Hallo, zomer? De herfst belde om te zeggen dat je moet kappen met naäpen.quote:Het is bewolkt en verspreid over het land valt buiige regen. De zuidelijke wind is matig, kracht 3 of 4, draait vanochtend langs de westkust naar noordwest en neemt daarbij sterk toe, tot stormachtig, 8 Bft. Boven land komt een (vrij)krachtige westenwind te staan, 5 of 6 Bft. Verder kunnen vanochtend in de westelijke kustprovincies en vanmiddag ook in het noorden, zware windstoten voorkomen tot rond 90 km/uur. Vanmiddag komen er ook opklaringen voor, maar de kans op een bui blijft aanwezig. Veel warmer dan 16 graden wordt het niet. In de loop van vanavond neemt de wind in kracht af en wordt matig boven land, krachtig of hard aan zee, 6 tot 7.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:16 schreef Re het volgende:
Beau: de combinatie nat binnenkomen en je werk.... die hebben er wel zin in zeg
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over het weer.quote:
Als je binnen zit ja.quote:
Ook buitenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben gewoon droog overgekomen naar m'n werk. Toen ik naar buiten ging scheen de zon zelfs nog, maar het begint toch flink grauw te worden. Vooral de voorspelling voor het einde van de dag staat me tegen, omdat ik aan de kust zit.
mensen die zeiken over mensen die zeiken dat er mensen zijn die zeiken over het weerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over het weer.
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over mensen die zeiken dat er mensen zijn die zeiken over het weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
mensen die zeiken over mensen die zeiken dat er mensen zijn die zeiken over het weer
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:44 schreef MissBliss het volgende:
Mensen die zeiken!
quote:
jah,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over mensen die zeiken dat er mensen zijn die zeiken over het weer.![]()
M'n hersentjes doen pijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
jah,
als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug
Dat kan mooier:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
jah,
als vliegen achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegensvlug
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Wind en regen is gewoon een slechte combinatie voor m'n haar.
en deze.. als motten motten motten motten motten motten motten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan mooier:
Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.
Dat het bij jou nou niks uitmaakt!quote:
Motten is natuurlijk wel een onacceptabele verbastering van het woord moeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef Re het volgende:
[..]
en deze.. als motten motten motten motten motten motten motten?
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Motten is natuurlijk wel een onacceptabele verbastering van het wordt moeten.
Het is wel goed hoor. Als je niet zeikt over het weer in Nederland, dan mag je eigenlijk wel gedeporteerd worden, want wat doe je hier dan nog?quote:
Dat was gewoon een fout, geen opzettelijke verkrachting!quote:
Genieten van het weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is wel goed hoor. Als je niet zeikt over het weer in Nederland, dan mag je eigenlijk wel gedeporteerd worden, want wat doe je hier dan nog?![]()
Dat is tegen de wet. Het maakt niet uit wat voor weer het is, gewoon zeiken.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was gewoon een fout, geen opzettelijke verkrachting!![]()
Okeeeeeeequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is tegen de wet. Het maakt niet uit wat voor weer het is, gewoon zeiken.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Okeeeeeee
Wat een kloteweer is het weer!
zakdoekje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Druilerig.
Ja, je vindt het wel lekker als je kringspier wordt opengerekt hè? Stiekeme anaalridderquote:
Mijn kringspier hoefde niet zó veel werk te verrichten, aangezien alles eruit droop als ware het dunne soep door een trechter. Er zaten wel enkele harde stukjes tussen, maar die werden gewoon meegenomen. Net als keien die worden meegesleurd in een modderstroom.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, je vindt het wel lekker als je kringspier wordt opengerekt hè? Stiekeme anaalridder![]()
Wat had je gegeten?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn kringspier hoefde niet zó veel werk te verrichten, aangezien alles eruit droop als ware het dunne soep door een trechter. Er zaten wel enkele harde stukjes tussen, maar die werden gewoon meegenomen. Net als keien die worden meegesleurd in een modderstroom.
De geur in de badkamer had uiteindelijk iets weg van zure sokken uit de wasmand, gemengd met rotte trassi en gedroogde garnalen.
Als de rest van de tekst net zo onvrouwelijk is, dan is dat maar goed ook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen zin de rest van de tekst te typen
Vrouwen poepen ooooooooook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als de rest van de tekst net zo onvrouwelijk is, dan is dat maar goed ook!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |