Nee, je bent bezig met Fok!kenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit hier een beetje stage te lopen. Ik doe bedrijfskundige informatica aan de hbo. Ben bezig nu met MS Biztalk Server 2006
Jij bent echt mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef CherryLips het volgende:
shoppen naar nutteloze coole dingetjes vind ik dat wel weer top. cd's, dvd's, boeken, etc. ik kan een hele middag in de mediamarkt hangen. Maar kleding?. Dat heb ik na twee winkels wel weer gezien en ben ik chagrijnig omdat niks me past.
Dan ben ik jou én CL. Gelukkig winkel ik voor kleding meestal maar bij één winkelquote:
Toch niet bij de hogeschool Rotterdam?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, je bent bezig met Fok!ken.
Ik heb Juridisch management assistente afgerond, tijd terug. En daarna nog een jaar Officemanagement gedaan. Inmiddels 3 jaar werkzaam waarvan een half jaar bij een Hogeschool waar ik cijfertjes verwerk van studentjes.
Zeeman?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan ben ik jou én CL. Gelukkig winkel ik voor kleding meestal maar bij één winkel.
Werken in Rotterdam, waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Toch niet bij de hogeschool Rotterdam?
Daar shop ik babykleertjes voor mijn neefjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef Q. het volgende:
Zeeman?
Toch niet zo'n amsterdammer hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werken in Rotterdam, waar zie je me voor aan.
Een profiel checken is te moeilijk voor je?quote:
Bredaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een profiel checken is te moeilijk voor je?
Toffe stad hm?quote:
Nou zeg!quote:
Gelukkig is het in Rotterdam dolle pret.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:29 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou zeg!
Absoluut!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gelukkig is het in Rotterdam dolle pret.
Ermz, jahoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Absoluut!![]()
we zijn toch nog wel vriendjes he![]()
gelukkig maar. Ik d8 dat het een traditionele Rotterdam-Breda clash ging wordenquote:
Welneen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef G.Fawkes het volgende:
gelukkig maar. Ik d8 dat het een traditionele Rotterdam-Breda clash ging worden![]()
Wij zijn zo ruimdenkend en vergevingsgezindquote:
En huiswaarts.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Wij zijn zo ruimdenkend en vergevingsgezind![]()
ik snap em nietquote:
zoog het maar, dan had je er nog wat aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef webspider het volgende:
Ha, wat zuigt het werk toch weer heerlijk vandaag!.
Jij bent gek op zuigende regenbuien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
zoog het maar, dan had je er nog wat aan![]()
dat valt niet naar beneden dan of wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij bent gek op zuigende regenbuien?
What goes up, must come down!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
dat valt niet naar beneden dan of wel?
Korte samenvatting: Het gaat hard waaien. Vrouwen, doe geen jurk aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
wat liepen ze nou te janken gister met een weeralarm?
Dat denk je omdat je nog nooit iemand hebt zien hangen op de top.quote:
Onzin. het was: het gaat hard waaien, vrouwen, doe een jurk aan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Het gaat hard waaien. Vrouwen, doe geen jurk aan.
Er vielen wel tien druppels regen hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
wat liepen ze nou te janken gister met een weeralarm?
Hij is nog steeds tof, laten we dat even voorop stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Vertel nog eens wat leuks Q. Waarom ben je je tag kwijt?
moet ie gelijk maar even zijn broek even op zijn knieen doen? Kun je gelijk aan de slagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij is nog steeds tof, laten we dat even voorop stellen.
ola chickaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:37 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag!
kut. nu wordt het te moeilijk. Goed hoor met jou?quote:
gaat lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
kut. nu wordt het te moeilijk. Goed hoor met jou?
Jij was degene die je hier nog probeerde in te likken, dus laat me je vooral niet in de weg zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
moet ie gelijk maar even zijn broek even op zijn knieen doen? Kun je gelijk aan de slag
inlikken? Eerlijkheid is iets heel wat andersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij was degene die je hier nog probeerde in te likken, dus laat me je vooral niet in de weg zitten.
Dat ben ik uiteraard volledig met je eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
inlikken? Eerlijkheid is iets heel wat anders![]()
Dat is uiteraard een mogelijkheid. In dit specifieke voorbeeld (en met de specifiek gesuggereerde handelingen) waag ik het alleen dat te betwijfelen.quote:nu ben je gewoon jaloers![]()
blablaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ben ik uiteraard volledig met je eens.
[..]
Dat is uiteraard een mogelijkheid. In dit specifieke voorbeeld (en met de specifiek gesuggereerde handelingen) waag ik het alleen dat te betwijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |