Wauw!quote:
Wtf?!quote:
Damn... de ontbinding is nog niet eens begonnen of er hangen al aasgieren in de luchtquote:
We passen gewoon niet bij elkaarquote:
wat 'n timing hequote:
Omdat ook disfunctionele liefde een verslaving is, net als bijvoorbeeld roken: het is dan misschien niet goed voor je, maar het is toch kut om er mee te stoppen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
We passen gewoon niet bij elkaar. En waarom voel ik me kut als ik degene ben die het heeft uitgemaakt?
Phatquote:
Uit het raam, ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Dizer het volgende:
* Dizer draait Rihanna - Don't Stop The Music.
Wat een heerlijk nummer. Als je dit nummer hoort, ga je gelijk springen
Oeh die is zo tof jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Dizer het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik dacht bij "Wendy en Lisa" en "jeugdsentiment" heel even aan een olijke tweeling of een onschuldig ogend meisjesduo dat allerlei vrolijke kinderliedjes ten gehore bracht.
Blijkt het een "psychedelic funk music duo" te zijn. [afbeelding]
Die is wel tof jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Dizer het volgende:
We wachten allen in spanning af tot jij live verslag ging doen vanuit Leuven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef MissBliss het volgende:
Druk hier
Ik ben nu live vanuit Leuven
quote:
Werchterrrquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef MissBliss het volgende:
Druk hier
Ik ben nu live vanuit Leuven
Goed!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoe staat het met het huisshoppen?![]()
Hé, huis gekocht?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed!
Morgen om 15:00 afspraak met onze hypotheekadviseur en zaterdag nog een keer kijken tijdens de open dag. Makelaar waarschuwde dat het wel eens wil voorkomen dat mensen diezelfde dag nog een bod doen, maar we gaan geen overhaaste beslissingen nemen. Afhankelijk van het gesprek morgen, de 2e bezichtiging zaterdag en de mening van een vriend met kennis van zaken (architect) die meegaat, gaan we misschien dan begin volgende week een bod doen.
Maar dat is dus alleen als alles positief uitpakt en niemand ons voor is!
Mja....impulsaankoopje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:27 schreef Bupatih het volgende:
atb, hoe gaat het met je amandelvormige caviaatje Henkie?
Heel tof!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef Bupatih het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)nieuws-voor-te-lezen
Die man in nr. 1 is eigenlijk alleen maar sneu.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:22 schreef Zhenar het volgende:
Mooie tell sell bloopers![]()
Nummer 9 is zo lomp!!!!!
Nee, juist cool!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die man in nr. 1 is eigenlijk alleen maar sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |