Hallo, zomer? De herfst belde om te zeggen dat je moet kappen met naäpen.quote:Het is bewolkt en verspreid over het land valt buiige regen. De zuidelijke wind is matig, kracht 3 of 4, draait vanochtend langs de westkust naar noordwest en neemt daarbij sterk toe, tot stormachtig, 8 Bft. Boven land komt een (vrij)krachtige westenwind te staan, 5 of 6 Bft. Verder kunnen vanochtend in de westelijke kustprovincies en vanmiddag ook in het noorden, zware windstoten voorkomen tot rond 90 km/uur. Vanmiddag komen er ook opklaringen voor, maar de kans op een bui blijft aanwezig. Veel warmer dan 16 graden wordt het niet. In de loop van vanavond neemt de wind in kracht af en wordt matig boven land, krachtig of hard aan zee, 6 tot 7.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:16 schreef Re het volgende:
Beau: de combinatie nat binnenkomen en je werk.... die hebben er wel zin in zeg
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over het weer.quote:
Als je binnen zit ja.quote:
Ook buitenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben gewoon droog overgekomen naar m'n werk. Toen ik naar buiten ging scheen de zon zelfs nog, maar het begint toch flink grauw te worden. Vooral de voorspelling voor het einde van de dag staat me tegen, omdat ik aan de kust zit.
mensen die zeiken over mensen die zeiken dat er mensen zijn die zeiken over het weerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over het weer.
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over mensen die zeiken dat er mensen zijn die zeiken over het weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
mensen die zeiken over mensen die zeiken dat er mensen zijn die zeiken over het weer
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:44 schreef MissBliss het volgende:
Mensen die zeiken!
quote:
jah,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over mensen die zeiken dat er mensen zijn die zeiken over het weer.![]()
M'n hersentjes doen pijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
jah,
als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug
Dat kan mooier:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
jah,
als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Wind en regen is gewoon een slechte combinatie voor m'n haar.
en deze.. als motten motten motten motten motten motten motten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan mooier:
Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.
Dat het bij jou nou niks uitmaakt!quote:
Motten is natuurlijk wel een onacceptabele verbastering van het woord moeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef Re het volgende:
[..]
en deze.. als motten motten motten motten motten motten motten?
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Motten is natuurlijk wel een onacceptabele verbastering van het wordt moeten.
Het is wel goed hoor. Als je niet zeikt over het weer in Nederland, dan mag je eigenlijk wel gedeporteerd worden, want wat doe je hier dan nog?quote:
Dat was gewoon een fout, geen opzettelijke verkrachting!quote:
Genieten van het weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is wel goed hoor. Als je niet zeikt over het weer in Nederland, dan mag je eigenlijk wel gedeporteerd worden, want wat doe je hier dan nog?![]()
Dat is tegen de wet. Het maakt niet uit wat voor weer het is, gewoon zeiken.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was gewoon een fout, geen opzettelijke verkrachting!![]()
Okeeeeeeequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is tegen de wet. Het maakt niet uit wat voor weer het is, gewoon zeiken.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Okeeeeeee
Wat een kloteweer is het weer!
zakdoekje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Druilerig.
Ja, je vindt het wel lekker als je kringspier wordt opengerekt hè? Stiekeme anaalridderquote:
Mijn kringspier hoefde niet zó veel werk te verrichten, aangezien alles eruit droop als ware het dunne soep door een trechter. Er zaten wel enkele harde stukjes tussen, maar die werden gewoon meegenomen. Net als keien die worden meegesleurd in een modderstroom.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, je vindt het wel lekker als je kringspier wordt opengerekt hè? Stiekeme anaalridder![]()
Wat had je gegeten?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn kringspier hoefde niet zó veel werk te verrichten, aangezien alles eruit droop als ware het dunne soep door een trechter. Er zaten wel enkele harde stukjes tussen, maar die werden gewoon meegenomen. Net als keien die worden meegesleurd in een modderstroom.
De geur in de badkamer had uiteindelijk iets weg van zure sokken uit de wasmand, gemengd met rotte trassi en gedroogde garnalen.
Als de rest van de tekst net zo onvrouwelijk is, dan is dat maar goed ook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen zin de rest van de tekst te typen
Vrouwen poepen ooooooooook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als de rest van de tekst net zo onvrouwelijk is, dan is dat maar goed ook!![]()
![]()
![]()
I can't hear you! I can't hear you! I can't hear you!quote:
Mannen die denken dat vrouwen niet poepenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I can't hear you! I can't hear you! I can't hear you!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen zin de rest van de tekst te typen
hehe dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:39 schreef Bupatih het volgende:
NOS TT kent het verschil 16e en 16de niet
Goede parodie, Re.
Al klopt 'ie niet helemaal.
Dat heet een lemming, n00bquote:
Geloof ik...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net zei er hier iemand hardop: 'LOL'
quote:
Heb je een pen door z'n oogkas z'n hoofd binnengewerkt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Naja, niet als in: wat hadden we een lol, maar echt die afkorting
Nee, ik kwam niet verder dan te zeggen: "Ja... ha haquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je een pen door z'n oogkas z'n hoofd binnengewerkt?
Je bedoelt toch niet zo van "El oo el!"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Naja, niet als in: wat hadden we een lol, maar echt die afkorting
Rofl!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik kwam niet verder dan te zeggen: "Ja... ha ha"
dat zou ik met dit weer ook zeggen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef MissBliss het volgende:
En ik zo van wtfbbq.
Ik heb nu zin om met je te meeten zodat ik je kan dropkicken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef MissBliss het volgende:
En ik zo van wtfbbq.
MB dropkickenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb nu zin om met je te meeten zodat ik je kan dropkicken.
roflquote:

Ik heb nu ook wel zin met jou te meeten... zodat ik weg kan van mn stagequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb nu zin om met je te meeten zodat ik je kan dropkicken.
quote:Agressieve kapper blijft vastzitten
Uitgegeven: 26 juni 2007 11:21
Laatst gewijzigd: 26 juni 2007 13:32
AMSTERDAM - De 42-jarige kapper die donderdagavond in zijn zaak aan de Albert Cuypstraat in Amsterdam een klant neerstak met een schaar blijft voorlopig vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris beslist, liet het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag weten
De barbier moet bovendien van de onderzoeksrechter een gedragsonderzoek ondergaan. Het was de tweede keer in zijn carrière dat de kapper een klant neerstak.
In 2000 liep dit slecht af voor het slachtoffer. De man overleed aan zijn verwondingen. De rechter vervolgde de kapper toen niet omdat hij had gehandeld uit noodweer.
Buiten levensgevaar
Bij de steekpartij van vorige week raakte een 28-jarige man ernstig gewond. Het slachtoffer moest direct een operatie ondergaan, maar verkeert inmiddels buiten levensgevaar.
Het is volgens justitie nog onduidelijk wat de aanleiding was van het incident. De politie zei eerder dat de kapper vermoedelijk flipte door een uit de hand gelopen ruzie over een bril.
Nu kun je een weelderige haarbos ontwikkelenquote:
Ik wacht even op een koddig grapje van Sven, want zelf ga ik 'm niet maken.quote:
Je vergeet mijn andere vijand: geneticaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu kun je een weelderige haarbos ontwikkelen!
Ik moet gelijk weer denken aan de trilplaatfoto en het bijbehorende commentaar van pberendsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet mijn andere vijand: genetica![]()
![]()
quote:
Wat nou jouw woord!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef rena het volgende:
[..]
Grutjes
Mijn woord
![]()
De zomer zit in mijn hart mensen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer denken aan de trilplaatfoto en het bijbehorende commentaar van pberends![]()
Hoor je mij dat zeggen? Wat loop je mijn woorden nou te vervormen? Ga eens kapotquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat nou jouw woord!Ga je grootje claimen ofzo! Met je 'mijn woord'.
Alsof jij het hebt bedacht. Alsof jij het alleenrecht hebt om dat woord te gebruiken. Alsof jij de eigenaar ervan bent.
Hoi pik.quote:
Leuke armbandenquote:
Echt??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
! De foto waarin ik werd aangezien voor Dizers Sugar Daddy
:’)
Overigens is het ook weer niet rampzalig gesteld… laatst vroeg iemand die me een paar maanden niet gezien had mij verrukt of ik haarimplantaten had genomen :’) Ik was best gecomplimenteerd![]()
![]()
Soms dan valt alles opeens net zo dat de terugwijkende haargrens op sublieme wijze wordt afgedekt, maar zo'n dag komt elke 666 dagen van mijn leven maar één keer voorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt??!!
Zat je haardos die dag extra fluffy ofzo?
Ik houd me aanbevolen voor foto's van zo'n heuglijke dagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Soms dan valt alles opeens net zo dat de terugwijkende haargrens op sublieme wijze wordt afgedekt, maar zo'n dag komt elke 666 dagen van mijn leven maar één keer voor![]()
Die heb je reeds gezien... De Efteling-kontfoto is genomen op zo'n dag!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen voor foto's van zo'n heuglijke dag
Nou ja... 'jammer'....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heb je reeds gezien... De Efteling-kontfoto is genomen op zo'n dag!![]()
Alleen jammer dat je mijn hoofd niet ziet![]()
Er was anders genoeg haar te zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heb je reeds gezien... De Efteling-kontfoto is genomen op zo'n dag!![]()
Alleen jammer dat je mijn hoofd niet ziet![]()
Je bedoelt natuurlijk dat je in ruil daarvoor mijn verrukkelijke bips te zien kreegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja... 'jammer'.... [afbeelding]
...die overigens heel niet harig is!quote:
Dat bedoelde ik idd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk dat je in ruil daarvoor mijn verrukkelijke bips te zien kreeg![]()
...
[..]
...die overigens heel niet harig is!![]()
![]()
!
Spaans meisje overlijdt in achtbaan Disneylandquote:Spaans meisje overlijdt in achtbaan Disneyland
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: dinsdag 26 juni 2007 @ 15:35
Icoon Formule 1Een 14-jarig meisje uit Spanje is maandag overleden na een ritje in een achtbaan in Disneyland Parijs. Enkele leeftijdsgenoten troffen het meisje na de rit buiten bewustzijn aan in de Rock'n Roller Coaster.
Een woordvoerder van Disneyland Parijs zei dinsdag dat de pogingen het meisje te reanimeren mislukten. Toen de politie arriveerde, was de jonge Spaanse overleden. De zegsman zei dat er geen technische mankementen aan de Rock'n Roller Coaster zijn geconstateerd. De attractie blijft echter gesloten tot de precieze oorzaak van de dood van het meisje bekend is.
Ik heb die achtbaan nog nooit gezien, maar de naam alleen al vind ik tof.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spaans meisje overlijdt in achtbaan Disneyland
Mn favo achtbaan, wat doe je?
Hij is zó tofquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb die achtbaan nog nooit gezien, maar de naam alleen al vind ik tof.
JOH! Duizenden mensen hebben in dat ding gezeten en dat meisje had ws een slechte gezondheid ofzo, het zal heus niet aan de achtbaan gelegen hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:44 schreef oorsnot het volgende:
tering he, ik heb ook nog in die achtbaan gezeten
sterkte aan de nabestaande
Dat geldt voor ons allemaal natuurlijkquote:
En hij wenst ook maar één nabestaande sterkte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef MissBliss het volgende:
Die reacties ook
[..]
JOH! Duizenden mensen hebben in dat ding gezeten en dat meisje had ws een slechte gezondheid ofzo, het zal heus niet aan de achtbaan gelegen hebben.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:44 schreef oorsnot het volgende:
tering he, ik ben ook nog in Frankrijk geweest
sterkte aan de nabestaande
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spaans meisje overlijdt in achtbaan Disneyland
Mn favo achtbaan, wat doe je?
Dat is weer dat verdriet claimen waar ik het eerder over heb gehad, toen met die farçe met die kaars-avatarsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef MissBliss het volgende:
Die reacties ook
[..]
JOH! Duizenden mensen hebben in dat ding gezeten en dat meisje had ws een slechte gezondheid ofzo, het zal heus niet aan de achtbaan gelegen hebben.
En zegt er niet eens bij aan wie, dus moeten ze daar ook nog eens onderling om ruzie gaan maken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hij wenst ook maar één nabestaande sterkte.
Waar wacht je nog op dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat geldt voor ons allemaal natuurlijk![]()
Het gaat lekker met de achtbanenquote:[quote]Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef Re het volgende:
[..]
, waarschijnlijk een zwak hart oid
eergisteren is de vliegende hollander ook vastgelopen las ik, met de brandweer erbij
Dit is toch heel wat anders? Dit is toch een reactie van iemand die in de veronderstelling is dat hij ooit in een brakke achtbaan heeft gezeten waar nu een meisje door is overleden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is weer dat verdriet claimen waar ik het eerder over heb gehad, toen met die farçe met die kaars-avatars![]()
Lees je dat straks weer: 'Familiedrama in Spanje! Vader eist alle RIP op; moeder steekt hem 30 keer.´quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En zegt er niet eens bij aan wie, dus moeten ze daar ook nog eens onderling om ruzie gaan maken!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lees je dat straks weer: 'Familiedrama in Spanje! Vader eist alle RIP op; moeder steekt hem 30 keer.´
[..]
Lees je dat straks weer: 'Familiedrama in Spanje! Vader eist alle RIP op; moeder steekt hem 30 keer.´
[..]
weg uit dat slavenholquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef MissBliss het volgende:
Nog 34 minuten en 1 dagje en dan ben ik klaar met mn stage![]()
![]()
Oftewel: een methode om iets naars dat gebeurd is op zichzelf te betrekken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is toch heel wat anders? Dit is toch een reactie van iemand die in de veronderstelling is dat hij ooit in een brakke achtbaan heeft gezeten waar nu een meisje door is overleden.
[..]
Lekker gevoel hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef MissBliss het volgende:
Nog 34 minuten en 1 dagje en dan ben ik klaar met mn stage![]()
![]()
Jaaaaaaaaaquote:
Ik was vanmorgen nog bij m'n ex-stage, en ik was weer zoooo blij dat ik er weg wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
Dan 'alleen nog maar' een scriptie schrijven, maar dat zie ik volgende week wel weer
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
Dan 'alleen nog maar' een scriptie schrijven, maar dat zie ik volgende week wel weer
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef rena het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen nog bij m'n ex-stage, en ik was weer zoooo blij dat ik er weg was![]()
Ik moet helaas volgend jaar weer 5 maandenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog minstens 2 keer langs en zat me al te bedenken hoe tof het dan is dat ik na een uurtje dan weer weg kan
Ik heb te weinig voor de Gerstanowich coup, maar teveel om alles weg te scherenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef Zhenar het volgende:
Terug.....
Alleen maar daar om?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
rofl [afbeelding]
[..]
Ik heb nu ook wel zin met jou te meeten... zodat ik weg kan van mn stage [afbeelding]
[..]
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb te weinig voor de Gerstanowich coup, maar teveel om alles weg te scheren
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef Bupatih het volgende:
Altijd weer die buitenlandse achtbanen die het moeten verpesten voor de hele groep.
Niks mis mee tochquote:
"Wilfred Genee, die volgens Van Westerloo met enige ruzie RTL verliet, mag ook terugkomen."quote:
Ik moet toch ergens op kankeren als Tien straks niet meer bestaat en ik daar dus moeilijk op kan gaan kotsen?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee toch? Hopelijk gaat Wilfred ook mee
!
Als je zo'n taalwonder bent, kun je ook gewoon "zeiken" zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens op kankeren als Tien straks niet meer bestaat en ik daar dus moeilijk op kan gaan kotsen?!
Talpa
Tien
RTL
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als je zo'n taalwonder bent, kun je ook gewoon "zeiken" zeggen
Vind ik deze leuker:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een zeer vreemd product van het Kruidvat.
Omdat het woord dat je nu gebruikt de lading niet dekt. Maar je bent nog jong, je zult het nog wel lerenquote:
Als je ziet dat er om elke scheet van De Mol kritiek wordt geleverd op Talpa zou ik het toch echt eerder kankeren dan zeiken noemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Omdat het woord dat je nu gebruikt de lading niet dekt. Maar je bent nog jong, je zult het nog wel leren
Mijn tante is overleden aan een horlogebandje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef Svensational het volgende:
Ik heb altijd een beetje moeite met het woord 'horlogebandje'. Vind het vreselijk als iemand dat zegt en voel me dan ook altijd ontzettend aangevallen [afbeelding].
Mijne lekker nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn tante is overleden aan een horlogebandje.
Mijn tante niet wou je zeggen?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Mij oom is echt overleden aan een horlogeband.
Ik ook!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja.
Ik maakte ook maar een grapje. :! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat een LB-post. Zomaar binnenwandelen met non-boeiende informatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Zhenar het volgende:Pubquiz
![]()
Uit wraak op degenen waarmee ik vorige keer zou gaan, maar wat opeens niet door ging, heb ik een eigen team samengesteld en we hebben ze dik ingemaakt
![]()
Niet gewonnen, maar wel de hoogste nieuwe binnenkomers![]()
Zoals ik al eerder zei: elke mens is per definitie egocentrischquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een LB-post. Zomaar binnenwandelen met non-boeiende informatie.(
)
Boeiend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: elke mens is per definitie egocentrisch![]()
You suck.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Bupatih het volgende:
Mijn De andere kant van Nijntje staat gewoon in de top 10.
Bedenk nieuwe shit, ouwe. Dat kan je best.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef Zhenar het volgende:
Dat is perfect voor een vriend van mij, die altijd hilarische fragmenten schrijft![]()
En voor mij zou het ook wel wat zijn, mits ik de data op mijn oude harde schijf kon terughalen![]()
![]()
Ga ik doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedenk nieuwe shit, ouwe. Dat kan je best.
Ja, die heb ik dus net geschreven. Als ik meer dan 3 (of was het nu 5?) punten krijg, verschijnt 'ie op de frontpage.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef Zhenar het volgende:
Je staat ook bij de ongepluciceerde fragmentenDat is misschien wel nóg toffer
![]()
Verzin wel even een toffe, oudhollandsche naam.quote:
http://www.laudo.nl/auteur/simpel ??quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verzin wel even een toffe, oudhollandsche naam.
Dus wel even allemaal een accountje aanmaken en stemmen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:41 schreef Zhenar het volgende:
Een fragment uit mijn nieuwe, zojuist bedachte psychologische thriller is nu te bewonderen op Laudo [afbeelding]
Nodig me uit!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Zhenar het volgende:Pubquiz
![]()
Uit wraak op degenen waarmee ik vorige keer zou gaan, maar wat opeens niet door ging, heb ik een eigen team samengesteld en we hebben ze dik ingemaakt
![]()
Niet gewonnen, maar wel de hoogste nieuwe binnenkomers![]()
Omg, mijn droom is uitgekomen: je hebt over me gedroomd!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:23 schreef Zhenar het volgende:
Vannacht kwamen er trouwens voor het eerst ShowChatters voor in mijn droom!![]()
![]()
![]()
Ik woonde in een penthouse, waar allemaal vage mensen woonden, en ik gaf een feestje. Na een lange nacht vol zuipen gingen we met de overgebleven gasten, waaronder MissBliss en Re, nog even op het inpandige terrasje zitten van het restaurant dat naast mijn appartement gevestigd was. En MissBliss en Re hadden een heel lief jong katje mee, maar ze konden die niet zelf meenemen dus moest ik die houden. Maar ik wilde eigenlijk helemaal geen katje, ookal was ie nog zo lief. Maar uit beleefdheid zei ik “Dankjewel”, met het plan om het katje na een paar weken aan de dierenwinkel te geven. En toen gingen MissBliss en Re weg en ging ik met twee andere vrienden spelen op de lopende band die ergens in het appartementencomplex geïnstalleerd was en die je door de lucht lanceerde.
Het was heel tof![]()
Goede punten, maar wat betreft het gebruik van het woord om aan te geven dat je veel zeik over Talpa uitstort, vind ik het nog steeds niet kunnen. Het zal inderdaad mijn persoonlijke belevenis zijn, maar dat geldt ook voor de nikkers en geitenneukers (of is dat met één n?) Zo is de cirkel weer rond: we zijn gewoon egocentrisch. Toch zit er een groot verschil tussen tyfus en kanker. Tyfus is onder controle en voor velen niet meer een levensbedreigende ziekte, maar een ver van je bed 200 jaar geleden ziekte. Kanker daarentegen zorgt nog steeds voor een groot aantal doden over de hele wereld. Daarom vind ik dat het nu niet kan om dat woord te roepen. Als er een medicijn tegen is, is het prima, maar tot die tijdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je ziet dat er om elke scheet van De Mol kritiek wordt geleverd op Talpa zou ik het toch echt eerder kankeren dan zeiken noemen.
Volgens de Van Dale is 'zeiken' zeuren en 'kankeren' hevig klagen. Nou, wat dekt dan meer de lading als het om Talpa gaat?
En jij doelt waarschijnlijk op de nare bijsmaak die het woord kankeren met zich meedraagt en dat ik daar later wel achter kom, omdat ik nu nog zo jong ben. ()
Ik zal het woord kanker als prefix niet in de mond nemen om zo aan mijn krachttermen te komen. Want ik weet dat het bij sommige mensen tegen het zere been is. Maar het woord 'kankeren' vind ik toch van een hele andere orde.
Ik ben bereid me aan te passen aan anderen en rekening te houden met anderen, maar ik heb ook zo mijn 'grenzen'. Ik laat mijn woordgebruik niet aan banden leggen door zoiets. Als ik bijvoorbeeld het woord 'kankeren' gebruik, gebruik ik dat om zoiets te zeggen als 'hevig klagen'. En verder heb ik daar geen bijbedoelingen of associaties mee.
"Ja, máárrrrrr...sommigen wel!"
Ja, en sommigen hebben moeite met het woord 'Marokkaan', 'buitenlander' of 'Chinees'. Mag ik die woorden dan opeens ook niet meer gebruiken als ik het gewoon heb over Marokkanen, buitenlanders en Chinezen?
Jíj legt blijkbaar bij 'kankeren' een link met het woord 'kanker'. Een link die ík niet voor ogen heb. En dat zou ik wel/eerder hebben als ik 'kanker' als prefix zou gebruiken in scheldwoorden.
Dankzij types zoals jij is 'neger' ook uit het straatbeeld verdwenen. Het is de nare bijsmaak die mensen er zelf aan geven. En nu is dat met kanker, over 100 jaar is dat weer met een andere ziekte. Heden ten dage is er ook niemand meer die opkijkt van het woord 'tyfus', terwijl die ziekte nog steeds bestaat.
Maar als ik het goed begrijp ben jij een beetje de oude vrijster van jouw dromen? Twee vrienden komen en gaan weer met zx'n tweeen weg. Jij blijft alleen. Ik zou heel verdrietig worden van zo'n droom. Ook al had ik een lopende band lanceer platform.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:23 schreef Zhenar het volgende:
Vannacht kwamen er trouwens voor het eerst ShowChatters voor in mijn droom!![]()
![]()
![]()
Ik woonde in een penthouse, waar allemaal vage mensen woonden, en ik gaf een feestje. Na een lange nacht vol zuipen gingen we met de overgebleven gasten, waaronder MissBliss en Re, nog even op het inpandige terrasje zitten van het restaurant dat naast mijn appartement gevestigd was. En MissBliss en Re hadden een heel lief jong katje mee, maar ze konden die niet zelf meenemen dus moest ik die houden. Maar ik wilde eigenlijk helemaal geen katje, ookal was ie nog zo lief. Maar uit beleefdheid zei ik “Dankjewel”, met het plan om het katje na een paar weken aan de dierenwinkel te geven. En toen gingen MissBliss en Re weg en ging ik met twee andere vrienden spelen op de lopende band die ergens in het appartementencomplex geïnstalleerd was en die je door de lucht lanceerde.
Het was heel tof![]()
Het zou het begin van een doldwaze film kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef Paltos het volgende:
Ik heb mijn GSM in een rioolputje laten vallen.
Het begint pas in september weerquote:
Pffft, ik ben een wandelende encyclopediequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het begint pas in september weer![]()
Maarehm... ik ben voornamelijk afhankelijk van sterke medespelers, aangezien ik zelf over een zeer geringe hoeveelheid algemene ontwikkeling beschikDus je moet wel wat in je mars hebben om mijn inhoudelijke gebreken te kunnen compenseren!
![]()
Een droom is als een Rohrschachtest: het is de interpretatie die iets zegt over de interpreteerder. Ik vond het een leuke droom, jij een eenzame... wat zegt dat nu precies over wie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp ben jij een beetje de oude vrijster van jouw dromen? Twee vrienden komen en gaan weer met zx'n tweeen weg. Jij blijft alleen. Ik zou heel verdrietig worden van zo'n droom. Ook al had ik een lopende band lanceer platform.
Eerst moet je jezelf bewijzen met Triviant, waar ik overigens extreem slecht in benquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffft, ik ben een wandelende encyclopedie![]()
Zeg maar waar en wanneerquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eerst moet je jezelf bewijzen met Triviant, waar ik overigens extreem slecht in ben![]()
Ik kan jou ook nooit eens goed afzeikenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een droom is als een Rohrschachtest: het is de interpretatie die iets zegt over de interpreteerder. Ik vond het een leuke droom, jij een eenzame... wat zegt dat nu precies over wie?![]()
Je moet trouwens ook beter lezen, want op het einde ben ik nog met twee anderen over... Alsof je een lopende band lanceer platform in je ééntje kunt bedienen![]()
![]()
Als het mooi weer is en ik eindelijk meubilair heb voor mijn dakterrasjequote:
Omdat je diep van binnen van me houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik kan jou ook nooit eens goed afzeiken
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als het mooi weer is en ik eindelijk meubilair heb voor mijn dakterrasje![]()
Ik heb trouwens geen Triviant, maar wel iets dat praktisch hetzelfde is![]()
![]()
Met gedateerde vragenquote:
Tof, dan kun je die meenemenquote:
Ah, OK.quote:
Re heeft volgens mij ook een vragenset, misschien zijn die recenter.quote:
Kom je ook?quote:
Tenzij die set uit zijn kinderjaren komtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re heeft volgens mij ook een vragenset, misschien zijn die recenter.
Met mijn angsten voel ik mij nooit alleenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom je ook?Hoef je je niet meer zo alleen te voelen
![]()
uit 1980 ofzo dus vrij recentquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re heeft volgens mij ook een vragenset, misschien zijn die recenter.
Het Rode Gevaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tenzij die set uit zijn kinderjaren komtKrijgen we allemaal koude oorlog vragen enzo
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Met mijn angsten voel ik mij nooit alleen
quote:
Held!quote:
quote:
Ja. Dan baal je hequote:
En ook niet zo oudquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor 'n ouwe vent is Re nog best niet zo heel lelijk, heur.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Zhenar het volgende:
Morgen moet ik een zeer duister oord trotseren![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zoveel mogelijkheden op zoveel vlakken
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, niet op m'n gevoel afgaan dus.![]()
En het klote is dat je altijd 1 tentamen met alle vakken hebt, dus over een halfjaar moet ik alles weer opnieuw gaan doen i.p.v. 1 vak.quote:
Attention whore!quote:
Burdie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:38 schreef Burdie het volgende:
Ik was er maandag ook en vond het een verschrikking.
Alleen met het laatste nummer deed hij me weer een beetje smelten, en overtuigde hij me ervan dat ik níét gelijk al z'n cd's hoefde weg te gooien.
En nu weet ik niet zo goed meer wat ik met 'm aan moet.
Zag ik Spinvis eerder altijd als een krankzinnige autist die toevallig op zijn zolderkamertje iets geniaals heeft ontdekt en daar wat mensen omheen heeft verzameld, nu zie ik alleen maar een doorgeslagen krankzinnige autist, die denkt dat hij geen autist meer is. Het volgende concert is vast eentje in de Messias-tournee.
Wauw!quote:
Wtf?!quote:
Damn... de ontbinding is nog niet eens begonnen of er hangen al aasgieren in de luchtquote:
We passen gewoon niet bij elkaarquote:
wat 'n timing hequote:
Omdat ook disfunctionele liefde een verslaving is, net als bijvoorbeeld roken: het is dan misschien niet goed voor je, maar het is toch kut om er mee te stoppen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
We passen gewoon niet bij elkaar. En waarom voel ik me kut als ik degene ben die het heeft uitgemaakt?
Phatquote:
Uit het raam, ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Dizer het volgende:
* Dizer draait Rihanna - Don't Stop The Music.
Wat een heerlijk nummer. Als je dit nummer hoort, ga je gelijk springen
Oeh die is zo tof jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Dizer het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik dacht bij "Wendy en Lisa" en "jeugdsentiment" heel even aan een olijke tweeling of een onschuldig ogend meisjesduo dat allerlei vrolijke kinderliedjes ten gehore bracht.
Blijkt het een "psychedelic funk music duo" te zijn. [afbeelding]
Die is wel tof jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Dizer het volgende:
We wachten allen in spanning af tot jij live verslag ging doen vanuit Leuven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef MissBliss het volgende:
Druk hier
Ik ben nu live vanuit Leuven
quote:
Werchterrrquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef MissBliss het volgende:
Druk hier
Ik ben nu live vanuit Leuven
Goed!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoe staat het met het huisshoppen?![]()
Hé, huis gekocht?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed!
Morgen om 15:00 afspraak met onze hypotheekadviseur en zaterdag nog een keer kijken tijdens de open dag. Makelaar waarschuwde dat het wel eens wil voorkomen dat mensen diezelfde dag nog een bod doen, maar we gaan geen overhaaste beslissingen nemen. Afhankelijk van het gesprek morgen, de 2e bezichtiging zaterdag en de mening van een vriend met kennis van zaken (architect) die meegaat, gaan we misschien dan begin volgende week een bod doen.
Maar dat is dus alleen als alles positief uitpakt en niemand ons voor is!
Mja....impulsaankoopje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:27 schreef Bupatih het volgende:
atb, hoe gaat het met je amandelvormige caviaatje Henkie?
Heel tof!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef Bupatih het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)nieuws-voor-te-lezen
Die man in nr. 1 is eigenlijk alleen maar sneu.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:22 schreef Zhenar het volgende:
Mooie tell sell bloopers![]()
Nummer 9 is zo lomp!!!!!
Nee, juist cool!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die man in nr. 1 is eigenlijk alleen maar sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |