What's up. Ofwel hoestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
....![]()
eens een n00b, altijd een n00b denk ik...
oooooooooohhhhhhh... .quote:
Ja, ik hou jullie bijna niet bij!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef NanKing het volgende:
Iew wat gaat 't snel hier (voor het lesbo topic van he)
.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oooooooooohhhhhhh... .![]()
Goed hoor. Beter dan menigeen zou verwachten gezien de omstandigheden
graag!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb een nieuw verhaal van Arthur af... *rest van zin tactisch in lucht hangen laat*
het is een heuse reunie vanavondquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing! Nu baal ik dat ik straks weer weg moet
!
Maar je moet toch ergens wonen waar het mooi is, toch niet tussen al dat beton? :-Squote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:00 schreef NanKing het volgende:
Iew wat gaat 't snel hier (voor het lesbo topic van he)
.
@vani wat ik in Rdam moest, nou wonen![]()
.
Eh, dank jequote:Even je nieuwe foto's bekeken, je hebt echt mooie ogen. Je hebt iets heel moois over je (klinkt het al als geslijm dat is het nl niet
.
Ik ben hier waar ben jij!?quote:
ben je dronken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:09 schreef NanKing het volgende:
Ik heb jullie gewoon echt gemist ook nog enzoot, hihi.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat denk je dan van ons, stomme tuttebel!
Ik woon keimooi zal zo even een foto zoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar je moet toch ergens wonen waar het mooi is, toch niet tussen al dat beton? :-S
Je hebt iets onschuldigs over je, ik denk idd dat dat door Asperger komtquote:Eh, dank je
Die uitstraling zal wel te maken hebben met dat ik Asperger heb. 'k Heb er wel vaker zulks daarover gelezen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat denk je dan van ons, stomme tuttebel!
En ik hád al niet zo'n zin.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu wil ik al helemaal niet meer naar een examenfeest!
U hebt mail.quote:
het wordt vast leuk Erikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo ook. Moet toch iemand ophalen die de weg wel weet
.
Ehm, laat ik je dit zeggen, ik vindt pas dat je mooi woont als je op een desolate fjord in Noorwegen woont, of bij een Fins meer 'in the middle of nowhere'. Of iets in die richting.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik woon keimooi zal zo even een foto zoeken.
Zolang er geen meisje met je gaan zoenen en dan merken dat je niet opgewonden wordt, is er vast niks aan de handquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk wordt het leuk, dat kan bijna niet anders. Maar ik heb op dit moment niet zo'n zin. Ik ga wel, en blijf tot laat, en drink wat, en heb plezier, maar op dit moment heb ik niet zo'n zin.
Nou, er zijn er nog meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Examenfeest is maar 1 keer.
Toch veel plezier hoor erik!!!
die zijn de leukstequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
't Is wel de eerste versie.
die heb ik volgens mij ook nog niet gelezen ???quote:
Of dat 'ie d'r vol walging wegduwtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang er geen meisje met je gaan zoenen en dan merken dat je niet opgewonden wordt, is er vast niks aan de hand
Noorwegenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, laat ik je dit zeggen, ik vindt pas dat je mooi woont als je op een desolate fjord in Noorwegen woont, of bij een Fins meer 'in the middle of nowhere'. Of iets in die richting.
Mjah ok, maar mooi is ook maar relatief hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, laat ik je dit zeggen, ik vindt pas dat je mooi woont als je op een desolate fjord in Noorwegen woont, of bij een Fins meer 'in the middle of nowhere'. Of iets in die richting.
Truste dromerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
en ik ga jullie ook welterusten wensen... het was van korte duur, maar ik kom snel weer terug !![]()
Kritisch zijn is voor mij geen relatief begripquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah ok, maar mooi is ook maar relatief he.
Ik bedoelde keimooi in NLse (rotterdamse) begrippen whehehe.
* NanKing zoekt nog naar foto.
O, ik zat aan een feest van school te denken, maar van vrienden is ook leuk!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, er zijn er nog meer. Maar dan geeft die er weer eentje, waar ik beloof heen te gaan, en dan die weer.
Doe eens mailen jij, trouwensquote:
Ik heb 't niet eens op de pc staanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe eens mailen jij, trouwensDan kunnen die opmerkingen nog even mee in de laatste ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |