Dropshot?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker, maar niet in combinatie met drank.![]()
Dramatisch overschat. Alhoewel een voormalig stamkroeghouder een poolse import had met oa. wodka en anijs die het concept wel recht deed.quote:
De woorden 'Pools' en 'drank' in één zin doen het meestal goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dramatisch overschat. Alhoewel een voormalig stamkroeghouder een poolse import had met oa. wodka en anijs die het concept wel recht deed.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef Q. het volgende:
Ik had nog een heel donker bier in de koelkast liggen maar dat is me toch ranzig!
Yupquote:
Dat klinkt inderdaad vies.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit was donker Amerikaans bier. Echt ranzig..
Merk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit was donker Amerikaans bier. Echt ranzig..
Mij lijkt het wel wat eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef Q. het volgende:
http://www.anchorbrewing.com/beers/anchorporter.htm
Nee, Guinness vind ik ook wel lekker, dit is aan de ene kant heel zoet en aan de andere kant gewoon heel smerig. Die Amerikanen kunnen geen bier brouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt het op Guinness? Dat vind ik op z'n tijd ook wel lekker namelijk.
Ik heb toch wel eens smakelijk amerikaans bier op, was gewoon een pilsener maar ik vond het erg lekker. Smaakte op de een of andere manier heel anders dan de gebruikelijke Nederlandse pils.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, Guinness vind ik ook wel lekker, dit is aan de ene kant heel zoet en aan de andere kant gewoon heel smerig. Die Amerikanen kunnen geen bier brouwen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb er echt even de zeik in omdat die studieadviseur zei dat ik bij de inschrijving aan kon geven dat ik chronisch ziek ben en dat zij dan vanzelf contact met me opnemen om alles, voor het begin van het studiejaar, te regelen. Maar ik ben nergens, maar dan ook nergens zoiets tegengekomen. Of ik ben gewoon blind geweest met het invullen van de formulieren, maar dat lijkt me stug.
En nu moet ik er gewoon weeer achteraan. Iets waar ik totaal niet op zit te wachten.
Fucking gedoe ook altijd.
Soms he, heel soms, baal ik enorm van chronisch ziek zijn. Maar meestal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb er echt even de zeik in omdat die studieadviseur zei dat ik bij de inschrijving aan kon geven dat ik chronisch ziek ben en dat zij dan vanzelf contact met me opnemen om alles, voor het begin van het studiejaar, te regelen. Maar ik ben nergens, maar dan ook nergens zoiets tegengekomen. Of ik ben gewoon blind geweest met het invullen van de formulieren, maar dat lijkt me stug.
En nu moet ik er gewoon weeer achteraan. Iets waar ik totaal niet op zit te wachten.
Fucking gedoe ook altijd.
Ik was het niet. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef dawg het volgende:
Oh, iemand heeft me toegevoegd op msn, en ik heb geen idee wie. Nu kan ik niet slapen.
Niet direct, nee. Ik heb wel een paar aliassen gebruikt naast Litpho, maar Bonnie? Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij ook geen Bonnie heet.
quickie butt heet bonnie maar ik weet niet of dat een optie isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij ook geen Bonnie heet.
Die ken ik niet. Dus zal wel niet. Ach, gewoon maar wachten tot ze (lijkt me) online is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quickie butt heet bonnie maar ik weet niet of dat een optie is
ene fokuser, heb dr gezien op de ONZmeet verder ken ik dr niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Dus zal wel niet. Ach, gewoon maar wachten tot ze (lijkt me) online is.
edit: je hebt wel gelijk trouwens. Wiesda?
Aai over je bol Q.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:31 schreef Q. het volgende:
Wat nou, goed?
Hime jarig? Gefeliciteerd Hime!quote:
Oef!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:34 schreef Godlike02 het volgende:
ugh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |