en toe)
Met mannen heb ik dat niet meer zo sinds ik mijn vrined heb leren kennen, bij hem heeft dat gevoel bijna vier jaar geduurd, elke keer als ik hem zag, en nu heb ik dat nog af en toe(na 8 jaar)
Ja, wel een beetjequote:Hmmmm, volgens mij teveel info?
Dat heb ik dus een keer meegemaakt (en daarna zag ik hem nog een paar keer). Ik kon op zich wel normaal met hem praten, maar ik probeerde toch "de juiste indruk" te maken in plaats van mezelf te zijn. En dat gaat natuurlijk grandioos fout.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meestal speelt zich dat alleen maar in mijn hoofd af, maar een enkele keer verlies ik dus wel de controle en dan ga ik hakkelen, of struikel over m'n eigen benen![]()
Sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kriebels in mijn buik, da's alles. Ongewenste erotische opwinding, nope.
[..]
Ja, wel een beetje
Je bent ook nog niet heroine gaan spuiten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:34 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Still here.. en ik heb mezelf nog niet van een dak afgegooid
zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een keer meegemaakt (en daarna zag ik hem nog een paar keer). Ik kon op zich wel normaal met hem praten, maar ik probeerde toch "de juiste indruk" te maken in plaats van mezelf te zijn. En dat gaat natuurlijk grandioos fout.
Maar goed, hij zit weer in australie en ik hier dus ik zie hem nooit meer
Ik weet niet of ie zelf nog wil. Volgens mij heeft ie het prima naar zijn zin als tour-operator.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg nooit nooit
it's a small world afterall
en eenmaal de smaak van een Nederlands publiek te pakken, dan wil hij vanzelf nog wel eens terug
Wees maar blij dat je geen man bent, danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Sorry![]()
ehm, moge het duidelijk zijn dat ik dat dus wel heb...
En laat ik het maar daarbij laten.Ben moe, helder denken gaat volgens mij niet zo goed meer![]()
hij organiseert alleen maar, of kan je hem er ook erbij boeken ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie zelf nog wil. Volgens mij heeft ie het prima naar zijn zin als tour-operator.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ook hier mensen, ik ga naar bed
Hij doet rondleiding/trektochtenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij organiseert alleen maar, of kan je hem er ook erbij boeken ?
Oeh, da's gaaf. In de outback en zo???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij doet rondleiding/trektochtenIk wil naar Oz!
Nou ja, toch maar niet. Ik geniet liever van mijn dromen
maar dat moet ook: kun je er lekker over door fantaserenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Faithz het volgende:
Nee, goede sex. ZO lief![]()
![]()
![]()
Maar dan worden ze uit elkaar gehaalden we zullen nooit weten wat er daarna kwam
![]()
Google, ick. Eng wat je over iets of iemand te weten kan komen via internet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef Viking84 het volgende:trouwens.
Ik heb ergens een oproepje geplaatst en heb al 4 reacties gehad, maar tot nu toe zit er nog niks bij waarvan ik denk: jottem!
De eerste deed een googlecheck met mijn mailadres, waarin mijn fokaccount staat. Die kwam dus bij mijn fotoboek uit en wist direct alles van me. Dat overkomt me geen tweede keer, dus mail ik nu iedereen die reageert met een ander e-mailadres terug
. De tweede die reageerde heeft nog niet teruggemaild, de derde was m'n type niet en de vierde is een beetje aan de oude kant en heeft een zoon van 13 .... zucht... zijn er ook normale vrouwen van 30-40 die er leuk uitzien en géén kinderen hebben? (op die laatste heb ik wel gereageerd trouwens, ze stuurde zo'n lieve reactie, maar kinderen.....
).
http://youtube.com/watch?v=vljL1VyOJNAquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef wonderer het volgende:
Youtube linkje?(niet dat lesbo seks me trekt (:')) maar nu ben ik nieuwsgierig
)
nee hoor, ik ben er ook alquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:30 schreef maedel het volgende:
*Ochtendploeg meldt zich.
nou is iedereen weg zeker?![]()
dat jij met kindjes nog tijd hebt om te fokken 's morgensquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik niet, ga eerst de kindjes naar school brengen, dan ga ik aan de cappucino en eet ik een bammetje.
Had ik nu nog geen zin in.
Ja hoor, heb net nieuwe gemaakt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:31 schreef maedel het volgende:
is er nog koffie?
Die cappuchino spreekt mij ook wel aan moet ik zeggen![]()
Ik maak altijd alles klaar voordat ze opstaan(brood enzo) dan haal ik ze uit bed, help met aankleden(kunnen ze best zelf, maar dat gaat langzamer)en doe hun haren. Dan eten ze hun brood en zit ik effe achter de comp.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat jij met kindjes nog tijd hebt om te fokken 's morgens. Of zitten zelf ook braaf aan hun bammetje?
Lekker!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, heb net nieuwe gemaakt!
Moet voor mezelf effe nieuwe maken, heb hem net op!quote:
Jij vind tennis alleen maar leuk omdat er mooie vrouwenlichamen op het veld staan te dartelenquote:
Volgens mij is ze niet de enige.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jij vind tennis alleen maar leuk omdat er mooie vrouwenlichamen op het veld staan te dartelen![]()
Heninquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jij vind tennis alleen maar leuk omdat er mooie vrouwenlichamen op het veld staan te dartelen![]()
ik ben effe aan het werk if you don't mind...quote:
Voor die fijne paycheque aan het eind van de maand.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:33 schreef Nirak het volgende:
werken? waar is dat nou weer goed voor?
O, wat lief!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Voor die fijne paycheck aan het eind van de maand.
En in mijn geval voor 200.000+ inwoners van Eindhoven![]()
ja, tuurlijkquote:
Dankjewel.quote:
Nee, dat vind ik niet zo'n goed gevoel eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef Nirak het volgende:
toch fijn dat ik ook meebetaal aan het salaris van maedelGraag gedaan hoor meid!
Het geeft een heerlijk gevoel dat al die burgers meebetalen aan je salaris toch ?
Ja, niets voor niets natuurlijk, ze had ook tuinen kunnen gaan omspitten en dan had er misschien wel een hork gezeten die het puur voor zijn eigen gewin deed, Maedel doet het om ons te helpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef Nirak het volgende:
toch fijn dat ik ook meebetaal aan het salaris van maedelGraag gedaan hoor meid!
Het geeft een heerlijk gevoel dat al die burgers meebetalen aan je salaris toch ?
Je mag ook wel iets zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik als heel lief bisexueel meisje ook even komen zwaaien?
Ja, jij bent ook niet lesbeau!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk!
meer meer we willen meer!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Pien85 het volgende:
Iets zeggen? ehm... hoi?
hoi!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Pien85 het volgende:
Iets zeggen? ehm... hoi?
Vakantie? Neuh, hard aan het werk maar ik heb www.wimbledon.comquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef maedel het volgende:
Gelukkig hebben Faithz en Nirak vakantie (denk ik) en is de verhouding pot/nietpot hier nog een beetje in balans
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik als heel lief bisexueel meisje ook even komen zwaaien?
Hey, foto's zat in m'n FoBoquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Faithz het volgende:
[..]Heb je de regels niet gelezen??!
Eerst een foto, dan pas zwaaien![]()
Bluffen kan helpen tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, foto's zat in m'n FoBo
En besides, stond heel niet in de regels
Je bent gewoon nog niet uit de kast.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook niet lesbeau!
Edit: ik ook niet trouwens![]()
Ja super herkenbaar enzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb ook een fobo!
Dat zei ik nietquote:
Ik ben er half uit, maar ik vind mannen ook gewoon zo leuk...quote:
Ja, die heb ik gelezen, waarom ben je op zoek naar een oudere vrouw?quote:
Bi!quote:
omdat ik val op ouderquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gelezen, waarom ben je op zoek naar een oudere vrouw?
Waarom?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Faithz het volgende:
Ieder zijn meug
WACHT
Hoe oud was je ook alweer james??
Ach, ik val ook op oudere mannen, vrouwen maakt niet zoveel uit, de leeftijd...Als ze maar "iets" hebben, das alleen zo vaag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat ik val op ouder. Vraag me niet waarom, maar oudere vrouwen maken meer indruk op mij dan leeftijdsgenoten.
ja dat "iets" is idd nogal vaag. Ik merk alleen wel dat meisjes van mijn eigen leeftijd dat "iets" niet hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, ik val ook op oudere mannen, vrouwen maakt niet zoveel uit, de leeftijd...Als ze maar "iets" hebben, das alleen zo vaag.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Och, even traag van begrip
Ik ben 27, maar dat had ik al vermeld in haar fobo.![]()
Ik ben ook geen vrijgezel en val niet uitsluitend op vrouwen en ik heb kinderen, drie redenen waarom ik niet in aanmerking kom Faithz!![]()
onbegrijpelijk hèquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar jij hebt dus meer voorkeur voor mannen dan vrouwen![]()
Ik ook, maar wel vaak met wat korter haar, en niet al te lang(ehm, niet het haar, maar de lengte in totaal van de vrouw)quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat "iets" is idd nogal vaag. Ik merk alleen wel dat meisjes van mijn eigen leeftijd dat "iets" niet hebben. En ik val op vrouwelijke types
.
Ja, dat denk ik wel, ik ben og nooit verliefd geweest op een vrouw, maar ook maar 3 keer op een man(echt dan he)ik heb wel gevoelens gehad voor vrouwen(meisjes)quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar jij hebt dus meer voorkeur voor mannen dan vrouwen![]()
Dat weet ik niet, maar sowieso is het lastiger om een one-night-stand te hebben met een vrouw dan met een man, al is het maar omdat ik geen idee heb hoe ik dat aan zou moeten pakken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
Je hebt idd het nadeel dat de meeste lesbo vrouwen liever meteen gaan hokken ipv een one night stand
Nee, van hem welquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef Faithz het volgende:
Of wordt je van je vriend minder opgewonden van vrouwen![]()
huh? wel gevoelens gehad voor vrouwen, maar nooit verliefd geweest? of doel je op seksuele gevoelens? op de één of andere manier kan ik die dingen niet uit elkaar houden: ik kan niet 'alleen' seksuele gevoelens voor iemand hebben, er moet altijd meer zijn dan dat, hoe mooi de vrouw ook isquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel, ik ben og nooit verliefd geweest op een vrouw, maar ook maar 3 keer op een man(echt dan he)ik heb wel gevoelens gehad voor vrouwen(meisjes)
Ik word wel net zo opgewonden van vrouwen als van mannen. Zelfs meer, sinds ik mijn vriend heb, word ik van mannen minder opgewonden dan van vrouwen.
Hihi.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
onbegrijpelijk hè. Mannen kunnen heus heel lief, leuk en aardig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik op een man verliefd zou kunnen worden. Brr...
.
eens even kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:46 schreef Pien85 het volgende:
Hoe zit het met de verhoudingen hier tussen wel en niet lesbeau?
haha.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
Je hebt idd het nadeel dat de meeste lesbo vrouwen liever meteen gaan hokken ipv een one night stand
Dank je dat je mij vergeetquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
eens even kijken
Ikke: lesbeau
Faithz: lesbeau
Maedel: lesbeau
kinky: lesbeau
wondere: androfiel
tha eric: homeau
stroekie: homeau
vanitas: homeau
en nu is mijn geheugen kwa namen even op... wie helpt me verder?
Verliefdheid is er volgens mij in gradaties, op mijn vriend ben ik vanaf het begin helemaal gek geweest(zo erg dat ik helemaal de weg kwijt was)en op die andere jongens wat minder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
huh? wel gevoelens gehad voor vrouwen, maar nooit verliefd geweest? of doel je op seksuele gevoelens? op de één of andere manier kan ik die dingen niet uit elkaar houden: ik kan niet 'alleen' seksuele gevoelens voor iemand hebben, er moet altijd meer zijn dan dat, hoe mooi de vrouw ook is.
Ik kom weleens bij een lesbotent hier in Eindhoven...Maar daar is het net zo moeilijk hoor, je komt er niet tussen!quote:Verder is het sowieso lastig om een leuke vrouw te vinden als je in een heterowereldje zit. Ik ken eigenlijk helemaal geen lesbo's en omdat ik niet uitga, ben ik noodgedwongen aangewezen op het internet.
en Dr34m3r: heteroquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je dat je mij vergeet(maar ik ken jou ook niet).
Viking: lesbeau
Sitethief: bi (toh?)
Das ook leuk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat ons kent ons cultuurtje is minder leuk. Naja, dan maar via internet. Ook reuze spannend, hoor. Ik zit nu steeds m'n inbox te checken, want ik kreeg vanochtend weer een leuke reactie op m'n oproep
.
Kan ik me heel goed voorstellen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook eigenlijk alleen in de heterowereld, heb geen homovrienden (wel een paar, maar geen echt opzienbarend aantal).
En dat is soms best frustrerend.
Klikquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook eigenlijk alleen in de heterowereld, heb geen homovrienden (wel een paar, maar geen echt opzienbarend aantal).
En dat is soms best frustrerend.
aangezien ik slechthorend ben is dat toch de enige manier (ik kan totaal niet met mensen praten in lawaaierige omgevingen). En een voordeel is dat ik meteen weet of iemand de moeite waard is om veel tijd in te stekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das ook leuk!![]()
Succes hoor! Lijkt me toch best moeilijk.
quote:
Volgens mij had er iemand gereageerd met kinderen die best leuk wqs, maar je begint niet aan iem met kinderen? Waar heb ik dat nou weer gelezen?quote:
Hoi ik ben Nirakquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je dat je mij vergeet(maar ik ken jou ook niet).
Viking: lesbeau
Sitethief: bi (toh?)
die duurt best lang dus dat zit er dik inquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Heeft ze niet (anders had ze daar wel wat over gezegd, neem ik aan). En ze woont in hartje Amsterdam
. Ik heb nu even niets te doen, dus ik ga even naar Fingersmith kijken
. Als ik terug ben, zitten jullie vast al in deeltje 135, dus tot dan
.
Pas op de 5e datequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Heeft ze niet (anders had ze daar wel wat over gezegd, neem ik aan).
wie bedoel u ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Nirak het volgende:
Wie is die man?
Ik val ook op ouderquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat ik val op ouder. Vraag me niet waarom, maar oudere vrouwen maken meer indruk op mij dan leeftijdsgenoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |