Frezer is te laat, jij bent op tijd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:53 schreef G.Fawkes het volgende:
Ben ik te laat? Of te vroeg?
Makkelijke vent. Makkelijk voor hem ja. Je zal zelf maar zo'n vent hebben die z'n eigen kleding niet regelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en G. Fawkes jij laat je zuskje kelding voor jou uitzoeken en kopen?dat lijkt me zo tof zo'n makkelijke vent
Je zal maar zo'n vrouw hebben die je als vent verbiedt je eigen kleding te regelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je zal zelf maar zo'n vent hebben die z'n eigen kleding niet regelt..
tof toch kun je hem aan laten trekkenw at jij tof vindtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Makkelijke vent. Makkelijk voor hem ja. Je zal zelf maar zo'n vent hebben die z'n eigen kleding niet regelt.
Maar zolang daar zusjes voor zijn, vind ik het niet erg.
Als je dat zo erg vindt heb je maar een vent met (de door jou gewenste) stijl te zoeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof toch kun je hem aan laten trekkenw at jij tof vindtje hebt ook mannen die maar 1 broek hebben en daar altijd in lopen en die het geen ruk uitmaakt wat ze aan hebben
![]()
Dat is bahquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof toch kun je hem aan laten trekkenw at jij tof vindtje hebt ook mannen die maar 1 broek hebben en daar altijd in lopen en die het geen ruk uitmaakt wat ze aan hebben
![]()
Hier komen we wederom op het niet geheel onbelangrijke verschil tussen mannen en aankleedpoppen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tof toch kun je hem aan laten trekkenw at jij tof vindt
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier komen we wederom op het niet geheel onbelangrijke verschil tussen mannen en aankleedpoppen...
het is niet dat het me niet boeit maar ik heb zo'n schijthekel aan shoppen zonder dat ik weet wat ik moet kopen. Daarom vind ik het wel fijn als iemand met me mee beslist....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]of iig samen gaan shoppen en dan een beetje inspraak hebben maar het beste is idd een man met smaak
maar goed als kleding ze niet boeit wil ik best wel een handje helpen
![]()
Dat kan alleen mijn topic zijnquote:
Oké.quote:
They will see us waving from such greatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Als het voor beide partijen werkt is er idd geen probleem.Postal Service
WGz.quote:
Ja, dat dus echt niet. Zoals de meeste vrouwen (in mijn ervaring) shoppen zou mij binnen een uur tot acute razernij drijven. Zet mij maar ergens aan de koffie en geef maar een belletje als je iets hebt wat ik moet passen. Shoppen voor de shopervaring en het mooie er vanaf kijken is zó niet aan mij besteed.quote:
samen shoppen voor hem dus. Shoppen voor mezelf doe ik alleen welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat dus echt niet. Zoals de meeste vrouwen (in mijn ervaring) shoppen zou mij binnen een uur tot acute razernij drijven. Zet mij maar ergens aan de koffie en geef maar een belletje als je iets hebt wat ik moet passen. Shoppen voor de shopervaring en het mooie er vanaf kijken is zó niet aan mij besteed.
Wederom een generalisatie, maar het is niet mijn ervaring dat shoppen voor hem zich beperkt tot (doelgericht) shoppen voor hem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
samen shoppen voor hem dus. Shoppen voor mezelf doe ik alleen wel
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wederom een generalisatie, maar het is niet mijn ervaring dat shoppen voor hem zich beperkt tot (doelgericht) shoppen voor hem.
Omdat Wet T-shirts met vrouwen daarin, cool zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
waarom gaat het nou steeds net regenen als ik de hond moet uitlaten.
Ja he, kleren kopen is het fijnst als je alleen bent. Ik begin ook steeds vaker alleen de stad in te gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
samen shoppen voor hem dus. Shoppen voor mezelf doe ik alleen wel
Weps.quote:
Nou ja, daar heb ik ook niets tegen. Het is beginnen bij de H&M, dan nog even bij vijftien andere winkels kijken en na drie uur gedreutel toch weer terug naar de H&M voor dat ene shirtje waar mijn nekharen van over mijn hoofd heen stijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar eigenl;ijk hoef ik nooit doelgericht te shoppen, hey ik heb ene half uur over ach ff bij de H&M kijken en vervolgens met iets eruit komen![]()
Had je maar voor een beroep moeten lerenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
De hele dag cijfers invoeren ook. Ik krijg nog eens RSI.
nee hoor want zoals ik al zei ik shop alleen als k evemn tijd te doden heb en daarna weer iets moet doen en zo shop ik toch de hele kledingkast bij elkaar. ik heb zelden dat ik eens een middagje ga shoppen, zeg maar nooit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik ook niets tegen. Het is beginnen bij de H&M, dan nog even bij vijftien andere winkels kijken en na drie uur gedreutel toch weer terug naar de H&M voor dat ene shirtje waar mijn nekharen van over mijn hoofd heen stijgen.
Dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Had je maar voor een beroep moeten leren![]()
Vertel eens!quote:
Na jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Vertel eens!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik ook niets tegen. Het is beginnen bij de H&M, dan nog even bij vijftien andere winkels kijken en na drie uur gedreutel toch weer terug naar de H&M voor dat ene shirtje waar mijn nekharen van over mijn hoofd heen stijgen.
Ik zit hier een beetje stage te lopen. Ik doe bedrijfskundige informatica aan de hbo. Ben bezig nu met MS Biztalk Server 2006quote:
My thoughts, your wordsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef CherryLips het volgende:
shoppen naar nutteloze coole dingetjes vind ik dat wel weer top. cd's, dvd's, boeken, etc. ik kan een hele middag in de mediamarkt hangen. Maar kleding?. Dat heb ik na twee winkels wel weer gezien en ben ik chagrijnig omdat niks me past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |