Dubieus ventje ben jijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk kado voor mijn neefje........en mijn nichtje! Gauw morgen halen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/comments/leuk_bellenblaas_zwaard/
Hehe
quote:Petra zei:
ehm,
ik ben geen mamma
geen idee dus.
maar t lijkt me niet zo sexy om tijdens dat intieme solo-moment grote bellen tussen je benen vandaan te zien komen.
groetjes,
Er staan nog wel meer vage filmpjes op die site. omgquote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef SlimShady het volgende:
dat las ik ja. en toen zag ik dat filmpje 'foaming midget'. omg.
Kruidvatmiepen, die hebben het verstand van een luciferquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:49 schreef Revenge2005 het volgende:
heb ze vandaag bij de kruidvat in deventer er ook op attent gemaakt over dat ding
vervolgens vertelden ze mij vrolijk dat het een normaal zwaard was
, daarna heb ik haar persoonlijk de folder laten zien , waardoor ze bij het zien van de Foto een reactie gaf van oh hemel , daarna wel 2 vrouwen er over horen doorgaan die toevallig het hebben opgevangen
dit kan tog bijna niet normaal zijn , bedoel , wie merkt nou niet dat dit ding op een dildo lijkt ,
aansteller die je dr bentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:49 schreef Revenge2005 het volgende:
heb ze vandaag bij de kruidvat in deventer er ook op attent gemaakt over dat ding
vervolgens vertelden ze mij vrolijk dat het een normaal zwaard was
, daarna heb ik haar persoonlijk de folder laten zien , waardoor ze bij het zien van de Foto een reactie gaf van oh hemel , daarna wel 2 vrouwen er over horen doorgaan die toevallig het hebben opgevangen
dit kan tog bijna niet normaal zijn , bedoel , wie merkt nou niet dat dit ding op een dildo lijkt ,
die klopt niet :squote:Op donderdag 19 juli 2007 01:28 schreef Juup© het volgende:
Net zoiets als de Harry Potter bezem
[afbeelding]
quote:
ga je gang!quote:Op donderdag 19 juli 200713:36 schreef Leef het volgende:
...dit topic bedelt om een fotofuck met de bellenblazer en de mannen van de pnvd (Ad van den Berg, Norbert de Jonge en Marthijn Uittenbogaard)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |