.. hmm ik heb nog eenquote:
zie bovenquote:
En dan hebben we het nog niet eens overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
jullie hebben me geleerd dat liefde kotsbaar is![]()
ik wil natuurlijke blauwe ogenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
.. hmm ik heb nog eenexemplaar in de aanbieding.. die heeft geen bezwaar als je hem blauwe ogen geeft denk ik..
verliefdheid is al helemaal vreselijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens oververliefdheid
!
quote:
Terecht. Accepteer geen substituut.quote:
het blauw is een natuurlijke reactie op een stomp voorwerp dat met liefde ingebracht is in de oogkasquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
het blauw is een natuurlijke reactie op een stomp voorwerp dat met liefde ingebracht is in de oogkasu ziet.. 100% natuurlijk
Vuige lust gevoelens mogen wel?quote:
natuurlijk blauwe ogen liggen voor iedereen onder hand/vuist bereikquote:
Van Aarti? Ik sluit niet uit dat ik me daar wel in schik.quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef Q. het volgende:
Eindelijk rust.
Plaat! Mede blauw-oogige Arier?quote:
*nieuw* na onze populaire cursus bloemschikken.. *nu* cursus Litpho schikken... reageer snel!! beperkt aanbod!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van Aarti? Ik sluit niet uit dat ik me daar wel in schik.
En hoe denk je over liefde en verliefdheid?quote:
wat benjij grappig vandaag, wat is er aan de handquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
*nieuw* na onze populaire cursus bloemschikken.. *nu* cursus Litpho schikken... reageer snel!! beperkt aanbod!!
dan ligt het aan de bestuurderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
745kg
Waarbij de deur nu wel aan de bestuurderskant moeilijker open gaat
Hij heeft AirwiNs favoriete lijdend voorwerp geleend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat benjij grappig vandaag, wat is er aan de hand![]()
Hime?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft AirwiNs favoriete lijdend voorwerp geleend.
Ehm, er is een andere auto schijnbaar tegenaan gekomen bij het inparkerenquote:
schurftandere autoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehm, er is een andere auto schijnbaar tegenaan gekomen bij het inparkeren![]()
Niets op de ruit geplakt ofzo, dus maar zelf proberen om recht te doen
Geen kinderen zonder liefde. Call me old-fashioned.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
En hoe denk je over liefde en verliefdheid?
checkt... nee.. geen TwisedDarling hier in huis.. jammer hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft AirwiNs favoriete lijdend voorwerp geleend.
rode wijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat benjij grappig vandaag, wat is er aan de hand![]()
Nu pas? Een schande is het, ik zeg het je!quote:
kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Geen kinderen zonder liefde. Call me old-fashioned..
bijnastadgenootmetvoornaamdieechtnietpastbijwatikbijjeverwachtquote:
mits met juiste vrouwquote:
Waar ga je wonen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
bijnastadgenootmetvoornaamdieechtnietpastbijwatikbijjeverwacht
Ook hier: accepteer geen substituut.quote:
vlakbijquote:
Shit. Ik ben zijn voornaam vergeten,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
bijnastadgenootmetvoornaamdieechtnietpastbijwatikbijjeverwacht
Dat is raar, want ik heb die niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef nixxx het volgende:
hmmmm Omschrijving
Voor elke zelfstandige woonruimte die u in Den Haag wilt betrekken en waarvan de kale huurprijs, onder EUR 615.01 of de kale koopprijs (zonder kosten koper en dergelijke) onder EUR 158.850,00 ligt, is een huisvestingsvergunning, ook wel woonruimtevergunning genoemd, vereist.
stomme ambtenaren!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |