Ijdelheid!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
HEEEE NANKING!
*dramatisch in slow-motion naar NinKing toerent, en in de armen springt, begeleid door dramatisch aanzwellend vioolmuziekje...
Verwarrend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik was veel te gespannen.
Maar aan de andere kant denk ik er ook wel weer graag aan terug, zeg maar
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
pssst heb je m'n fotoboek al bekeken?
(*doet zijn username eer aan)
Goe goequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef wonderer het volgende:
Hoi Kinky. Hoe is het met jou?
Warrèmquote:
je bent al weer terug zeker? Het is maar heel kort, en verder kun je er weinig mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Faithz het volgende:
[..]
W0000000000000000000000000000000t dat heb ik gemist.
* Faithz is weer ff onbereikbaar
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Leuke foto's!
Vooral die laatste is echt schattig.
Ruilen?quote:
Ja ik heb nadien een hele lange tijd hierover zitten piekeren. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn bijna paranoide gevoelens aanmoest. Ik moet gewoon iemand lang kennen. Ik ben aldus tot de conclusie gekomen dat one-night stands niks voor mij is. Ik ben gewoon tegen mijn eigen grenzen aangelopen.quote:
Pretoogjes?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Pretoogjes?
Volgens mijn moeder kon ik, als kind zijnde, mensen zo strak en onbewogen aankijken met enorme blauwe ogen, dat ze er bijna een zenuwinzinking van kregen.
Wel leerzaam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik heb nadien een hele lange tijd hierover zitten piekeren. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn bijna paranoide gevoelens aanmoest. Ik moet gewoon iemand lang kennen. Ik ben aldus tot de conclusie gekomen dat one-night stands niks voor mij is. Ik ben gewoon tegen mijn eigen grenzen aangelopen.
"No Charges To Be Filed In Teacher Student Sex Scandal"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:34 schreef maedel het volgende:
[..]
je bent al weer terug zeker? Het is maar heel kort, en verder kun je er weinig mee.
Ik ben wel benieuwd wat er nou als kop in die krant staat, want dat kon ik niet lezen.
ahhh.. ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Stroekie het volgende:
Zo en nu zijn we weer bijna compleet met de vaste kern
eeh.. in Eindhoven geloof ik. Tussendoor ook nog wel in de Ardennen, maar ik heb altijd aan jullie gedacht hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef DR34M3R het volgende:
wat maak ik nu toch mee... NanKing terug, Nirak terug....
waar zijn jullie geweest?
en wat kom jij hier op een voor jouw vreemd tijdstip postenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef DR34M3R het volgende:
Yep. De enige echtequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
Dromer!
hihiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:51 schreef DR34M3R het volgende:
Was JIJ dat?quote:
Eindelijk loop ik je een keer niet misquote:
Nu al? We ouwehoeren net zo lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef Nirak het volgende:
Ik kom morgen weer eens kijken, maar nu ga ik proberen om Faithz mee het bed ik te krijgen
Ach, soms komt dat zo uit...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat kom jij hier op een voor jouw vreemd tijdstip posten
en gisteren ook al![]()
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eindelijk loop ik je een keer niet mis
Ja, waar is Erikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef Stroekie het volgende:
Zo en nu zijn we weer bijna compleet met de vaste kern
Weet ze wel, hoor, maar m'n gelaatsuitdrukkingen verschillen als dag en nacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maak maar een keer een close up van je ogen terwijl je lacht en laat dat aan je moeder zien![]()
.
Vrij naar Bert Visser, soms komt het bloemschikken niet zo goed uitquote:
Wat moet je in vredesnaam in Rotterdam?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
hihi.
Ik ben gewoon in Rotterdam geweest, ik heb alleen niet gepc-t de laatste tijd.
dat dus blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef NanKing het volgende:
Faithz en Nirak nog gefeli met jullie nieuwe huisje.
Ja, best wel. Sup?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
werd weer eens tijd he...
vlug er wordt op je gewachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:56 schreef Faithz het volgende:
God en nu gebruikt ze dit topi..
OEH
Doeiiiiiiiiiiiiiii
....quote:
*terugzwaait*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn vriend is weg, hij werd om half tien gebeld of ie om tien voor tien bij de bios kon zijn, om een film van Quinten Tarantino te kijken.
Dat was effe snel zijn dus..
En goedenavond allemaal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |