I can't hear you! I can't hear you! I can't hear you!quote:
Mannen die denken dat vrouwen niet poepenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I can't hear you! I can't hear you! I can't hear you!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen zin de rest van de tekst te typen
hehe dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:39 schreef Bupatih het volgende:
NOS TT kent het verschil 16e en 16de niet
Goede parodie, Re.
Al klopt 'ie niet helemaal.
Dat heet een lemming, n00bquote:
Geloof ik...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net zei er hier iemand hardop: 'LOL'
quote:
Heb je een pen door z'n oogkas z'n hoofd binnengewerkt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Naja, niet als in: wat hadden we een lol, maar echt die afkorting
Nee, ik kwam niet verder dan te zeggen: "Ja... ha haquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je een pen door z'n oogkas z'n hoofd binnengewerkt?
Je bedoelt toch niet zo van "El oo el!"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Naja, niet als in: wat hadden we een lol, maar echt die afkorting
Rofl!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik kwam niet verder dan te zeggen: "Ja... ha ha"
dat zou ik met dit weer ook zeggen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef MissBliss het volgende:
En ik zo van wtfbbq.
Ik heb nu zin om met je te meeten zodat ik je kan dropkicken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef MissBliss het volgende:
En ik zo van wtfbbq.
MB dropkickenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb nu zin om met je te meeten zodat ik je kan dropkicken.
roflquote:

Ik heb nu ook wel zin met jou te meeten... zodat ik weg kan van mn stagequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb nu zin om met je te meeten zodat ik je kan dropkicken.
quote:Agressieve kapper blijft vastzitten
Uitgegeven: 26 juni 2007 11:21
Laatst gewijzigd: 26 juni 2007 13:32
AMSTERDAM - De 42-jarige kapper die donderdagavond in zijn zaak aan de Albert Cuypstraat in Amsterdam een klant neerstak met een schaar blijft voorlopig vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris beslist, liet het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag weten
De barbier moet bovendien van de onderzoeksrechter een gedragsonderzoek ondergaan. Het was de tweede keer in zijn carrière dat de kapper een klant neerstak.
In 2000 liep dit slecht af voor het slachtoffer. De man overleed aan zijn verwondingen. De rechter vervolgde de kapper toen niet omdat hij had gehandeld uit noodweer.
Buiten levensgevaar
Bij de steekpartij van vorige week raakte een 28-jarige man ernstig gewond. Het slachtoffer moest direct een operatie ondergaan, maar verkeert inmiddels buiten levensgevaar.
Het is volgens justitie nog onduidelijk wat de aanleiding was van het incident. De politie zei eerder dat de kapper vermoedelijk flipte door een uit de hand gelopen ruzie over een bril.
Nu kun je een weelderige haarbos ontwikkelenquote:
Ik wacht even op een koddig grapje van Sven, want zelf ga ik 'm niet maken.quote:
Je vergeet mijn andere vijand: geneticaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu kun je een weelderige haarbos ontwikkelen!
Ik moet gelijk weer denken aan de trilplaatfoto en het bijbehorende commentaar van pberendsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet mijn andere vijand: genetica![]()
![]()
quote:
Wat nou jouw woord!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef rena het volgende:
[..]
Grutjes
Mijn woord
![]()
De zomer zit in mijn hart mensen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer denken aan de trilplaatfoto en het bijbehorende commentaar van pberends![]()
Hoor je mij dat zeggen? Wat loop je mijn woorden nou te vervormen? Ga eens kapotquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat nou jouw woord!Ga je grootje claimen ofzo! Met je 'mijn woord'.
Alsof jij het hebt bedacht. Alsof jij het alleenrecht hebt om dat woord te gebruiken. Alsof jij de eigenaar ervan bent.
Hoi pik.quote:
Leuke armbandenquote:
Echt??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
! De foto waarin ik werd aangezien voor Dizers Sugar Daddy
:’)
Overigens is het ook weer niet rampzalig gesteld… laatst vroeg iemand die me een paar maanden niet gezien had mij verrukt of ik haarimplantaten had genomen :’) Ik was best gecomplimenteerd![]()
![]()
Soms dan valt alles opeens net zo dat de terugwijkende haargrens op sublieme wijze wordt afgedekt, maar zo'n dag komt elke 666 dagen van mijn leven maar één keer voorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt??!!
Zat je haardos die dag extra fluffy ofzo?
Ik houd me aanbevolen voor foto's van zo'n heuglijke dagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Soms dan valt alles opeens net zo dat de terugwijkende haargrens op sublieme wijze wordt afgedekt, maar zo'n dag komt elke 666 dagen van mijn leven maar één keer voor![]()
Die heb je reeds gezien... De Efteling-kontfoto is genomen op zo'n dag!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen voor foto's van zo'n heuglijke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |