ja preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:20 schreef Castor het volgende:
Een roze zwaard?
Een roze penisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:16 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Om te testen of ik een toevallig mentaal gestoord ben: Wat zien jullie in het roze zwaard? Alvast bedankt.
quote:
Het kruidvat wil dat kinderen al vroeg aan de penis van homoseksuelen gaan denken, dat is altijd handig voor de toekomstquote:
Daar zijn de teletubbies toch al voor bedoeld?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:32 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het kruidvat wil dat kinderen al vroeg aan de penis van homoseksuelen gaan denken, dat is altijd handig voor de toekomst![]()
Ik niet, want het staat ook op de site van Kruidvatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:31 schreef sig000 het volgende:
Tof man.![]()
Vraag me alleen af waarom de pic op een ander domein staat?![]()
Die hebben geen penisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zijn de teletubbies toch al voor bedoeld?
Dan zit die vast in het handtasje van die paarse tubbie.quote:
Dip 'm ..... Gooi 'm weg! ............ van de staart af schieten. Vanaf 3 jaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:36 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik niet, want het staat ook op de site van Kruidvat
Leuke kop boven die pagina ook nog eens 'VAKANTIEPRET'...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:36 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik niet, want het staat ook op de site van Kruidvat
Ik stond op het punt om bij de Kruidvat terplekke een potje vaseline erbij te pakken, maar ik had er al genoeg moeite mee uit te leggen dat het voor mijn nichtje was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
Doe je er dan ook Lactacyd in ipv gewoon zeepsop?
Vanmorgen nog eentje bij het Kruidvat gehaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef Rosbief het volgende:
Ik wil er ook wel één, worden die pedosticks nog verkocht?
wat vond je zusje ervan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vanmorgen nog eentje bij het Kruidvat gehaald.
quote:Geachte Kruidvat,
Naar aanleiding van uw nieuwe folder (26 juni j.l.) kwam ik een zeer merkwaardig artikel tegen. Het gaat om de aanbieding van een bellenblaas zwaard, en dan in het speciaal de roze 'versie'. Het roze zwaard heeft nogal erg veel weg van het mannelijk geslachtsdeel inclusief de testikels. Dit zwaard komt meer over als verkapte vibrator (er zitten zelfs ribbels op, voor extra stimulatie?) dan kinderspeelgoed en ik vraag mij ook af welke infantiel dit ontworpen én heeft goedgekeurd.
Ik vind het zeer beschamend en belachelijk dat zoiets als een vibrator als kinderspeeldgoed in een landelijke folder wordt geplaatst (voor 2 euro!) en ben daarom ook benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Piet Harmsen
Precies, een zwaard moet in een schede.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef Rosbief het volgende:
Ben benieuwd of hij soepel de schede in glijdt met al die ribbeltjes.![]()
De Marketeer, of beter bekend als beroepsoplichter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
![]()
Wie verzint dit soort producten en wie geeft ze vorm? En wie beslist uiteindelijk na het zien van het eindproduct dat het in de winkels moet komen?![]()
Moet je je ogen open doen.quote:
Heb je ook foto's van het gebruik van het zwaardquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon en het verhaal van de magische toverstaf
[afbeelding]
Het begon met een munt van 2 euro, waar de magische trip mee zou beginnen. Gaat Geqxon het lukken? We zullen het zien!
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de trein naar de grote stad! Drie kaartjes natuurlijk, we gaan niet asociaal doen.
[afbeelding]
De buschauffeur keek enigszins vreemd, maar begrjip volkomen dat ik een extra stempel voor mijn muntje wou hebben.
[afbeelding]
Het mekka van dildo's en viberators, en na een korte twijfeling toch naar binnen gegaan. Score!
[afbeelding]
Kijk eens waar ik mijn muntje voor verwisseld heb.
[afbeelding]
Verdacht marketing plaatje.
[afbeelding]
Thuis gelijk uit mijn tas gehaald! Daar hebben we hem dan, de huge motherfucking toverstaf
[afbeelding]
Met zijn twintig centimeter nou niet bepaald voor de smal geschapen meisjes
Klik hier voor een foto waar ik hem tussen mijn vlees steek... NSFW.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van het gebruik van het zwaard![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klik hier voor een foto waar ik hem tussen mijn vlees steek... NSFW.
Zit er nou kaas aan je vlees?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lijkt meer op boter.quote:
ik denk dat je daaro mook geen vriendin hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef T1andonly het volgende:Als ik op dit moment een vriendin had dan had ik haar deze belleblaas cadeau gedaan
[..]
quote:Ik dacht het toch even niet he, ventje!
Nee meestal hebben vrouwen geen gevoel voor humor...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef jovink het volgende:
[..]
ik denk dat je daaro mook geen vriendin hebt
Kwestie van de goede uitzoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nee meestal hebben vrouwen geen gevoel voor humor...
Waarschuwing: De kop is geen bol, maar een cilinder. Een 3.5 centimeter dikke met een diameter van 3,5cm, dus warm je vriendin eerst goed op!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kwestie van de goede uitzoeken![]()
Ik ga er morgen eentje oppikken hier.(zwaard that is... vriendin heb ik al)
Genoteerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschuwing: De kop is geen bol, maar een cilinder. Een 3.5 centimeter dikke met een diameter van 3,5cm, dus warm je vriendin eerst goed op!
en als ze dan zeggen dat je tante het af heeft gepakt, weet je hoelaat het is..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk kado voor mijn neefje........en mijn nichtje! Gauw morgen halen.
Serieus, normaal gesproken zeg ik dit niet, maar in dit topic ben je echt geniaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Geen probleem, al zou ik als ik jou was de vleesfoto maar niet uitprinten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef patricia_v het volgende:
mag ik het allemaal uitprinten en op het prikbord op m'n werk hangen
vindt dat foto verhaal echt geweldig
en ik ben zeer benieuwd of je nog een reactie krijgt
Misschien was het ook wel expres en zit die inkoopmanager zich stiekem rot te lachen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehehehe.
En dan te bedenken dat daar nog serieus een goed betaalde inkoopmanager naar heeft zitten kijken.
"Een roze bellenblaaszwaard, goh ziet er leuk uit voor de kinderen, doe er maar 15.000".
Goeietip! Dan ook maar 1 voor haar halen dan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:05 schreef dutchmage het volgende:
[..]
en als ze dan zeggen dat je tante het af heeft gepakt, weet je hoelaat het is..
[..]
Je wilt niet weten hoe de vibrator er nu uitziet die hij tegelijkertijd moest ontwerpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:58 schreef PallominnoX het volgende:
Die zogeheten ''designer'' heeft serieus een plaat voor z'n kop en niet zo'n kleine ook.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:03 schreef Catch_me het volgende:
Heb even een emailtje gestuurd op de kruidvat site, ben benieuwd naar hun reactie
[..]
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:20 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel expres en zit die inkoopmanager zich stiekem rot te lachen.![]()
En, wat vinden je collegaequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef patricia_v het volgende:
mag ik het allemaal uitprinten en op het prikbord op m'n werk hangen
vindt dat foto verhaal echt geweldig
en ik ben zeer benieuwd of je nog een reactie krijgt
whehequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Komen de bellen er ook aan de 'goede' kant uit?
Die hebben ook oogkleppen volgens mijquote:Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan.
Bedankt voor uw e-mail. Wij zijn het niet met u eens dat het bellenblaas zwaard doet denken aan het mannelijk geslachtsdeel. Wij voelen ons niet geroepen om een nadere toelichting omtrent het product te geven. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
Angela Peters Van Ton
Medewerker Service Center Kruidvat Nederland
Website: www.kruidvat.nl
Iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Catch_me het volgende:
WTF![]()
[..]
Die hebben ook oogkleppen volgens mij![]()
Denk je alles even gehad te hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Catch_me het volgende:
WTF![]()
[..]
stieren en hengsten genoeg in Friesland, ik denk dat ze die als referentie gebruikt...tsja dan is dit maar een kabouterdildootje natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
Angela, de lesbische Fries die nog nooit een penis heeft gezien.
OMGquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Catch_me het volgende:
WTF![]()
[..]
en bedankt he ik de winkelmedewerker bedenkt dit natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze nemen de winkelmedewerkers daar in ieder geval niet op basis van intelligentie aan.
FOK!tv oproep: wat doe jij voor een FOK!shirtquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Heeft er iemand rond Utrecht soms een goede filmcamera ter beschikking? Het lijkt me wel leuk de rommelmarkt grap hier uit mee te halen. Maar ik heb hem toch gekocht, whehehehhee.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:36 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Bij het zien van de titel moest ik alweer denken aan wat ik gisteren idd dacht bij het lezen van de Kruidvat-folder: ligt dit aan mij?Nee dus
Een onderbetaalde ongeletterde boer in het zuiden van China.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
![]()
Wie verzint dit soort producten en wie geeft ze vorm? En wie beslist uiteindelijk na het zien van het eindproduct dat het in de winkels moet komen?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Heeft er iemand rond Utrecht soms een goede filmcamera ter beschikking? Het lijkt me wel leuk de rommelmarkt grap hier uit mee te halen. Maar ik heb hem toch gekocht, whehehehhee.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef Adelante het volgende:
meteen maar twee gekocht voor vrouwelijke collega's, die krijgen 'm morgen in hun postvakje
meteen maar twee gekocht voor vrouwelijke collega's, die krijgen 'm morgen in hun postvakje
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Devlinsect het volgende:
Is er al een reactie van het Kruidvat?
Hahaha mooi verhaal!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Geqxon het volgende:
.....
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:50 schreef weasel85 het volgende:
enschede
kruidvat Heerlen wist gisteren te melden dat ze die dingen terug hebben moeten sturenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:50 schreef weasel85 het volgende:
net bij kruitvat geweest in enschede, zie deze dingen niet in de schappen
Meer brieven gestuurd dan misschien?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
kruidvat Heerlen wist gisteren te melden dat ze die dingen terug hebben moeten sturen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
kruidvat Heerlen wist gisteren te melden dat ze die dingen terug hebben moeten sturen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee.. er stond een moeder te klagen dat ze niet meer te krijgen waren en dat haar dochtertje zich er zo op verheugd hadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:52 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Meer brieven gestuurd dan misschien?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee.. er stond een moeder te klagen dat ze niet meer te krijgen waren en dat haar dochtertje zich er zo op verheugd had. Toen ik in de lach schoot kreeg ik een pissige blik
http://www.vkmag.com/magazine/comments/leuk_bellenblaas_zwaard/quote:Op zondag 1 juli 2007 12:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
vkmag.com heeft dit topic gejat...
Dubieus ventje ben jijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk kado voor mijn neefje........en mijn nichtje! Gauw morgen halen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/comments/leuk_bellenblaas_zwaard/
Hehe
quote:Petra zei:
ehm,
ik ben geen mamma
geen idee dus.
maar t lijkt me niet zo sexy om tijdens dat intieme solo-moment grote bellen tussen je benen vandaan te zien komen.
groetjes,
Er staan nog wel meer vage filmpjes op die site. omgquote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef SlimShady het volgende:
dat las ik ja. en toen zag ik dat filmpje 'foaming midget'. omg.
Kruidvatmiepen, die hebben het verstand van een luciferquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:49 schreef Revenge2005 het volgende:
heb ze vandaag bij de kruidvat in deventer er ook op attent gemaakt over dat ding
vervolgens vertelden ze mij vrolijk dat het een normaal zwaard was
, daarna heb ik haar persoonlijk de folder laten zien , waardoor ze bij het zien van de Foto een reactie gaf van oh hemel , daarna wel 2 vrouwen er over horen doorgaan die toevallig het hebben opgevangen
dit kan tog bijna niet normaal zijn , bedoel , wie merkt nou niet dat dit ding op een dildo lijkt ,
aansteller die je dr bentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:49 schreef Revenge2005 het volgende:
heb ze vandaag bij de kruidvat in deventer er ook op attent gemaakt over dat ding
vervolgens vertelden ze mij vrolijk dat het een normaal zwaard was
, daarna heb ik haar persoonlijk de folder laten zien , waardoor ze bij het zien van de Foto een reactie gaf van oh hemel , daarna wel 2 vrouwen er over horen doorgaan die toevallig het hebben opgevangen
dit kan tog bijna niet normaal zijn , bedoel , wie merkt nou niet dat dit ding op een dildo lijkt ,
die klopt niet :squote:Op donderdag 19 juli 2007 01:28 schreef Juup© het volgende:
Net zoiets als de Harry Potter bezem
[afbeelding]
quote:
ga je gang!quote:Op donderdag 19 juli 200713:36 schreef Leef het volgende:
...dit topic bedelt om een fotofuck met de bellenblazer en de mannen van de pnvd (Ad van den Berg, Norbert de Jonge en Marthijn Uittenbogaard)
quote:
goeie photoshopquote:Op zondag 1 juni 2008 13:06 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde
Dit is de bezem in kwestie, uiteraard van het kruidvat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Het begon met een munt van 2 euro, waar de magische trip mee zou beginnen. Gaat Geqxon het lukken? We zullen het zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de trein naar de grote stad! Drie kaartjes natuurlijk, we gaan niet asociaal doen.
[ afbeelding ]
De buschauffeur keek enigszins vreemd, maar begrjip volkomen dat ik een extra stempel voor mijn muntje wou hebben.
[ afbeelding ]
Het mekka van dildo's en viberators, en na een korte twijfeling toch naar binnen gegaan. Score!
[ afbeelding ]
Kijk eens waar ik mijn muntje voor verwisseld heb.
[ afbeelding ]
Verdacht marketing plaatje.
[ afbeelding ]
Thuis gelijk uit mijn tas gehaald! Daar hebben we hem dan, de huge motherfucking toverstaf
[ afbeelding ]
Met zijn twintig centimeter nou niet bepaald voor de smal geschapen meisjes
Pics doen het gewoon......quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:44 schreef MASD het volgende:
JAmmer dat de pics het niet meer doen, was een vermakelijk topic. FIPOLOLOLOLOL
Dan is het een vermomde schopquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Jo, reactie was van 31 mei, en toen deden ze het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |