nixxx past je nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef CherryLips het volgende:
shoppen naar nutteloze coole dingetjes vind ik dat wel weer top. cd's, dvd's, boeken, etc. ik kan een hele middag in de mediamarkt hangen. Maar kleding?. Dat heb ik na twee winkels wel weer gezien en ben ik chagrijnig omdat niks me past.
Hmm straks even bekijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:38 schreef nixxx het volgende:
hey c_c heb een mailtje van weblog.nl teruggehad.. heel verhaal hoor
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:04 schreef nixxx het volgende:
komt een topic bij de dokter....
zei burdie dat?quote:
Heb je nixxx geprobeerd te passen dan?quote:
gewoon een kwestie van proppenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je nixxx geprobeerd te passen dan?![]()
i did not have sexual relations with that womanquote:
wij krijgen geen kinderenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Hoe leg ik dat nou weer aan onze kinderen uit?.
het was ook een weerwaarschuwing van nixxxquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Aarti het volgende:
het loopt hier niet echt storm he?
Halloquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Aarti het volgende:
wat een liefde!quote:
gadver, neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef nixxx het volgende:
voel de liefde!! geef je over!
sorry.. maar stel je eens voor.. dat je een knd met een stoppelbaard zoals de mijne ter wereld moet brengen.. het schuren.. de pijn... het bloed!!! wil je dat wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Nu vind ik je stom.
Net als jij he?quote:
dompel je onder in de warme sappen van het baarmoederlijke r&p sc gevoel.. keer terug naar de bron.. laat alles los..quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
sorry.. maar stel je eens voor.. dat je een knd met een stoppelbaard zoals de mijne ter wereld moet brengen.. het schuren.. de pijn... het bloed!!! wil je dat wel?
brandwonden in je liezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
sorry.. maar stel je eens voor.. dat je een knd met een stoppelbaard zoals de mijne ter wereld moet brengen.. het schuren.. de pijn... het bloed!!! wil je dat wel?
R&P SC is juist de reden waarom ik kots op liefdequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
dompel je onder in de warme sappen van het baarmoederlijke r&p sc gevoel.. keer terug naar de bron.. laat alles los..
en geschuurde vliezenquote:
maar blauwoog danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
R&P SC is juist de reden waarom ik kots op liefde![]()
blauwoog spreek ik niet zo vaak meer, wegens werkdruktequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar blauwoog danLitpho doet juist zo zijn best om tenminste 1 blauw oog te regelen
Wat hebben wij met liefde te maken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
R&P SC is juist de reden waarom ik kots op liefde![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
blauwoog spreek ik niet zo vaak meer, wegens werkdrukte![]()
stil jij.. ik ga je koppelen.. daar kan ik je fok-persona niet bij gebruikenquote:
Praat es niet over stormquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef Aarti het volgende:
nee, was het maar waarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of bedoel je dat je er wel vaak bent maar dat er geen tijd verspild wordt aan praten, maar meteen![]()
![]()
![]()
![]()
mietjesautoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Praat es niet over storm
Het kostte moeite om de auto op de weg te houden![]()
jullie hebben me geleerd dat liefde kotsbaar isquote:
Nou, doe je bestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
stil jij.. ik ga je koppelen.. daar kan ik je fok-persona niet bij gebruiken
Ah. Dat. Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
jullie hebben me geleerd dat liefde kotsbaar is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |