Frezer is te laat, jij bent op tijd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:53 schreef G.Fawkes het volgende:
Ben ik te laat? Of te vroeg?
Makkelijke vent. Makkelijk voor hem ja. Je zal zelf maar zo'n vent hebben die z'n eigen kleding niet regelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en G. Fawkes jij laat je zuskje kelding voor jou uitzoeken en kopen?dat lijkt me zo tof zo'n makkelijke vent
Je zal maar zo'n vrouw hebben die je als vent verbiedt je eigen kleding te regelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je zal zelf maar zo'n vent hebben die z'n eigen kleding niet regelt..
tof toch kun je hem aan laten trekkenw at jij tof vindtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Makkelijke vent. Makkelijk voor hem ja. Je zal zelf maar zo'n vent hebben die z'n eigen kleding niet regelt.
Maar zolang daar zusjes voor zijn, vind ik het niet erg.
Als je dat zo erg vindt heb je maar een vent met (de door jou gewenste) stijl te zoeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof toch kun je hem aan laten trekkenw at jij tof vindtje hebt ook mannen die maar 1 broek hebben en daar altijd in lopen en die het geen ruk uitmaakt wat ze aan hebben
![]()
Dat is bahquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof toch kun je hem aan laten trekkenw at jij tof vindtje hebt ook mannen die maar 1 broek hebben en daar altijd in lopen en die het geen ruk uitmaakt wat ze aan hebben
![]()
Hier komen we wederom op het niet geheel onbelangrijke verschil tussen mannen en aankleedpoppen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof toch kun je hem aan laten trekkenw at jij tof vindt
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier komen we wederom op het niet geheel onbelangrijke verschil tussen mannen en aankleedpoppen...
het is niet dat het me niet boeit maar ik heb zo'n schijthekel aan shoppen zonder dat ik weet wat ik moet kopen. Daarom vind ik het wel fijn als iemand met me mee beslist....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]of iig samen gaan shoppen en dan een beetje inspraak hebben maar het beste is idd een man met smaak
maar goed als kleding ze niet boeit wil ik best wel een handje helpen
![]()
Dat kan alleen mijn topic zijnquote:
Oké.quote:
They will see us waving from such greatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Als het voor beide partijen werkt is er idd geen probleem.Postal Service
WGz.quote:
Ja, dat dus echt niet. Zoals de meeste vrouwen (in mijn ervaring) shoppen zou mij binnen een uur tot acute razernij drijven. Zet mij maar ergens aan de koffie en geef maar een belletje als je iets hebt wat ik moet passen. Shoppen voor de shopervaring en het mooie er vanaf kijken is zó niet aan mij besteed.quote:
samen shoppen voor hem dus. Shoppen voor mezelf doe ik alleen welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat dus echt niet. Zoals de meeste vrouwen (in mijn ervaring) shoppen zou mij binnen een uur tot acute razernij drijven. Zet mij maar ergens aan de koffie en geef maar een belletje als je iets hebt wat ik moet passen. Shoppen voor de shopervaring en het mooie er vanaf kijken is zó niet aan mij besteed.
Wederom een generalisatie, maar het is niet mijn ervaring dat shoppen voor hem zich beperkt tot (doelgericht) shoppen voor hem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
samen shoppen voor hem dus. Shoppen voor mezelf doe ik alleen wel
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wederom een generalisatie, maar het is niet mijn ervaring dat shoppen voor hem zich beperkt tot (doelgericht) shoppen voor hem.
Omdat Wet T-shirts met vrouwen daarin, cool zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
waarom gaat het nou steeds net regenen als ik de hond moet uitlaten.
Ja he, kleren kopen is het fijnst als je alleen bent. Ik begin ook steeds vaker alleen de stad in te gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
samen shoppen voor hem dus. Shoppen voor mezelf doe ik alleen wel
Weps.quote:
Nou ja, daar heb ik ook niets tegen. Het is beginnen bij de H&M, dan nog even bij vijftien andere winkels kijken en na drie uur gedreutel toch weer terug naar de H&M voor dat ene shirtje waar mijn nekharen van over mijn hoofd heen stijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar eigenl;ijk hoef ik nooit doelgericht te shoppen, hey ik heb ene half uur over ach ff bij de H&M kijken en vervolgens met iets eruit komen![]()
Had je maar voor een beroep moeten lerenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
De hele dag cijfers invoeren ook. Ik krijg nog eens RSI.
nee hoor want zoals ik al zei ik shop alleen als k evemn tijd te doden heb en daarna weer iets moet doen en zo shop ik toch de hele kledingkast bij elkaar. ik heb zelden dat ik eens een middagje ga shoppen, zeg maar nooit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik ook niets tegen. Het is beginnen bij de H&M, dan nog even bij vijftien andere winkels kijken en na drie uur gedreutel toch weer terug naar de H&M voor dat ene shirtje waar mijn nekharen van over mijn hoofd heen stijgen.
Dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Had je maar voor een beroep moeten leren![]()
Vertel eens!quote:
Na jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Vertel eens!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik ook niets tegen. Het is beginnen bij de H&M, dan nog even bij vijftien andere winkels kijken en na drie uur gedreutel toch weer terug naar de H&M voor dat ene shirtje waar mijn nekharen van over mijn hoofd heen stijgen.
Ik zit hier een beetje stage te lopen. Ik doe bedrijfskundige informatica aan de hbo. Ben bezig nu met MS Biztalk Server 2006quote:
My thoughts, your wordsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef CherryLips het volgende:
shoppen naar nutteloze coole dingetjes vind ik dat wel weer top. cd's, dvd's, boeken, etc. ik kan een hele middag in de mediamarkt hangen. Maar kleding?. Dat heb ik na twee winkels wel weer gezien en ben ik chagrijnig omdat niks me past.
Nee, je bent bezig met Fok!kenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit hier een beetje stage te lopen. Ik doe bedrijfskundige informatica aan de hbo. Ben bezig nu met MS Biztalk Server 2006
Jij bent echt mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef CherryLips het volgende:
shoppen naar nutteloze coole dingetjes vind ik dat wel weer top. cd's, dvd's, boeken, etc. ik kan een hele middag in de mediamarkt hangen. Maar kleding?. Dat heb ik na twee winkels wel weer gezien en ben ik chagrijnig omdat niks me past.
Dan ben ik jou én CL. Gelukkig winkel ik voor kleding meestal maar bij één winkelquote:
Toch niet bij de hogeschool Rotterdam?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, je bent bezig met Fok!ken.
Ik heb Juridisch management assistente afgerond, tijd terug. En daarna nog een jaar Officemanagement gedaan. Inmiddels 3 jaar werkzaam waarvan een half jaar bij een Hogeschool waar ik cijfertjes verwerk van studentjes.
Zeeman?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan ben ik jou én CL. Gelukkig winkel ik voor kleding meestal maar bij één winkel.
Werken in Rotterdam, waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Toch niet bij de hogeschool Rotterdam?
Daar shop ik babykleertjes voor mijn neefjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef Q. het volgende:
Zeeman?
Toch niet zo'n amsterdammer hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werken in Rotterdam, waar zie je me voor aan.
Een profiel checken is te moeilijk voor je?quote:
Bredaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een profiel checken is te moeilijk voor je?
Toffe stad hm?quote:
Nou zeg!quote:
Gelukkig is het in Rotterdam dolle pret.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:29 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou zeg!
Absoluut!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig is het in Rotterdam dolle pret.
Ermz, jahoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Absoluut!![]()
we zijn toch nog wel vriendjes he![]()
gelukkig maar. Ik d8 dat het een traditionele Rotterdam-Breda clash ging wordenquote:
Welneen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef G.Fawkes het volgende:
gelukkig maar. Ik d8 dat het een traditionele Rotterdam-Breda clash ging worden![]()
Wij zijn zo ruimdenkend en vergevingsgezindquote:
En huiswaarts.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Wij zijn zo ruimdenkend en vergevingsgezind![]()
ik snap em nietquote:
zoog het maar, dan had je er nog wat aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef webspider het volgende:
Ha, wat zuigt het werk toch weer heerlijk vandaag!.
Jij bent gek op zuigende regenbuien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
zoog het maar, dan had je er nog wat aan![]()
dat valt niet naar beneden dan of wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij bent gek op zuigende regenbuien?
What goes up, must come down!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
dat valt niet naar beneden dan of wel?
Korte samenvatting: Het gaat hard waaien. Vrouwen, doe geen jurk aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
wat liepen ze nou te janken gister met een weeralarm?
Dat denk je omdat je nog nooit iemand hebt zien hangen op de top.quote:
Onzin. het was: het gaat hard waaien, vrouwen, doe een jurk aan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Het gaat hard waaien. Vrouwen, doe geen jurk aan.
Er vielen wel tien druppels regen hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
wat liepen ze nou te janken gister met een weeralarm?
Hij is nog steeds tof, laten we dat even voorop stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Vertel nog eens wat leuks Q. Waarom ben je je tag kwijt?
moet ie gelijk maar even zijn broek even op zijn knieen doen? Kun je gelijk aan de slagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij is nog steeds tof, laten we dat even voorop stellen.
ola chickaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:37 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag!
kut. nu wordt het te moeilijk. Goed hoor met jou?quote:
gaat lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
kut. nu wordt het te moeilijk. Goed hoor met jou?
Jij was degene die je hier nog probeerde in te likken, dus laat me je vooral niet in de weg zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
moet ie gelijk maar even zijn broek even op zijn knieen doen? Kun je gelijk aan de slag
inlikken? Eerlijkheid is iets heel wat andersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij was degene die je hier nog probeerde in te likken, dus laat me je vooral niet in de weg zitten.
Dat ben ik uiteraard volledig met je eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
inlikken? Eerlijkheid is iets heel wat anders![]()
Dat is uiteraard een mogelijkheid. In dit specifieke voorbeeld (en met de specifiek gesuggereerde handelingen) waag ik het alleen dat te betwijfelen.quote:nu ben je gewoon jaloers![]()
blablaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ben ik uiteraard volledig met je eens.
[..]
Dat is uiteraard een mogelijkheid. In dit specifieke voorbeeld (en met de specifiek gesuggereerde handelingen) waag ik het alleen dat te betwijfelen.
nixxx past je nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Hmm straks even bekijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:38 schreef nixxx het volgende:
hey c_c heb een mailtje van weblog.nl teruggehad.. heel verhaal hoor
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:04 schreef nixxx het volgende:
komt een topic bij de dokter....
zei burdie dat?quote:
Heb je nixxx geprobeerd te passen dan?quote:
gewoon een kwestie van proppenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je nixxx geprobeerd te passen dan?![]()
i did not have sexual relations with that womanquote:
wij krijgen geen kinderenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Hoe leg ik dat nou weer aan onze kinderen uit?.
het was ook een weerwaarschuwing van nixxxquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Aarti het volgende:
het loopt hier niet echt storm he?
Halloquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Aarti het volgende:
wat een liefde!quote:
gadver, neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef nixxx het volgende:
voel de liefde!! geef je over!
sorry.. maar stel je eens voor.. dat je een knd met een stoppelbaard zoals de mijne ter wereld moet brengen.. het schuren.. de pijn... het bloed!!! wil je dat wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Nu vind ik je stom.
Net als jij he?quote:
dompel je onder in de warme sappen van het baarmoederlijke r&p sc gevoel.. keer terug naar de bron.. laat alles los..quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
sorry.. maar stel je eens voor.. dat je een knd met een stoppelbaard zoals de mijne ter wereld moet brengen.. het schuren.. de pijn... het bloed!!! wil je dat wel?
brandwonden in je liezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
sorry.. maar stel je eens voor.. dat je een knd met een stoppelbaard zoals de mijne ter wereld moet brengen.. het schuren.. de pijn... het bloed!!! wil je dat wel?
R&P SC is juist de reden waarom ik kots op liefdequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
dompel je onder in de warme sappen van het baarmoederlijke r&p sc gevoel.. keer terug naar de bron.. laat alles los..
en geschuurde vliezenquote:
maar blauwoog danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
R&P SC is juist de reden waarom ik kots op liefde![]()
blauwoog spreek ik niet zo vaak meer, wegens werkdruktequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar blauwoog danLitpho doet juist zo zijn best om tenminste 1 blauw oog te regelen
Wat hebben wij met liefde te maken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
R&P SC is juist de reden waarom ik kots op liefde![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
blauwoog spreek ik niet zo vaak meer, wegens werkdrukte![]()
stil jij.. ik ga je koppelen.. daar kan ik je fok-persona niet bij gebruikenquote:
Praat es niet over stormquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Aarti het volgende:
nee, was het maar waarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of bedoel je dat je er wel vaak bent maar dat er geen tijd verspild wordt aan praten, maar meteen![]()
![]()
![]()
![]()
mietjesautoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Praat es niet over storm
Het kostte moeite om de auto op de weg te houden![]()
jullie hebben me geleerd dat liefde kotsbaar isquote:
Nou, doe je bestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
stil jij.. ik ga je koppelen.. daar kan ik je fok-persona niet bij gebruiken
Ah. Dat. Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
jullie hebben me geleerd dat liefde kotsbaar is![]()
.. hmm ik heb nog eenquote:
zie bovenquote:
En dan hebben we het nog niet eens overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
jullie hebben me geleerd dat liefde kotsbaar is![]()
ik wil natuurlijke blauwe ogenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
.. hmm ik heb nog eenexemplaar in de aanbieding.. die heeft geen bezwaar als je hem blauwe ogen geeft denk ik..
verliefdheid is al helemaal vreselijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens oververliefdheid
!
quote:
Terecht. Accepteer geen substituut.quote:
het blauw is een natuurlijke reactie op een stomp voorwerp dat met liefde ingebracht is in de oogkasquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
het blauw is een natuurlijke reactie op een stomp voorwerp dat met liefde ingebracht is in de oogkasu ziet.. 100% natuurlijk
Vuige lust gevoelens mogen wel?quote:
natuurlijk blauwe ogen liggen voor iedereen onder hand/vuist bereikquote:
Van Aarti? Ik sluit niet uit dat ik me daar wel in schik.quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef Q. het volgende:
Eindelijk rust.
Plaat! Mede blauw-oogige Arier?quote:
*nieuw* na onze populaire cursus bloemschikken.. *nu* cursus Litpho schikken... reageer snel!! beperkt aanbod!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van Aarti? Ik sluit niet uit dat ik me daar wel in schik.
En hoe denk je over liefde en verliefdheid?quote:
wat benjij grappig vandaag, wat is er aan de handquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
*nieuw* na onze populaire cursus bloemschikken.. *nu* cursus Litpho schikken... reageer snel!! beperkt aanbod!!
dan ligt het aan de bestuurderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
745kg
Waarbij de deur nu wel aan de bestuurderskant moeilijker open gaat
Hij heeft AirwiNs favoriete lijdend voorwerp geleend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat benjij grappig vandaag, wat is er aan de hand![]()
Hime?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft AirwiNs favoriete lijdend voorwerp geleend.
Ehm, er is een andere auto schijnbaar tegenaan gekomen bij het inparkerenquote:
schurftandere autoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehm, er is een andere auto schijnbaar tegenaan gekomen bij het inparkeren![]()
Niets op de ruit geplakt ofzo, dus maar zelf proberen om recht te doen
Geen kinderen zonder liefde. Call me old-fashioned.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
En hoe denk je over liefde en verliefdheid?
checkt... nee.. geen TwisedDarling hier in huis.. jammer hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft AirwiNs favoriete lijdend voorwerp geleend.
rode wijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat benjij grappig vandaag, wat is er aan de hand![]()
Nu pas? Een schande is het, ik zeg het je!quote:
kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Geen kinderen zonder liefde. Call me old-fashioned..
bijnastadgenootmetvoornaamdieechtnietpastbijwatikbijjeverwachtquote:
mits met juiste vrouwquote:
Waar ga je wonen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
bijnastadgenootmetvoornaamdieechtnietpastbijwatikbijjeverwacht
Ook hier: accepteer geen substituut.quote:
vlakbijquote:
Shit. Ik ben zijn voornaam vergeten,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
bijnastadgenootmetvoornaamdieechtnietpastbijwatikbijjeverwacht
Dat is raar, want ik heb die niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef nixxx het volgende:
hmmmm Omschrijving
Voor elke zelfstandige woonruimte die u in Den Haag wilt betrekken en waarvan de kale huurprijs, onder EUR 615.01 of de kale koopprijs (zonder kosten koper en dergelijke) onder EUR 158.850,00 ligt, is een huisvestingsvergunning, ook wel woonruimtevergunning genoemd, vereist.
stomme ambtenaren!!!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef G.Fawkes het volgende:
bedrijfs chemische processen modelleren is : r
Dat had ik ook in Utrecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef nixxx het volgende:
hmmmm Omschrijving
Voor elke zelfstandige woonruimte die u in Den Haag wilt betrekken en waarvan de kale huurprijs, onder EUR 615.01 of de kale koopprijs (zonder kosten koper en dergelijke) onder EUR 158.850,00 ligt, is een huisvestingsvergunning, ook wel woonruimtevergunning genoemd, vereist.
stomme ambtenaren!!!
wat een toeval!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had ik ook in Utrecht.Mijn huis was 1 euro boven de vergunningprijs.
nerdquote:
Wat is daar trouwens het probleem mee. Gaat het dan om een bepaald inkomen ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had ik ook in Utrecht.Mijn huis was 1 euro boven de vergunningprijs.
dat is weer zoietsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is daar trouwens het probleem mee. Gaat het dan om een bepaald inkomen ofzo?
Je moet of een vast contract in de gemeente Utrecht hebben of al minimaal 3 jaar in Utrecht wonen om onder die grens (die in Utrecht nu op 185.000 oid ligt) te mogen kopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is daar trouwens het probleem mee. Gaat het dan om een bepaald inkomen ofzo?
Verscheidene dingen die ervoor in de plaats komen, maar niets wat het vervangt.quote:
kut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet of een vast contract in de gemeente Utrecht hebben of al minimaal 3 jaar in Utrecht wonen om onder die grens (die in Utrecht nu op 185.000 oid ligt) te mogen kopen.
Wat een smerige socialistische maatregel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet of een vast contract in de gemeente Utrecht hebben of al minimaal 3 jaar in Utrecht wonen om onder die grens (die in Utrecht nu op 185.000 oid ligt) te mogen kopen.
De teringquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, een fatsoenlijk inkomen welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
Utrecht zou wel gek zijn om mensen met een fatsoenlijk inkomen te weigeren.
Er zijn vast wel mensen in Utrecht die je geheel belangeloos in huis willen nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:14 schreef CherryLips het volgende:
goed, ik blijf m'n hele leven in Ede wonen zie ik al.
Als je een hypotheek van 185k kunt veroorloven, heb je niet noodzakelijkerwijs een fatsoenlijk inkomenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
Utrecht zou wel gek zijn om mensen met een fatsoenlijk inkomen te weigeren.
hypotheek... gewoon cash hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je een hypotheek van 185k kunt veroorloven, heb je niet noodzakelijkerwijs een fatsoenlijk inkomen
Ik woon in Den Haag....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen in Utrecht die je geheel belangeloos in huis willen nemen
En je zou niet verhuizen voor CL?quote:
In de plaats waar je een contract hebt wel, en dat geldt ook voor de regio: Nieuwegein, Zeist etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De tering
Dat betekend gewoon dat mocht je in de omgeving van Utrecht een baan krijgen, dat je helemaal geen kans hebt op een woning onder de 185k
Wie dan? M-M heeft al een kat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen in Utrecht die je geheel belangeloos in huis willen nemen
Een van de voordelen van een detacheerder.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
In de plaats waar je een contract hebt wel, en dat geldt ook voor de regio: Nieuwegein, Zeist etc.
Mijn bedrijfje heeft het hoofdkantoor in Utrect maar ik kreeg dat niet voor elkaar. Lang leve de flexibiliteit van een Groot Bedrijf. Ik kreeg ook al geen intentieverklaring "want daar doen we niet aan". Inmiddels heb ik al wel meer dan een jaar een vast contract.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een van de voordelen van een detacheerder.
"Hey baas, stuur me eens anderhalf jaar naar een klant in de regio Utrecht".
Als ik in dat stadium al ga toegeven aan haar, dan wordt er de komende veertig jaar over mij heen gelopen...quote:
Ze zei gisteren dat ze best in Scheveningen wil wonen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik in dat stadium al ga toegeven aan haar, dan wordt er de komende veertig jaar over mij heen gelopen...
In plaats van slechts de aankomende negenendertig jaar met al een jaar op de teller?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik in dat stadium al ga toegeven aan haar, dan wordt er de komende veertig jaar over mij heen gelopen...
Nee hoor, das de corporate.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:42 schreef nixxx het volgende:
jouw bedrijfje is belgisch
Vrijblijvende opmerkingen is ze goed in, totdat je haar een keer uitnodigt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zei gisteren dat ze best in Scheveningen wil wonen.![]()
Damn, you are good...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
In plaats van slechts de aankomende negenendertig jaar met al een jaar op de teller?.
Mooi, mijn appartement is eigenlijk toch niet geschikt voor twee mensen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijblijvende opmerkingen is ze goed in, totdat je haar een keer uitnodigt...
Oh? Waar ga jij dan wonen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mooi, mijn appartement is eigenlijk toch niet geschikt voor twee mensen.
Lijkt me een goed alternatief.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef Q. het volgende:
Nou, dan moet CL hier maar bij komen wonen he?
audrey(hepburn) is niet zo heel harig..quote:
Audrey Gallagher. Geen familie van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
audrey(hepburn) is niet zo heel harig..
Vergeleken met bier en mintdrop valt dat best meequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
Bier en muntdrop is toch niet zo'n heel geweldige combinatie.![]()
Drop smaakt eigenlijk nergens bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met bier en mintdrop valt dat best mee.
Ik vind het ook lekker, maar niet in combinatie met drank.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En toch is het een heule populair snoepje
Dropshot?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker, maar niet in combinatie met drank.![]()
Dramatisch overschat. Alhoewel een voormalig stamkroeghouder een poolse import had met oa. wodka en anijs die het concept wel recht deed.quote:
De woorden 'Pools' en 'drank' in één zin doen het meestal goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dramatisch overschat. Alhoewel een voormalig stamkroeghouder een poolse import had met oa. wodka en anijs die het concept wel recht deed.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef Q. het volgende:
Ik had nog een heel donker bier in de koelkast liggen maar dat is me toch ranzig!
Yupquote:
Dat klinkt inderdaad vies.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit was donker Amerikaans bier. Echt ranzig..
Merk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit was donker Amerikaans bier. Echt ranzig..
Mij lijkt het wel wat eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef Q. het volgende:
http://www.anchorbrewing.com/beers/anchorporter.htm
Nee, Guinness vind ik ook wel lekker, dit is aan de ene kant heel zoet en aan de andere kant gewoon heel smerig. Die Amerikanen kunnen geen bier brouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt het op Guinness? Dat vind ik op z'n tijd ook wel lekker namelijk.
Ik heb toch wel eens smakelijk amerikaans bier op, was gewoon een pilsener maar ik vond het erg lekker. Smaakte op de een of andere manier heel anders dan de gebruikelijke Nederlandse pils.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, Guinness vind ik ook wel lekker, dit is aan de ene kant heel zoet en aan de andere kant gewoon heel smerig. Die Amerikanen kunnen geen bier brouwen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb er echt even de zeik in omdat die studieadviseur zei dat ik bij de inschrijving aan kon geven dat ik chronisch ziek ben en dat zij dan vanzelf contact met me opnemen om alles, voor het begin van het studiejaar, te regelen. Maar ik ben nergens, maar dan ook nergens zoiets tegengekomen. Of ik ben gewoon blind geweest met het invullen van de formulieren, maar dat lijkt me stug.
En nu moet ik er gewoon weeer achteraan. Iets waar ik totaal niet op zit te wachten.
Fucking gedoe ook altijd.
Soms he, heel soms, baal ik enorm van chronisch ziek zijn. Maar meestal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb er echt even de zeik in omdat die studieadviseur zei dat ik bij de inschrijving aan kon geven dat ik chronisch ziek ben en dat zij dan vanzelf contact met me opnemen om alles, voor het begin van het studiejaar, te regelen. Maar ik ben nergens, maar dan ook nergens zoiets tegengekomen. Of ik ben gewoon blind geweest met het invullen van de formulieren, maar dat lijkt me stug.
En nu moet ik er gewoon weeer achteraan. Iets waar ik totaal niet op zit te wachten.
Fucking gedoe ook altijd.
Ik was het niet. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef dawg het volgende:
Oh, iemand heeft me toegevoegd op msn, en ik heb geen idee wie. Nu kan ik niet slapen.
Niet direct, nee. Ik heb wel een paar aliassen gebruikt naast Litpho, maar Bonnie? Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij ook geen Bonnie heet.
quickie butt heet bonnie maar ik weet niet of dat een optie isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij ook geen Bonnie heet.
Die ken ik niet. Dus zal wel niet. Ach, gewoon maar wachten tot ze (lijkt me) online is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quickie butt heet bonnie maar ik weet niet of dat een optie is
ene fokuser, heb dr gezien op de ONZmeet verder ken ik dr niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Dus zal wel niet. Ach, gewoon maar wachten tot ze (lijkt me) online is.
edit: je hebt wel gelijk trouwens. Wiesda?
Aai over je bol Q.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:31 schreef Q. het volgende:
Wat nou, goed?
Hime jarig? Gefeliciteerd Hime!quote:
Oef!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:34 schreef Godlike02 het volgende:
ugh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |