Nou ja... 'jammer'....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heb je reeds gezien... De Efteling-kontfoto is genomen op zo'n dag!![]()
Alleen jammer dat je mijn hoofd niet ziet![]()
Er was anders genoeg haar te zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heb je reeds gezien... De Efteling-kontfoto is genomen op zo'n dag!![]()
Alleen jammer dat je mijn hoofd niet ziet![]()
Je bedoelt natuurlijk dat je in ruil daarvoor mijn verrukkelijke bips te zien kreegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja... 'jammer'.... [afbeelding]
...die overigens heel niet harig is!quote:
Dat bedoelde ik idd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk dat je in ruil daarvoor mijn verrukkelijke bips te zien kreeg![]()
...
[..]
...die overigens heel niet harig is!![]()
![]()
!
Spaans meisje overlijdt in achtbaan Disneylandquote:Spaans meisje overlijdt in achtbaan Disneyland
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: dinsdag 26 juni 2007 @ 15:35
Icoon Formule 1Een 14-jarig meisje uit Spanje is maandag overleden na een ritje in een achtbaan in Disneyland Parijs. Enkele leeftijdsgenoten troffen het meisje na de rit buiten bewustzijn aan in de Rock'n Roller Coaster.
Een woordvoerder van Disneyland Parijs zei dinsdag dat de pogingen het meisje te reanimeren mislukten. Toen de politie arriveerde, was de jonge Spaanse overleden. De zegsman zei dat er geen technische mankementen aan de Rock'n Roller Coaster zijn geconstateerd. De attractie blijft echter gesloten tot de precieze oorzaak van de dood van het meisje bekend is.
Ik heb die achtbaan nog nooit gezien, maar de naam alleen al vind ik tof.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spaans meisje overlijdt in achtbaan Disneyland
Mn favo achtbaan, wat doe je?
Hij is zó tofquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb die achtbaan nog nooit gezien, maar de naam alleen al vind ik tof.
JOH! Duizenden mensen hebben in dat ding gezeten en dat meisje had ws een slechte gezondheid ofzo, het zal heus niet aan de achtbaan gelegen hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:44 schreef oorsnot het volgende:
tering he, ik heb ook nog in die achtbaan gezeten
sterkte aan de nabestaande
Dat geldt voor ons allemaal natuurlijkquote:
En hij wenst ook maar één nabestaande sterkte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef MissBliss het volgende:
Die reacties ook
[..]
JOH! Duizenden mensen hebben in dat ding gezeten en dat meisje had ws een slechte gezondheid ofzo, het zal heus niet aan de achtbaan gelegen hebben.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:44 schreef oorsnot het volgende:
tering he, ik ben ook nog in Frankrijk geweest
sterkte aan de nabestaande
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spaans meisje overlijdt in achtbaan Disneyland
Mn favo achtbaan, wat doe je?
Dat is weer dat verdriet claimen waar ik het eerder over heb gehad, toen met die farçe met die kaars-avatarsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef MissBliss het volgende:
Die reacties ook
[..]
JOH! Duizenden mensen hebben in dat ding gezeten en dat meisje had ws een slechte gezondheid ofzo, het zal heus niet aan de achtbaan gelegen hebben.
En zegt er niet eens bij aan wie, dus moeten ze daar ook nog eens onderling om ruzie gaan maken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hij wenst ook maar één nabestaande sterkte.
Waar wacht je nog op dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat geldt voor ons allemaal natuurlijk![]()
Het gaat lekker met de achtbanenquote:[quote]Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef Re het volgende:
[..]
, waarschijnlijk een zwak hart oid
eergisteren is de vliegende hollander ook vastgelopen las ik, met de brandweer erbij
Dit is toch heel wat anders? Dit is toch een reactie van iemand die in de veronderstelling is dat hij ooit in een brakke achtbaan heeft gezeten waar nu een meisje door is overleden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is weer dat verdriet claimen waar ik het eerder over heb gehad, toen met die farçe met die kaars-avatars![]()
Lees je dat straks weer: 'Familiedrama in Spanje! Vader eist alle RIP op; moeder steekt hem 30 keer.´quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En zegt er niet eens bij aan wie, dus moeten ze daar ook nog eens onderling om ruzie gaan maken!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lees je dat straks weer: 'Familiedrama in Spanje! Vader eist alle RIP op; moeder steekt hem 30 keer.´
[..]
Lees je dat straks weer: 'Familiedrama in Spanje! Vader eist alle RIP op; moeder steekt hem 30 keer.´
[..]
weg uit dat slavenholquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef MissBliss het volgende:
Nog 34 minuten en 1 dagje en dan ben ik klaar met mn stage![]()
![]()
Oftewel: een methode om iets naars dat gebeurd is op zichzelf te betrekken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is toch heel wat anders? Dit is toch een reactie van iemand die in de veronderstelling is dat hij ooit in een brakke achtbaan heeft gezeten waar nu een meisje door is overleden.
[..]
Lekker gevoel hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:26 schreef MissBliss het volgende:
Nog 34 minuten en 1 dagje en dan ben ik klaar met mn stage![]()
![]()
Jaaaaaaaaaquote:
Ik was vanmorgen nog bij m'n ex-stage, en ik was weer zoooo blij dat ik er weg wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
Dan 'alleen nog maar' een scriptie schrijven, maar dat zie ik volgende week wel weer
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa
Dan 'alleen nog maar' een scriptie schrijven, maar dat zie ik volgende week wel weer
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef rena het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen nog bij m'n ex-stage, en ik was weer zoooo blij dat ik er weg was![]()
Ik moet helaas volgend jaar weer 5 maandenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog minstens 2 keer langs en zat me al te bedenken hoe tof het dan is dat ik na een uurtje dan weer weg kan
Ik heb te weinig voor de Gerstanowich coup, maar teveel om alles weg te scherenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef Zhenar het volgende:
Terug.....
Alleen maar daar om?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
rofl [afbeelding]
[..]
Ik heb nu ook wel zin met jou te meeten... zodat ik weg kan van mn stage [afbeelding]
[..]
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb te weinig voor de Gerstanowich coup, maar teveel om alles weg te scheren
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef Bupatih het volgende:
Altijd weer die buitenlandse achtbanen die het moeten verpesten voor de hele groep.
Niks mis mee tochquote:
"Wilfred Genee, die volgens Van Westerloo met enige ruzie RTL verliet, mag ook terugkomen."quote:
Ik moet toch ergens op kankeren als Tien straks niet meer bestaat en ik daar dus moeilijk op kan gaan kotsen?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee toch? Hopelijk gaat Wilfred ook mee
!
Als je zo'n taalwonder bent, kun je ook gewoon "zeiken" zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens op kankeren als Tien straks niet meer bestaat en ik daar dus moeilijk op kan gaan kotsen?!
Talpa
Tien
RTL
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als je zo'n taalwonder bent, kun je ook gewoon "zeiken" zeggen
Vind ik deze leuker:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een zeer vreemd product van het Kruidvat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |